Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/03/17 ve všech sekcích
-
3 body
-
Dnešní novinky. Škodovka se chytla za nos. Uznali problém. Ke konci týdne bude nové info z MB. Chystají nový SW.2 body
-
To buď rád.Osobně jsem viděl,jak zloději ze vzteku,že si někdo dobře přišrouboval Columbus vrazili do displeje štoubovák a pořezali palubku,sedačky.Já říkám jedno-když tam vlezou,ať udělají co nejmenší škodu2 body
-
To se pozná samec, mě stačily za 7let 2 mrdy a mám 2 cácory doma, nebo mi 2x3 měsíce někdo tajně vypomáhal,... nejezdil jsi Pancho náhodou na severní Plzeňsko [emoji23]2 body
-
Víte z čeho vznikli lidé? . . . . . . Přece ze slivovice :D... A víte proč? . . . . . . Protože ze slivovice je opice a z opice vznikl člověk1 bod
-
1 bod
-
Možná auto moc rozmazuješ ... hovada co mění olej po 30t a ještě to o 5tisíc přejíždí , v DSG o 20přejíždí a vše jim funguje :-D1 bod
-
Ten můj příspěvek o světlech byl asi o chloupek tragičtější než je to doopravdy. Bylo to ráno po prvním smutném ozkoušení... Určitě ty světla bude použitelná a vzhledem k tomu, že jsem se z té projížďky vrátil celý, tak určitě jsou. A možná je to jen subjektivní, jak píše @Aleš_BX a třeba jen panikařím a šířím poplašné zprávy. Ale oproti tomu jak svítili xenony jsem z těhle světel zklamaný, cítím to jako krok vzad, místo dvou kroků vpřed. Na druhou stranu třeba dodat, že ze zbytku auta jsem zatím neskutečně nadšený. Video zatím není, protože jsem trouba a zapomněl jsem vyndat kartu z kamery a videa jsou už smazaná. Zkusím si v tomhle týdnu udělat čas na další noční výlet a něco natočím.1 bod
-
Několik měsíců prej facha, ráno, v poledne, večer... To asi Petrrr omylem píchal místo manželky matraci [emoji23]1 bod
-
ferda25 ohledně Mirrorlinku tě chápu, ale Škodovka a tvůrce Mirrorlinku nemůže za to, že výrobce telefonu si najednou rozmyslí, že v nové aktualizaci Androidu Mirrorlink není. Nadávej na výrobce telefonu. Škodovácké vozy jsou pro tuto technologii připravený a fungují. To že externí zařízení nefunguje není z 99% problém na straně ŠKODA Auto.1 bod
-
1 bod
-
Aha, díky za odkaz No nemůžu si pomoct, mi ty halogeny přijdou hezčí.. Mít to, kvůli viditelnosti i barvě světla si sice asi stejně LED dodělám (nebo koupím), no halogen je za mě v tomto případě lepší..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To bohužel je pravda tak na 50%. Škodovka by si měla uvědomit, že chce nabízet(prodává) produkt, který má řešit poptávku po spojení vozu s těmito telefony, tj. musí být schopna reagovat a řešit podporu u každého jednotlivého vozu. Nelze to řešit jen servisem, tak jak to má naplánováno a v současnosti praktikuje. Měli by si uvědomit, že člověk nemá čas popisovat své problémy v servise. Řešení přes servis je naprosto nevhodná metoda(servis nemůže vlastnit všechny typy mobilů) a lze ji použít jen okrajově pro zákazníky, kteří si s moderní technologií nerozumí, ale ti zase ve velké většině nebudou ani moderní technologie řešit. Představu, že do servisu na týden odevzdám svůj telefon a auto, aby vyřešili problém, lze nazvat "komickou". Pokud někdo používá tyto moderní aplikace, jedná se většinou o člověka schopného vytvořit log spojení, atd. Opět, proto by měla mít firma Škoda aplikaci, která toto bude testovat pomáhat problémy řešit. Pokud chci prodávat podobný produkt, měl bych být schopen online supportu vůči VINku vozu. Na supportu musí sedět lidi, kteří budou mít přímo vazbu na tvůrce tohoto řešení a musí aktivně hledat řešení problému. Požadavek o rozšíření týmu v servise o nového přijímacího technika, který toto bude řešit je skutečně úsměvné řešení a neodpovídá standardům 21 století. Ten kdo je za to odpovědný by si měl sednout a spíš přemýšlet nad centrálním řešení těchto záležitostí. Zákazník bude pozván smskou na servis, vůz si to sám ohlídá(i v případě problému o kterém nemusí zákazník ani vědět). Zvolit servis bude opět na zákazníkovi. Při problémech si vůz pošle data na server, kde to opět někdo vyhodnotí. Tohle je budoucnost, centralizovat podporu. Moderní technologie jsou postavené na takový typ řešení. Pokud to někdo dosud nechápe v Mladé Boleslavi nemá na svém postu co dělat. Chtějí auto s kterými se máme možnost "spojit", a proto budou muset něco udělat a ne to nechat na servis. Servis je jen metoda, jak za částečně zbavit odpovědnosti a nelze ani vzdáleně označit snahou, pomoci zákazníkovi s jeho problémem.1 bod
-
Zítra ji napíchnu, máme jí v LED na firmě, tak uvidíme co půjde se světlama.... ;-)1 bod
-
1 bod
-
Borec neni ten kdo jednou vrzne a ma decko, to bych jich mel stovky:)) A u Clinta sem byl jen obcas. :)A samolepky nemusim ja se za skodovku nestydim:))1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Petrrr těžko. Co říkal, tak má malého kašpárka, než se jde vychcat, musí ho čtvrt hodiny hledat. Ty tvoje holky Pancho jsou už namlsané šiškou uheráku, Petrrr nemá šanci. Navíc už je Petrrr na dlouhej šuk starej, fousy plesnivý, děravá teplákovka, prázdná šrajtofle a smradlavé ponožky. [emoji23] Dovedeš si představit, že by tvojí nabíječce Petrrr místo píchání vyprávěl, jak stojí kinderkárka za hovno a jak mu rezne pod gumou?1 bod
-
No ja byt dnes zase po roce na kole. Prvni vyjizdka kopcovity teren 26km. Tedy kolo me taky uveze, ale ta vaha co sebou vozim se docela pronese a je to proste znat. Nejede to tak lehce jako kdysi pred 20kg. Pancho, to se rika dobre dokud je clovek zdravej, ale az budes mit cukrovku jako krava, ze se ti ani nepostavi pero tak zrovna ty budes v prdeli, tvuj rajon prevezme nekdo jiny. [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
Tak ale tam jsou fotky a nepřijde mi z nich ze by to bylo tak spatne. No holt si to pujcim na víkend a vyzkousim sám.1 bod
-
Kluku nejspise si tem tvym spolucestujicim urcite vysral diru do hlavy tema tvejma dedukcema1 bod
-
Tak včera jsem prožil první den s novým autem a rovnou hned prvních 200 kilometrů. Stručně jsem z toho auta nadšený, je to částečně tím faceliftem (nový infotainment, jiný materiál na volantu, BLIS...) a zčásti tím, že tohle auto má to co moje předchozí nemělo (navigace, barevný maxidot, BLIS, light assist...). Nicméně jsem narazil na jednu věc, která mi zlomila srdce a tou jsou přední světla. S před FL xenony jsem jezdil 2.5 roku a byl jsem z nich naprosto unešený, protože fantasticky svítili a měli super funkce. Včera po setmění jsem asi 2 hodiny jezdil a zjišťoval jak fungují ty nové LED světla. Jedním slovem bych řekl, že jsou oproti xenonům úplně nahovno. A to z několika důvodů: Nenašel jsem rychlost ve které by byli potkávací světla k nečemu, kromě osvětleného města. Svítivost je skvělá, barva světla je super, ale ta světelná stopa je strasně krátká. Na okresce je o hubu jet rychleji jak 70 km/h, protože je prostě vidět jen pár metrů před auto. Na dálnici je to hodně nepříjemné, protože mi přišlo, že ta světelná stopa je krátká. Ty xenony krásně to světlo protáhli před auto a bylo to super. Dálková světla svítí, ale není to tak příjemné jako xenony. Řekl bych, že tak 15-20 metrů před autem jsou vidět dva jasné body vedle, tam kam míří ty paraboly. Xenony krásně rozprostřeli to světlo a prostě udělali z noci den. Navíc mi přijde, že xenony svítili daleko dál. Na tohle si určitě půjde zvyknout a není to úplně tragédie, ale je cítit, že jsou to dva kroky vzad místo jednoho vpřed. Chybí mi natáčení světel. Jsou tu sice statická zatáčková světla, ale leč jsem se hodně snažil, tak jsem moc nepoznal kdy a jestli vůbec svítí. Xenony měli tu výhodu, že když se svítilo dálkami, tak krajnice byli osvětleny hodně. Ty stranové ledky nejspíš nemají šanci přesvítit ty dálkové, takže (jestli se vůbec rozsvěcí) ten kraj zatáčky zahalují do takového spíš stínu a není to moc příjemné. Tohle jsou moje dojmy ze včera, kouknu na to co natočila kamera a zkusím sestříhat video ať můžete posoudit sami. Jsem docela zoufalej. S minulým autem byla radost jezdit po tmě, s tímhle to bude asi za trest.1 bod
-
Jsi fakt normální? Rozměry jsme si snad u vypsali v tvém vlákně o nejlepším autě na světě.1 bod
-
1 bod
-
Tak to opravdu vypadá, že byl jen do 160... Ale žít se s tím dá, nejsem v Německu každý měsíc a tady to stačí.1 bod
-
Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.1 bod
-
Může mi někdo vysvětlit, co má ESP společného se vzduchovým filtrem a např. výměnou rozvodů, jak píšou kolegové nahoře??? Není to náhodu kontrolka EPC? Nedávno totiž kolega v práci na FII 1.2 TSI po pádu motoru do nouzáku a rozsvícení EPC s tím jel do neautorizovaného servisu, kde mu vyměnili vložku vzduchového filtru s tím ,,že je to OK,, což se ovšem ukázalo jako nepravda. Nakonec to spravila akce autorizovaného servisu 24W6 = montáž distanční podložky.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
@Trautenberk tak si sem pište co chcete a kam chcete, ale pak je to jen jeden velkej bordel, smyšlený informace, polopravdy a užitná hodnota = 0 To, že to je již druhé téma, které založil ten samý "informátor", není moje chyba-1 bodů
-
-1 bodů
-
Tohle se mi moc nezdá, spoluúčast je v pojistné smlouvě a pojišťovně je úplně jedno, kde si auto necháš opravit...-1 bodů
-
nejde o změnu parkovací polohy, to je něco jiného. Parkovací poloha se mění při vypnutí motoru, kdy se stírací lišta "převalí" na druhou stranu. To, co popisuje @Aerosa je při zapnutých stěračích, kdy se stěrače nevrací do své parkovací polohy, ale pohybují se v menším rozsahu. Nejvíc je to vidět například u druhé generace Leona, kde jsou stěrače umístěny proti sobě a parkují vertikálně na čelním okně. V momentě, kdy jsou zapnuty, končí nahoře ve vertikální poloze cca 3 cm od kraje skla. Pokud je vypneš, zajedou až k A sloupkům a schovají se za černé okraje skla.-1 bodů
-
jaký je v tom pro pojišťovnu rozdíl? Spoluúčastníš se přece na výši způsobené škody, proto nechápu, jakou roli tam hraje servis... Která pojišťovna to takhle má?-1 bodů
-
Mohl bych jen vědět, k jakému účelu to potřebuje ty převodové poměry znát?-1 bodů
-
Protože se shodli i ostatní spolucestující tak to bude pravda, prostě na fotkách a salonu to vypadá jinak než v běžným provozu a srovnání s ostatníma auty.-1 bodů
-
Vždyť je to holý nesmysl. Diagnostika ani netuší, jaký má motor v jakých otáčkách výkon a toč. moment. Bude ti to střílet nějaký hodnoty od boku, při nejlepším, ale když se nad tím logicky zamyslíš, tak to nebude nic lepšího, než odhad. Dle maxidotu je to úplně stejná blbost, protože ten motor furt jen dusíš a dusíš. Ušetříš 5 korun na 100 km na naftě a pak vysolíš 20 000 za novej setrvačník. No tak to se vyplatí PHM je vždycky ta nejlevnější položka v provozu auta, to je prostě fakt...-1 bodů
-
opakuji znovu pro méně chápavé - řídící jednotka není schopná měřit výkon ani kroutící moment motoru. A tahat do toho mapu? Že ty jseš jeden z těch chiptunerů, co to dělaj na parkovišti...?-1 bodů