Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/12/17 ve všech sekcích
-
4 body
-
Tak to se strejc dobře nevyspí, kuna na půdě dělá neskutečnej bordel. Asi už chystá potomstvo, aby zmákli sežrat kokodáka. Už se těší, jak se na něj kolektivně vrhnou, hned jak první noc zaparkuje u domu3 body
-
Těžko. Dřív než se dostane s Kokodákem na půdu, tak mu kuna sežere polovinu auta.3 body
-
2 body
-
1 bod
-
Než Tě sejme admin, pak smaže nebo zamkne, tak Ti poradím používat políčko hledat v levém horním rohu. Vyjede Ti taková spousta návodů a inspirací, že nebudeš chápat, kolik lidí to už řešilo1 bod
-
1 bod
-
@e1. Rozměry a parametry původní baterie jsou: Varta VAO DE 280A 60Ah s rozměry 242x175x190 mm . Pokud teda máš v autě z výroby stejnou jak jsem měl já. Více o bateriich najdeš v mém vlákně tady někde to začíná Dával jsem Vartu Blue Dynamic 60 Ah. V tomhle rozměru se tuším dělala ještě tehdy Varta Silver Dynamic, který měla o nějakou Ah více, ale nakonec jsem pořídil tu modrou... Vetší rozměrově baterii tam nedáš z několika důvodů... 1) Nevejde se ti do toho obalu na baterie 2) Nebude ti pasovat ten plastový dekl na baterce s pojistkami 3) Místo kde se baterie upevňuje není nafukovací. Je tam drážka kde se baterie zachytí a šroubek na upevnění, větší tam nepřišroubuješ1 bod
-
e1,- akože mám ta rád, tvoje prispevky, si vždy rád prečítam, a niekedy sú aj prínosom :-), ale písať za každú cenu, príspevky, a hlavne tento príspevok o batérií je o ničom,....1 bod
-
jedna hodnota je podle normy DIN, druhá SAE. Z uvedeného je patrné, ža ta čísla je v praxi nutné brát z hodně vekou rezervou.1 bod
-
Oni ji videli i venku jak nekam bezi tak se jeste smaly jak bezi k sousedovi nez prisli na to, ze maji na pude ( ma Drevostavbu) prohrizly potrubi tim padem prochcanou a vyskubanou izolaci . Tak ho smich presel. [emoji23]1 bod
-
No tak zrovna od tebe bych tohle nečekal. Jaká se ti tam vejde fyzicky si snad můžeš změřit a pokud tě postihla mánie - čím větší aku, tím lepší, můžeš si do kufru místo nákladu, nahomit aku třeba z tanku. Pokud nemáš v autě nic extra, tak ti stačí co máš z výroby. Já funguju z 62Ah bez sebemenšího problému. Btw když chceš od moda upravit svůj post nebo téma, doporučil bych použít debilně nazvanou funkci Nahlásit příspěvek1 bod
-
Obrázek se nezobrazuje, ale budou to proudy dle různých norem (jiný způsob, jakým to naměřit).1 bod
-
1 bod
-
Známy ich vyháňa s upraveným magnetronom z mikrovlnky. Po aplikácii mu vyliezajú aj červotoče z krovu.1 bod
-
Většinu cesty kolem 125, chvilkama ke 140 a chvíli i kolem 115 a přes Prahu jen 80. Holt ta kára má odpor jak prase, dělá přes 2 l/100km navíc.1 bod
-
tak hlavne fajnsmekr si moc nebude kupovat supa,jako nic proti autu ale snad vis jak to myslim1 bod
-
uprime si myslim ze ty penize za to nikdo neda,to uz koupi radsi ocesanejsi superb III,a jeste ten objem je proste na spoustu lidi moc viz treba https://auto.bazos.cz/inzerat/70891120/SSUPERB-SEDAN-20TDI-190PS-STYLE-PLUS-RV52016-ZARUKA-CR.php1 bod
-
Včera mi dovezli na prodejnu mojí objednanou "Šedivku" ( Šedá Quartz metalíza ), dnes jsem se byl na ní podívat. Pro zajímavost - objednáno 12.12.2016, vyrobeno 8.2.2017, na prodejně 10.2.2017 Hned jak jsem jí spatřil tak se mi zalíbila, píšu to zcela upřímně bez toho "že si jí kupuji tak se mi přeci musí libit". Opravdu jsem byl velmi mile překvapen. Ta tmavě šedá metla a LED vpředu + TOP LED vzadu tomu zcela určitě sluší. Musím ale také napsat, že hned vedle stála jedna s barvou tuším Capučíno a ta se mi tolik nelíbila. Za mě tedy zatím vede ta Šedá Quartz metla ale to je osobní záležitost, každému se líbí trochu něco jinýho. Myslím, že by tomu ještě hodně slušela Šedá Busines co se dává na Supíky, ale ta je u O III jako zvláštní lakování. Jsem zvědav také na stříbrnou, ta by mohla také vypadat dobře. Jinak interiér pěkný, ten 8" tablet na palubce vypadá luxusně. Za mě tedy velká spokojensot a kluci co máte objednáno, buďte v klidu a těšte se na ní, je pěkná ;-) To je zatím v rychlosti vše, až bude doma tak udělám i fotky a písnu více. Jinak hned vedle mojí stál Kokodák, takže jsem zčíhnul i toho a taktéž moc pěkný. Překvapila mě na něm barva, taková zelenkavá, koukám do konfigurátoru a vůbec tam takovou nevidím.1 bod
-
Ja se rozhodl taky pro změnu nějak jsem přehodnotil celou moji jízdní situaci a nakonec jsem zvolil 2.0TSI snad budu spokojen.Jezdim teď benzínovým približovadlem a zjišťuji že to je to co potřebuji:-) a to že párkrát do roka zapřáhnu boudu a pár km ji cuknu ,tak s tim si i tento benzín poradí...navic ta kultivovanost chodu a ochota se probudit od tak nízkých otaček...snad mě nezklame... Původně jsem chtěl TDi140kW ale když si spočítam kolik najedu a o kolik je rozdil v ceně plus případné komplikace, tak raději benzin ono už to je asi na pováženou co zvolit.1 bod
-
Stále uvažuji nad timto motorem Pár krát do roka ale taham karavan cca1500kg tak snad by to byla vhodná motorizace.Proti Tdi ma o 80Nm menší krouťák vůbec nevím jestli to je dost nebo málo :-) dilema.Tento motor má převodovku DQ500?1 bod
-
Kameru mám takto připojenou už několik let. Využil jsem vypínače pro spolujezdcovo světlo,které se používá jenom zřídka.Žárovku jsem vyndal a na její místo připojil napájení zdroje pro kameru.Zdroj sem vykuchal z obalu ,který se vkládá do zásuvky zapalovače.Ostatní je patrné z foto.Funkčně naprosto bezproblémové!1 bod
-
Wexino ani náhodou jsem nejel přes FM takže ten bíly rapid co na tebe koukal nebyl tenhle1 bod
-
Však 5,5l po okrskách je v pohodě proti tomu nic nemám když ještě řadíš jak říká palubák. Výmluva na firemní auta je taky zcestná. S firemním autem mám menší spotřebu než s vlastním, protože lidi v rámci zaměstnání rozhodně nespěchají :-) Tady borci psali o spotřebě kolem 4l a to je prostě blbost. Když se jede po okreskách v rámci rychlostních limitů je spotřeba v rozpětí 5 a 5.5l reálná na dálnici to při limitu 130 km/h půjde nad 6l v každém případě. Je tu dávám na pravou míru pro zájemce o dehet, ty super spotřby kolem 3 a 4l. Taková spotřeba se skoro neudělá ani šneko jízdou a jak tu už někdo podotkl, není problém vynulovat průměrnou spotřebu na rovince popř. z kopce. K čemuž zcela evidentně zde u borců dochází jen aby měli na forum co nejnižší spotřebu. Když budu chtít můžu pro foťák udělat ujetých 200 km s průměrkou 60 km/h a se spotřebou 3l na 100, ale to nic nemění na tom že pro běžného uživatele je to prostě klamání a s reálným provozem to nebude mít nic společného.1 bod
-
Já si také myslím, že výše uvedené spotřeby a fotky jsou nesmysly. Snuluju si to při jízdě při 80km/hod, pojedu konstatní rychlostí a pak budu machrovat, že mi to žere 4 litry. Navíc předpokládám, že zdejší majitelé nafťáků sednou do auta, okamžitě jedou. Pak dojedou a okamžitě vypnou zapalování, aby ušetřili půl deci nafty. Žádné ohřívání studeného vozu, žádné dochlazování? Dále "šnekojízda": Turbo se netočí, což je předzvěst budoucího zatuhnutí / opravy. To je ale jiná otázka údržby Prostě je holý nesmysl, aby vaše nafťáky v běžném provozu a běžným používáním žraly 4litry1 bod
-
Už jsem psal že jezdím do rychlostních limitů. Mimochodem těch 6.6l / 100 mám při průměrně rychlosti 94 km/h, jakou tam máš ty při těch 4l na 100 ? Jestli tam máš pod 60 je to extra šneko jízda plácej si co chceš, prostě je to kravina co tu hážete za čísla a fotky, bez průměrný rychlosti nejsou relevantní, to že to sem tam rozpálíš z kopce na dálnici na 130 neznamená že nejedeš jak šnek a nebrzdíš provoz. Mám to auto a vím jak se chová a pokud někdo tvrdí že s ním jezdí po 5l na 100 a nebrzdí provoz, lže sám sobě. šnekové. A ta fotka co tu je s 3.1l při průměrce 54 km/h, všichni kdo ten motor mají vědí že to borec měřil z nějakého klesání, kde mu to hodilo takhle směšné hodnoty. Tenhle motor prostě pod 5l nepůjde normální nešneko jízdou, přestaňte tu šířit bludy. Teda pokud vaše důmyslné mozky s lehkou nohou nejsou tak důmyslné že silou vůle tlačí auto vpřed aniž by jste šlápli na plyn, to se pak samozřejmě omlouvám.1 bod
-
Sleduji, že jsi aktivní přispivatel na různá témata, zkrátka takový odborník na všechno. Takže přesně jak jsem předpokládal, jak to na fórech chodí, 90 procent jsou amatéři, 5 procent se navzájem uráží a 5 procent jsou možná lidé, kteří něčemu rozumí. A takoví jako ty, dokáží nováčky jako jsem já spolehlivě odradit. No tak si užívej to zázračné TSI a mně dej pokoj.1 bod
-
Autoledky.cz Superb III Predné stropné osvetlenie2x https://www.autoledky.cz/Item/led-auto-zarovka-t10-w5w-bila-ceramic/ 174Kč/kusZadné stropné osvetlenie3x https://www.autoledky.cz/Item/led-auto-zarovka-t10-w5w-bila-ceramic/ 174Kč/kusOsvetlenie make-up zrkadielok2x https://www.autoledky.cz/Item/autozarovka-sulfid-c5w-36mm-bila-ceramic/ 174Kč/kusOsvetlenie vo dverách4x https://www.autoledky.cz/Item/led-auto-zarovka-t10-w5w-bila-ceramic/ 174Kč/kusOsvetlenie nôh4x https://www.autoledky.cz/Item/led-auto-zarovka-t10-w5w-bila-ceramic/ 174Kč/kusOsvetlenie kufra2x https://www.autoledky.cz/Item/led-auto-zarovka-t10-w5w-bila-ceramic/ 174Kč/kusStretávacie svetlá1x https://www.autoledky.cz/Item/xenesis-trumatch-halogenove-zarovky-h7/ 814Kč/párDiaľkové svetlá1x https://www.autoledky.cz/Item/xenesis-trumatch-halogenove-zarovky-h7/ 814Kč/párHmlovky 1x https://www.autoledky.cz/Item/xenesis-trumatch-halogenove-zarovky-h8/ 894Kč/párOsvetlenie SPZ1x https://www.autoledky.cz/Item/unique-led-zarovky-do-auta-t10-w5w-canbus-2ks/ 544Kč/párSpiatočky2x https://www.autoledky.cz/Item/cree-led-auto-zarovka-ba15s-p21w-canbus-bila-2015/ 659Kč/kusSmerovky 4x https://www.autoledky.cz/Item/osram-led-auto-zarovka-bau15s-canbus-zluta-2015/ 659Kč/kus1 bod
-
Zdarec Supe. Nějak jsem přehlédl tvou otázku, sorry. Mě to nepíše žádné chyby. Dokonce ani když jsem dal led do mlhovek :-)1 bod
-
Aktivace wifi na MIB1(software 0390): v kódování nutné zvolit: byte 15 bit 4 byte 24 bit 3 Následně restart(v navigaci bude chyba, že je jednotka chybně kódovaná, ale wifi funguje - info o ní lze nalézt v sekci Nastavení(je tam možnost aktivace, název sítě, klíč). IP adresa navigace: 192.168.1.1, 255.255.255.0, 192.168.1.2551 bod
-
jo to je taky možnost že je špatná,nejdřív jsem chtěl vyloučit to,že dělá vše ostatní dobře. já mám tedy ještě originální čtečku a přetáčet mi jde,jen podržím déle tlačítko buď na navi nebo na volantu a normálně se mi to posouvá1 bod
-
1 bod
-
0 bodů
-
430 Nm s DSG a žádný problém? DSG v sériové podobě? Kolik už máš najeto s úpravou?-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Najede 60 tis za rok, ale 3000 za olej do prevodovky je moc. Tady zůstává rozum stát...-1 bodů
-
Ahoj, nedávno sa mi viacmenej kvôli mojej blbosti podarilo vybiť baterku v aute. Našťastie podarilo sa auto cez kábel nakopnúť a batériu nabiť a od vtedy bez problémov fungujem, ale pre istotu by bolo dobré vedieť parametre batérie pre podobný prípad, hlavne ak by bolo potrebné si nejakú požičať, alebo kúpiť novú. Pamätám sa, že + pól na ľavej strane, ale bola vložená opačne, takže pólovanie by malo byť pravé. Druhý dôležitý parameter pre mňa je maximálna fyzická veľkosť. Podľa kapacity 60 Ah uvedenej vo výbave auta predpokladám, že by sa malo jednať o klasickú batériu o fyzickej veľkosti 242x175 mm (podľa toho čo so našiel vo eshopoch). Zaujíma ma, či by tam prípadne išlo vložiť a zapojiť batériu ešte väčšiu, tj. fyzicky väčšiu a tým pádom aj kapacitne. Skúšali ste to niekto? Lebo ak už budem musieť raz meniť batériu, tak tam samozrejme chcem kúpiž najväčšiu akú sa len bude dať zohnať a vložiť. V mojom prípade sa jedná o motor TSI (CBZB). P.s.: Viem, vyskúšať to by bolo najjednoduchšie, ale na ulici sa mi nechce vyberať baterku, nechcem prísť ani o pamäť palubného počítača a tiež mám problém s nastavením automatickéko dojazdu okien na vodičových dverách, takže kým to naozaj nebude nutné, nechcem do toho vôbec zasahovať. MOD: Práve som si všimol, že je tu už jedno vlákno o batériách. Pritom som si prešiel všetkých 15 strán v tejto sekcií, ale nejak som to jednlo vlákno prehliadol. Asi by bolo dobré zlúčiť to.-1 bodů
-
Bez vybratia batérie nič nezmeriam, a vyberať ju nechcem/nemôžem z vyššie uvedených dôvodov. Mánia ma nepostihla, ale ide práve o to, že v aute mám niečo extra, kvôli čomu by som v prípade nútenej výmeny aj obetoval nejaké eurá za batériu s väčšou kapacitou. A práve preto zisťujem, že aké sú možnosti ísť do väčšej kapacity bez takého blbého riešenia ako si navrhoval. Ale aj keby som nemal v aute žiaden ďalší spotrebič, je vždy dobré mať nejakú rezervu pre prípad tuhej zimy, častých štartov, alebo jednoducho pre prípad, že by som chcel zapnúť rádio, svetlá alebo iný spotrebič bez naštartovaného motora. Zisťujem to dopredu aj preto, lebo ak raz baterka úplne kľakne, tak určite nebudem mať čas vypisovať na fóra a čakať na odpovede. A nakoniec to môže byť užitočná informácia aj pre niekoho iného.-1 bodů