Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/06/16 ve všech sekcích
-
No ono aby se v těch náznacích, nadávkách a odkazech prase vyznalo. Možná by bylo fajn se opět vrátit k tématu.5 bodů
-
Roberthini1904 trochu pokory by neškodilo a hlavně by neškodilo, kdyby sis odstranil hlášku z Tapatalku "Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk" - to opravdu nikoho nezajímá, z jakého krámu sem píšeš, nehledě k tomu, že to pravidla fora zapovídají.2 body
-
Málokdo chápe že auto nemůže být bez poruchy. Je to prostě stroj. Petrrrovi se doma posere mladej a vadí mu to? Ale když se posere kinderka, tak to píše na všech vláknech, křičí z okna, volá do televize... A přitom má ďubku rezavou pod nějakou lacinou gumou [emoji23]2 body
-
K tématu, článek na idnes: http://auto.idnes.cz/nenastartovali-jste-autobaterii-vam-zabil-mraz-ale-muze-za-to-horko-112-/autoservis.aspx?c=A161127_235806_autoservis_fdv2 body
-
Lukasone, na foru nejsme ve čtvrté cenové, tak si laskavě odpusť ty vulgarismy. A nebudu to opakovat.2 body
-
Ja tady nejsem na Renault foru? Jsem se asi upsal ci co. Mala poznamecka - ta zebracka sracka tu tvoji prezije 2x. Tezke v dobe zhorsujici se kvalite Skodovek cist o kvalite jinych znacek. Ja Clinte chapu to Tve bolave srdenko a slzicku na krajicku. Zatim co R Talisman vypada jako auto. O3 FL vypada jak trakar. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A ze mejes motor tady jen ty? Myslim ze tak cistej jako ja i v tomhle pocasi ho nemáš. [emoji3][emoji3]1 bod
-
Tak proč já to startuju klikou, když vono to má baterku :-) ... a jinak vo tý mý ... Jsi výborná si nejlepšíííí :-) nevyměnim tě za jinou, dva roky to se mnou žádná nevydržela, tak snad zítra spolu zas nastartujem a zaskočítame si, pustíme si výhřev sedaček, odmrazování oken, zrcátek, rádio, světýlka a popojedem ten náš vysněný kilometr aby jsme se spolu odpoledne zas potkaly :-) miluju tě má originální Seat baterko ... a propo kde tě vůbec najdu :-)1 bod
-
1 bod
-
Pan Robert neudržel své nervy a byl po zásluze za svůj poslední výlev primitivního chování vykopnut z fora. Takže nadále nemá smysl řešit jeho příspěvky - které ostatně stačil smazat.1 bod
-
1 bod
-
asi tak, já hlavně neznám skoro nikoho, kdo dobíjí a i s horšíma trasama, jim baterie vydržela ( původní z fabriky ) cca 8 let. Zde je problém konkrétního kusu + kapacita tomu taky nepřidá. Být tam 50Ah, věřím tomu, že by třeba 4 roky dala a nepřišlo by mi to divné...1 bod
-
Tak občas se ta baterie prostě nepovede, žádnou záhadu bych v tom nehledal.1 bod
-
Tak. Ja mam v Rapidu 4tym rokem, parkovani v zime, v teple. atd. , proste venku a zadny problem. Jednou se mi vybila pres vikend, ale moji vinou, nechal jsem bezet kameru. Zadne dobijecky, nabijecky nepouzivam. Nemam ani jak, kdyz bydlim v panelaku. Predchozi auto O1 Tdi a tam baterie vydrzela 8 let pri stejnem provozu. Tedy u Rypiconga je to opravdu divne, dle meho.1 bod
-
svietivosť je v jednotke kandela, svetelný tok v lumenoch, výkon je vo VA=W takže keď tam píšu 80W tak predpokladám , že to bude mať pri 12V odber cca 6,5A. Ale svetelný tok v lumenoch je tuším okolo 850lm takže oproti žiarovke je to asi dva krát viac.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vidíš to… otázkou samozřejmě je, co to bylo za Passata, zda měl opravdu pouze 160 tisíc kilometrů a jaký to byl rok. Passat B6 a B7 je neskutečný držák, který nemá problém dát přes 500 tisíc kilometrů, jen se k tomu musíš nějak chovat. Mám dost známých, co mají Passaty a 200 tisíc kilometrů s tím autem neměli žádný problém. Bývalý spolužák dva roky nazpět koupil B7, který měl 190 tisíc kilometrů, teď na tom má 260 tisíc. Měnil olej, filtry a bi-xenonovou výbojku. Zbytek drží. Takže to chce přestat věřit pohádkám o důchodcích z Německa, o neježdění v zimě, o garážovém stání a o velmi pečlivých majitelích… Jinak baterka je spotřební zboží, stejně jako všechno v autě. Nedávno mámě na firemní Octavii, která má 50 tisíc kilometrů, odešla baterka… prostě se to stane, mnohdy je chyba na straně dodavatele, nikoli fabriky jako takové. Jo a mimochodem, právě že ta auta, která jezdí po dálnici a nemají 1.0 TSi nebo 1.2 http, tak jsou naprosto v pořádku. Nasávají sice studený a „mokrý“ vzduch, ale toto autu nijak neškodí. Hlavně v době, kdy je tam plno vymožeností, filtrů a kdo ví čeho. Pokud někdo ovšem letí s 1.0 TSi po dálnici 170 km/h, bude to průser.1 bod
-
Tak kdo pochopí. a) Čau, nevíš o nějakým dobrým textovým editoru v unixu? Vim. a) A řekneš? Víte kdo se směje naposled? Ten kdo má největší ping.1 bod
-
No jo no ctrl+c ctrl+v Každopádně dokud nám vy zdejší odborníci nepotvrdíte relevantní Top Secret novinky, tak si myslim že víte prd a jen zpochybňujete něčí výmysly1 bod
-
Něco málo? V řadě případů jsou to ne domyšlené, ale úplné nesmysly. A dneska se objevila prakticky stejná verze i na skodahome.cz jako takovém..1 bod
-
takže další naftovej krám kdyby alespon tu novou SQ7, která má 48V rozvod na ten elektricky kompresor1 bod
-
1 bod
-
tak evidentně budeš hodně znalý problematice a jenom nás svojí přítomností obohatíš. Tak jenom pro pořádek. -Já do práce jezdím pořád stejně a tato baterie vydržela znatelně méně 1/2 času jak všechny ostatní. -Ve prospěch/neprospěch této baterie je ještě to, že poslední 2 zimy byly abnormálně teplé a již druhou zimu mám dokonce garáž. -Za těch 2,5 roku mám najeto 45tis a z toho pouze 15tis je najeto do práce - kratší trasa. U předchozích aut byl poměr opačný - je to jasné, nové auto, více se jezdí a i více nyní cestuji. -Zbytek v drtivé většině jsou dlouhé trasy, kde se baterie bezproblémů dobije -Schválně jsem se podíval na brožuru, kterou jsem dostal k nové baterii + co tvrdí na stránkách např. Varty. Délka provozu motoru po nastartování, je přesně na hraně hodnoty, která stačí k bezúdržbovému provozu baterie, ale jelikož tyto jízdy tvoří jenom 30% mého nájezdu, není to důležité. -Nikde netvrdím, že nějaká značka je šmejd. -Prodejce mi rozhodně nevnutil baterii na které má největší zisk, protože mi chtěl vnutit jinou. -Konzultoval jsem svojí situaci s více lidma a každý mi potvrdil, že baterie "měla" vydržet déle. PS: na to že jsi tu nový, tak by jsi měl celkem dávat pozor na svoje vyjadřování, které není 2x taktní...1 bod
-
@Roberthini1904 Co znamena nizke pouzivani? Myslim, ze hodne lidi nema vubec nabijecku autobaterii1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
.... a dava ti logiku Milane, napsat neco co neni pravda ? Me teda vubec, ale chapu. Aby byli penize tak lidi radsi zaplacneme nepravdivima hovnama, aby byli nateseny a bude to. Proc ne taky ze jo1 bod
-
V dnešní době různých balíčků apod. není vůbec co řešit Jinak klima a aspoň předek v elektrice je minimum co auto podle mě musí mít1 bod
-
Jestli chceš bastlit nabíječku, tak v příloze jsou nějaké návody. Já mám kondenzátorovou a kondiční se stabilizátorem LM 317. Nabíječky-a-nabíjení.pdf1 bod
-
1 bod
-
Active v teplakach. Zůstatkova hodnota za par let? Pytlík mouky. A i to předání bylo rychle.1 bod
-
1 bod
-
A opravdu vržou tlumiče? Mě vržou brzdy při zatažené ruční brzdě a auto se odlehčí.1 bod
-
Tak, paradoxně jsem si s Hyundaiem docela pohoršil, protože na dálnici jde slyšet jak naftový motor, tak i aerodynamický hluk, tak i odvalující se kola - je to slušnej kravál. Neočekávám, že u Citiga to bude horší. Fábie byla mnohem tišší. Ale proto se ptám, zajímá mě, jak to vidí ostatní. Plánuju si Citigo zkusit, ale to mi nikdo na dálnici nepůjčí. Maximálně si to půjčit někde v autopůjčovně. ad klíma: ona v citigu nefunguje, či v čem je problém? Osobně jsem klímu ve Fábii neměl a nijak mi nechyběla, v Hyundai jí mám, ale nepoužívám. Jak jsem psal, pálí mě z toho sliznice v nose a mívám angíny, takže vůbec. Jako, 80% mých jízd je město, jezdím po Praze, jezdím na malý vzdálenosti, kdy Hyundai v naftě prostě trpěl, než se prohřál. Po dálnici jedu jen 2x týdně a sjíždím ve Velkým Meziříčí, čili asi 130 km čisté dálnice. Spíše mi jde o to, jak se auto tváří při 130 km/h, kolik točí otáček, kolik v té chvíli žere, jak je to s podvozkem, jestli do mě nefoukne vítr a neulítnu, atp. :-) Já jenom vím, že už nechci Korejce a chci se vrátit zpět ke Škodovce, která mě nikdy nezklamala..1 bod
-
Příznaky, které popisuješ jsem měl po zakoupení mé ojeté octavie. Auto jsem předal známemu automechanikovi a ten po dlouhém bádání zjistil, že ve vnitřním uložení poloosy na levé straně jsou ve vazelíně kovové úlomky asi z původní poloosy. Vyčistil lůžko, doplnil vazelínu a od té doby je klid. Projevovalo se to takovými divnými vybracemi od motoru při rychlostech nad 60 km a při táhlých zatáčkách. Hodně to bylo cítit při prohoupnutí auta přes podélnou nerovnost vozovky. Takže doporučuji ti nechat pečlivě zkontrolovat uložení poloos.1 bod
-
Nevim kolik mas na starejch tryskach nalitano. 1) Jestli jsou uz pred vymenou tak bych sel do lepsich a na to chip. 2) Jestli ne tak bych dal jen chip. V prvnim pripade bych to sveril Reeshovi. V druhem je to plus minus jedno, staci nekdo kdo ma dobrou povest-1 bodů
-
A komu to nakonec vadí, že si něco málo domysleli? Většina lidí je rádo alespoň za polopravdu když je to podle vás tak VERY SECRET-1 bodů
-
Taky mi to z toho uploadu od Stringa šlo v pohodě... Trvalo to cca 45-60 min. SW mám 2724-1 bodů
-
-1 bodů