Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/01/16 ve všech sekcích

  1. Tak Superb už je doma po 14 dnech v servisu. Závada neobjevena. Mám dotazit až se to posere, nebo se závada ukáže k předvedení. :-)
    2 body
  2. Ja na tom lepe byt nemuzu. Jsem ve spatnem obdobi. Manzelka 6let na materske, ted zacina delat a bere 10 cisteho to je tady normalni plat v okoli. Obe deti chodi do skolky takze prace jakakoli na smeny nebo operativni pracovni doba neprichazi v uvahu. Deti se musi vyzvedavat pravidelne a nepostaraji se o sebe sami. Ja zmenit praci nemuzu. Mam zavazky ktere musim platit a nemohu si dovolit se sebrat a zacit nekde od zacatku a rok nebo dva se hrabat s platem nahoru. Takze jsem v situaci kdy nemohu nic. Kecy typu kazdej muze jit jinam, kde mu bude lepe nesnasim,protoze to lze pouze za urcitych podminek a ty nema kazdy... ja nic nezdedil,nic nedostal,mam hypoteku,2 deti male,2 stara auta ktera jsou potreba opravovat (na nove nemam) a to je tak vsechno. Jedine co muzes rict je to,ze jsem mel napred vytvorit prostor pro rodinu a az potom mit deti s cim souhlasim,ale proste se to stalo jinak, nez jsem si v 18ti planoval. Takze to tak asi z moji strany Radiusi... Myslis si,ze kdybych mel moznost vydelat si vic,ze bych nesel za lepsim??? Prace se nebojim,jsem sikovnej,spolehlivej,samostatnej a loajalni. Mam veskere predpoklady pro to,abych plnil svou praci opravdu spolehlive a tak jak se po me chce,ale za 1.neumim jazyk a za 2.nemam prostor pro zmenu kvuli zavazkum ktere musim splacet. Mohl bych jezdit po montazich,ale to bych nebyl s detmi a vetsina tech co jezdi je rozvedenych o to ja nechci,anglicky bych se nejak casem naucil... Takze ja si mohu v dohledne dobe polepsit jedine nahodou a stestim, kdy by mi nekdo nabidl praci s nastupnim platem jaky mam ted a vedel o me, ze jsem spolehlivy. Coz driv asi vyhraju ve sportce kterou nesazim, protoze zadny znami se az tak dobre nema ze by mi dal praci... je to smutne, ale poctivec se v dnesni dobe moc dobre vetsinou nema...
    2 body
  3. 1. Světe div se, je skupina lidí, kteří na vyšší výbavu nemají. Anebo mají, ale nechcou takové peníze utratit. Podíl Fabií Active je sice hodně malý a většina lidí bere Style. Ale i to je možná důvod, proč přichází Trumf. 2. Škoda nemá nejmenší zájem odvádět si ostatní zákzaníky od vyšších výbav. Připlácet vzhledm skladbě výbav a cenových odstupů prakticky nemá smysl. A cílová skupina asi těžko bude výrazně omezená nedostupností příplatků. Chtějí auto, dojet s ním na nákup nebo chatu a neřeší, jestli má Sunset nebo ne. Proto restrikce. 3. Nevím, na jaké planetě žiješ. Základ s klimatizací, el. okny, zrcátky, rádiem, koženým volantem, palubním počítačem je v současné době za cenu 244 900Kč hodně dobrá nabídka. Představa, že cílová skupina bude hledat 81kW TSI je mimo. 4. Oproti Active s paketem Plus je Trumf nepatrně levnější a výrazně vybavenější. Oproti Ambition s paketem Plus je cena nižší o 20 000Kč (44kW motorizace), resp. 17 000Kč (55 a 66kW motorizace). Navíc má rezervu, naopak nemá věci, které celá řada lidí za 20 000Kč fakt neocení: § Front Assist § deštník pod sedadlem spolujezdce § omezovač rychlosti § rámeček masky je černý matný bez chromu § dekorační lištu na přístrojové desce, hodnotnější potahy § paket Chrom (kličky dveří, …) § dvoutonový klakson
    2 body
  4. Petrrr je totiž masochista - hledá všude škodovky, aby mohl zvracet...
    1 bod
  5. Pak mě ještě napadá an*lní svěrač.
    1 bod
  6. Cumite jitrnice na AS? Tam byl expert Honza+cislo co vysvetluje v nejlepsim aute na svete moderni jizdni asistenty co tak rad ma Pawouk. Akorad to tam ukazuje na plose jako hovado a ne v realnem provozu v meste. Zapomnel jeste zminit jak to kolikrat brzdi samo bezduvodne pac to detekuje mouchu s kabelkou na krajnici.
    1 bod
  7. Ve Stuttgartu ne ale treba v Bukuresti ano. [emoji3]
    1 bod
  8. A to ja jsem zase spokojenej. Chudej, ale spokojenej. Kazdy by se chtel mit lepe, ale vzdy je neco za neco - sam to v podstate pises. Je to o prioritach a moznostech. A taky, jsou lidi co treba berou 50 a je jim to stejne malo a skoro nevystaci a jsou lidi co maji 15 a staci jim to a jeste usetri. Mne treba staci ze mam kde bydlet, cim jezdit, rodina co jist a kdyz se treba rozbije pracka nemusi byt rodina o suchem chlebu 2 mesice s homecreditem aby se koupila nova. Ad deti: To je taky uhel pohledu, ja patril mezi ty "zodpovedne" kdy se cekalo az bude prace, pak az bude bydleni, az bude splacene bydleni, az bude splacene auto atd. Najednou je ti 30-35-40 a chces a ono to treba nejde. Nektere to stoji i rozchod a nektere hoodne penez nervu za umela oplodneni atd. Zkusenosti z meho okoli. Tedy opacny extrem.
    1 bod
  9. jojo, hlavně že to dáváš do autorizáku, kde s problémy vymění olej.
    1 bod
  10. Ja se ale nechci mit dobre. Pak bych si nemohl na nic stezovat a to neni ono. [emoji3]
    1 bod
  11. Závady které se tu popisují se vyskytly i u mne. 1) roletka v kufru se špatně navíjí 2) občas zlobí tlačítko startování, nastartuje třeba až na třetí pokus 3) špatně odstřikují přední ostřikovače 4) při spuštění nezávislého topení...hláška nelze spustit slabá baterie 5) příliš hlučné stahování oken 6) občas zlobí přední parkovací senzory...nefunkční akustická signalizace a to 20cm od překážky 7) stalo se pouze jednou...nešel zapnout ACC objevila se i hláška na infotainmentu po vypnutí motoru vše ok
    1 bod
  12. Radius málem jsi mne rozbrečel. Nesnáším lidi co si stěžují na práci, nikdo je v ní nedrží. Každý kdo chce se může mít dobře, ale musí opravdu chtít.
    1 bod
  13. Objednano na lince TM (na webu se to objednat zatim neda, pracuji na tom). V pondeli to ma prijit, vyzkousim, nafotim a dam vedet
    1 bod
  14. V mojom prípade je reč o Fabii II, ale motor je ten istý. Konkrétne EA111, CBZB. Auto bolo vyrobené 12/2011, modelový rok 2012. Reťaze aj turbo mám pôvodné, odometer ukazuje nejakých 111 tisíc km. Doteraz menili iba: - v záruke: zapaľovacie káble (asi ich načala nejaká potvora) - v záruke: kvôli pískaniu vodnú pumpu - mimo záruky: po prekročení 100 tisíc km spojková sada a dvojhmotný zotrvačník u DSG (to bolelo )
    1 bod
  15. nene, mým úkolem je obstarat jedenáctého, letos to bylo desátého, takže splněno a dál už to jde mimo mě
    1 bod
  16. Na 2016 to nefunguje už se to probíralo, zkontroluj si vytvořený sobor v adresáři Debug a podle něj oprav změny v jednotce 5F. Jinak než se v tom začneš bezhlavě hrabat tak si udělej zálohy dané jednotky.
    1 bod
  17. mužu potvrdit měl sem proměnlivý interval 30tkm 2 roky ,po manualnim vynulovaní se změnil na pevný po 15tkm 1 rok
    1 bod
  18. Normální desulfatace, ve většině případů to baterii na chvíli oživí, ale pochybuji, že to vyváží těch 10 éček. Předpokládám, že to není žádná spešl vodička, ale celkem obyčejný chelaton, litrovka v laboratorní čistotě se dá pořídit za cca 500,-, což vystačí na půl ulice. I tak to ale podle mě nemá cenu se s tím patlat.
    1 bod
  19. V 25 letech ? To jsi vzal nějakého "vysokoškoláka" ne ? Jinak si to nedovedu vysvětlit. V 19 jsem po škole hned vypadl z domu a zabral za svý a v 25 bych už rozhodně jak popisuješ ty nejednal. Za celou dobu jsem byl nemocný pouze 3 dny a to jsem si vybral jako dovolenou. Nemáš brát studované dementy ,co dělali bakaláře 6 let :-D. Když do 25 let nehrábnul, tak už ho to v tom věku horko těžko naučíš. Neznám žádného studenta co studoval výrazně přes 20 let a jako zaměstnanec by za něco stál. Jsou to lidi líný co se snaží se vším vyj*bat. Pak tu jsou ty studovaní lidé co jsou schopný, ale ty k tobě makat nepůjdou protože dělají na sebe. To říkám pořád, papír sem papír tam. 95 % práce co je v čr vyžadována, naučíš každého kdo si prošel střední školou s výučákem (nepočítaje kuchaře) nebo s maturitou. Jak je v CVčku student a nesedí roky studia bez opakování, tak bude problém. Pro takové nemakačenka, které jen čučí na hodinky, kdy to padne a nezajímaje že jejich práce není hotová, tu jsou státní instituce a neziskovky. Vůbec se divím že montážníky nenajímáš jako externisty. Montážník by měl víc prachů a ty by jsi měl méně starostí... HPP je luxus pro státní podniky.
    1 bod
  20. Mně nastupuje zítra nový zaměstnanec a po novém roce další. Toho prvního celkem znám a už před nějakou dobu jsem mu řekl, co od něj očekávám a co v žádném případě nebudu tolerovat. No uvidíme. Tohle by bylo u mě na padáka - ve zkušebce docela opavážlivost.
    1 bod
  21. s těma lidma to je čím dál víc horší. příjmul sem týpka na montáže před 14 dny, nevím asi 25 let mu je tuším. 14 dní normálně makal a tohle pondělí mě napsal že má angínu a do dneška neposlal neschopenku ani neřekl seru na vás. fakt to je síla... kid jeden...
    1 bod
  22. Raptile, kritiky už bylo dost. Nerad bych, aby se to tady nějak zvrhlo, přece jenom je to tady technická sekce a ne lampárna...
    1 bod
  23. drtiva většina octavek je kupovana jako firemní auto pro střední management, obchodáky atd.. domů si oktávku jako nové auto koupí daleko mín lidí, než si myslíš...
    1 bod
  24. Nejlepší jsou kruháče, kde do normální křižovatky dají doprostřed sloup kolem něho udělají šipky Takový je na Kladně u zimáku. To prostě projedeš rovně a blikání na výjezdu je hazard, pač bys ho musel dávat už při vjíždění....
    1 bod
  25. Ty kruháče, to je mor čím menší tím asi lepší a cpou to kam se dá. To musí projektovat nějakej škodílek (napadá mě Radius, Petrrr nebo kokta)
    1 bod
  26. a tak určitý výhody to má, ale tipnul bych si, že tam stejně 90% lidí má zobrazené obyč. budíky a tím pádem to ztrací smysl. HUD je větší přínos a než se to rozšířilo, tak už to zas pomalu vymírá, nebo to tak aspoň na mě působí.
    1 bod
  27. niečo som narýchlo spísal. možno by sa zišlo to presunúť aj do témy Corner, prípadne to nejak zjednotiť... zatiaľ iba na webe: http://wirer.sk/f2_corner/
    1 bod
  28. Netahej sem TSI a neraď skutečným profesionálům - jen se tady zesměšňuješ.
    1 bod
  29. Ona verze Trumf je asi hlavně cílená hlavně na starší lidi, důchodce a také na rodiny, kde se moc neřeší u auta různé funkce a vylepšení. Pro takové zákazníky je důležitější než jaké má které rádio funkce, že mohou jet 160 km/h a kolik vymyšleností auto dělá za něj hlavně to, že je to nové auto, české auto, praktické auto, které má 4 kola, volant, relativně velký kufr, dozadu se v pohodě vejde autosedačka a bude sloužit hlavně na couraní po městě, do práce, na nákup, na chatu, jednou za rok na dovolenou. To že nemá možnost různých příplatků je tem zákazníkům jedno, protože jim stačí to co v autě je. Dneska si koupit auto s cenovkou skoro 400 tisíc je pro hodně lidí nemožné.
    1 bod
  30. Ok... sorry.. chyba odstranena.... bola zlomena pružinka na zámku. mechanizmus fungoval ale nevracal sa naspat...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...