Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/08/17 ve všech sekcích

  1. Žiaden špendlík breboha! Zničíš trysku. Nebude rozprašovať.
    2 body
  2. Kašlu na Kodiaka - tohle je pořádný SUV ..
    2 body
  3. Trocha slušnosti ve vyjadřování ke kolegům zde na foru, by (jen proto,že má člověk jiný názor) určitě neuškodilo. Zřejmě je to někomu cizí. Omlouvám se, že musím reagovat.
    2 body
  4. 2 body
  5. No jasně, že jo, na Bannerce je větší marže :-)
    1 bod
  6. Ale můžeš tomu uškodit sám. Ty přemrzlý plasty můžou prasknout. A hlavně zebou ruce!
    1 bod
  7. Však ano, když mám spuštěný motor (tak jak to popsal ferokulda), tak chci měřit napětí, které mi dodává do baterie alternátor. Baterii měřím multimetrem za klidového stavu motoru a stejně tak nejdřívě až cca 2 hodiny po jeho posledním zastavení, protože tesně po zastavení mi to vždycky ukáže o něco více.
    1 bod
  8. Modra Denim nikdy nebyla pekna...
    1 bod
  9. 14% na F3 je slusny podle me. (btw Octa 16, Sup/Kodi 17) Jeste doplnim ze to neni sleva pro zamestnance Skoda, ale pro zamestnanci klientu VW
    1 bod
  10. Na to jsem hodne zvedavej. Leon se povedl, Ateca taky (jakkoliv je to dvojce novyho Yetiho) a Ibiza by mohla byt ok taky. Navic prijde jako prvni na MQB A0, Polo bude nasledovat.
    1 bod
  11. Osobne: Kup si nějakýho rozumnýho výrobce, už kvůli homologaci a hlavně bezpečnosti jak tebe tak okolí. Někde byl test žárovek do auta kde se nějaký shitový žárovky pěkně roztekly. Já jsem kdysi do 120tky koupil v tuning shopu nějaký Super Blue Light žárovky a ty svítily krásně barevně...takový žluto-zeleno-červený světlo, hned jsem je vrátail. Pak jsem začal kupovat Osram Cool Blue a s nima jsem byl spokojenej. Dneska je možností víc, dělá to kde kdo. Jo a ty osramky mají taky modré sklo Edit: Odkaz na test autozarovek
    1 bod
  12. v naftě parafín,v benzínu voda,to máš jedno.Když tankuješ na dobré pumpě nestojíš.Když jsi nejsi jist,koupíš si přípravek-jak do nafty tak do benzínu
    1 bod
  13. Všeobecně se ví,že v nádrži nemá zůstavat málo PHM,vtloukali nám to do haly od děcek
    1 bod
  14. samozřejmě,tak jako v naftě.Jezdím s nafťákem a nikdy mi nafta nezamrzla.Pokud mají tanky v pořádku a nikde se jim nic nekondenzuje,nebývá problém ani s naftou...jinak by na sibiři nejezdily naše Tatry že :-). Jen ubožák může napsat,že si nafťáka nekoupí proto,že v zimě nafta zamrzá
    1 bod
  15. Musí se světla rozlepit. Takže do trouby na 120stupnu přidej masox trošku zeleniny a máš to Dělal jsem to asi 4 hodiny obe světla. Fakt práce pro vraha. Bohužel jiným zpusobem se tam nedostaneš :/
    1 bod
  16. Jo dneska jsem ráno viděl něco, co už dlouho ne [emoji23] Rozsvítila se mi kontrolka oleje. Tak jsem si zavzpomínal na staré časy a já poprvé co mám tohle auto dolil půl litru oleje. Po 16tis km.
    1 bod
  17. Chapu že jdete po vyššim výkonu než serie AKU ale Nechapu proč tam cpete ROZMĚROVĚ větší baterku než se tam vejde a pak se "DIVÍTE" , že ji 1: neusadíte bez (případnejch) uprav 2: nezakrytujete hadr domkem 278x175x190 mm je prostě do hadr domku limit 74ah / :Blue 680a / :Silver 750a třeba od VARTY , je za mě dostačující a rozměrově přesná ...... osobně mam 70ah / 570a BANNER 5 let starou serii z fabriky , jednou ročně se o ni postarám (viz tema AKUMULATOR str9.) a nezaznamenavám do dnešního dne jedinej výpadek , a holotou opravdu nejezdim ......
    1 bod
  18. Využil jsem dnešní teplý den v Ostravě a horní kryt motoru, který byl již týden doma jsem namontoval. Za cca 1000 Kč je skryto trochu trubek a sami posuďte výsledek. Kryt motoru nasazen vpravo na dva čepy. Díry jsou již připravené. Vlevo je ve středu je kryt motoru nasazen kuličkou našroubovaného držáku na gumový držák. Drží SQUELE, ani se nehne. Kryt motoru včetně držáku s kuličkou je součásti dodávky. V mém případě dodáno za 16 dnů od objednání. MVI_5858.MOV
    1 bod
  19. Mám paket pro špatné cesty na F3 kombi, a v TP mám toto:
    1 bod
  20. Stačí se podívat do manuálu... Teplota oleje Pokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu. Pokud je teplota oleje nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C, vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru. Pokud je teplota oleje nižší než 50 °C nebo pokud je v systému kontroly teploty oleje závada, zobrazí se místo údaje o teplotě oleje symboly - - -
    1 bod
  21. Fabia II - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - montazni prace na karoserii Karoserie - montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.4 132 kW TSI Motor 1.5 77, 1.6 55 - 66 - 77 kW TDI CR Motor 1.9 77 kW TDI PD Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD Motor 1.6 77 kW MPI Motor 1.2 44 - 47 - 51 - 55 kW MPI Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.9 l 77 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Automaticka prevodovka Prevodovka 09G Prevodovka 02T (06.2014) Prevodovka 0AM-DSG Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134a Udrzba - presne pokyny Topeni - klimatizace Heslo: žiadne !
    1 bod
  22. preco by som vypinal ledky pri stretavackach? ved je to pekne tak ako to je... ameriku som neriesil... vystacil som si s jemnym vyladenim, co sa tyka svetiel... mam teda: dve zadne hmlovky (bezpecnost), zapnute zadne led svetla pri dennom svieteni (bezpecnost), stlmenie intenzity led denneho svietenia pri blikajucej smerovke (pekne) a este chcem nudzove brzdenie s vystraznymi smerovkami (bezpecnost)... okrem toho mam este dokodovane: automaticke zatvorenie okien pri dazdi zobrazenie sily ventilacie v AUTO rezime zrusenie AM frekvencie radia zmena citlivosti cidla vlhkosti naklopenie praveho zrkadla pri zaradeni spiatocky a chystam sa este na: odblokovanie videa v pohybe pre columbus oneskorene ostrekovanie xenonov vypnutie signalizacie nezapnutych pasov bohuzial chalanisko, co mi to kodoval, nevedel spravit vsetko, tak teraz pojdem k Igorovi, ktoreho mi odporucil Hravec, aby dorobil ten zvysok
    1 bod
  23. neviem co je to za kod motora BKY ci ho pouziva skodovka, potom tu pises ze BBY a BBZ to trochu pletes dohromady. motor BBY je od cca 3/02 vo fabii 1,4 16V 55kW dovtedy AUA. motor BBz je od cca 3/02 vo fabii 1,4 16V 74kW dovtedy AUB. neviem co si myslel konkretne ale pokial ti ide o rozdiely medzi 55 a 74 tak uz sa to tu pisalo 100 krat: 55-ka plastove sanie, 74 hlinikove 55 mensi prierez skrtiacej klapky ako 74. rozdielna riadiaca jednotka (soft) 74 ma premenlive casovanie ventilov, 55 nema 74 ma hlinikovu vanu a 55 kovovu pokial ti ide o to co sa zmenilo medzi AUA - BBY a AUB - BBZ rozdiely: tak motor AUA, AUB ma zapalovacie trafo BBY, BBZ ma uz cievky samozrejme ze su tam rozdielne riadiace jednotky pri AUA - BBY a takysto aj pri AUB - BBZ potom uz tam tusim nie su ziadne rozdiely dufam ze vysvetlene dostacujuco
    1 bod
  24. Hod prosim do sekcie Instalacne manualy navod.Rad by som si to tiey vymenil,pretoze sa mi odtrhli uz obe zarazky..Dik
    1 bod
  25. takze,,, Nevim cim to je,ale moji drzku si lidi s tezi zapamatujou kdyz s nema nejsem denne nebo alespon co tyden .... takze fotek pridam vic,,letnich ci zimnich ,,proste jak me muzete videt a dle ceho me poznat .... .) No a posledni dobou je soucasti meho ksychtu i objekvit fotaku ,,takze síír .)
    -1 bodů
  26. Nafta dobrá - nejlepší byla na benzínkách ORLENU.
    -1 bodů
  27. Strcis spendlik do trysky a pootocis s tim do pozadovaneho smeru.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...