Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/07/16 ve všech sekcích
-
Moc tady některé členy nechápu. Očekával bych forum jako diskusi nadšenců značky a výměnu zkušeností, ale že se vypíchne jedna hloupost a tři nebo více stran se to tu do krve řeší, jak je to na dvě věci? To asi musí mít někdo velkou nudu v životě, když na toto má čas. Já mám v supu taky deštníky (2) vytáhl jsem jej jednou a dokonce pak uschl dříve, než jsem dojel domů. Uklidil jsem ho suchý. Jestli to má kanálky, nebo čerpadlo ve dveřích s topnou spirálou nebo tam není nic netuším a je mi to šumák.5 bodů
-
Mě spíš fascinuje, že jeden člen vyjádří pochybnost nad přítomností odvodných kanálků (samozřejmě je na to myšleno), další se toho chytí jak hovno košile a rozjede se tu hate na téma "Nehorázná drzost Škodovky, že dává do aut deštníky"5 bodů
-
O kolik Columbusů jsi přišel nebo aspoň slyšel o jejich kráděži za poslední třeba dva roky?4 body
-
Petrrr viděl kolumbusa jenom na obrázku [emoji23] Do Rapida se totiž dává příplatkově maximálně papírová mapa Prahy a propiska.3 body
-
Rádiusi, to sou fešácký budíky, nejdříve jsem myslel, že je to z traktoru nebo z kombajnu, ale pak jsem si všiml té vysoké maximálky a napadlo mě, že to bude Dacie2 body
-
Za komoušů bych bejval byl fluktuant Jeden čas jsem střídal profese hodně. V IČ se toho zas tolik nemění, to spíš v tom dozoru, stavební materiály a postupy se změnily hodně. Taky jsem dělal vedoucího výroby plastových oken, ale jenom krátce, když jsem posral zakázku, raději jsem zmizel, abych to nemusel cvakat2 body
-
odtokovy kanalek to urcite ma je to spis mysleno aby se nezaparil,plisen atp.logicky vytahnu destnik pouziju ho,dam ho zpet a doma ho vytahnu a necham ususit a pak dam zpet,co je na tom k nepochopeni?fakt resite kraviny je videt ze je podzim,hnusne a brzo tma jeste edit: odlozit a ulozit je kuva rozdil2 body
-
Kontrolecky sviti a sviti. Nechapu jak je to u spolehliveho 2.0 TDI a vubec u nejlepsi znacky na svete mozne? No nic, to je jeden kus z milionu a jakk na potvoru vysel zase na Clinta. To je schvalne. Skoda vi, ze u Clinta ma jistotu, ze si pujde koupit novou skodu. Jiz brzy. [emoji23] [emoji23] [emoji23] Dnes mi nemuze byt lepe. To ma za tu Thalii. Jezis ho vidi.2 body
-
Palubní a servisní literatura Škoda Kodiaq 10.2016 Návod_k_obsluze_-_Vozidlo_a_Infotaiment_10.2016.pdf Stručný návod k obsluze 10.2016.pdf1 bod
-
Clint je rad ze mu vrze auto o 10% mene. Tak ted musi vychvalit AS protoze ho trapi svedomi ze je pred tim hanil. [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
CarPlay sice neni oficialne podporovany, ale funguje. Jen si neni v pripade problemu komu stezovat. Dale nemusi fungovat nektere rozsirujici funkce (jako napr privolani asistencni sluzby) U Android Auto je nejlepsi cesta pres druhy ucet. V DE nebo AT (pripadne doma pres proxy) si zalozit druhy Google Account, ten si pridat do telefonu a pak si pres Google Play nainstalovat AA primo. Budou pak fungovat i automaticke aktualizace (posledni byla nekdy v cervnu).1 bod
-
Myslim ze je tu kopec ludi, co maju co povedat. Ja sa nechcem uz o tom hadat ani sa nechat zatiahnut do diskusii, lebo sa vzdy objavia krcmove argumenty bez technickeho pozadia. V normalnych podmienkach su prave SAPS ucinne proti opotrebovaniu, pri vysokych tlakoch, a na dosiahnutie optimalneho cisla TBN. Pocas prevadzky rozne kyseliny degraduju olej, a je dolezite mat dostatocnu alkalicku rezervu. Jediny rozumny dovod pouzitia C3 pri benzine este pripustam, ak ma uzivatel pochyby o tom, ci nim pouzivane palivo splna STN EN 228 a naslednu europsku (ja viem, vsetci mami radi EU) direktivu platnu od 1.1.2011 = menej ako 10mg/kg siry. V tom pripade mid a low SAPS mozu kompenzovat pripadny vyssi vyskyt siry.1 bod
-
Neprodal se ani jeden, jedna se o sluzebni, predvadeci a novinarska auta, ktere se po nejake dobe objevi jako ojetiny v ramci Skoda Plus. Ale auto.cz bohuzel stale nenaslo sve dno.1 bod
-
No dobre no. Setrel si me. Ovsem ten inzenyring a dozor si rovnou skrtni. Tam dochazi k takovym zmenam, ze bys byl mimo misu a co platilo pred 5ti lety uz neplati. Ostatni nemohu posoudit. No delal si toho hodne a u niceho nevydrzel. Opravdovej mistr ovsem dela jedno desitky let aby byl mistr. Jako v Japonsku a tak delam ja. U kopirky jeste 10 let a budu moc zacit kopirovat i A3 formaty. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Nemám už tohle auto od Škofinu...A pojistku si snižuji každý rok. Auto je už totiž psané na mě Holt kdo šetří, má za tři a auto do dvou let splatí Musíš peníze vydělávat a ne jenom chodit do práce, jako Petrrr1 bod
-
no taky zbytek jim zaplatí na 25% uroky škofinu ja platim cca 8 tisíc včetně daně, bratr na cupru platí kolem 12k bez dph s 3letym Gapem a 1% havarijkem.1 bod
-
Hmm, dřív byly jen papírové mapy a telefon byl pouze v budce na rohu ulice (nebo na poště) a i tak jsem měl potěšení z jízdy s autem.... To se ovšem dnes vytrácí a tyhle novinky mě osobně nepřesvědčí k tomu abych jim nějak zvlášť tleskal. Tím nechci říct, že bych byl nějak proti pokroku. A je samozřejmě dobře, že i Škoda se snaží jít s dobou. Jen bych byl ovšem raději, kdyby si dali takovou práci třeba s motorem (mám v OII 1,8 TSI...)1 bod
-
U Leonu zůstalo kolečko a tlačítka... EDOT: To _Denis_, právě Waze přes zrcadlený na obrazovku "navigace" v autě je super (v autě to nemám, ale vyzkoušel jsme).1 bod
-
Vestavěná navigace je super věc, neměnil bych, waze jsem dříve taky používal, má ale výhodu aktuální dopravní situace, což vestavěná vlastně neumí, to jen při dlouhodobých uzavírkách1 bod
-
Když myslíš. Kdybych měl deštník ve dveřích při ruce, tak si ho vezmu, ale lest do kufru pod roletu se mi nechce. Každopádně bych ho potom nechal uschnout a až potom ho dal zpátky suchý. Tož tak a dál o tom nemusíme mluvit...1 bod
-
Tak Ty se kun bát nemusíš, páč jak uvidí Tvoji káru, začnou okamžitě zvracet a s vytřeštěnejma očima utíkat někam do nory.1 bod
-
Nevadi, mala zavada, taky zavada. Kuna ode me dostane rad podtlakove hadice a medaili za statecnost. Ale stalo se ti to uz po druhe. Ta tva plasicka na baterky je pekne na hovno. Zlata moje co je napojena na baterii auta.1 bod
-
Asi mají nové motto... Za každou Škodu zasadíme strom / ke každé Škodě kuna zdarma.1 bod
-
Mladý a moderný pár sa rozhodol, že si spravia bábätko. Prestali používať antikoncepciu... mesiac, dva, tri, polrok... nič. Začali meniť polohy, nič. Vyskúšali bylinky, odvary, nič. Naobjednávali si doplnky stravy a lieky na potenciu a podporu plodnosti, nič nepomohlo. Čo sa dá robiť - nakoniec išli k lekárovi: „Pán doktor, chceli by sme mat dieťatko, ale nijako sa nám nedari. Skúšali sme všetko, bez antikoncepcie, v rozličných polohách, hocijaké odvary a lieky, dokonca sme aj veštici volali... a nič!“ Lekár sa na nich tak dlho a skúmavo zahľadí a hovori: „Čo vám už načisto jebe, chlapi?!“1 bod
-
Akorát jsem mluvil se známým mechanikem ze Škodovky a říkal, že můžu bejt rád za O3, protože S3 je na pazvuky uplná katastrofa a že lidi dají mega za auto a jsou z něj vyřízení. Potvrdil mi, že čím dál tím hůř a že to lepší nebude. Jinak prej 2,0 TDI 110kW zatím bez problémů, problémy nejsou. To zase slyším rád1 bod
-
Sleduji tuto diskusi a docela se bavím oním "dvojím metrem". Shrňme si to: po policii požadujeme striktní dodržování předpisů a pravidel, na tom ostatně podobné služby jsou postaveny. Hledají jakékoliv formální pochybení a na základě těchto skutečností se snaží přestupek zpochybnit. Na druhou stranu řidiči chtějí postupovat ne podle jasně daných pravidel, ale pouze dle svého subjektivního úsudku - tato plná čára se mi zdá zbytečná, ta červená svítí dle mne moc dlouho a stejně nic nejede, svým parkováním jsem dle mého názoru nikoho neomezil. Jak by se Vám líbilo, kdyby policie postupovala stejně? Myslím si,že parkujuete špatně, tak Vám uděluji pokutu. To by bylo řevu. Osobně jsem asi starší, než většina diskutujícíhch zde. Najezdím ročně cca kolem 50.000km a ano, pár pokut jsem již platil. Ale nikdy by mne nenapadlo to řešit nějakým pojištěním, anebo se hádat. Nikdy jsem ji nedostat neoprávněně. A to je to o čem tady ragédie v JZD hovoří. Pod jeho příspevky se plně podepisuji. PS: Pawlisko, pochlubíš se za co to parkování máš a doplníš nějaké podrobnosti? Jen ať si uděláme obrázek.1 bod
-
No on návod je všeobecnej pro všechny výbavy a tahle funkce potřebuje Rain-Light senzor....už ho mám objednanej a až bude chuť a čas tak to právě kvůli tomuhle budu měnit....více případně zde1 bod
-
Domnívám se, že se tady probírá infotainment faceliftované Octavie a jeho směřování. Takže klídek.0 bodů
-
Tak ono to neni o tom, ze by zaplanovani trvalo mesic... ze by to byl tak narocny proces... jen holt planuji vyrobu na mesic dopredu (s dodavateli a tak) tak ti nechtej davat termin driv, nez ma urcitou pravdepodobnost skutecnosti... navic auta tak uplne nejdou do vyroby podle poradi v jakem byla objednana, ale vstupuji do toho dalsi veci...-1 bodů
-
Hoši a dotaz sociální a zdravotní za koho platíme my, kteří pracujeme? Ano, platíme to na ty, kteří pracovat nikdy nebudou. Proto to platíme a líbí se nám to? Ne a uděláme s tím něco? Ne Jinak k mému přestupku se už vyjadřovat nebudu, já jsem rád, že je to vyřešené. Parkujte si kde chcete, jezděte si jak chcete já mám svědomí čisté-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Jinak v dost starém jarním čísle Světa Motorů jsem před časem viděl jejich vizualizaci Kodiaqu když už vlastně věděli, jak bude vypadat a lišilo se to jen v detailech. Přední nárazník měl menší a méně plastový, zato na bocích ostřeji zakončený otvor a dole nebylo to moře plastu. Už jen tato blbost i na bíle vizualizovaném autě vypadala mnohem lépe a auto mi bylo mnohem sympatičtější. Řekl bych tedy, že těm, včetně mě, kterým se Kodiaq nelíbí, bude nejvíce vadit to plastové pole a mít to aspoň jiné nárazníky, bude se myslím líbit více lidem-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Když už se tím deštníkem chlubí a vzhledem k ceně auta by to ty odtokový kanálky dle mýho názoru mít prostě mělo. To si jako ten deštník budu po použití po cestě domů válet někde na velurovejch koberečkách ci čo?-1 bodů
-
-1 bodů
-
Jedná se jen o střední ofuk.Z pravý části fouká vzduch,ale z levé části středního ofuku nic nefouká.-1 bodů