Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/22/16 ve všech sekcích
-
25 vět řidiče v Praze 1. Tak jeď vole neee?… 2. No tak snad mám přednost zprava, neee?! 3. Paní, a nechcete jít radši po přechodu?! 4. Ježíš, co na mě troubíš, aby ses nepos*al vole!? 5. Ty vole no jasně, honem, předjeď mě zprava, ať seš tam první! 6.Tak jeeeeeď, zelenější už to nebude. 7. Děláš si srandu, že mi tam takhle vlítneš? 8. A to si jako myslíš, že seš vidět?! 9. No jasně, Kryštof ve všech rádiích naráz! 10. To si snad děláte srandu, že to tady je zavřený! 11. A kudy mám teďka jako jet? 12. Jasně, zadupni to na místě. 13. To stopro řídí chlap. 14. To stopro řídí ženská. 15. Božemuj, autoškola, to tam dojedu pozejtří. 16. Zase červená, tovižejo. 17. Tak hejbněte na tom přechodu, ježíši. 18. Ne, nemej mi to okýnko sakra! 19. Co na mě gestikuluješ ty vole jako?! 20. Co na mě troubíš jako?! 21. A blinkr jako nic jo?! 22. Kdybys místo toho telefonování radši jel, vole. 23. Co na mě čumíš ty voleee?! 24. Nečum! 25. Teď budeš parkovat jo? Bezvadný.5 bodů
-
ok tak to skusime jednoduchsie: 1. Zdvihnes telefon alebo tablet alebo laptop a objednas sa do autorizaku, mozno vypytaju VIN, to je ta blazniva skupinka cisiel a pismen v technickom preukaz, ktory ti dali na dopravnom. 2. Prides do servisu v dohodnuty cas, mozno ta uvita recepcna, ak je pekna a si slobodny tak trosku poflirtuj, zamavaj klucmi nech vie ze to mate kde robit a vypytaj si kapúčo. Ak je skareda alebo si zadany alebo oboje tak rovno preskoc ku kapúču. 3. Prijmaci technik bude do pocitaca pomalicky tukat vsecky dolezite udaje, povedz mu ze v kufri je pripraveny olej (vyber oleja ti poradia miestni triboštamgasti), dorazne mu naznac ze nie si kkt a ze si vies sam kupit stierace a pockat na XXL v Lidli aby si kupil zmes do ostrekovacov. 4. Pravdepodobne ti fuknu na nahodne miesta nejaku vazelinu a nauctuju si drobne 5. Pravdepodobne ti fuknu na brzdy cistic a nauctuju si drobne 6. Baterku ti skontroluju ci kope 7. Ak prdis v aute, ocenis ze ti vymenia kabinovy. Najlepsi na prdy je uhlikovy. 8. Ak si vyhadas nejake nahradne auto, nezabudni zaparkovat krasnym driftom rovno pred vchod, zmurkni na recepcnu, zaplat, a chod domov.4 body
-
jaký domečky? to si pleteš s oktávkou, ne? Pokud z nějakého důvodu povolíš tu hliníkovou konzoli se silentblokem - třeba, kvůli utrženýmu šroubu v rameni a nebo, že (jako já) nemáš krátký stahovák, tak samozřejmě zároveň povolíš i půlku nápravice.2 body
-
Je to vcelku jednoduché. Od zrcátka k levému A sloupku stačí nastrkat kabel pod stropnici, potom trochu složitější je nacpat kabel pod plastový kryt A sloupku, stačí odhrnout těsnění dveří. Nic jsem nesundával a šlo to. Kryt z boku palubky jde lehce vyloupnout, pak už máš super přístup. K napájení používám adaptér z ebay za 70kč: http://www.ebay.com/itm/Mini-USB-Charger-12V-36V-to-5V-Hard-Wired-Cable-For-Car-DVR-Dash-Camera-Cam-/201539366466?hash=item2eecaeae42:g:zv4AAOSwu1VW4jWb Zapojeno touto odbočkou do pojistek(kostra je pod palubkou): http://www.ebay.com/itm/10-X-Car-Automobile-Medium-Standard-ATO-ATC-Blade-Fuse-TAP-Circuit-Adapters-Kit-/311741172050?hash=item489538c952:g:ES0AAOSw44BYKnZ0&vxp=mtr2 body
-
Stringo, máš v tom zmatek. Takže aby bylo naprosto jasno - aktuální varianta motoru 1.4 TSI má rozvody řešené řemenem (na rozdíl od svého předchůdce), zatímco motor 2.0 TSI je z jiné konstrukční řady a používá stále řetěz (respektive řetězy).2 body
-
Tak jsem to splašil, tady je podobnej dopis ruskejm Škoda dealerům. Prdel je, že pokud zákazník nesouhlasil s nalitím oleje podle VW502.00, tak mu měl servis udělat záznam do servisky. Jestlipak potom měli všichni fix interval 15tkm? ... To by člověk blil ... Ale vymysleli to hezky, vzít si za argument ruský mráz ... tady stejné info pro Seat ... http://www.seat-club.ru/showpost.php?p=445699&postcount=41 http://forum.auto.ru/oil/249918/#post-2499302 body
-
2 body
-
1 bod
-
Byl jsem na záchodě a nevzal si sebou telefon ...... Je tam 223 dlaždic a nejdelší slovo na osvěžovači vzduchu je methylchloroisothiazolinone .......1 bod
-
Nejde ani tak o jinou konstrukční řadu, ale o to, že 1.8 TSI a 2.0 TSI musí používat řetěz zejména kvůli výkonu. Krom toho 2.0 TSI u Kodiaqu je úplně jinej motor, než kdekoli jinde, protože využívá tzv. B - cyklus založený na principu Millerova cyklu. Jinak pro všechny ostatní TSI platí, že používají řemeny se skelnými vlákny.1 bod
-
Když jsme se nedočkali komunismu slibovaného z východu, tak se ho dočkáme ze západu. http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/stat-povinne-najde-mladym-prvni-praci-diktuje-brusel_406525.html1 bod
-
Pánové, co tady píšete o tlakování paliva (myšleno u TSI) - copak FIII už nemá systém, který spustí palivové čerpadlo v nádrži při otevření dveří řidiče? Mělo by být slyšet bzučení.1 bod
-
diesel gate aféra. U žádný verze 1.6 TDi nešlo bezpečně emisních limitů dosáhnout, proto jsou kompletně vyřazeny a budou nahrazeny novým modelem 1.5 TDI... kdy ? To je ve hvězdách. Všechny tyhle nízko litrážní motory budou nahrazeny 1.2, 1.4, 1.8 TSI už byl i představený 1.5 TSI motor bude pouze tento a bude se upravovat pro danou třídu pouze SW výkon. 1.6 a 1.4 TDI nahradí 1.5 TDI ten zatím představen nebyl. Výkonnostní ekvivalenty budou opět řešené v SW. Podle všeho už se má nabízet 1.5 TDI v golfu a nejspíš bude i v nové FL octavii výkon 81 KW 250nm, ale věřím že se oběví slabší i silnější verze např. ve fabii slabší a silnější v superbu. Takže v nabídce by to mělo vypadat následovně: Benzín : 2.0 TSI a 1.5 TSI a disel 2.0 TDI a 1.5 TDi. Asi už konečně padlo dogma o downsize....1 bod
-
1 bod
-
@supersoptik: Samozřejmě, čtení SMS a Wi-Fi (a jiné) jsou funkce dostupné pouze při rSAP připojení. Většina dnešních telefonů toto nepodporuje, jen některé Androidy (třeba Windows 10 Mobile / Windows Phone vůbec, iOS vůbec). Při klasickém připojení (HFP = handsfree a PBAP = kontakty) máš pouze telefonní seznam, hlasové ovládání a volání jako takové. Nic víc. Profil rSAP umožní autu kompletně převzít SIM z telefonu (jako bys ji vyndal z telefonu a připojil do auta), proto pak auto i čte přijaté SMS, proto sdílí 3G připojení přes Wi-Fi apod.1 bod
-
@Shaarky no dvouhomta je porad v poradku, zachazim s vozem velmi slusne, dvouhmota se nijak neprojevuje a pravidelne nechavam auto kontrolovat v autorizaku vc dopnkovych kontrol na me vyzadani. Mam BMM 4x4 s DPF 2008 ted ma najeto 220 tis tech 160 bylo najeto za 5 let. Bez chipu. Oprava se kluanci neresila, pres regionalniho manazera, ztratu duvery ve znacku atp... jsem vyhadal nejake slevy na material a na praci mi dali taky slevu celkem to bylo za 70 tis... Ale bylo to uz na hrane, byt to jeste starsi tak se na me vyprdli....1 bod
-
Komprese na žhraní oleje nemá vliv. Dělat něco preventivně nemá smysl.Ono hodně záleží,jak se s tím jezdí.Jezdí k nám na servis Fábie,co mají 200.000 a nulová spotřeba oleje. Jinak...pokud by jsi měl kompresní tlak 6 namísto 15 věř,že už nejezdíš.1 bod
-
1 bod
-
I takoví se najdou a Milotec v rámci tuzingu toto určitě udělá, včetně černých, stříbrných a chromovaných spojek mezi světly1 bod
-
Ohjh 17.12 mám kupodivu volno, předběžně se hlásím. Doufám že mi to po půl roce vyjde. Píšu si do diarku.1 bod
-
Petrrr si začíná koledovat vyhazovem z klubu, jak tak koukám. Jestli neuvidím nějakou ódu na moji velikost a chválu mého chrochtáka, už si pomalu bal fidlátka do kinderky ;-)1 bod
-
Starýho, tuším 2010 B 5,5. Vzadu kulatý světla. 190tis najeto. Další poznatek. Zpětné zrcátka malý a blejská se v tom ten hliníkový dekor. Jsem myslel, že jsou zamlžený. Jinak dsg 6° a šlape líp jak ten můj.1 bod
-
Netreba chodit... mame Google :-) https://www.youtube.com/watch?v=66YmiFhlLRs1 bod
-
No jo, jenže to ti ignoranti nechápou a chápat nikdy nebudou - je to automatická funkce? Je, tak co bych se staral. Viděl jsem dnes takto jet (mimo jiné) 4 kusy SIII... O dalších blbech, co jedou jen na parkovačky nemluvě, tam to tedy je trochu jiný případ.1 bod
-
To je to o cem mluvim stale...jsou to asistenti a ne automaty... kazdej ten debil je odpovedny za to,ze kontroluje prubezne co tito asistenti udelaji nebo neudelaji. Me to za mlhy taky nesepne...1 bod
-
Palivový filtr u motorů TSI nemá předepsaný interval výměny, vzduchový filtr výrobce nařizuje měnit obvykle po 60 tkm nebo dokonce až po 90 tkm (dle typu motoru a vozu).1 bod
-
Může mi někdo vysvětlit, proč jezdí tolik debilů po Praze s rozsvícenou zadní mlhovkou i když je dole u řeky jen trochu mlhavo?1 bod
-
1 bod
-
Ak ti dovolia vlastny olej, tak ja by som uz nesockoval a neprehanal aj s vlastym olej.flitrom, stierace + ostrekovace si sam vymenis im povedz.1 bod
-
Moj prispevok v tejto teme "Najlepsi pre TSI je A3/B4 idealne SL a SN zaroven" Cize klames, trepes, fabulujes a smutne je ze ta to este aj bavi.1 bod
-
Motos koupi toto: http://www.auto.cz/facelift-skody-octavia-takto-vypada-zakladni-ctyroka-verze-s-halogeny-100498?utm_source=facebook&utm_medium=dave1 bod
-
No tak to je krása http://www.auto.cz/facelift-skody-octavia-takto-vypada-zakladni-ctyroka-verze-s-halogeny-1004981 bod
-
Tak mě můžete uvítat v pazvukářském klubu. Začalo se mi ozývat drnčení někde z oblasti panelu Amundsena/prostředních výdechů... Octa má cca 60k km.1 bod
-
Ano, mě se to projevuje, jako by měl člověk nedovřené dveře řidiče, čím vyšší rychlost tím vyšší hluk. Dále pak hluk od bočních zrcátek (ale to je známá věc). Největší hluk ve 140-145km/h, ve 150+km/h to pocitově trochu klesá. Obecně mě Superb III nepřipadá tak super jak to motorističtí novináři prezentují. :-( Toto je auto střední třídy?1 bod
-
Vôbec ho nepripojím. kamoš včera kúpil combi 11/2011 skoro sockapaket, a pripojilo mi to pekne, dokonca aj hudba cez Bluetooth fachčila... Toš.....mám starú BT jednotku.1 bod
-
A ty jsi tribolog? Nevím proč tu pořád předhazuješ tu API specifikaci, má to konkrétní význam?1 bod
-
Spravne, pridam se k nemu [emoji3] . Kdyby ted videl Pancho zadni dil pro prepravu osob v Rapidu, kdy denne jezdim s malou atd. 80km do Plzne a z5 a neni cas cokoliv resit tak by mu ani prazska letecka zachranna sluzba nepomohla. Dokonce ani ta naha vila z lesa. [emoji3]1 bod
-
Dnes mám spy foto Clinta na nové motorce. Prý je kreditka v terminálu....[emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
Jondrous ma objednano a pri tom tady stale neco resi a fnuka jak tamto nejde a tamto nejde a proc je to tak a proc to neni jinak...nechapu ho. Ja bych se na tohle ptal pri konfiguraci u dealera a ne po vsem na foru...1 bod
-
1 bod
-
Tak s náklaďákem voe....to je jak do zdi, ještě horší. To auto ale pancho prej koupí a vyklepe. Má s tím zkušenosti, jeho modré RSo prej bylo v horší stavu1 bod
-
Jak jednoduše zavřít páté dveře z delší vzdálenosti (jinými slovy jak zvětšit dosah ovladače pro zavření): Stačí dvakrát rychle po sobě stisknout prostřední tlačítko na ovladači, přičemž to druhé stisknutí podržte. Funguje. Ověřeno. Řeší to částečně i možnost zavírání pátých dveří pomocí ovladače uvnitř auta, aniž bych musel ruku s ovladačem natahovat dozadu - funguje pouze při vypnutém motoru.1 bod
-
___________________________________________________________________________________________________________________ Tímto bych Vás rád pozval na již tradiční "Bramborák v Sedlišti" aneb byl s náma už i Trabant k příjemnému posezení jsou určeny prostory restaurace Lašská Jizba http://www.lasskajizba.com/ dne 17.12.2016 tradičně v 14:00 Pro zbloudilce kousek mapky Účastníci srazu : Budu průběžně doplňovat 1. ASPIRE 2. TOMUS 3. _Denis_ 4. Karlos 61 5. Reesha 6. 7. 8. 9. 10. 11. .......... No a hlavně to tu zas zaspamujte ať se v tom nedá pak vyznat Průběžně příspěvek budu aktualizovat.1 bod