Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/07/17 ve všech sekcích
-
Ešte sme nerozobrali ČÍM hustiť dusík alebo staromódny vzduch? Robím si samozrejme prdel4 body
-
To, že není řidič schopen jet za udávanou spotřebu, neznamená, že to nedokáže auto. Výrobce udává kombinovanou 7,4/100. Ta je dosažitelná, byť se to moc nepodobá jízdě. Já jezdil Kodiaqem s tímto motorem za 8,2 a to jsem se nijak nežinýroval. Další aspekt je ten, že motor si "sedá", takže pokud má auto najeto pár tisíc, je irelevantní hodnotit spotřebu. Ta se s přibývajícími kilometry mění. Jiná situace byla pár let zpět, kdy tuším Honda inzerovala spotřeby, kterých za žádných okolností nešlo dosáhnout a soud dal uživatelům za pravdu. Obecně platí, že koncernový spotřeby jsou dosažitelný, když člověk chce. Kupříkladu s FII 1,2 TSI jsem byl schopen jet i pod udávanou spotřebu mimo město.3 body
-
Milánku píšeš tu číčoviny, a rozdáváš mínusy? No nic jdu si odfouknout kola ať nechytnu defekt.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mají toho teď více, záruku v rámci různých paketů, slevy na dražší pakety. Např. paket R-LINE (pouze exteriér a1 8ti palcových kol, parkovací kamera, ale zase je nutnost vzít metalický lak) je za 1099,- Kč.1 bod
-
O hubu to není, stačí tomu přizpůsobit jízdu. Vím že dojíždím gumy pod 2mm tak ku*va nevalím na plnej ceres. Pokud někdo nepoužívá mozek při řízení vozu, tak mu při dešti ani vzorek 30mm nepomůže. Normálně dojíždím gumy zhruba na 1.4mm. Planetu máme zatím jen jednu. Osobně odsuzuji nařízení zímních gum do 4mm, když si uvědomíte, kolik lidí vyhodí gumy s 50 % vzorku... to si pak můžeme nějaké větrné elektrárny strčit do zadku. Pokud si někdo nabije držku na gumách s 1.5mm při dešti, tak by si jí pravděpodobně nabil i se 2mm... Osobně už při dešti výrazně snižuji rychlost jízdy když mám letní gumy pod 50 % životnosti a mnohem víc dávám pozor na hromadění vody na vozovce. Jasný většina lidí to asi nedělá, ale zároveň nevěřím tomu že retarda za volantem vyhláška o mm zachrání. Ostatně takového člověka není škoda.1 bod
-
Čemu říkáš rozumná cena? Nedávno jsem kupoval jednu RNS315 (Amundsen+ ) za 5500Kč ... to je rozumné, nebo ne? :-)1 bod
-
Pokud se pneumatika chová jako selektivní membrána a nepropouští dusík (hehehehe...), tak pokud mám gumu nafouknutou vzdchem, tak časem těch cca 23% ostatních plynů uteče. Po dohuštění vzduchem, však v pneunatice mám už jenom cca 5% utíkajících plynů a po druhém dohuštění je už obsah "nedusíku" zanedbatelný. Tolik asi k huštění dusíkem.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ono to úplně o penězích být nemusí. Pracovně s lidma z českého zastoupení Googlu občas přijdu do styku, a jak tady už zaznělo, někteří jsou fakt neskutečně arogantní. Což ale může být i příklad Škodovky. Už jsem ve Škodovce pár senochrupů, co si mysleli, že když dělají pro Škodu, tak jsou něco víc, osobně zažil. Takže ve výsledku se potkají takhle dva arogantní jedinci na obou stranách - no a prostě se nedomluví. A jeden vůl na špatném místě dokáže fakt divy....1 bod
-
Asi je to záležitost preferencí - mně naopak přijde lepší, když se auto dá zamknout s poootevřenými okny1 bod
-
Ahoj pánové, všem moc děkuji za rady a připomínky! Dnes auto vyzvednuto po 3 dnech ze servisu vše OK ale problém byl v rádiu bolero, které neustále nahrávalo dopravní informace. Provedli reset rádia a nahráli nový SW, dobili baterku, proměřili dobíjení, odběry a baterku samotnou, ta to přežila a kdyby odešla vymění ji na záruku, ale podle samotného proměření pod zátěží je ok. Tak doufám že to už bude dobré a snad tohle někomu pomůže. Ještě jednou všem děkuji1 bod
-
1 bod
-
Jo ten originál svítí hodně podobně Jirko. Jinak jsem koukal, že ta světýlka mají 6-7w takže podle mě nic extra, jde ale oproti sufidce o to, že to je na větší ploše.1 bod
-
1 bod
-
Jak jsem psal asi o stranu až dvě zpět, tak mám 2x6W cree led. K tomu mám stříbrný auto, spz má jako všechny reflexní povrch a ještě mám SPZ lepenou, takže to osvětlení jde přímo a nesvítí to z části do podložky jako u ostatních aut. I tak to není pro nikoho za mnou problém. Ledky jsou docela silný, dělá mi to pruh za autem, takže super osvětlení - když jdu do kufru, tak vidím kam šlapu. Za zimu jeli za mnou večer asi 20x policajti nebo městapo a nic, stejně jako mě nikdo nikdy neproblikával dálkovýma a kolega kterej několikrát vyjížděl od firmy za mnou, tak to osvětlení chválil a moc se mu to líbí. Jen to do svýho BMW F11 jestě nekoupil, ale určitě se tak stane.1 bod
-
Nemel spis na mysli, ze kdyz zapomene zavrit nejake okno a zamce auto klasickym zpusobem, tak jestli se po urcite dobe okna nedovrou automaticky kvuli zabezpeceni auta? Ja jsem to chtel uz nekolikrat v garazi vyzkouset, ale zatim jsem se k tomu nedostal... spolehal jsem ale vzdycky na to, ze se okna zavrou automaticky po minute od zamceni auta1 bod
-
Ono dosť závisí od intenzity tých lediek.. originál montované ledky do špz majú intenzitu akurát.. značku vidno a neoslňuje auto za ním. Ale mnoho dorábaných lediek svieti dosť naprt.. človek ide za takým autom a pri tých bludičkách naozaj nerozoznať značku.. alebo potom sa nájde druhý prípad, kedy tie ledky svietia naozaj silno a odráža sa to ďaleko dozadu. Podľa tvojej fotky to vyzerá skôr na ten druhý prípad, ale viem, že fotky veľmi často klamú, čiže možno v reáli to naozaj nemusí svietiť silno. Na tej fotke aj zadné obrysovky svietia silnejšie, čiže možno len čas uzávierky bol dlhší.....1 bod
-
1 bod
-
Jsem kontrolor ve strojní výrobě, takže oči mám perfektní. Já nic neobhajuju, je to dnešní trend (asi jako dřív žluté mlhovky které byly úplně k hounu a když to někdo rozsvítil za deště tak to bylo dost nebezpečný protože se to odráželo od silnice jako prase) ale to už je jiná pohádka. Pokud jste někdy jeli za novými auty typu Audi Q7, BMW X6 nebo i nové Volvo XC90 tak tam mají SPZ celkem vysoko a mají LEDky a nepřišlo mi, že by mě oslňovaly. Chce to vidět na živo a nedělat závěry z fotek z mobilu. Jo a na FL se podobné prodávají jako originální příslušenství, neviděl jsem ještě svítit v provozu, ale podle obrázků vypadají stejně (reálné srovnání ale nemám) Však stejně mě případně uvidíš před sebou jen chvíli [emoji23]1 bod
-
Dekuju vsem, timto byl myslim muj dotaz vyresen a mozna uz i prilis. Dovolim si shrnout vysledky: 1) neni treba resit cicoviny 2) neni treba resit kde je teziste a jestli je ridic tlustej 3) je potreba dorzovat co pise vyrobce a dle toho se da hustit zhruba od 2.1 do 2.5.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Páni kluci, je to jednoduché. Uprostřed na spodní hraně části kufru, jsou dva seřizovací šrouby (pod gumovou krytkou) na 6 imbus. Je třeba být trpělivý a vyhrát si s tím. Zavírám zadní dveře s výšky 5 - 1O cm pouhým puštěním. Nesnáším, když se "bouchá" kterýmikoliv dveřmi, to mě může čert vzít !!!1 bod
-
1 bod
-
Barumky jsou klasický mainstream.. nic špatného nic extra dobrého prostě klasika. Nikoho tím neohrožuje. Připlacet si za značky michelin nebo dunlop je při klasickém provozu zbytečné, pokud majitel chce peníze využít jinak než na komfortní cestu. Pokud se superbem nejezdí 200 km/h po dálnici, tak s barumkama neohrozí o nic víc než s nejdražším dunlopem, tak tu nešiř takové bludy a dezinformace. Jedná se o klasickou průměrnou poměrně kvalitní gumu.1 bod
-
Zaprvé bych si zopakoval češtinu, protože tvoje gramatika neodpovídá ani prvnímu stupni ZŠ a je mi hanba za tebe... Zadruhé, je mi jedno, jestli tvýmu autu obětuješ 16x za rok celkovou renovaci, každopádně šetříš na nesprávných místech a tvoje "gumy" dost značně ovlivňují i ostatní účastníky silničního provozu. A že sis koupil v jistý době vrcholný model Škodovky argumentuje přesně co? Vrcholný model byl v jisté době také Favorit nebo Felicia. O to smutnější je, žes měl kdysi na drahé auto a teď řešíš pár stovek na pneumatikách, kde je rozdíl v bezpečnosti a chování celkem sakra podstatný. Buď si spokojenej jak chceš, ale nešiř tady lži a polopravdy o tom, jak jsou Barumky super, protože z objektivních měření jasně vychází, že nejsou.1 bod
-
To zobrazení na rádiu bych oželel, ale tak kdyby alespoň fungovalo to ztlumení hlasitosti. Je to něco za něco. Nejjednodušší zahodit Swing rádio, ale když to mi dalo taky takovou práci než jsem to rozchodil v předFL autě, tak to raději obětuju ty senzory as i1 bod
-
Osobně bych dával klidně 95 ale doléval bych tam VIF.Pak vím že tam aditivum opravdu je a i to zvyšuje cetanové číslo.Obchodníkům nevěřím. Moc marketingu a za hodně peněz.1 bod
-
1 bod
-
U swingu to samé. Vždycky když v některém z testů kritizujou to, že nejde nastavit podsvícení, směju se pod fousy.1 bod
-
Já jsem z toho taky nějakej zmatenej. Už jsme to řešily tady http://forum.skodahome.cz/topic/122511-promenlive-intervally-qg1/?hl=qg1 Naše služební TDI oktávka si taky vytrvale tvrdí, že 30 000 km a to s ní na hulváta jezdíme 2 km do práce a 2 km z práce.1 bod
-
jojo, podle mě to vubec nevyhodnocuje, jezdim 80% město, krátké trasy do 2x 15km denně, najeto 5300 a ukazuje mi to servis za 24500km takže prd vyhodnocuje....1 bod
-
Ziadny karton pred chladicom v tomto pripade nemoze pomoct. Chladiaci system ma viacero okruhov, ktore sa postupne zapajaju ako sa motor zohrieva. Ak je motor uplne studeny, cez chladic vobec necyrkuluje voda, tym padom akykolvek karton alebo clona na maske nema ziadny vyznam. A koledujete si o stratu zaruky1 bod
-
houmer: když problém je, že v dotazu ještě ani nepadlo to zásadní - na co to auto bude používat a co od něj očekávat. Já teda když kupuju auto tak samo koukám kdy byly rozvody brzdy atd., proto je lepší když už kupovat ten 16V tak lehce po 90tis km a s dokladem o výměně rozvodů. Na 1,4 16V mám odlítáno dost km, 1,2HTP 12V jsem taky ojezdil - ta 1,4 16V je naprosto spolehlivá a má alespoň solidní zvuk ve vyšších otáčkách, pásmo kdy zabírá je samosebou výš než u 1,4MPi....1,2HTp je supr do města, sice taková vrtačka, ale do 120km/h bez více lidí jezdí dokonce i za hubičku. Nevím proč ale ty MPi motory od škody mne prostě neberou, co si budem povídat je to převrtaná 1,3 z Feliny a nevím jakým zázrakem se u ní dá jezdit do 6ti litrů - to musí být vážně zábava kontrolovat se aby mi nevyskočily otáčky a nááhodou to nevyžralo víc benzínu...sám jsem toho na tý 1,4Mpi nenajezdil, ale prostě mi to nepříjde jako kvalitní motor....na 1,6MPi jezdím ve služebáku a je to katastrofa - spotřeba lenost a ani ta sportovní zvuková kulisa nikde Co si budem nalhávat žádný z těch motorů není závoďák, ale proč bych si proboha kupoval auto se zastaralým motorem ze kterého nepramení byť jedinná výhoda - nebo vlastně jedna jo, opravdu ten motor zabírá líp od spodu než ten 16V1 bod
-
Jj musíš bohužel... Hold dpf...taky to tak dělám brachovi(po 10-12k km olej) Tak mi pošli nejakej Löw saps olej s 507.00 5w-40-1 bodů
-
Já se řídím tím, co radí palubní počítač. Po překročení 5500 otáček radí řadit výše.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Mám na cestě domů hezkou rovinku cca 600m, která následuje za vlakovým přejezdem. Takže za přes přejezd na 2ku, pak plný, trojka při 5500, čtyřka při 5500 a na konci rovinky tam mám 160 a řadím rovnou na 6.-1 bodů
-
-1 bodů