Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/17 ve všech sekcích
-
A že jich je. Při poslední křižovatce 90% neví co je přednost protijedoucích vozidel.[emoji12]4 body
-
"otočit se za princeznou".. to je ženská, by potřebovala asi opravit mozek bojím se vyjet na normální cesty, když čtu tyhle neřidiče...4 body
-
Tak se snaž a můžeš se někde zašitej v kanceláři a za státní peníze taky flákat....3 body
-
3 body
-
"Nejzásadnější informací však je, že zatímco běžná jednotka 2.0 TSI v Octavii RS kombinuje přímé a nepřímé vstřikování paliva, tak RS 245 má již pouze přímé vstřikování." No nevím jestli to je úplně výhra, protože přímovstřikové tsička z předchozích generací docela trpěly předčasnou karbonizací. Zavedením nepřímého vstřikování v gen 3 byl pravděpodobně i krok k zlepšení zanášení motoru karbonem, mimo jiné. Ale ty ostatní mechanické úpravy jsou fajn ...2 body
-
2 body
-
Ty vole, tohle udělat mě, tak nevím jestli bych za ni jel několik km a naháněl ji, ale kdyby už jo a byla ve slepej, tak bych ji otočit a ujet nenechal... Každopádně je to kráva, ačkoli určitě ten řidič nejel podle limitu v obci, tak jí nijak neohrozil ani neomezil, navíc tohle dělat s dítětem... No nevím, kdyby do něho vrazila bokem, kdo by to odnesl, kord když měl řidič video...2 body
-
2 body
-
"proto jsem uhnul na kraj aby mohla projed" Taky bych uhnul, aby si pro ten jed dojela co nejdříve a vychutnat si svůj poslední šálek kávy Jinak souhlas s kokta7, Radius atd.2 body
-
2 body
-
Tak ja pravidelne vidim jak se zensky malujou v aute, chlapy jak snidaj a v radiu rikali bombu, ze prej jel Ondrej Cina do prace na babete, zastavil na cerveny vedle auta a tam si zenska čistila zuby. Ja uz videl ve Strasnicich prechazet chlapa po prechodu a pritom jezdil po brade el. holicim strojkem. Jinak zakon pravi, ze tobe neprislusi urcovat kdo jede a nejede rychle, mas povinnost proste uhnout a maximalne to oznamit policii, ktera pravomoc rozhodnout ma. Tedy pan jestli jel rychle nebo ne je uplne vedlejsi, nejvetsi bota je braneni predjizdeni, to je jeste vice hazardujici nez 60km/h v obci, vsak na tom videu je videt jak dupal kvuli ni na brzdu a klickoval. Vyskolil ji pekne, jak chtel pokracovat rovne a pak si rika, tak se projedu za ni [emoji3]. Navic on se zachoval presne jak mel, videl rychle prijizdejici auto, tak evidentne zpomalil a uhnul na krajnici, to bylo primo ukazkove.2 body
-
Dnes nevíte (ale ani nikdy před tím), na jakýho magora narazíte ... "Paní" se asi snažila vychovávat, sama ale byla najspíš předjeta v rámci pravidel. Jestli nebyla s to kousnout jeho další předjíždění sama s dítětem v autě a provedla co provedla, je to ještě větší magor než autor sám ...2 body
-
2 body
-
Presne tak. Kokta a nixberg maji pravdu. Ten motor ve 245 bude neco vazne divneho [emoji3] ale mozna jsou to marketingove kecy Skodovky. Stejne jako tvrdila, ze RS FL ma rozsirene zadni podbehy (pritom jde jen o plastove nastavky podbehu, ktere ma myslim i 1.8 TSI).1 bod
-
má 310mm zadní brzdy, stejně zadek brzdí z cca 15%, takže asi žádný pokrok..... (všechny TCR auta mají vzadu 272 mm kotouče, vpředu ovšem 6 pístky).... kačer: cupra 280 má obě vstřikování (cupra 300 má opět obě vstřikování....), tohle je jinej motor i viz kod - 2.0 TFSI 180kW/245PS RS 245, 6S, 7A DHGA 02/20171 bod
-
1 bod
-
To sa to potom robia výberové konania :-) Blbý hologram a vyhrá firma, ktorá jediná splní zadanie :-)1 bod
-
Tak dnes zacala beta Waze na Android Auto, v Scoute MR2017 to funguje ako vinko1 bod
-
Nazdar lidičky, já tady čtu plno věcí, které jistě mají smysl, ale docela mi tady chybí zcela podstatné a stěžejní věci jako např. možnost nastavení chování adaptivního tempomatu, změna nastavení lane asist, které je v praxi nepoužitelné. Dále bych určitě ocenil třeba nezapínání hlavních světel před nastartováním a našla by se spousta dalších věcí, které jsou hodně špatně. Abych se přiznal, tak s autem jsem spokojen, ale co se týče infotainmentu a software obecně, tak je to tragédie a já bych polovinu programátorů asi vyházel a tu druhou polovinu bych nechal sedět v práci tak dlouho dokud by všechny zásadní chyby neodstranili.1 bod
-
Tlumiče už netlumí většinou od 150k... jako jo je to asi jednoduší prodat. Nicméně i když to necháš zgenerálkovat a máš rozumný mechaniky kteří ti udělají cenu, vyjde tě levněji to auto do nějakých 350k udržovat, protože vstřiky a čerpadlo ti může odejít velice snadno i u vozu s 80K km. Např. u OIII jsem myslel že výměna systému siemens za bosch je výhra, ale když se podívám do vlákna, tak tam je tam spousta stížností na drahé opravy a běžně do 100 k km.... jako mnohem víc než u siemense... ale pokud máš na nové nebo zánovní auto, tak samozřejmě je to minimálně méně starostí... jules365 Ano, myslím si že je stočené osobně si to tipuji na 25 až 35 tísíc km což není tak hrozné, ale cenu ojetiny to v bazaru nemálo zvedne. Ono je v bazaru dost stočených vozů, ale černé scénáře kde je to o stovky tisíc jsou raritou, většinou je to právě do 50k km, přece jen když budeš mít auto se 125k km za 200 tisíc a vedle stejné auto stejný rok stejný stav a napsáno 98 tisíc za 220 tak věřím že většina lidí si těch 20 tisíc rádo připlatí a není to zrovna málo za nic. Zpětně když se dívám na nové vozy, tak 1.6 TDI ve dvojkové octě s víceprvkem, je poměrně dobré auto a motor sám o sobě výborný držák. Já osobně je dojezdím oboje auta u druhého jsem se už odhodlal k dodání nového filtru.1 bod
-
A to máš auto úplně nové nebo jsi kupoval jeté ? Protože stav zanášení ukazuje zhruba na 186 tísíc km než na 160k, Pokud nedojde ke změna křivky zanášení, budeš mít dle PC DPF plný zhruba ve 224k km, ale odchylku máš přílíš velkou co jsem měl možnost projít auta s jistými KM a propočítvat oil ash na km tak to sedělo vždy s naprosto minimální odchylkou. Tachometr stočíš, ale filtr buď úplně resetuješ jako nový hodí to 0 nebo s tím nehneš, libovolně hodnotu zanášení měnit nejde. Právě podle stavu Oil Ash můžeš naprosto přesně odhadnout reálný stav km a proto, pokud je kupující ojetiny jen trošku znalý, tak se na stav oil ash při koupi ojetiny podívá jako první, jsou vlastně jen 4 scénáře. 1. Oil ash je skoro nulový- někdo buď měnil filtr nebo úmyslně resetoval jeho stav, protože už byl dosažen limit naplnění nebo chtěl zakrýt reálný stav vozu. 2. Oil ash nelze vůbec načíst - jasná manipulace, je i dost možné že filtr tam vůbec nebude a bude zde pouze obal. U CRka tohle nemá smysl řešit do 200K km, takže auto bude asi uhnané, už jen proto že tam DPF nejspíš neni ruce pryč. 3. Oil ash nesedí ale není ani zdaleka nulový stav- DPF mohl být z výroby vadný a DPF mohlo být měněno v rámci RMA, na to bude doklad, popř. byla porucha vstřikovacího systému, které mohla DPF taktéž odrovnat, opět bude doklad o opravě. 4. Oil ash sedí, auto na 99 % ukazuje reálný stav km.1 bod
-
No, kdyby mě jednotka vyzvala k výměně filtru a doposavad fungovala bez problémů, nechal bych hodnotu zaplnění popelem snížit z oněch 70g na 60g. Třeba by to pak ještě fungovalo.... samozřejmě bych dál sledoval funkci filtru. Za pokus by to stálo, něž hned kupovat filtr nový. Ale kdo tohle prvně vyzkouší?1 bod
-
Vítej v klubu, když sem téměř to samé vysvětloval v okolí, tak sem byl kokot Bohužel nevěřím všemu v televizi a už vůbec ne, co napíšou v blesku1 bod
-
1 bod
-
No ona je větší, protože takhle riskovat s dítětem v autě může jedině zakomplexovaná dylina.1 bod
-
1 bod
-
Viděl jsem test vzduchových filtrů, přikládám v příloze a mimo jiné je tam zjištěno (podle mého názoru pochopitelně), že částečně zanesený filtr filtruje lépe než úplně nový. Takže měnit s rozumem. ;-) Test vzduchových filtrů pro FII 1.2 HTP.pdf1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
http://imgur.com/lQNCqAb http://imgur.com/IFTtG0v1 bod
-
1 bod
-
Zavírání 5 dveří dálkovým z jakékoliv vzdálenosti + krátkým stiskem tlačítka na středovém tunelu dořešeno i na prvních verzích Superba3 z roku 2015(do 08/06/2015).. Tím je pokryto celé vývojové spektrum...1 bod
-
Víte co je smutné? Že toto bylo standardem stejně jako mnoho dalších věcí (např. těsnění motorového prostoru z přední hrany, kde dostává auto přímý nápor bordelu za deště a sněhu... ) Doma si to s radostí doděláváme a máme z toho radost a přitom to byly ověřené věci, které v rámci úspor někdo seškrtal... Je to k pláči...1 bod
-
včera jsem se pustil do zjištění kudy zatéká. Voda se objevovala ve velmi malém množství (vždy pár kapek) na koberečku u spolujezdce. Jako první šel ven komplet kastlík, na kterém bylo v jedná jeho prohloubené části hned vedle osvětlení nohou menší množství vody, ale všude jinde sucho. Pak přišla na řadu hadice a litry a litry vody. A ono nic, už se zdálo, že nic nepoteče. Pak jsem se jel projet a při jízdě se voda opět dostala ven na koberec. Následovala hodina hledání. A pak bingo. Hned za kastlíkem je přívod vzduchu z motoru s klapkou, která se uzavírá v závislosti na vnitřní cirkulaci nebo přívodu z venčí. A právě v zde byla voda, která za jízdy tekla dovnitř. Demontoval jsem plastový kryt pod stěračem a pod ním je kryt, který brání vodě aby netekla do přívodu vzduchu. Nebylo mi sice jasné jak se tam voda může dostat, ale zkusil jsem provizorně tento kryt zvětšit a zmenšit tak pravděpodobnost zatékání. Nechám to tak a uvidím, jestli se podařilo. PS - abych dostal zcela ven kastlík, musel jsem odpojit všechno osvětlení, klimu do kastlíku a vypínač na Airbag. Po zapojení zpět mi ted PC hlásí vadný airbag. Nevím co s tím. Stačí nechat smáznout chybu???1 bod
-
1 bod
-
Prohlížel jsem 245 v Budějovicích na výstavišti při raly Krumlov a zadní brzdy jsou větší a hlavně mají větraný kotouče!!! K motoru 245 bude sdílet díly s Cuprou 280 tj jiné písty, ojnice, turbo atd. oproti ,,základní RS TSI"0 bodů
-
tak zas jako ruku na srdce, on nikdo nestojí o to, aby ti to auto vydrželo kdo ví jak dlouho... Je evidentní, že takhle je to nastaveno proto, aby (když je nejhůř), byl řidič upozorněn. S tím, že automobilka to může vykládat tak, že ani v tu chvíli to ještě ničemu nevadí, filtru to nezkracuje životnost apod., kdyby se snad někdo chtěl soudit, že se mu samovolně rozbíjí auto, aniž by o tom věděl. Ale v reálu to asi bude spíš naopak a v momentě, kdy je řidič vyzván k asistované regeneraci, už to na životnosti filtru bude znát. Ty, jako zákazník, stejně jako v případě 99% jiných závad, nejsi schopný prokázat, že za to nemůžeš... Takže ať jsou dnes naftový kamna jakkoliv moderní, řídil bych se pořád tím, že platí ty základní principy, co platily od začátku. Nafta v osobáku má jedinej smysl a tím je nižší spotřeba v částečným zatížení při dlouhých trasách, kde vyniká nejen spotřebou, ale tak nějak i životností. Tím pak ospravedlní svou vyšší pořizovací hodnotu, která se postupně s nájezdem "vrátí" na přímých nákladech spojených s provozem. Pokud není dodržena tahle zásadní podmínka, nemá pořízení nafty racionální důvod. Toť můj názor.-1 bodů
-
-1 bodů