Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/16/17 ve všech sekcích

  1. Jaký je rozdíl mezi letadlem a záchodem? .... . Do letadla se posadíte, abyste letěli, a na záchod letíte, abyste se posadili. Potkají se dva komáři. Jeden je, chuděra, celý zafačovaný.„Jak to vypadáš? Cos dělal, prosím tě?“ ptá se ho druhý.„Ani se neptej. Sex mě zničí.“„Sex?“„No, tak nějak. Chtěl jsem si něco začít se světluškou a von to byl vajgl!“ Nová učitelka biologie musí napravit „zanedbání“ své předchůdkyně a probrat s puberťáky rozmnožování. Aby odlehčila situaci ptá se:Kdo si myslíte, že má vaše narození na svědomí čáp?Přihlásí se jedna dívka. JáTřída se rozesměje.Jsi si tím jistá? Podívej jak reagují spolužáci. Ano, věřím tomu. Bouřlivý smích ve třídě. Tohle tady nevyřešíme. Požádej matku, ať přijde zítra do kabinetu. Někteří žáci se smíchy svíjejí v lavicích, jiní lapají po dechu. Téma je odloženo. Druhý den do kabinetu vchází žena: Dobrý den. Já jsem Čápová. Dcera říkala, že se mnou chcete o něčem mluvit.
    4 body
  2. Kdyby to bylo opačně, tak má OPEL předek až u okna a zadek koncernu jen deformaci nárazníku a kufru. Zadek je vždycky pevnější. Přesvědčil jsem se u Felicie, nahustil to do mě Rendl a předek na odpis. Já měl lehce poškozený zadek na Felicii. Takže to není tím jak si Plačka myslí, že koncern je špatný.
    3 body
  3. http://autobible.euro.cz/udela-vic-oktanu-vykonem-trivalce-1-0-tsi-nase-dlouhodoba-skoda-fabia-vam-ukaze/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    2 body
  4. Možná unifikace, prostě je jednodušší a levnější dělat jednu verzi pedálu...
    2 body
  5. Spy fotka. Petrrr vyfocen se svým americkým snem. Asi vyhrál vánoční loterii. :-)
    2 body
  6. Tak to mu Petrrr dosvědčí i úraz hlavy. :-)
    2 body
  7. Byla to určitě fingovačka, Sabiza do něj prudce nacouval, aby měl hrazenou škodu, pač to má už neprodejný Chce totiž zase koncern
    2 body
  8. Nicméně při takovém nárazu se hne celé auto až k čumáku. Nevypadá to, ale laserem se to dá změřit. Dá se říct, že auto už nikdy nebude jako dřív.
    2 body
  9. Tak Oplbiza má asi po Oplovi Leží na Bulovce, někdo to do něj v 70 zezadu nahustil, tzv. Kokta style
    2 body
  10. Nemáte na Cadillac? Pořiďte si Caddylac!
    1 bod
  11. Čeština a alkohol…. O tom, že čeština je nejkrásnější a nejbohatší jazyk na světě netřeba polemizovat. Zvláště dá-li se dohromady s největším koníčkem Čechů – alkoholem. A tak – jak říkáme hezky česky těm, kdo si poněkud více přihnuli? Elektrikář může být nadrátovanej a soudce jak zákon káže. Klempíř byl na šrot. Metař byl nametenej a sládek nachmelenej. Akademický malíř byl pod obraz a malíř pokojů zmalovanej. Loutkoherec byl zpumprlíkovanej. Zpěvák, a že jich bylo, byl zhulákanej. Letec byl jako bomba, pyrotechnik jako puma a kanonýr jako dělo. Pracovník pneuservisu byl gumovej. Truhlář byl jako prkno. Kněz byl jako slovo boží, funebrák tuhej. Meteorologa nebylo potřeba, ale byl by na mraky. Veterináře potřeba bylo, a když se vracel z akce, byl jako zvíře. Boxer byl ztřískanej, kropič zlitej. Zemědělci ji měli jako vidle. Zootechnik v JZD byl jako dobytek, řezník jako prase. Kovář byl zbušenej, kuchař na kaši a myslivec piclej. Písmomalíř byl často zlinkovanej, lakyrník zlakovanej. Kominík byl zčazenej. Sklenář měl okno. Koukám teď na televizní zprávy. Je tam nějaký poslanec. Ten kdyby přijel do Vísky, tak by byl odhlasovanej. Uklízečka bude na prach. Zaměstnanec autobazaru je jetej. Dopravář má špičku a pumpař je total. Zahrádkář by mohl být nakropenej, dřevorubec zrubanej. Karbaník je zkárovanej. Ortopéd bude zlámanej, dermatolog koženej a anesteziolog v bezvědomí. Pedagog bývá vyškolenej. Hudebník na moll a entomolog na mol. Chmelař je jako žok. Ajznboňák i tramvaják je vykolejenej. A výhybkář namazanej. Zoolog má opici. Logicky. Kynolog je jako doga. Zákazník má nakoupeno. Řidič je zřízenej a ocelář zkalenej. Flétnista zhvízdanej. Profesím, které se ve výčtu neobjevily, se srdečně omlouváme.
    1 bod
  12. Tak ja mam se 162kW najeto 125 000km...nekolik prohlidek za sebou a zatim jsem dolevat nemusel a ted pred posledni prohlidkou jsem to kontroloval a olej byl presne v pulce merky...takze rekl bych ze OK a bez vetsich ztrat.
    1 bod
  13. A sakra, Sabizovo auto chytilo koktózu.... No hlavně že jsi OK Ty. Kdo by nás tady pak prudil, plačka na to sám nestačí a kokta je beznadějnej případ sám o sobě.
    1 bod
  14. Zaujímavé čítanie ale diskusia pod článkom nemá chybu samý odborník
    1 bod
  15. Jedině výměna panelů přístrojů.
    1 bod
  16. Hlavne do elektronicke servisky to asi jakykoliv neorigi servis tezko zapise kdyz nebude mit ty placeny servisni postupy ne ?
    1 bod
  17. https://www.autorevue.cz/velky-mytus-abych-neztratil-zaruku--musim-do-znackoveho-servisu
    1 bod
  18. Mal som to isté, ale na druhý deň sa to samo napravilo. Zatiaľ som to zaregistroval 2x, riešil som to tu:
    1 bod
  19. Vy co tady pořád tvrdíte, že máte vyhříváni FA. Není to náhodou tak, že ten radar sám o sobě při své funkci prostě vydává nějaké teplo, stejně jako každé elektronické zařízení? To je jak kdybyste tvrdili, že máte vyhřívaná světla.
    1 bod
  20. 60tis odhad? tvl....šedesát stojí jen nárazník a ty dveře
    1 bod
  21. vpredu jsou hlavne deformacni zony tak se pulka motoru ihned sroluje
    1 bod
  22. 6 stupňová převodovka u 1.2 TSI je jenom do 200 Nm. Proto je u 1.4 TSI 92kW, který má stejnou převodovku, omezený točivý moment na 200 Nm.
    1 bod
  23. No jasny, dost to musela pohltit podlaha kufru a dale. Ja uz bych takove auto nechtel.
    1 bod
  24. Tak jsem si taky pořídil ten adaptér a stáhl si tu aplikaci. Vyhodilo mi to toto, snad je tam vše zatím ok. dole so zobrazuje aktuální verze softwaru? Je původní nebo je to ten "upravený"?
    1 bod
  25. Tak na to byla super Š 100 - 136. Těžkej zadek + poháněná zadní náprava.
    1 bod
  26. Když už jste nakousli téma prodejci - vše je to o lidech a to z obou stran stolu. Já si na "svého" prodejce rozhodně nemůžu stěžovat, ač jsem jej před koupí auta neznal, tak se ke mě dodnes vždy když jsem třeba na saloně v servisu hlásí. Navíc mi třeba pomohl s řešením reklamace opravy a dosáhl toho, že jsem platil o mnoho méně. A to nemluvím o tom, že u něj není problém se zapůjčením předváděcího auta na víkend. Tím spíš si toho vážím, protože je z většího dealerství a jakožto soukromá osoba která nekupuje nové auto každý rok vím, že má zákazníky s mnohakusovými odběry vozů ročně. Mimoto jsem nedávno poctil návštěvou několik autosalonů a setkal jsem se vždy se zájmem a ochotou pomoci při výběru nového vozu a to i ve chvíli, kdy jsem sondoval velikost slevy.
    1 bod
  27. Myslím že tu někdo řešil že s Blues se podsvícení regulovat nedá... Na Octavii III existuje "řešení" tady toto: https://www.ahifi.cz/instalacni-sada-autoradia-2din-skoda-octavia-3-uni1.html ale vypadá to, no každý posoudí... (nehledě ta cena) Ale konkrétně u Blues by nemusela ani nijak zvlášť bolet výměna za https://www.2din.cz/specialni-autoradia/autoradio-geborn-skoda-fabia-iii-android-m541/ popřípadě podobné (Čína nabídne i levněji), kdy jsou funkce auta sázkou do loterie...
    1 bod
  28. pravda na škodárnách byly často OR 6 :
    1 bod
  29. No jo ta OR 34 byla hezky zubatá :
    1 bod
  30. Zadni podbehy uspesne namontovany. Pokud se clovek drzi predpripravenych der, tak skutecne konec podbehu nelicuje se spodni hranou narazniku. Pokud chcete mit podbehy a zadni lapace, je nutno montovat nejprve lapace a nasledne podle neulomenych koliku (vzdy se mi ulomil aspon jeden a pokazde jiny a to uz jsem to delal 4x) vyrezat diry do drzaku, ktere se lepi na naraznik. 2 hodiny prace vcetne montaze lapacu, avsak na heveru v urovni prsou. Kdybych to mel delat na heveru u silnice, ohybana zada by potrebovala castejsi pauzu. Na suche silnici mozna rozdil poznat neni, ale na mokre, zasnezene a zejmena posypane je rozdil znat ihned. Jen se mi po tomto "ztiseni" zda, ze vice slysim motor :-) :-) :-) Jinak skodovka ma montazni navod na podbehy a davaji se v pripade, ze nekomu zacne reznou lem kolem vika nadrze. Montazni navod je nachlup totozny s Jarkovym. Jarku, diky za super dokundamentaci.
    1 bod
  31. Píča je hezká věc, ale nesmí to být chlap.
    1 bod
  32. Všechny sady kol jsem koupil a v opačném případě i prodal na bazos.cz. Loni jsem například kupoval novou zimní sadu Alaris s prakticky zánovnými Conti TS za 17tis.Kč. Dva roky zpátky letní sadu Golus za 15tis.Kč. Letos před zimou šly do světa zimní sada Minoris s nájezdem 30tis.km za 10 500Kč Není na tom rozhodně nic složitého. Stačí hledat a čekat. Jen podotknu, že cenu dohodou bych nezvolil a to z důvodu vyhnutí se kolikrát až směšným nabídkám typu “ Za 5 je vezmu” atp.. Projeď si pár inzerátů a zvol prodejní cenu.
    1 bod
  33. Na pohovoru…- „Kolik jazyků umíte?“- „Tři.“- „Jaké?“- „Angličtinu, francouzštinu a ruštinu.“ - „Tak nám řekněte něco anglicky.“ - „Guten Tag.“ - „To je německy!“ - „Tak umím čtyři.“ Když se před tebou holka převlíká:a- považuje tě za nej kamarádab- chce, abys po ní vyjelc- nevšimla si, že sedíš na stromě u jejího okna
    1 bod
  34. Protože je to úplně jedno. Místo té Octavie z Ruska se v Boleslavi na stejné lince vyrobí Karok. A je jednoduší vyrobit tady Karoka a v Rusku Octaviu, než naopak. Mimochodem Toledo a Rapid už se nevyrábí dohromady s Octaviema, ale s Fabiou/Spacebackem.
    1 bod
  35. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-6 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  36. Pokud to nekoho zajima tak prikladam par drobnosti, ktere jsou v MR2018 jinak. Po vypnuti zapalovani a po zapnuti zapalovani se zobrazi na maxi dotu data z posledni jizdy. Celkem sikovne. maxidot a infotainment jsou ladeny do barvy podle barvy led osvetleni interieru. tempomat 210km/h ma nove i omezovac rychlosti nektere zmeny v GUI mi prijdou v celku nevydarene. Asi chapu proc je ve skodovce delali, ale v MR2016 to tak nejak spolu ladilo vic. infotainment je vystouply. Na horni liste je takovy “okap” a dobre v nem drzi napr mobil ...a prach. Jinak na dotekove tlacitka se asi da zvyknout, ale v noci pri vypnutem zapalovani nemate sanci trefit spravne tlacitko, drive se slo orientovat po hmatu. Zadna tragedie ale. Co trochu mrzi je ze display je leskly a jsou na nem videt otisky.
    1 bod
  37. to jste to spíše blbě změřili - akustický tlak je logaritmická veličina, takže pokles o 8 db je dost brutální - rozdíl ve výkonu se téměř blíží desetinásobku.
    1 bod
  38. @Mirda85 jasně v pohodě..nevím sice co prakticky znamenají ty písmena na konci, ale podstatná jsou ty čísla a ty jsou stejná..
    1 bod
  39. tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf
    1 bod
  40. Kdo by chtel dodelat podbehy, tak tady je clanek ze Svetu motoru 2/2017.
    1 bod
  41. na efekt dobry,na funkci uz bohuzel ne
    1 bod
  42. Jen bych připoměl, že pro tento motor je předepsaná specifikace VW 507 00 a to jak pro pevný, tak i pro proměnlivý servisní interval. Manuál k vozu udává objem olejové náplně 4,6 l.
    1 bod
  43. Ahoj, chci se zeptat, kde vám vyrobili Rapida? Konkrétněji poslední facelift? Čekám na toho svého (leden). Po čtení různých zpráv, že škodovka nestíhá vyrábět a tudíž si "pomáhá" výrobou v jiných zemích (rusko, ukrajina). Počítám, že mi Rapida asi nedovezou z indie ale byl bych velice nerad, kdyby můj Rapidek nebyl z Boleslavi ale třeba z ruska. :-(
    -1 bodů
  44. Tak pry zatim to vypada jen na vyztuhy a plasty a pate dvere. Zatim co ten Turan je vepredu rozsekanej na cucky. Insignie = koncern killer. Nekdy tech prebytecnych 200kg co Insignie ma asi neni uplne na skodu.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...