Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/16/16 ve všech sekcích
-
Jojo, je to tak, uznávám....sport podvozek je pro normální lidi, co nejezdí ve 150ti ostré zatáčky k hovnu. Tvrdé jako prase a to mi nikdo nevymluví, protože rozdíl jsem osobně vyzkoušel a je to znát ne hodně, ale uplně maximálně.2 body
-
Je to tak, to je druhá věc, no.. Ono já Škodovku asi i chápu, i kdyby si zákazníci museli připlácet i za ta kola, firmy od nich budou auta pořád slepě kupovat. Ale myslím, že ztrácí přízeň soukromníků a možná i fandů značky..2 body
-
No ono je obecně zoufalé, kam (ne)kvalita spěje. Když to tak vezmu skrze neprémiovou i prémiovou konkurencí: Třeba zmiňovaní Japonci měli v Evropě značný úpadek. Když se vrátili zpět ve větší síle, snaží se zaujmout. Nepodbízejí se, ale nejsou v daných třídách mimo finanční realitu Škody. Pak jsou tady Fordy. Ty měly děsný interiér, zavalitý, laciný.. Některé modely s ním trpí doteď, nové modely ale interiér změnily, protože ve Fordu poslechli nářky lidí, design zlepšili, materiál a zpracování také. Netvrdím, že jsou teď interiéry lepší, než ve Škodovce, ale zlepšení je patrné. BMW jsem kdysi měl rád, dnes už ne. Přesto jim nemohu upřít, že interiéry byly vždy ponuré, plastové, špatně zpracované.. Dnes? Interiéry jsou už někde jinde, ne asi pořád na prémiové úrovni, ale zlepšení je patrné. Mercedes byl vždy synonymem luxusu. Od '90 let se to rapidně zhoršilo a některé i relativně nedávné modely zrovna kvalitou nehýřily. Dnes? Interiéry jsou opravdu luxusní, krásné a na úrovni. Francouzi měli rovněž úpadek, dnes? Opět zlepšení, třeba 307 má, až na ty budíky, interiér hezký a měkčený, nepochopím jen tu snahu vše centralizovat do nesmyslného dotykového displeje, ale to je už vedlejší.. No a třeba Korejci? Kde byla KIA a Hnůjdej před pár lety a kde jsou dnes? Kia mi designem interiéru připomíná Audi, Hnůjdej mi designem po chuti není, ale i tak se spolu s Kiou vyhoupl už minimálně na úroveň Škodovky. A o co mi jde? Netvrdím, že má Škodovka nejhorší interiéry, či další věci. Jde o to, že u konkurence v poslední době ceny spíše klesají, ale úroveň roste. U Škodovky je trend přesně opačný.. Vždyť kde byl interiér OI, která byla v té době možnostmi velmi omezená? Měkčená palubka, měkčené dveře.. Jediné větší plastové místo bylo jen na spodku palubky a v kapsách na dveřích. OII už přišla s z poloviny tvrdými plasty na dveřích, dodnes si pamatuji, jak jsem kdysi s nepochopením na ty dveře hleděl s otázkou proč?! Vždyť je to horší, než v OI.. Pořád mi ale úroveň interiéru přišla solidní. No a ona mnohými nazývaná revoluce v podobě OIII? Dveře jsou už vlastně celoplastové, zadní zcela. Už si nedávají ani tu práci dávat do dveří měkčené textilní výplně, vše vrže, úspora je vidět při každém pohledu i dotyku. Ještě že to "zachrání" vnější design alá lepenková krabice, který vzbuzuje asi stejné emoce.. No a obecně nechápu ještě jedno. Pokud si Škodovka tak ráda hýčká vcuclá malá kolečka a auta vysoká jako kozy, má si za tím stát. Fakt nechápu, proč tedy na představeních a billboardech auta prezentují se staženými pružinami a podložkami, popř., jako fotomontáž?! Buď to tak dělám, nebo ne a za svým směrem si snad stojím, ne? Obecně mi prostě vadí jedno: ta mediální masáž. Nejsem žádným odpůrcem Škodovek, jak si mnozí myslí, naopak jsem Škodovky měl kdysi velmi rád. Ale přijde mi, že kdyby prodávali auta s hovnem na sedadle, které smrdí tak, že je auto nepoužitelné, marketing řekne, že je to designový záměr, že to tak zákazníci chtějí a proto že je to tímto Simply Clever řešením nejlepší auto všech dob.. Prostě absurdní asi stejně, jako Kabaňovy obhajoby vyplní dveří, které vypadají jako z recyklovaného Trabantu - všichni však pravdu znají - ušetřit a to viditelně. Neviditelné věci ve smyslu (ne)spolehlivosti a vestavných kurvítek pro vydělávání na lidech (to ale není problém jen Škodovky) jsou už pak další věc.. Nikdo mi nenamluví, že se toto děje všude. Myslím, že Škodovka poslední roky se zákazníky vychcává nejvíce. A jestli jsem pro někoho blbý Čecháček, který jen plká, tak ať, ale já si myslím své2 body
-
Dik za zalozeni, ovsem je otazkou jestli Ti positivni najivni optimisti sem budou chodit aby si precetli o realite, kterou nechteji slyset. No nevadi. Tady si muzeme rict cokoliv bez Pawouka za zady. Osobne se tesim na budouci vlakno v sekci Kodiag o zavadach potizich atd. Stejne jako je tomu v sekci Superb3. Clovek by se smal, ze to co rikal se jen potvrzuje, ovsem ono to neni k smichu, ale k placi.2 body
-
Abychom tady pořád nedělali OT a Pavel se (oprávněně) nezlobil, založil jsem v hospodě nové téma: http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/137277-Co-vám-na-Kodiaqu-vadí- Kdo chce (já, Petr a další černé ovce ), nechť se přidá2 body
-
Ale auto není žádná investice.... to jsou vždy vyhozený peníze (teda pokud to není veterán, nebo rarita). Záleží na tom, kolik km s tím druhým autem najedeš. Za pár let budeš mít dvě stará auta (stáří již vlastně splňuješ tou Felicií), na kterých při prodeji určitě nevyděláš. Pokud ti však bude vždy jedno auto stát doma, tak je vlastnictví druhého trochu zbytečné.2 body
-
proc to porad resite,stejne nic nezmenite,proste je to tak,kdyz nechcete priplacet tak si kupte treba japonce driv se obyc barvy strikaly treba v akrylu,dnes sou prelakovane stejne jak metaliza,a baze metaliza vs obyc dvouvrstva je cenove na stejne urovni v nakupu tak co resit,budte radi za zakladni modrou2 body
-
No, ja nepatrim mezi ty co by mel nekomu jakoukoliv nynejsi Skodovku zavidet. Spis vsechny lituji. A pokud se neco zasadniho nezmeni moje dalsi auto Skoda rozhodne nebude. I kdyby Cert na Skode jel a delali i RS nevim co. Je to stejne jako by sis domu objednal remeslnika na vestavenou skrin napr. a on by svou praci odflakl, objednal by sis ho nekdy znovu? Ja nikoliv.2 body
-
Nějak nechápu tyhle ceny za klasické nemetalické barvy, proč to není už v ceně auta? Příplatek by měl být pouze za metalické a zvláštní barvy... A je jedno u jak drahého auta to je. Je to uplne stejné, jako kdyby se připlácelo za volant, kola, zrcátka atd...2 body
-
Hmm, než se ta 1,5 TSI otestuje na lidech... to zas bude různejch inovací a úprav.2 body
-
1 bod
-
Denis: Jako bys mi hovoril z duse a 2x to podepisuji Petrrr Petrrr. Osobne se povazuji za zhrzeneho fandu Skody. Zhrzeneho protoze me dnesni politika Skody vadi. Kdybych nebyl fanda, bylo by mi to jedno.. Jen proste nejsem fanda co Skodovce sezere kazde hovno co mu naserviruji a to ze Skodu vlastnim na tom nic nemeni, prave ze naopak.1 bod
-
On je problém, že ten český Pepík přijde do autosalónu, získá 70 tisíc slevu, zimní pneumatiky "zdarma" a to auto prostě koupí. Přeci jen Hujdaj mu na jejich ix35 dal slevu jen 30 tisíc. A je to vlastenec!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zvoní mobil. Volá manželka z koupelny: "Vezmeš to? Já namáčím prádlo." Zvedám se v pokoji, ale z obýváku se ozve hlas čtyřleté dcery: "Já to vemůůů!" A než jsem tam došel, už ho měla: "Dobrý den..." Mrknul jsem na displej. Reklama. Zase. Ti už volali. Tak jsem jen mávl rukou a šel zpátky do pokoje, ať si to užijí. Za sebou jsem zaslechl: "Máma nemůže, máma močí v koupelně... No, má tam toho hodně... Už má plnou vanu." Chvíli poslouchala. "Táta je vedle. Já se zeptám." Šla za mnou, tak na ní mávám, že to nechci a gestem naznačuji, ať to prostě položí. Chvíli na mne zírala a pak do telefonu řekla: "Táta říká, že s tim mám praštit o zem. Ale to se s mobilem nesmí." Zase poslouchání. "Já už umim jezdit na kole... Ve školce máme kola a já se to naučila... Ne... No jo a já tu hraju mačkací holčičku, víte, jak se to hraje?" Přišla manželka a zeptala se, jestli volá babička nebo kdo, že se s ní malá baví. Vysvětlil jsem, že to je reklama. Zasmála se a také pokývala, ať si ji užijí. "To je jednoduchý, prostě musíte jí dávat to, co zrovna chce. Teď jsem jí třeba myla... Tak jo... Já jim to vyřídim. Aha, ale víte, co ještě umím? Umím zpívat. Já mám koněééé, vraný koněééé, to sou koně mííííí!" Viki zpívá opravdu hodně hlasitě a protože jsem měl tu čest poznat, co dokáží s reproduktorem hlasivky malého dítěte, myslím, že toho operátora museli vyměnit, jelikož byl od té chvíle hluchý jako Schwarzenberg. "Hehehe, tak jo, tak naschledanou a víte, co jsem měla k svačině? Jogurt! S takovýma kuličkama. A byl dvoubarevnej, ale já snědla jen ty kuličky... Ne, mě to nevadí, že musíte, já tu taky pracuju. Třeba na tý mačkací holčičce, budu jí muset vyfénovat. Vít, jak se fénuje?... Tak nashledanou, to se musí vzít fén a pak kliknout na tu holčičku. A chcete zahrát na flétnu?" Popadla dětskou flétnu a zasípala na ni, až sliny lítaly na všechny strany. Člověk na druhé straně musel být už hluchý. "Mě to ještě moc nejde. Haló?... Jo, jste tam ještě... Děkuji. Tak jo, tak na shledanou a nechcete třeba něco namalovat? Umim strom. Třeba i vrbu..." Neuvěřitelné. Tak to šlo bez přestání kolik minut. Nedala mu nebo jí prostě šanci. Dozvěděl se, že umí básničku, která se ale vůbec nerýmuje, dozvěděl se obsah epizod dvou posledních pohádek, co viděla, jaké má kamarádky, jak se jmenují plyšáci, kterého měla dnes ve školce, že má dvě pláštěnky, že dneska měla holínky, protože pršelo, že jsme byli v knihovně a jaký tam měla převlek a co si půjčila za pohádku... Nakonec to uzavřela sama slovy: "Jejda, já taky musim na záchod, snad už je máma hotová, tak já to dopovim příště, naschle!" odhodila mobil a utíkala do koupelny. Vždycky na poslední chvíli. Zážitek pro bohy. Ten ubohý člověk na druhé straně se to zjevně snažil celou dobu ukončit, ale Viki se nedala. Nějakým zázrakem se situace úplně obrátila. Obvykle jsme to my, kdo se zoufale snaží ukončit reklamní hovor, ale oni se nedají. Už vím, co udělám příště. Jen reklamě sdělím: "Moment, předám..." a dostane se jim kompletního shrnutí veškerého dění v životě jednoho předškoláka. Nikdy bych nevěřil, že tohle někdo dokáže. Ale ona je Vyvolená. To se mi líbíZobrazit další reakce KomentářSdílet1 bod
-
Sledoval jsem vývoj a představení auta. Byl jsem zvědavý hlavně na cenovku a nezklamala. Upřímně jsem doufal, že se plná výbava vleze do 1 milionu, abychom si mohli spokojeně říct, že dobré a české auto seženeme pod 1 milion korun. Opak je pravdou. Po těch eskapádách, které jsou se Superby třetí generace bych se toho auta bál. Pokud bych chtěl městské SUV, které doveze ženu od domu k mateřské škole, poté na nákup a nehty, budu se raději dívat po autě jako je například Audi Q3, Q5 (které jsou v podobné výbavě za podobnou cenu) nebo půjdu do opravdu prémiových značkách jako Mercedes Benz v GLC. Stále se točíme kolem 1 milionu za solidní, opravdu solidní základní výbavu, která je v podstatě téměř totožná s příplatkovou výbavou Kodiaqa. No a pokud bych chtěl hodně moc utrácet, protože bych si auta odepsal z daní, získal bych slevu ze základního ceníku, tak bych šel do Jaguaru, případně jiné podobné značky, kde budu mít jistotu, že mi za půl roku nebude sedět lícování, neodpadne mi guma u dveří a nebude mi vrzat interier. @Petrrr: Je k pláči vidět, že auto za milion není solidně zpracované. Člověk by čekal, že super prémiová věc, jakou byl vždy Superb, bude skvěle a dokonale udělaná, smontovaná. Ale na to se dnes nehraje. Pokud za hodinu nevyjede z fabriky alespoň 50 aut, je průser a strhávají se bonusy lidem, kteří ty auta montují. Pak se nesmíme divit, že dávají málo lepidla nebo mají u zadnice, jestli dveře sedí nebo nesedí. Proč myslíš, že jezdí plno Škodovek v bílé barvě? Prostě lidi nedají 15 tisíc za metalízu, když místo toho mohou mít X dalších věcí.1 bod
-
ted sem mel v praci funglovku golfa a uz to melo taky pomeranc jak prase a docela fakt brutalni ,se jeste lakovny budou skolit casem na pomerance treba hyundai zepry nema normu v mikronech na lak vubec,ze se hodnoti jenom vyzualni stranka1 bod
-
Mno, Denis založil téma v Hospodě, nechcete se tam přesunout? Nějak se to tady zase začíná zvrhávat...1 bod
-
1 bod
-
A já hned začnu odpovědí na reakci z vedlejšího tématu. Naprosto souhlasím, píšeš to, co si myslím taky. Ale přijde mi to nekorektní vůči spotřebitelům. Je to, jako přijít do obchodu a vidět na regálu mezi prémiovým zbožím (či spíše rozuměj zbožím za prémiovou cenu) na pohled kvalitní párky. S dobrým pocitem a chutí si je odnesu k pokladnám a tam zjistím, že si ještě musím připlatit několik % k ceně navíc, aby byly vůbec z masa a ne z myších drápků.. Prostě je to základ, který má být v ceně, brzy tak budeme kupovat auta bez laku jen v pozinku... Že je metalíza a speciální lakování za příplatek je naprosto v pořádku, ale nikdo mi nenalže, že ta základní modrá byla namíchána s dobrým vědomím "jo, to je hezká barva!". Prostě je to úmysl, protože nikomu normálnímu se to nemůže líbit, ačkoli proti modré vůbec nic nemám, ba naopak. Toto si Škodovka třeba v takové Číně nedovolí, tady ví, že má takové postavení, protože mají asi češi strach si vybrat (jak sám píšeš), že dobře ví, že si tu barvu stejně každý bez keců připlatí.. Jasně, jde jen o pár Korun, no jednak jde o princip, Škodovky nejsou vůči tomu, jakou "kvalitu" v poslední době nabízí zrovna levné a přijde mi nekorektní za vše žádat příplatek, protože toto druhotně vede k nesmyslnému navyšování ceny za úplný samozřejmý základ, se kterým by každý za danou cenu už počítal... Ale toto se týká obecně Škodovky, nejen Kodiaqa. Proto mi nejde o typické čecháčkovské plkání na všechno, jak docela trefně píšeš, ale spíše o to, že toto je prostě fakt podobné marketingové vydírání ve smyslu "auto koupíš už za 50 tKč!!! Nejlevnější auto na trhu!!!" Ale že si musíš připlatit za kola, volant, okna, motor, střechu a interiér, to se píše až pod čarou.. Bohužel tam to každým rokem více a více směřuje1 bod
-
Dá se aktivovat v menu MaxiDotu ale ten ty podle popisu zřejmě nemáš a nebo páčkou blinkrů. Taky nemám český manuál a neměla ho spousta lidí. Stačí si ho sosnout na stránkách výrobce a najdeš to tam. Nedávno mi kolega z práce taky oponoval že ho má v němčině a jeho manželka na něj kouká a povídá mu - a co internet a výrobce, holt chytrá blondýna Z hlavy to nevím ale je to do třech vteřin od otočení klíčku do první polohy přitáhnout k volantu a (asi) nahoru. http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/pages/owners-manuals.aspx Edit: Tak sem koukl do manuálu pro FL a je to na straně 591 bod
-
Pánové nic proti, ale přijde mi, že se tyto témata zakládají jen kvůli tomu aby bylo o čem. Na netu se najde spousta kkt ale i pravd. Držel bych se zkušeností a neprožíval tak každej článek na kterej narazím, když pohledám tak určitě najdu i článek kterej vyvrací ten předchozí a naopak a naopak a naopak1 bod
-
doufám že to pochopí i porsche, co udělali s caymanem 718 = za to bych jezabil. dát tam jenom 4 válec pro dementy z EU.1 bod
-
Dostal jsi reputace Viš jozzi ma 2 ochrany . Jedna : pracuju , druha: zapomněl jsem Mimo tomto. Kecam s dvoma kamradama aby oni i taky přijely na naš sraz. Oni spiše jsou za plackem v Sedliště . Nekteři z nas už jejich znaji a myslim že nebude problem1 bod
-
1 bod
-
No oproti 1.0 TSI jecto zvetseni o 50% coz neni malo. A o 25% v poctu valcu, protoze predpokladsm ze to Evo bude 4valec.1 bod
-
a je to teda 29.10.v 14h ?na starém místě? možná přijede i kolega z práce z rapidem.1 bod
-
Bílá je momentálně nejžádanější barvou na trhu a to nejen u koncernu, tak proč na ní nevydělat....1 bod
-
ja tyhle nářky tak bytostně nesnášímk ... "vydírání" apod... nechápu to. Nechci, neberu. Proč my češi furt prskáme nad slabým motorem v základu (tak si kup jinej), příplatkovou barvou( pokud ti to vadi, tak nekupuj) , nekvalitní párky v supermarketu (no tak si proboha vem ty z vedlejšího regalu, kde jdou kvalitnejsi). za třicet let od padu rezimu jsme se nebyli schopni prepnout do rezimu, ze mame na vyber.... místo toho nadáváme, nadáváme a zase nadáváme. omlouvam se za OT :-D1 bod
-
1 bod
-
Jen na okraj... nedelal bych z toho kovbojku... zakladni barvy za priplatek (s vyjimkou jedne) uz dneska maj vicemene vsechny automobilky.1 bod
-
Sedí dívka v parku na lavičce a strašně nadává:"Ku*va fix, do prdele práce!"Jde kolem chlapík, slyší to a povídá jí: "Poslouchej, děvče, to se vůbec nehodí, abys nadávala jako dlaždič!" Ona na to:"Tak si sedněte ke mně a já vám povím, proč nadávám." ... Chlap si přisedl a dívka mu něco zašeptala do ucha. Chlap začal nadávat: "To je v p*či! Zasranej svět!" Slyšela to babka, která šla okolo, a napomenula chlapíka, aby tak neklel, že je to nekulturní a nesluší se to. A chlapík na to: "Pojďte si sednout, babi, já vám řeknu, proč tak nadávám!" Babka si sedla, chlap jí něco pošeptal do ouška a babka hned:"A do psích prdelí, kunda pes, já se na to vyseru!" Uslyšel to kolem jdoucí dědek a povídá babce: "No, že se nestydíte, paní, nadávat takhle tady před malou holčičkou!"Babka na to, ať se posadí, že mu řekne, proč tak nadává. Dědek si sedl a babka mu povídá:"Ta lavička je čerstvě natřená": "Ku*vaaaaaaa, do p*či!"1 bod
-
Do Londondýna. A kdyby mi neodešlo vysokotlaké čerpadlo (S II, 1,8 TSI 4x4), dojel bych až do Skotska. Takhle mi půjčili nějakej Megan (ale aspoň měl volant na druhý straně a dalo se líp předjíždět) a Edinburg jsme viděli z česnekovýho auta. Servis v Londýně stál v přepočtu asi 10 000 Kč, bylo to v záruce - takže dobrý, poznali jsme nové lidi, pocvičili angličtinu, prostě radost.1 bod
-
ok, mě je taky podložili a občas se zvuk objeví znova...tak tam ten molitan trochu pošteluju a je na chvíli klid. Každopádně až na to přijdete tak dejte vědět.1 bod
-
Čaute, tak jsem se pustil do těch sedaček a přikládám pár fotek z předělávky... Nebudu lhát že je to brnkačka a podobně je s tím víc práce než se na první pohled zdá odrovnal jsme asi 15 vrtáku jen na několika blbých dírách. zvolil jsem 8mm široké železo kvůli pevnosti a drží to pomalu víc než původní sedačky!Přestavba není složitá pouze to nějakou dobu trvá a postupuje se pomalu je to samé zařezávání broušení a podobně ale není to zase až tak šílenéé. aspon co se týče těch předních sedaček a v autě vypadají luxusně...Co nejdřív se chci pustit do těch zadních ale zatím si moc nevím rady takže kdyby náhodou někdo měl nějakou radu at se s ní podělí rád se poučím.1 bod
-
1 bod
-
nazdar hoši pořídil jsem si OII a chci si zadovážit AL kola 17 ale nevím jaké ET je vhodné chci mít kola zarovno z blatníkem. Mněl jsem předtým PASSAT B5 a tam jsem mnel ET 35 a kola hrála zarovno z blatníkem ake ET zvolit u OII .1 bod
-
Tak já mám HOTOVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pro Ty kdo to ještě nedělali a trošku neví jak na to ? Tak nejdřív interiér já jsem dělal jen lampičky a pak zrcátka. Přední i zadní lampička prakticky shodný postup : Opatrně raději širším šroubovákem odchlípnout sklíčko lampičky a pak opatrně zatáhnout a sklíčko vyndat, vyměnit žárovky za LED a je hotovo, pak jen sklíčko zase dát do půodního místa.1 bod
-
Zrovna jsem si na Tebe vzpomněl Malto, že bych zkusil nejdřív vyčistit EGR, jestli náhodou někdy při startování nezůstává zaseklej a tudíž otevřenej....-1 bodů
-
-1 bodů
-
Já bych spíše řekl, že je směšné jedno. Že konkurence má většinu barev, možná i základních za příplatek, to nepopírám, nevím to, ale možné to je. No normální je, že je bez příplatku třeba červená, kdysi ještě před módou i bílá, apod. Někomu je po chuti a pokud ne, připlatí si.. Jenže to, co udělala Škodovka, je úmyslným vydíráním zákazníků, protože nic hnusnějšího, než je ta základní modrá, jsem snad nikdy nikde neviděl. Je to úmyslně extrémně hnusná a ponurá barva a koupit ji mohou pouze firmy, orientované na cenu, kde ale potom uživatele auta lituji, protože toto je prostě opravdu zoufalost..-1 bodů
-
mám zatím koupeno - nové rozvody - olej a filtr do převodovky Dnes jsem se byl poprvé projet . Poprvé sám s automatem . Převodovka se chová myslím dobře jak na D tak i na S . Při zařazení D a puštění pedálu brzdy se auto bez plynu pomalu rozjede samo . Jemný plyn , vypnuté rádio a poslouchám ........ Postřehy mého sonarového ucha Je slyšet jen jemné hvízdání , ale nevím jestli je to práce převodovky nebo turba a nebo jestli nemá být vůbec nic slyšet Parkuji dám P a vrtám se v nastavení autorádio a nechávám běžet motor mám sešláplou brzdu . Myslím že to asi nedělá dobře převodovce co ? Co je dobré zařadit když stojím , vystoupím a nechám běžet motor třeba na parkovišti ? Neutrál a ruční brzdu ?-1 bodů
-
-1 bodů
-
Šuldo, já nemám unavený startér. Když mi ukazuje měřák otáčky kolem 270, tak asi nebude špatný ! Nakonec to dělalo čidlo teploty motoru. Pokud bych dal na radu servisu Škoda, měl bych nový startém se stejným výsledkem. Ale já nemám nízké otáčky startéru, v tom je ta sranda. To tady píšete jen vy. Příčina špatného startu tedy může být i vadné čidlo teploty chladící kapaliny ! Jak kdy, jak v čem.-1 bodů
-
Kdyz jsem si v roce 1998 kupoval novou Felicii, tak jeste zakladni barvy priplatkove nebyly, pouze metelizy jo. Cervena v te dobe snad byla pouze nejaka malinova, pekne hnusna a bez priplatku.-1 bodů