Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/11/17 ve všech sekcích

  1. Zde kopíruji text, co mi napsal na "vejfuku": Proti Tobe nic, ale byli taci, co jsem jim lezl na nervy. Tak jsem vyslysel jejich hlasy a splnil co jsem slibil do konce minuleho roku. Nemam naladu se furt s nekym dohadovat. A ac proti (jméno cenzurováno) nemam nic, jeho moderatorstvi mi lezlo posledni dobou taky na nervy, jak nejakej Hitler, ale zase jen jak kdy a jak u koho. Pripomina mi plnicky z vojny, co to az moc zraly. Asi nema co jineho na praci. Ja ovsem ano, nyni 2 deti a nejakej Skodahome mi muze vykourit (cenzurováno). To neznamena ze na caj obcas nedorazim.
    3 body
  2. Jo hochu, to budeš muset začít oslavovat Trumpa , americký káry, krabičák z lidlu, thalii, nadávat na škodovku a psát sem i sebenepatrnější závady a bůhví co ještě....jo ještě musíš pomlouvat vše nové od Škodovky
    2 body
  3. Napsal jsem mu, že jsem to zveřejnil a už mi vyhrožuje brokádou
    2 body
  4. jindrous: ano, mám to stejně - to je ta varianta, o které jsem psal; vedle toho je varianta za 0,- Kč, která odebere výhřev, ale přidá zkosení....původně to bylo v konfigurátoru ještě jinak
    2 body
  5. Tohle by mělo být ono. Technické-údaje-Škoda-Octavia-2017-vznětové-motory.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-2017-zážehové-motory.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-4x4-2017.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-Combi-2017-vznětové-motory.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-Combi-2017-zážehové-motory.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-Combi-4x4-2017.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-Combi-G-Tec-2017.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-Combi-RS-2017.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-G-Tec-2017.pdf Technické-údaje-Škoda-Octavia-RS-2017.pdf
    2 body
  6. Zkus ji obrátit, dnes totiž už většina výrobců, co nedělají vyloženě šmejdy, pájí kontakty na destičky k té LEDdiodě tak, že nezáleží na polaritě (můstek).
    2 body
  7. Jo a kde je plačka Petrrr? Na forum chodí, ale nic nepíše. Naposledy 31.12. Že by si dal nějaké novoroční předsevzetí, že se už nebude vůči ŠA negativně vyjadřovat, a teď zjistil, že vlastně nic jiného ani neumí napsat?
    2 body
  8. Dobrý den, auto jsem nekupoval nové, už s určitým nájezdem, auto mělo poťukaný nárazník, tak jsem se rozhodl pro jeho výměnu, narazil jsem na nárazník v laku bez nutnosti oprav za rozumnou cenu. Přidávám pár fotek, kdyby to někoho zajímalo a nevěděl tak jako já, jak na to. Postupoval jsem podle dílenské příručky, na kterou najdete odkaz na tomto fóru. Skoro celé jsem to dělal sám, až na fázi sundání a nasazení nárazníku, kdy je lepší mít u sebe ještě jednoho člověka. Jak můžete vidět, měnil jsem to za pomoci klasického heveru. Postup následující. Sdělat kola, odmontovat torx šrouby držící podběh blatníku. Pod podběhem se skrývá jeden torx šroubek držící nárazník sešroubovaný s blatníkem. Stačí odšroubovat jen stranu podběhu u nárazníku, pro lepší komfort lze sdělat celý. Poté zalézt pod auto, ze zadní strany jsou celkově 4 torx šrouby a po bocích po dvou. U mého benzínu byly dva šroubky pouze na pravém boku. Poté sdělat krytku u světlometů, do dírky vložit háček, imbus, něco, čím pak můžete mírně zabrat směrem od světel, mě se dobře oddělával tak, že jsem napřed odchlípnul spodek a pak až teprve vrch. Pod krytkou se nachází dva torx šroubky držící světlo. Po jejich odstranění mírným vykláním světlo uvolníte s karoserie, drží ještě na dvou čepech.Nezapomeňte na to, že světlo drží na svazku kabelů, je potřeba odpojit svorkovnici. Nyní se Vám naskytne pohlede na zámky, držící nárazník. Začnete tak, že nejprve směrem od blatníku k odkrytým zámkům vytáhnete narazník z bočních lišt (u tohoto už je lepší být ve dvou), teprve poté začnete plochým šroubovákem odjišťovat zámky, až ucitíte, že je nárazník volný, tak ho směrem k sobě vytáhnete. Montáž je akorát v opačném pořadí :-)
    1 bod
  9. Jo, kdyby okolní příkopy, to by alespoň zmizeli ze silnice, ale oni je svodidla vrátí zpět do provozu a to je pak většinou průšvih.
    1 bod
  10. OK len odpovedam ludom ktorym ta sprava ma byt venovana. A srry je to moje prve auto takze si hned nekupim auto z vyrobnej linky aby som ho zlikvidoval. Skuste to pochopit a ano mam zaujem o Android auto lebo ho pouzivam zatial na tablete cez jednu apku z XDA ale predsa som dufal ze dajak pojde dat original autoradio od skody co to bude podporovat, kvoli dizajnu a hlavne jednoduchosti. Ale co uz, nevadi... A cosby ja to chapem co znamena ze pouzivaju iny protokol alebo typ komunikacie len ma zaujmalo ci su tie veci spolu natvrdo podmienene alebo sa to da aj bez toho.
    1 bod
  11. Nejvíce mě právě fascinují neřidiči svých 4X4 aut, které jim zdobí zadnici jejich auta za 3/4 mega a více.(superby 3 4X4,ochcávky 4X4 a různé hnusné SUV). Jedou 60km/h po rovné okresce, která je suchá a totálně bílá ze soli. Na dálnici to samé, pak předjíždí sotva 100km/h rychlostí v levém pruhu, hrozný ovce. a musím říci, že je daleko menší provoz a hlavně v zimě nekopou cesty.
    1 bod
  12. Ten displej není stejně dobře vyřešen....ubrali z prave strany dotykové tlačitla plus oba hardwarové a uhlopricku protahli na pravou stranu tim je obraz nesymetricky umístěn a pusobi to na mně takovým divným dojmem prostě je křivě umístěna :-) A po dnešním živém shlédnutí si myslím, že 8palec vyhovuje až až...
    1 bod
  13. Pochop jednu věc.nejde o to,jestli bude fyzicky pasovat,ale o komunikaci. Dnešní rádia komunikují po jiných protokolech,který ty v autě nemáš a mít nebudeš.Tímhle bych to ukončil. Nejlepší volba bude pro tebe koupit kvalitní rádio s androidem nebo jiným OS
    1 bod
  14. Heini - znám a vím.... Toto je starší foto , letos zatím tolik sněhu nebylo, ale už se těším na víkend....
    1 bod
  15. Toho naděláte, jednou za x let napadne trochu sněhu...
    1 bod
  16. Furt asi lepsi thalie za par korun nez skodovky za mega
    1 bod
  17. Poslední software je 0252.
    1 bod
  18. Pawouk:: Píše, že má 1.2 TSi 63kW, ne 1.4 TSi
    1 bod
  19. Ono to letí Clinte. Už ho bude mít 4 roky;-).
    1 bod
  20. Čeče ty ho fakt kupuješ? Vždyť máš auto dva roky Navíc je o málo jiné než bude tohle
    1 bod
  21. Tak to by nám měl někdo znalý různých konfigurací vysvětlit.
    1 bod
  22. Huri, ja ti radio vyfotim , budes vejrat.
    1 bod
  23. JJ, a konkurence taky nespí ... Hyundai
    1 bod
  24. V tom případě pro tebe bude motor o výkonu 150 koní raketa :-)
    1 bod
  25. Asi tak. Tyhle problémy měla Rallye. Corrida ne. Z "bezpříplatkových" za 4 000Kč už zbývá jenom bílá Candy a tak nějak čekám, že brzy taky vyběhne. Přece je k dispozic za 9 500Kč Laser :-) Zvyšování ceny přes metalízu se mně fakt nelíbí. Ceny postupně narostly a dost často se pohybujou mezi 15-20 tis., Škoda na tom kupodivu není úplně nejhůř.
    1 bod
  26. Ahoj, záleží, co od toho očekáváš... Já mám 1.8 TSi a po O3 RS TSi je to druhý nejlepší motor v O3. Ovšem to jest z mého pohledu a dle mých požadavků a preferencí. Někdo jiný zase bude preferovat ostatní motorizace. Když jsem sháněl auto, tak jsem si projel i tu 1.4 TSi v předváděcí O3 a férově musím říct, že na ten objem to zejména v nižších rychlostech jelo opravdu dobře. Ve vyšších rychlostech už to prostě takový tah nemá a co si i pamatuji, tak se mu tolik do otáček jako třeba u 1.8 TSi nechtělo. Ale jinak parametrově je to na 1.4 opravdu povedený motor o tom žádná, ale na mne to bylo slabé - již předchozí vozidla měla alespoň 130 kW a do horšího (ať výbavy či výkonu) se vždy hůře "leze" :-) Pokud preferuješ rychlejší jízdu a chceš mít rezervu výkonu a v neposlední řadě bonus v podobě víceprvkové zadní nápravy (1.4 TSi má obyč vlečnou) - ikdyž u té nápravy v reálných podmínkách rozdíl asi nikdo z běžných smrtelníků nezaregistruje... tak jdi jednoznačně do 1.8TSi. Ať tak či onak, doporučuji Ti se svézt s oběma motorizacemi, problém by v tom neměl být a budeš mít pak jasno, co vlastně chceš :-D
    1 bod
  27. tady spíš rozhoduje šířka disku. Ta u origo 18" disků je těch 7" ne?
    1 bod
  28. ak sa podarí upraviť cez LuckyPatcher, teoreticky môžem aj otestovať SS opäť aktivovať a doma cez kábel preveriť, či ho vážne aj vrátilo do pôvodnej podoby - teda SS fukčný. len si na to musím nájsť chvíľu čas na screenoch vidno toho viac, pretože dosť veľa vecí mám aktivovaných cez kábel
    1 bod
  29. včera som mal trošku času, tak pár screenov Carista 3.3 na Fabia III Ambition Plus 2016, ak by sa chcel niekto hrať
    1 bod
  30. Jde o Energy Management BCMka. Vypíná komfortní funkce, pokud máš slabou baterku. Změř si baterii. Mě například na OII nefunguje po ránu LeavingHome při příchodu k automobilu v takové zimě, která teď panuje. Po nastartování a zahřátí motoru se baterie dobije a je vše OK. Holt, moje baterka už není ta z nejmladších :-) V tvém případě máš buď KO baterii, problém s dobíjením nebo jezdíš krátké vzdálenosti a nestačí se ti dobít. Zkus baterii vyhodit z auta a doplna dobít. Pokud správně funguje dobíjení vozidla, tak naměříš při nastartovaném motoru min. 13,8V a max. 14,3V. Dále si změř baterii před nastartováním bez zapnutého klíče. stav nabití 100% 70% 50% 25% Napětí baterie Více jak 12,6V 12,4 - 12,54V 12,24 - 12,4 V 11,88 - 12,18V
    1 bod
  31. Nj tak WP hýbe světem RDMBR: já byl WP fanatik, nedokázal jsem si představit žebych dokázal používat něco jiného (Android bych asi nedokázal pořát, mám jej jako služební a potěš teda!) ale co MS předvádí mě donutilo pořídit si iOS na zkušku iP5c a hned druhý týden jsem už pořizoval 6s. Je pravda že mě na iOS plno věcí vadí/chybí, ale pořát lepší jak zmatenej Android(jen názor) a pochybný vývoj ze strany MS. Spíš není na trhu pořádný W10 model se kterým bych byl spokojený. A jinak mě se fotky ke kontaktům stáhly pomocí 6s hned při prvním spojení přes BT co jsme zkoušeli při předávce s dealerem.
    1 bod
  32. To ne, stačí chlazené sedačky - ty by to na té kůži pro léto chtělo asi ještě více, než vyhřívaný volant
    1 bod
  33. Obrácene by to opravu nešlo, je to jako dioda která nefunguje v závěrném směru. Ten odpor zkusím. Jinak dneska jsem se ptal a bylo mi řečeno abych vyrobil nějaký obvod právě se zenerovou diodou. Kdyby však byl odběr větší tak tam musím dát jestě tranzistor. Ale bohuzel nejak nevím jaký obvod..
    1 bod
  34. Jj, to je on jednal se mnou konkrétně velmi ochotný Aleš Prokop - ten kontaktoval oficiální zastoupení VW a ti vydali povolení. Že by nakonec můj Apík nebyl jediným Truck-up!-em? Ještě dlužno podotknout, že schválení VW bylo i ke konkrétnímu typu TZ MVG, které má německé národní schválení (TUV) pro tažení přívěsů (patrně všechny ostatní jsou jen držáky nosičů kol). Pan Hulička, kde lze TZ MVG koupit (doveze ho z Německa), mi říkal, že další může záviset na konkrétním registru - někde by prej mohli žádat vyjímku na MDČR pro TZ (má totiž homologaci německou ale ne evropskou), jinde ne (u mě jí nepotřebovali, z logiky věci stačilo schválení VW ke konkrétnímu typu TZ, díky tomu nebyla pro něj nutná vyjímka), zákon neni naprosto jednoznačný.
    1 bod
  35. Jak jsem psal, má omrzlé pazoury z nádraží, je ve špitálu a sestřičky mu nosej bažanta. Leží tam s Vencou od páté koleje. Proto nepíše, Venca psát neumí a tak mu drží notes u hlavy
    1 bod
  36. To dělá mráz. Mně takto skoro nešla natankovat i nafta do té zelené FIII. Asi chyba pistole.
    1 bod
  37. Sledoval jsem live stream a fakt bych chtěl, aby se mně to auto(konkrětněji přední čast) líbilo a při pohledu na něj, abych byl v úžasu, ale asi budu potřebovat ještě čas. Hodně času...
    1 bod
  38. Pokud si toho všimnu, nebo mě někdo na to upozorní, vkládám odkazy na tyto příspěvky (seznamy funkcí) do prvního příspěvku tohoto tématu.
    1 bod
  39. Ta Škodovka musí být na své dílo hodně pyšná, když udělá téměř 25-ti minutové video vlastně o ničem hlavně s pohledem na ten "hodně luxusní" předek..
    1 bod
  40. Pawouku, tak jsem po dlouhé době studoval ZPK a jak jsi dával ten odkaz na ZIP: http://www.autoweb.cz/pravidlo-zipu-a-nejhorsi-omyly-a-myty-o-nem/ tak bych řekl, že tam kecá nesmysly ohledně průběžného a odbočovacího pruhu. Dle mého, pokud se průběžný změní v odbočovací, tak tam pravidlo ZIPu platí. Viz definice průběžného pruhu: z) průběžný pruh je jízdní pruh probíhající v původním směru (bez odbočení) křižovatkou nebo v místě, kde se mění počet jízdních pruhů. A pak se v tom vyznej....
    1 bod
  41. Čim dýl na to koukám, tim víc si na to prostě zvykám..
    1 bod
  42. I Pražáci dělají některé věci správně a tohle je jedna z nich - auto má jezdit = sloužit a ne my jemu[emoji106]
    1 bod
  43. Ledka svítí jenom v jednom směru, opačně ne. Dej k ledce odpor, nebude prosvítat.
    1 bod
  44. 1 bod
  45. Ten ocásek "Sent from my iPhone using Tapatalk" si zruš v nastavení Tapatalku - zde to nemá dle pravidel fora co pohledávat.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...