Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/10/17 ve všech sekcích

  1. Denisi, tohle je normálka. Je to video, který se používá pro mediální účely a každej si z toho sestříhá co potřebuje (viz. třeba Autosalon, idnes, atp.).
    2 body
  2. Nesleduju ani teplotu oleje ani stav baterky. Proste prijdu, nastartuju a normalnim tempem vyrazim. Pustim si k tomu topeni srkzeva klimu, po nejakem case hudbu. Auto se chova, svete div se, uplne normalne, jak jsem zvykly. Vlastne ne, obcas ma tendenci prokluzovat a hazet zadkem. Ma me to prekvapovat v horach, na snehu a ledu? Jsem Prazak, tak by asi melo
    2 body
  3. jj, vždy když přijde zima, tak se začne řešit teplota oleje, jak topí auto, akumulátor atd. a až budou hice tak přijde na řadu klimča. Běžnej a každoroční Homerovskej kolotoč.
    2 body
  4. Dielenská príručka - Vlastná diagnostika - Elektrické zariadenia alebo návod k autu - Výmena žiarovky hmlového svetlometu - strana 191
    2 body
  5. voltys, píšeš to zle. Interval 30 tisíc/2 roky neexistuje. Existuje akurát premenlivý výmenný interval oleja ktorý v ideálnych prevádzkových podmienkach (vyhodnocuje palubný počítač) môže mať dĺžku až 30 tisíc km, alebo 2 roky, podľa toho, čo nastane skôr. Ak máš takýto interval nastavený, tak sa do auta dáva olej so schválením VW 504.00. Tieto oleje majú dnes viskozity 0W-30 alebo 5W-30. Potom tu máme pevný interval, ktorý v našich končinách požaduje interval výmeny oleja každých 15 tisíc km alebo po 1 roku, podľa toho, čo nastane skôr. V takomto prípade je predpísaný olej so schválením VW 502.00. Tu je výber z viskozít oveľa väčší, konkrétne 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 a 10W-40 (10W by som do TSI nedával). Ako môžete vidieť, výber z viskozít je oveľa väčší a niektoré viskozity môžu mať dokonca rôzne schválenia VW. Preto olej treba vyberať primárne podľa nastaveného intervalu, a potom podľa toho hľadať správne schválenie a nie viskozitu. Ono totiž viskozita 5W-30 neznamená, že olej je automaticky vhodný na premenlivý interval. Okrem toho tu ešte je teoretická možnosť použiť oleje VW 504.00 aj na pevný interval, nakoľko ten je väčšinou kratší, a preto,lebo u VW pri benzínových schváleniach platí, že novšie schválenia nahradzujú aj tie staršie. Na druhej strane manuál to nikde exaktne nepovoľuje. Určite sa ale nič nestane, ak použijeme 504-ku a pri normálnej prevádzke ju budeme meniť každý rok, alebo po max. 15 tisíc km.
    2 body
  6. ...aneb jak jít na vrabce s atomovkou. V kufru na další 64 AH nezbylo?[emoji23]
    1 bod
  7. Jo a kde je plačka Petrrr? Na forum chodí, ale nic nepíše. Naposledy 31.12. Že by si dal nějaké novoroční předsevzetí, že se už nebude vůči ŠA negativně vyjadřovat, a teď zjistil, že vlastně nic jiného ani neumí napsat?
    1 bod
  8. To dělá mráz. Mně takto skoro nešla natankovat i nafta do té zelené FIII. Asi chyba pistole.
    1 bod
  9. Sledoval jsem live stream a fakt bych chtěl, aby se mně to auto(konkrětněji přední čast) líbilo a při pohledu na něj, abych byl v úžasu, ale asi budu potřebovat ještě čas. Hodně času...
    1 bod
  10. No a s věkem se to asi mění Až klekne stávající za necelých 15 stovek, tak přijde na řadu tohle za 11 stovek
    1 bod
  11. Konzultoval jsem to osobně přímo v servisním středisku Škody v Mladé Boleslavi. Mimo jiné mi řekli, že tak jak to je vyprojektované, tak to je sestavené. Tudíž to za chybu nepovažují. Jinak u benzínu mi to dělá taky. . Btw. nešlo by něco podobného nalepit na spodní stranu dveří? V tomhle počasí mě štve, jak snadno se špiní prahy. Člověk to umyje a po pár kilometrech to tam je zase :-(
    1 bod
  12. Heh, tak na toto dnes nemám mentální kapacitu...
    1 bod
  13. o vikendu zkusim 5.0 a 5.1.1 na starem nexusu
    1 bod
  14. Obal nabíječky má na boku zobrazeno pro které baterie je nabíječka vhodná.
    1 bod
  15. I Pražáci dělají některé věci správně a tohle je jedna z nich - auto má jezdit = sloužit a ne my jemu[emoji106]
    1 bod
  16. hele ty to prodej to co ty zatím nacházíš, je mimo statistiku poruchovosti btw, nevrže ti to protože máš mokrou podrážku bot ?
    1 bod
  17. Ten algoritmus sa robil a aj bude vzdy robit pri vyhodnocovani parametrov iba jedneho typu oleja. Napr. konkretne snimace Hella sa certifikovali s SLXkom. Ako to tu uz odznelo velakrat, na trhu je vela 504iek s roznym zlozenim. Bolo by naivne si mysliet, ze VAG a partneri investuju ohromne mnozstvo casu a prostriedkov a budu skusat vsetky, ako degraduju pri roznych rezimoch, ako klesa TBN atd atd. Vypocet premenliveho je naozaj taky velmi orientacny. Jediny sposob vyhodnotenia opotrebenia oleja je UOA, a aj tu treba vediet interpretovat vysledky.
    1 bod
  18. U mojí předchozí OII FL s motorem 1,8TSI DSG, zkracoval palubní počítač proměnlivý interval výměny oleje ze 30.000 km asi o 30%. U mé stávající FIII s motorem 1,2 TSI 81kW DSG, provozované za zcela shodných podmínek, k žádnému zkrácení intervalu výměny oleje nedochází. Zřejmě je to u každého motoru nastaveno jinak.
    1 bod
  19. třeba dva roky to musí vydržet, když sečteš ceny drahých baterií co vydrží možná 5 let možná 2 roky a pak sečteš ceny kdyby jsi každé dva roky kupoval ultra levnou ? Já at jsem kupoval jakékoli baterie tak jejich výdrž byla extrémně individuální. Levný no name v 406 vydržel 6 let, Varta silver jsem měl ve dvou autech jedna K.O po 2 letech a druhá funguje do dnes ( dnes to bude přes 5 let). Nemyslím si že značka hraje až takovou roli, je to prostě i o štěstí, můžeš jít naproti papírově lepší baterií ale to ty nic nezaručí...
    1 bod
  20. Nech nabíječku připojenou, bude v udržovacím režimu
    1 bod
  21. 1 bod
  22. Olll RS byla moje v zakladu za 616tis a ted je za 696tis [emoji23] Odesláno z mého ONEPLUS A3003 pomocí Tapatalk
    1 bod
  23. Tak ako píše epo sa teraz všetci zbláznime že prišla zima, auto menej kúri, nestačí sa zohrievať ako sme zvyklý, ono vlastne fakt prišla zima ??
    1 bod
  24. Bohužel v zimě je občas krom nízkých teplot i sníh a led na silnici, takže jak v létě jezdí jen Pražáci[emoji12]
    1 bod
  25. Pri kľudnej jazde v týchto mrazoch sa olej naozaj neozhreje na bežnú prevádzkovú teplotu. Pri dlhšom státi s naštartovaným motorom dokonca začne chľadnúť aj chladiaca kvapalina. Počkajte si na jar a bude tozase v normále!
    1 bod
  26. Vyrazil sis pojitsku. Sundej kryt pod volantem a u reléového boxu vyměň příslušnou pojistku dle obrázku
    1 bod
  27. Z. Janda je asi dost ovplyvneny motorsportom v ktorom posobi. Tam su tie extra huste oleje z niekolkych dovodov bezne. Ja mam od neho chip a som spokojny. Ale vyber oleja by som si radsej poradil inde. Z oznacenia 5W-nieco sa tepelna odolnost vycitat neda. Mobil 1 0W-40 ma tiez vybornu tepelnu odolnost. Redline 5W-30 kludne znesie take teploty ako mnohe oleje viskozity 50 atd. Ak sa bojis karbonu tak to je prave vyriesene tymi castejsimi vymenami. Olej 40 (ale kvalitny) musi bohate stacit na mazanie tohto motora aj pri vysokej zatazi - samozrejme ak ho niekto ma na ryske min. tak za nic nerucim. Ja som kedysi tiez pouzival 5w-50, ale ked som videl ze to fakt pomaly steka do vane po vypnuti zahriateho motora, tak som si to rozmyslel. Ono vyssia viskozita znamena vyssia teplota vsetkeho, hlavne casti chladenych olejom. Ale ziadna katastrofa sa urcite nekona, akurat to nemusi byt uplne ideal. S tvojim problemom olej nesuvisi - je tu vlastne samostante vlakno na olej. Este tam mas teda jednu cievku ktora moze byt tiez vadna ako radia Alma a dmiklos, EGR tu vlastne myslim nie je, ostava par senzorov (otacky, spojka..) a vstrekovace (pripadne palivovy system celkovo) Preco sa vlastne menil nedavno ten katalyzator?
    1 bod
  28. 1 bod
  29. Nevím jak v FIII ale v Rapidu je pod ručkou zásuvka stále zapojená.
    1 bod
  30. Já mám tuto: http://www.extol.cz/naradi/rucni-naradi/autodoplnky/autonabijecky/8897300/ . Má možnost nabíjení přes zásuvku 12V/zapalovač, která musí být ale na svorce 30 (trvalé napájení).
    1 bod
  31. Jsem velkorysý. Smáznem to na tom jeho tea. [emoji23]
    1 bod
  32. Za dobrotu na žebrotu ...už mi nepíš a niekedy mám chuť to tu nadobro zabaliť
    1 bod
  33. mě zase bouchá tapec u řidiče, řešení. dám si sluchátka nahlavu.
    1 bod
  34. Ja bych značku moc neřešil a koupil to nejlevnější s vhodnými parametry...
    1 bod
  35. Tú Boschku C3 mám pár rokov doma a už som s ňou bez problémov ponabíjal pár rôznych áut, zatiaľ všetko s klasickými baterkami.. každopádne by to bola dobrá info, ak by mi pasovala aj na moju súčasnú Fabču..
    1 bod
  36. Že ručička ukazuje střed ještě neznamená, že je chladící kapalina na 90°C. Je tam určitý rozptyl + - x °C. Přesně to snad naposledy ukazoval teploměr u Felicie.
    1 bod
  37. tak vzhledem k tomu že přes celé svátky jsme byli fšici nemocní, tak alkohol zůstal na balkóně a dnešních -21°C udělalo divy ... ne, to není vaječný koňak , ale víno ... ovšem i tomu alkoholu musela být taková zima, že v tej flašce už nemohl vydržet
    1 bod
  38. Člověka až zarazí, kolik příspěvků je možný sešmudlit na téma "zahřátí motoru TDI". Tohle téma je úplně zbytečný, neřeší se teda žádná závada, nepopisuje se tady žádný záhadný jev, je to jen tlachání o tom, kdo jak zahřívá motor a komu se ohřeje dřív a kdy. Až bude někdo řešit problémy s ohříváním motoru, tak se tady nedozví zhola nic, ale nové téma dle pravidel zakládat nesmí. Takže až na několikáté stránce odpadu bude konečně relevantní sdělení, ke kterému se většina diskutérů přes všechen ten balast nedostane a téma jako takové ztratí smysl.
    1 bod
  39. To chci! A pokud ne hned, tak minimálně okamžitě!
    -1 bodů
  40. Tak nám RSo pěkně podražilo od toho co RS III uvedli na trh šlo o 80ti nahoru!!! Zdůvodňují to výbavou, ale třeba xenony byly v základu a nyní se chlubí Ledkami v základu to je snad normální změna xenon za Led.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...