Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/21/17 ve všech sekcích
-
vy to moc řešíte.. každej vyfásne kapesní temelín a večer si zapne štěpnou reakci... mno a nebo bude třít liščím ohonem ebonitovou tyč... a nakonec bude třít maximálně svůj ohon i bez tyče....protože svůj k svému3 body
-
Produktove zmeny pro MR17 od 45KT Elektrická dětská pojistka od Ambition Nová barva šedá Steel (1M1M) pro SportLine Nová barva modrá Energy (K4K4) – od KT 01/18 Air care – nový symbol na Climatronicu Zrušení výbavy Lane Assist (PWA) Nové Výbavy: 7° DSG a změna emisní normy pro 2.0 TDI/140 kW - Od KT45/17 je k dispozici 7° DSG pro 2.0 TDI/140 kW - Změna modelových klíčů z 3V**8C na 3V**8D a 3V**8X na 3V**8Z - V souvislosti s tím dochází ke změně emisní normy z EU6W na EU6ZD Změna emisní normy pro 2.0 TDI/110 kW MP - Pro vozy vyrobené od KT45/17 (včetně) s motorizací 2.0 TDI/110 kW MP (3V**55) dochází ke změně emisní normy z EU6W na EU6ZD - Od KT45/17 (včetně) je tato motorizace vybavena systémem SCR pro vstřikování AdBlue sportovní 3-ramenný multifunkční vyhřívaný volant pro SPORTLINE - P16 pro manuální převodovku, P17 pro DSG Elektrická dětská pojistka od výbavového stupně Ambition - Možnost deaktivace kliky zadních dveří a okének z místa řidiče - Rozlišení levé a pravé strany Funkce paměti pro elektrické sedadlo spolujezdce - Nově paket PB4 - dopad na výbavové stupně, viz Změny nabídky Změna nabídky Zrušení AUX-In konektoru pro všechny výbavové stupně Zrušení paketu Lane Assist (PWA) Změna výbavového stupně STYLE a SPORTLINE - Nově paměť sedadel pro řidiče i spolujezdce Změna výbavového stupně LK - Nově paměť sedadel pro řidiče i spolujezdce - Odpadnutí Elektrického ovládání sedadla spolujezdce na vnitřní straně opěry ze zadních sedadel (4V1) - Možnost doobjednat 4V1 jako mimořádnou výbavu Zrušení 12V zásuvky vzadu – pro všechny výbavové stupně Změna USB strategie - Volitelně druhé USB vpředu (umístěno v Jumbo boxu) a druhé USB vzadu - Nahrazení paketu RA2 paketem RA4 - Nově: 2x USB vpředu (datové, dobíjecí), 2x USB vzadu (dobíjecí) a 230V zásuvka Změna obsahu paketu Fondpaket - Změna objednacího čísla z PKL na PKK - Nově: držák na tablet; 2x USB vpředu (datové, dobíjecí), 2x USB vzadu (dobíjecí) a 230V zásuvka Změna obsahu paketů Comfort WC5 a WC7 - Přidání USB vpředu i vzadu, viz výše - Z paketu WC5 je odstraněno ovládání sedadla spolujezdce 4V12 body
-
Hoši, zimní kolo není jen o vzorku a šířce, menší guma má také menší styčnou plochu s vozovkou ale tím pádem má i větší přítlak a tím lépe sedí a zabírá. 185/60 a nic dalšího neřešit. Kdo chce design ať si dá co chce ale ať pak nekňourá.2 body
-
2 body
-
Objednal jsem tento modul,po namontování dám info. http://www.ispshop.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=96&products_id=6331 bod
-
já si svojeho objednal 31.7. a mám počítat stím že bude až v 11tém měsíci. šáhl sem po 1.4tsi 92kw dsg ve stylu se všemi packety a pár drobnostma a bezeslev ten krasavec výjde na 499 000kč.1 bod
-
1 bod
-
nastupovala by tam asi většina.. ale s tím vystupem to bude horší1 bod
-
Milane: tam kde je břečka bych rozhodně neprosazoval širší pneu, čím víc tohoto sajrajtu pod koly tím hůře...vždyť i na mokré vozovce je lepší mít užší pneu než pořádný salámy...1 bod
-
Není lepší rovnou napsat že jezdí na užších než aby si každý měl hledat na jakých pneu jezdí závodní jezdci?? Já myslím že v tom na běžném autě nikdo nepozná rozdíl a vem prostě 185/60, když ti evidentně jde hlavně o cenu.1 bod
-
Autům chybí ještě to nejdůležitější. Stejné bezdrátové nabíječky jako mají nové telefony. Dokud se budeme spoléhat na to, že máme někde zásuvky a můžeme využít veřejné osvětlení (jako je třeba v UK), bude to stále stejná písnička a nikam se neposuneme.1 bod
-
1 bod
-
Armyk: od 22KT/2017 sa vyrába posledný aktuálny - MR2018, drobné zmeny väčšinou na jeseň (bývavalo 45KT) a nasledujúci nový MR až od leta 22KT/2018. To je ešte asi ďaleko o tom...1 bod
-
1 bod
-
Neni to nijak moc zasadni, jen male upravy. Nové výbavy -KODIAQ SPORTLINE -KODIAQ SCOUT -Nová barva šedá Steel Uni (M3M3) -Nová základní barva modrá Energy Uni (K4K4) -Černý paket Změny nabídky -Zrušení Aux-In konektoru -Změna USB strategie -ukončení barvy modrá Pacific (Z5Z5)1 bod
-
Obávám se, že to podezření je správné..... http://www.steti.cz/content/view/957/288/1 bod
-
No právě, dojde k přetížení místního uzlu sítě a buďto shoří, nebo vypadne. Výpadky nejsou možná ve velkých městech, ale u nás to není zas tak vzácný jev a na vesnicích celkem běžné. A co není, bude až se připojí večer všechna auta na nabíječku...1 bod
-
To jistě nebude stačit, lampy jsou příliš daleko od sebe, ke každému standardnímu parkovacímu místu bude muset být vedení/stojan. Tzn. rozkopat všechny ulice, natahat vedení, atd. To opravdu nebude legrace. A vzhledem k přeplněným ulicím to bude hodně zajímavé - bitva o zásuvky.1 bod
-
no když sundáš ten černý plast co ty rozvody kryje tak je poměrně dobře uvidíš, ale jak řikám je to voser a v autorizáku ti to na garančce stopro neudělají. Ten jejich slavný roztok na tom bloku poměrně dost dobře kvete, takže když to uniká tak to nepřehlédneš. Když to uděláš s pumpou co má přes 100k km tak tam nepochybně už úniky najdeš. Stačí týden rosení aby to nechalo barevné mapy bud do nadechu G12 nebo G13 podle toho co se používá. Ilustrační foto z technické konference: http://docplayer.cz/docs-images/59/44018055/images/4-1.png Ztráta chladící kapaliny Možný únik chladící kapaliny: Netěsné vodní čerpadlo. 04B 121 011 Příčina: Deformace těsnícího kroužku na o běžném kole. Opatření: KT 26/2016 Upozornění: pokud při netěsnosti vodního čerpadla byl chladící kapalinou potřísněn rozvodový a drážkový řemen, není nutné tyto řemeny měnit Foto zde na forum: Stačí hledat...1 bod
-
Pawouk uz doma obiha s multimetrem zasuvky aby zmeril proud a zjistil, jestli mu to ta rychlonabijecka zvladne1 bod
-
Já to říkám od začátku, že je to utopie. Jenom Pawouk tomu věří a hlásá to do okolí [emoji23]1 bod
-
To je tak, když se něco tlačí uměle, jak je v socialistické Evropě neblahým zvykem.1 bod
-
To mas pravdu, ja ovsem nesrovnaval Subaru se Skodou. To je jako noc a den, jako Clint s vlasy a Clint bez vlasu. A proc bych nemohl srovnavat Rapida s Octavkou. Stejna vyroba, stejna linka. Tam uz takovy rozdil neni. Mit to lepsi podvozek, jako ze aktualni Rapid uz ma lepsi podvozek ( mene tvrdej) tak se srovnani vubec nebojim. No a motor k velikosti auta a jeho vaze tez neni spatny. Jinymi slovy Rapid neni zas az tak spatny jak jej vidis.1 bod
-
1 bod
-
tak koukam že to budu muset uvést na pravou míru..ne chtěl jsem napsat že srovnávat Octavii nebo Rapida s Foresterem je asi jako okurky s jablkama.. tedy nesmysl.. ale Clint má pro změnu pravdu, že srovnávat Octávku s kinderoctávkou je nesrovnatelný.. stejně tak jako 1,2tsi s 2,0tdi, nebo i všeob naftu s benzínem. O víkendu jsem měl možnost najezdit pár km se strejcovo Rapidem a asi dobrovolně bych si to nekoupil..1 bod
-
Proto ostatni videa u vw groupu ukazuji i napr. skladani motoru. Ale dobre skoda je preci zelena v vw groupu1 bod
-
Velké díky za objasnění. Tím pádem jako neználek rezignuju na celou věc. Jediné, co by se mi líbilo, by bylo eventuelně rozchodit na rádiu prohlížení fotek, ale to určitě bude o nastavení (nakódování) rádia samotného. Filmy by byly luxusní, ale to je zase jiná kapitola od těch fotek....co už, no.1 bod
-
Jo, a řekneš nám, v čem je 1.8 lepší než 2.0, mistře kurzívo? Proč se vůbec třeba vyráběl 1.2 HTP motor nebo proč se zase vyrábí 1.0 MPI?0 bodů
-
Nene. Ja od 15tis jedu pevny interval po 15 tis. Akorat, ze posledne jsem prijel o 2.5tis pozdeji, tak jsem ted menil o to driv, aby se to lip pocitalo... Co se tyce kodovani, delaji to pokazde. Sice je to divne - myslel jsem si, ze se to prekoduje jednou a auto pak uz jede v tom nebo onom rezimu, ale asi ne, protoze pri vymene, se ten stary interval zase resetuje.-1 bodů
-
Ty Kokto, netusil jsem, ze jsi takovy omezenec, ze kdyz nekdo ne zcela sdili tve podivne prispevky, tak hned za to rozdavas minusy, kdyz ti dojdou argumenty ? Kolik je ti prosim te let ? Tvuj svet bude asi dost uzavreny ?-1 bodů
-
to není tak úplně pravda. Pokud kupuješ klony, tak je kabel vázaný na konkrétní soft a verze, které stačí na OII si nemusí poradit se všemi jednotkami na FIII.-1 bodů
-
Offtopic: moc nechapu, jak muze mit nekdo radost, ze nebude mit dvoulitr s vetsim potencialem na upravy a dostal jeste "jen" 1.8 [emoji28] to me celkem rozesmalo.-1 bodů