Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/08/18 ve všech sekcích
-
Pro některé grafomany bych doplnil, že jsou tady uživatelé, kteří to objednávání provádí vcelku rutinně. Mimo jiné proto, že jsou za to placeni.6 bodů
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Desítky jsou po sedmičkách nejpovedenější Widle. Pawouk pochází z Kirgichstánu a prarodiče bydleli v Afgánu, takže o počítačích nemá šajna Stěží chápe počítadlo s barevnejma vlaštovkama a dodnes lituje, že mu venku zbourali před barákem telefonní budku s rotačním číselníkem To jsou ty jeho problémy v práci, o kterých mluví. Na všechno má notýsek a tužku s ořezávátkem a poštu posílá holubama. Proto se brání novým vozům, prostě jsou už nad jeho chápání. Ale to nevadí, s brejlema mu to sekne a házením patky přes vysoké čelo loví mladé sekretářky lépe než Motosman2 body
-
1 bod
-
Dnesni akce Citigo MR2013 Prava cast volantu tudiz funkcni ... Kouka se na to velice prijemne ... Nicmene menu audio tam nemam, zatim jsem neresil ( stejne nepouzivam ) a parkovaky neukazuje. Asi bude potreba FL radio ... Jinak chrana komponent neni, alespon jsme si nevsimli ... Dale nebyl cas, uz takle jsem ho musel ukecavat...1 bod
-
1 bod
-
2010 ještě může být pořád PD, dojíždělo to ale v zanedbatelných počtech... Ono PD v tom roce nebude žádná výhra, i přes špatnou pověst zejména 2.0 8V PDčka byly výborné motory a rozhodně spolehlivější a levnější na údržbu než CRka, ale verze DPF s tím DPF dost bojovali když to jezdilo krátké trasy... na druhou stranu ty DPF u PDček rádi praskali, majitelé těch vozů s DPF často jezdí s nefunkčním DPF a nikdo to neřeší, protože počítač nic nehlásí a na emisích to neodhalí. Znám případ kde 2.0 TDI 8V s 500K km měl zcela rozpraskaný DPF, jednotka nic nehlásila výfuk jak kamna a majitel ani netušil že tam DPF byl, ale v jaké konstelaci se to musí stát aby ti nesvítila kontrolka ví bůh.... Navíc si myslím že dost řidičů s tou to verzí motoru, která si s nefunkčním DPF pokud je průchozí moc nelámala hlavu a jezdilo se dál aniž by majitel cokoli věděl, začnou brzo hromadně neprocházet na emisích...1 bod
-
Dešťový senzor 5Q0955547A - dodatečná montáž do vozidla s CLIMATRONIC a Light Asist. Sice jde o známý a již několikrát diskutovaný postup, ale připojuji i ten mnou ověřený a sepsaný do dvou příloh pdf. První s výtahem z dílenské příručky a druhou s postupem kódování. Výpis před kódováním: Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:| 6C0-937-090-V1.clb Part No SW: 6C0 937 090 C HW: 6C0 937 090 Component: BCM PQ26 HiKR H08 0087 Serial number: 006108002582 Coding: 0C010840421509FB43804000400703080800D800D30A3500000000000000 Shop #: WSC 73430 790 00000 ASAM Dataset: EV_BCMA0 005005 ROD: EV_BCMA0_005_SK25.rod VCID: 285EC03C53F31A06E2-807C Drivers Door Control Module: Subsystem 1 - Part No SW: 6V1 959 801 B HW: 6V1 959 801 B Component: FHSG DRV 007 0001 Serial number: 00000000000003368265 Coding: 011200 Relative Air Humidity Interior Sender: Subsystem 2 - Part No SW: 8U0 955 559 HW: 8U0 955 559 Labels: 8U0-955-559.CLB Component: G355_FeuchteS H07 0002 Serial number: 71441254 RLHS_D.pdf RLHS_K.pdf1 bod
-
S novým občanským zákoníkem od roku 2014 ještě nese prodejce náklady s tím spojené.1 bod
-
Ještě jsi zapomněl, že i klíč musí být objednán v servisu pro VIN vozu ke kterému se bude učit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
16K km na rok není zase tak málo na rodinné cestování... Lidi co mají tolik prachu že utrácí za zbytečnou výbavu, zas tolik autem nejezdí když nemusí. Zkontroloval bych si zaplnění DPF filtru podle toho zjistíš jestli je to stočené nebo ne.1 bod
-
1 bod
-
„Za tímto účelem jim zasílala k proplacení směnky, které jí dealeři poskytovali nevyplněné pro případ, že by centrále dlužili peníze z prodeje vozů.“ no prostě debilita.1 bod
-
Znáš servisní historii ? Jestli nebylo řešeno tak tě určitě brzo bude čekat EGR (15k) 2011 už by neměla být dvouhmota Tlumiče budeš muset vyměnit po 165K už nefungují jak by měly, ale můžeš to nechat udělat ve škoda economy programu to tě vyjde předek i zadek do 12K Gumové části budou K.O i když vizuálně to tak vypadat nebude, nicméně není nutné je řešit, záleží na tobě jak moc ti vadí vůle na autě. DPF ti najezdí ještě něco mezi 40 a 80K km Vstřikovače mají už ve 200K dost ale můžou ještě najezdit klidně dalších 100K km tam se to chce podívat na odchylky na vagu. Nechá se to odhadnout i podle dlouhodobé spotřeby a cestovní rychlosti. Průměrná spotřeba by i přes svižnější jízdě neměla jít přes 6l jestli jo, tak už to hodně obohacuje vstřikovanou dávku. Motor jako takový je u 1.6 TDi prakticky nesmrtelný, pokud měníš olej. Nech vyměnit olej v převodovce předejdeš tím problémům.1 bod
-
zmáčkneš rolovací tlačítko na ovládání palubního pc a přijmeš hovor. Nic složitého1 bod
-
Nech sa paci, Carista 3.7 beta-11 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.1 bod
-
1 bod
-
Nevím jak u Roomstera, ale předpokládám, že všude to je stejné a to tak, že světlo je ovládáno spínačem v zámku, takže bych zkontroloval kabelový svazek, který vede od zámku ve dveřích přes "husí krk" do auta, tam bude někde zlomený drát.1 bod
-
Jinak pro obzvlaste natvrdle novinare - pokud se combi vozi DO Ruska, Z Ruska nejspis Trumf v karoserii Combi nebude dovazen.1 bod
-
1 bod
-
Jj, Pawouk lovi ty rostenky co maji radi filmy pro pametniky. On sam totiz pusobi jako Kristian. Zavrete Windowsy, odchazim. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
"Šílené" to je ale hlavně je obtížné stanovit kilometrový interval výmeny u něčeho, co se přímo kilometry neopotřebovává. Stačí častěji jezdit např. po prašné cestě (na chatu, okolo staveniště) o celý kilometrový inerval jde do háje. Podobně palivový filtr, stačí jenou koupit benzín u "špatné" pumpy .... A ještě aby informace byla kompletní, už používaný (částěčně znečištěný) filtr propouští méně nečistot, než nový filtr. ;-) viz Test vzduchových filtrů pro FII 1.2 HTP.pdf1 bod
-
Jsem diagnostik samouk a začátečník :-) takže moje rady ber s rezervou, ale co tak vím, tak: 1. lambda řídí spalování a ŘJ si ji kontroluje tím, že záměrně nepatrně ovlivňuje (kolísá) s bohatostí směsy a hlídá, jestli sonda reaguje tak jak má, mělo by z lézt kolísající napětí. 2. lambda kontroluje činnost katalizátoru a to tak, že obsah kyslíku ve výfukových plynech lehce kolísá (viz 1. lamda). V katalyzátoru by se měl kyslík spotřebovat na ???? reakci v katalizátoru a 2. sonda by měla dávat pořád stejné napětí. Vag umí sondy otestovat, ale když jsou v readliness samé 0, tak by sondy měly být OK. Asi by to chtělo ty hodnoty z emisí (nebo zkusit jiného technika).1 bod
-
Ahoj, no tie originalne OBD bluetooth cipove sady vyvija firma Elm electronics, cinania (na Aliexpress a pod) ich len kopirovali rovnako ako VCDS kable. A tu je ten problem, ako som pisal v prvom prispevku, verzia 2.1 je na houby a vela diagnostickych softverov ma s nou problem. Proste sa jej treba vyhnut a kupit o dve eura drahsiu verziu 1.5. Podla tvojho linku co si kupil to vyzera na zly adapter. Co sa tyka samotnej aplikacie a toho ci je free alebo plna verzia, tak to spoznas iba tak, ze si skusis danu funkciu zapnut (napr. kolko litrov dotankovat), ak to nepojde tak mas pravdepodobne iba obmedzenu verziu.1 bod
-
A co tě na tom popouzí ? Vždyť je v manuále určitě někde napsáno, že je to podle výbavy a ne že to má každý vůz. Trochu úlet toto řešit-1 bodů
-
63 tkm... to už se moc nedivím, že neuznali reklamaci. Pro ně je spojka stejně jako třeba opotřebení brzd způsobena běžným používáním. A ani mě to nepřekvapuje.-1 bodů