Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/16/17 ve všech sekcích

  1. Petr tam jezdil reklamovat i prázdnou nádrž.
    3 body
  2. Tak já mám ještě kvalitní (?) OII - bez reklamací 5 a 1/2 roku provozu.
    2 body
  3. Teď bez urážky, odpovídat si sám vůbec nemusíš, bylo totiž zbytečné se na to vůbec ptát..... pokud si četl předchozí stránky, vše je tady napsané.
    2 body
  4. Sabizo, to je vse hezke co pises, to je teorie a ted praxe. Ta je podobna spis tomu co pise Radio. Ja bych mohl o tom psat knizky. Ale seru na to. Pouze a jen osobni zkusenost cliveka dokaze o necem presvedcit. Pri cemz jsem byl svedkem i kolikrat tady. Kdyz se te to netyka veris tomu cemu chces verit. Rada lidi zde jiz nejsou takovi chvalozpevaci jako byly driv. Vlastni zkusenost se svym autem je vylecila. A ja patrim mezi ne. Panchovo nazor respektuji. A v ledascem ma pravdu a souhlasim s nim. On na to pohlizi trochu vice jako mechanik. Vidi a zna veci, ktere mne tolik nezajimaji. Ja se na to koukam jako zakaznik a uzivatel a chci auto, na ktere alespon v dobe zaruky nemusim myslet a ne travit cas v servisech. Beru treba jednu reklamaci. Stat se muze, ale ne 7 a nedomrdle auto.
    2 body
  5. Nerozporuji to, jen zdůvodňuji, co mne vedlo k těm ujišťovacím otázkám.
    1 bod
  6. Díky za odpoveď chlapci. A na vysvetlenie pre ostatných, že prečo som sa pýtal znova tú istú otázku: preto, lebo som nemal tušenie, že to niekto šikovný presunul na iné vlákno, čiže pod elektriku. Hľadal som svoj príspevok tam, kde som ho dal a nebol tam, tak som sa odvážil položiť tú istú otázku znova.
    1 bod
  7. Caute. Mal som auto v servise cca tyzden na vymene predneho naraznika. Jazdim asi treti den a zda sa mi ze motorcek stieracov vydavaja nejake hlasnejsie zvuky ako od vyroby. Mozno si to len namyslam a je to prirodzeny zvuk no nejak som to silnejsie zacal vnimat. Aky zvuk to robi vam ? SoundFile-1.wav
    1 bod
  8. @mischicka K@K pneu případně Autocentrum Karviná a s tou velikostí je to jednoduché, vybíral jsem kola právě z těchto budoucích nákladů, takže letní 15" a zimní 14" tedy 2 jednoduché sady (které se vejdou do kufru Fabie), takže odpadá přezouvání z disku na disk a jen se počítá demontáž, montáž a tělíska. Navíc existují různé akce na slevomatu, kde se dá kompletní přezutí sehnat opravdu za hubičku.
    1 bod
  9. kolego no neviem, ale ked tak pozeram po nete, tazko zohnat led-ky bez odporu a canbusu. a za dalsie, vylet z Kosic do Strakonic co je nejakych 1400km tam a spat tiez nie je len tak kvoli nakodovaniu takejto somariny
    1 bod
  10. Troufnu si říct, že přes WLAN to nebude stoprocentně
    1 bod
  11. Jak se skládají auta v Solomonovu dokáže během pár minut najít i cvičený šimpanz. Debata o certifikacích je úsměvná. Každý, kdo o automotive alespoň rámcově slyšel, ví, že podstatné jsou audity a požadavky výrobců.
    1 bod
  12. Tady je informací spousta. Řekl bych oficiálních. https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.skodaauto.oneapp
    1 bod
  13. V pohodě,já jen aby tady tazatel na kotouče které koupit nebyl zmatený z toho že mu dáváš odkaz na kotouče které na jeho auto nepůjdou.
    1 bod
  14. Měl by. Budu to zkoušet příští týden, protože zatím mi není jasný, jestli půjde bezdrátově jako doposud nebo jen s káblem, což by bylo poměrně nekomfortní...
    1 bod
  15. https://www.garaz.cz/magazin/reportaze/3003177-zlaty-slavik-v-podani-automobilovych-anket-nase-branze-klesa-na-sve-dno Docela zajímavý je první odstavec, jak píšou o tom, jak funguje české auto roku...
    1 bod
  16. Aplikace je na Google Play, ale zatím ne pro náš trh.
    1 bod
  17. Pisu pisu a zapomenu vlozit fotku. Samozrejme, v ojedinelych pripadech, kdyz svetlo neni treba skladem, jedna se treba o garanci a dalsi pripady se posila rovnou komplet nastrojene svetlo. Ale ovlivnuje to hodne aspektu samozrejme
    1 bod
  18. Technici si toho navymysli, to by si videl sam, kdyz si se v tom pohyboval viz. obrazek vidis, co je soucasti, kdyz se objednava svetlo, zbytek se doobjednava zvlast Tudiz, ver, ze te chtel nejspise jen uspokojit, samozrejme ve vysledku je hlavni, ze nemas ve svetle pavouka co se tyce cen tak jsou nasledujici, uvidim ceny pozic, viz. obr. a jsou s DPH. poz. 1.: 18 352,- poz. 3.: 2499,- poz. 6.: 6500,- poz. 7.: 3448,- poz. 8.: 7032,- Suma sumarum - komplet osazeny xenon = 37 831,- vč. DPH Fajn cena
    1 bod
  19. Přezutí kol včetně převážení stojí u nás 200 - 300.-. Než zvedat auto zvedákem na každé straně a špinit se, radši obětuju ty peníze a ať se ušpiní ten co je za to placený. EDIT: a ještě mi dají pytle na druhou sadu kol a naloží mi je do auta
    1 bod
  20. @Mikino69 Cvakalo to z prostoru přihrádky spolujezdce.
    1 bod
  21. @Mikino69 Taky mi cvakalo relátko v palubovce, v servise mi měnili servomotorek ke klimatizaci, který se zasekl a relátko se ho snažilo rozběhnout. Teď mám klid.
    1 bod
  22. Budu, ale musis dokupit centrovacie kruzky na 57,1 mm.
    1 bod
  23. No nemyslím si, že nějak zvlášť ušetříš mezi Ate mimo a Ate v krabici od škody, ale nicméně pokud s tím mocným "originálem" cílíš na mne, tak jsem to myslel jako originální rozměr a typ a ne jak ti někteří na HTP potřebují drážkované kotouče o průměru aspoň 500 mm.
    1 bod
  24. Appka je de facto vyvinutá, aktuálně mám k dispozici beta verzi a vypadá a funguje velice pěkně. Věřím, že se brzy dočkáme oficiálního spuštění. V Ženevě kolega asi mluvil s nějakým blbem. Jak to bude s aplikacemi viz obrázek
    1 bod
  25. Chalani...pokusim sa uzvariet tuto temu s Barumkami... Vsetko je o vodicovi. Mozete mat Dunlopy, Continentaly, Michelinky, atd. najvyssej triedy. No ak niekto nepozna mieru, tak sa vytrepe aj s top gumami. Proste neprecenovat svoje schopnosti su tie najlepsie pneumatiky na ceste. Samozrejme za predpokladu, ze si nekupite cinske gumy.
    1 bod
  26. Isteze. Mas pravdu. Hocijaky Voloďa im zavola: "zdravstvujte chcém montóvat vas óbr автомобиль" skoda: "mate Iso?" Voloďa: "da komrad" Skoda: "zajtra posielame kamiony s mkd setmi"
    1 bod
  27. Musíme si ale říct pravdu a to, že už koncern nema kvality, na které jsme byli zvyklí, proto se dnes oplatí podívat ke konkurenci a opravdu si vybrat bez ohledu na dřívější zkušenosti. Dnes se koncern sere úplně stejně jako jakákoli jiná značka včetně značek Korejských, které v tomto směru jdou stále kupředu. Chce to otevřít oči a nebýt slepě zahleděný do minulosti.
    1 bod
  28. tak jsem to včera furt hlídal, až jsem to propásl jinak dnes je to přesně 12 let, co jsem vyzvedával Andělu v saloonu, takže stav k dnešnímu dni je 345 352 km což činí 28 779 km na rok tak nějak jsem vypozoroval, že si mi objevil na ní další stařecký neduh, nesvítí mi kontrolka dobíjení ... musím přes VAG dát test přístrojů, jestli kontrolka vůbec svítí, nebo je pes zakopaný jinde ... nicméně dobíjet to dobíjí (to už bych dávno nejezdil, kdyby ne) a jezdit bez toho se taky dá
    1 bod
  29. Nechce se mi věřit,že Vag nic nenašel. Prošel jsi všechny jednotky? Určitě to projdi znovu.
    1 bod
  30. Rozumné pojištění a v rámci něho GAP. Cokoli jiného je otrava a snižuje to komfort používání. A když to někdo naloží na odtahovku tak ti nepomůže nic.
    1 bod
  31. Když si představím, že vzadu sedí dcera A proto taky nerad jedu před nebo mezi kamióny, autobusy, to jsem celý nervózní pak, stačí kamion za mnou a radši ujedu nebo vjedu do vedlejšího pruhu. Jsem asi trochu paranoidní, ale nikomu nevěřím.
    1 bod
  32. Tak zdarne opraveno Byla utrzena jedna ledka.
    1 bod
  33. Zaprvé bych si zopakoval češtinu, protože tvoje gramatika neodpovídá ani prvnímu stupni ZŠ a je mi hanba za tebe... Zadruhé, je mi jedno, jestli tvýmu autu obětuješ 16x za rok celkovou renovaci, každopádně šetříš na nesprávných místech a tvoje "gumy" dost značně ovlivňují i ostatní účastníky silničního provozu. A že sis koupil v jistý době vrcholný model Škodovky argumentuje přesně co? Vrcholný model byl v jisté době také Favorit nebo Felicia. O to smutnější je, žes měl kdysi na drahé auto a teď řešíš pár stovek na pneumatikách, kde je rozdíl v bezpečnosti a chování celkem sakra podstatný. Buď si spokojenej jak chceš, ale nešiř tady lži a polopravdy o tom, jak jsou Barumky super, protože z objektivních měření jasně vychází, že nejsou.
    0 bodů
  34. Nikdo netvrdí, že jde jen o Barumky. Tvrdím, že technologicky méně vyspělé / levnější pneumatiky mají samozřejmě vliv na ostatní účastníky silničního provozu. Logicky, když ti to na mokru plave, tak asi těžko můžeš mluvit o tom, že jedeš bezpečně. A když nejedeš bezpečně tam, kde jezdí i jiní, tak je tím evidetně ohrožuješ taky. Takže souhlasit nemusíš, ale nic to na faktu nemění.
    -1 bodů
  35. Ty věci nedrží auto na silnici, pneumatiky jo, v tom je ten nejpodstatnější rozdíl
    -1 bodů
  36. Kup ty Dunlopy a jseš v pohodě
    -1 bodů
  37. @15degren Další pravdostrůjce, který roznáší něco, co nemá podloženo reálnými výsledky. Podívej se na testy za poslední roky. Průměr není na posledních příčkách...
    -1 bodů
  38. @15degren hlavně si to umět zdůvodnit... To je jen brzdná dráha, pneumatiky ale nejsou v kontaktu s vozovkou jen v momentě, kdy auto brzdí, že ne? Aha...
    -1 bodů
  39. Já mám dost - informací, nejsem línej si je zjistit a nemám v oblibě tyhlety hospodský tlachy bez důkazů, kde se všichni potřebují uklidnit, že v první řadě nejde o to koupit to nejlevnější... tady si přečti (http://www.testpneumatik.eu/letni-2017), jak Barumky dopadly a pak se vyjadřuj k této problematice...
    -1 bodů
  40. Takže dle všeho žádné další „certifikáty“ neexistují. Kdyby existovaly, Škoda by je vynášela až do oblak.
    -1 bodů
  41. Ach jo... ty nebudeš moc bystrý, co?
    -1 bodů
  42. Bavím se nad tím, jak tady plácáš nesmysly o tom, jak má Eurocar plno certifikátů a kdo ví čeho, ale nejsi schopný vyjmenovat ani jeden.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...