Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/10/18 ve všech sekcích
-
Tento příspěvek byl označen jako spam. Měl by ses Aleši trochu vzpamatovat. To co tady poslední týdny předvádíš je zbytečné a pod tvou úroveň.5 bodů
-
Alesi sorry, ale to byla narazka na Tvuj preklep, ktery jsi upravil na “ani DPF, ani DFP” - nic takoveho tam puvodne nebylo [emoji3] jen DFP, tak uznej preklep a nesnaz se to zahrat do nesmyslnyho outu (co je teda to Tvoje DFP??). Spamujes tim, ze si naprosto zbytecne hrajes se slovicky. Vsichni vime, ze se bavime o filtru pevnych castich. Tak to mozna bude PPF/GPF (petrol/gasoline). To je prece uplne jedno. Tady se krasne ukazaly Tvoje kvality v diskusi [emoji3] misto abys uznal preklep pri vlastnim slovickareni, tak puvodni prispevek upravis...4 body
-
2 body
-
osobně bych šel do motorů, které jsou pro Octavii dostupné teď, je předpoklad, že nové motory nebudou mít takovou pružnost. Za mě je 1.4TSI 110kW hodně povedený motor. Co se týká změny s 1.8TSI 132kW na 2.0TSI, tak bych volil 2.0TSI. Ale je otázkou jestli ho bude nabízet ve standartní výbavě a ne třeba jen v RS. Jinak všechny 2.0TSI 132kW budou mít 140kW.2 body
-
A kdy jsem plácal nesmysly poprvé? Když sis hrál na frajera a pak začal upravovat příspěvky? [emoji3] Jinak uvedu zajímavý příklad, trojková RS v benzínu splňovala Euro 6 již od svého uvedení, zatímco ta dieselová jej začala plnit až v létě 2015. A to jak úžasně diesely plní emisní normy (nejen u VW AG!!) krásně ukázala diesel gate. Takže to moc nechápu Alešku. Ty odlučovače na uhelných elektrárnách byl doufám dost blbý vtip. Nicméně máš pravdu, lodě lokální smog opravdu nezpůsobují (tyjo dobrý poznatek, to bych neveděl - ja myslel, že ty lodě “tůrují” ve městech “na prázdno”), nicméně bavím se tu o globálním problému. Ne lokálním, nežiji v Pekingu abych tohle řešil. Podivej se kolik % znečištení GLOBÁLNĚ způsobuje osobní automobilová doprava [emoji6] nic hele, končím s touhle offtopic debatou. Jediný co jsem tím chtěl říct je to, že když už chceš mimo debatu slovíčkařit (nebo poučovat o zkratkách), tak si aspoň po sobě přečti co píšeš. A máš pravdu, k Tobě mám v tomto topicu výtky neustále, protože to jak si neustále a naprosto nekriticky hajíš FL s L&K a navažíš se do ostatních, kteří mají připomínky k FL - že to pro ně není auto srovnatelné R&R nebo aspoň zcela nová generace Octy je směšné. K ostatním kromě Tebe a Kokty (který je zas druhý extrém) tu žádné výtky nemám. Třeba Clerfayt, j57, Denis a spousty dalších tu vedou věcnou debatu, kterou jsi musel narušit slovíčkařením. A když dojdou argumenty, zatáhneme do toho Apple. Dobrou Alešku.2 body
-
DFP ne, ale DPF ano Alesi... bohuzel... Kdyz uz si hrajes se slovicky, tak si aspon davej pozor na poradi2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Nenechat si namontovat zástěrky na nové auto, je jedna z prvních chyb, co můžeš udělat. Časem na to ale člověk přijde sám, co je pro nvé auto užitečnější.1 bod
-
1 bod
-
1.4TSI může na první pohled vypadat zajímavě, jenže v této variantě (1.4TSI, kombi, manuál) se nabízí i Golf Maraton Edition za cenu o cca 30tis levněji (Style Plus vs. ME). Kromě nižší ceny dostane zákazník v Golfu multilink a adaptivní tempomat - v případě jeho objednání je rozdíl skoro 50 tis. Jasně, nedá se to paušalizovat. V golfu je vzadu méně místa a má dražší další příplatkovou výbavu, takže ta cena pak nakonec může vypadat jinak, ale obecně se nová Octávka s 1.4TSI manuál průměrnému zákazníkovi spíš nevyplatí.1 bod
-
Ta "hrubá síla" je potřeba k překonání dorazu pod konektorem zrcátka viz šipka na obrázku (podkladová fotka není z mého auta):1 bod
-
Přesně tak, u Style stačí vyměnit původní čidlo vlhkosti za dešťový senzor a nakódovat. Není třeba tahat žádné kabely. Taky jsem měnil, nejhorší bylo sundat zrcátko, člověk se nesmí bát použít hrubou sílu.1 bod
-
Diesel Filter Particulate je asi jako Banka Komerční - když už sis tu hru začal [emoji3] a já končím se slovíčkařením, dobrou noc [emoji6]1 bod
-
Alesi notaaak, jaky nesmysly? Ano nebude to mozna DPF, ale vzdyt je to uplne jedno ne? Proste tam daji zas filtr pevnych castic a motor “zadusi”. U spinavych, smradlavych TDicek to i chapu (ikdyz mocovina mi dava vetsi smysl), nicmene u TSIcek je to jiz zbytecna prasarna. At “naserou” filtry do uhelnych-tepelnych elektraren a nakladnich lodi. To je nejvic bordelu. Takze to je sice jediny, ale dosti padny duvod proc nepockat na 132kw 2.0 TSI. Jinak na teto skupine jsem se nesetkal s tim, ze by si nekdo pletl TDi a TSI. Uz kvuli tomu strasnymu zvuku a smradu to nejde [emoji3] [emoji3] Jasny, ja nevim oc jde. No jde o to, ze sis chtel zahrat na znalce ale samotnemu se ti pismenka zamotala. Nic vic...1 bod
-
1 bod
-
Plačka Sháde nikdy neopustí, pač by neměl nad čím brečet Je to strategickej tah1 bod
-
Aleš_BX: jo, určitě proběhne "upgrade" na "sériovou verzi" (černé, menší). Zatím jsem tam nalepil to, co jsem měl doma a jen jsem se chtěl podělit o výsledek - že to (alespoň u mne) funguje a drnčení je pryč.1 bod
-
Jak se to vezme. Po zkušenostech z předchozích změn tohoto typu se údajně klidně může stát, že pár týdnů nepůjde objednat původní ani nová motorizace. Takže zejména konec prodeje stávajících pohonných jednotek už může být skutečně "na dohled". Ostatně to ani není odpověď na položenou otázku.1 bod
-
Možná pomůže: (ale už jsme trochu OT od maxidotu, možná to přesunout do témy k tvému autu nebo založit novou )1 bod
-
Blbost to úplně není, znám kluka z vývoje ze Škodovky a asi před dvěma lety mi to samé říkal ohledně O3. Taky jsem na něj koukal jak puk, kolik věcí je tam odlišných. Z druhé strany když jsem v létě dupal s karavanem 1100kg ( mohu táhnout 1600) v Chorvatsku od moře přes hory a olej ukazoval přes 120°C, teplota na budíku vody byla kdoví kde, tak se nedivím. Naštěstí mám originál. Dříve jsem u jednoduchých aut ( O1, Berlingo) řešil závěs právě z SVC, i jsem si to montoval sám. Když si švagrová koupila O3, tak šetřili ( a to měli slevu 18%) a závěs se dával za půl roku. Šel jsem po XY dobrých zkušenostech opět do SVC, ale povedlo se jen železo. Elektrika, ač požadovaná origo se nepovedla. Od začátku se objevovali hlášky o nefunkčních světlech na vleku, který nebyl připojen, pak to začalo vybíjet auto až shořela ŘJ závěsu. Tak se reklamovalo, zase jsem jel přímo do Náchoda, po 3 hodinách konstatovali, že ŘJ je KO, tak nám dali novou, jenže jaksi při aktu to napravit totálně rozházeli software auta až tak, že se v nouzovém režimu muselo odvézt do značkového servisu, kde se to dalo do kupy. Can bus byl ale zapojen správně. Takže znova vypálená jednotka, znova jsem dostal novou. Pak to auto fungovalo asi 1/2roku a znova vybíjelo auto - musel jsem odpojit. To už jsem se naštval a oslovil pána, co zde montuje doplňky, ten koupil univerzální elektroniku za 1700,- nanontoval a od té doby 2,5roku klid. Takže tak ... . Na Supa jsem si samozřejmě objednal originál, byť to bohužel je raketa.Honza1 bod
-
Také při přidání a ubrání plynu pociťuji cuknuti Rapid 2016 1.2tsi najeto 30tkm. Řekl bych ze je to normální. Celkove u TSI člověk musí trosku jinak zacházet se spojkou. Pokud si někdo není jistý a mysli si ze by to delat nemělo tak ať zajede do servisu a tam by mu měli během par minut říct. Myslím si ze ze spoda by neměl byt problem to poznat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
S uchycenim krom designu spokojenost...klepani kamery za jizdy bych nesnesl...vadi mi i chrastici krouzek co zustava pod uzaverem na petce .1 bod
-
Nicméně už ho uvolňují do konfigurátoru (Kodiaq, Karog, v lednu Octavia) tzn. kdo si takové dig. panel zvolí tak se dotyčnému prodlouží čekačka v pořadníku o cca dalších cca 6 měsíců ke stávající době? Nebo je praxe jiná?1 bod
-
Je to nesmysl, pro 1.2 TSi pouhe placebo. Docela by me zajimalo, co to opravdu udelalo s charakteristikou motoru, pokud teda vubec neco a kdyz, tak jestli k lepsimu.1 bod
-
1 bod
-
Mal som ten isty problem, par krat mi to dolievali v servise. a ked som im to povedal naposledy co som tam bol ze hladina stale klesa tak sa na to pozreli a s tym istym vysledkom vodne cespadlo KO. a dneska som pozeral na hladinu tak zase poklesla o nieco, doliali to nad MAXIMUM a uz je to trosku pod tou ryskou. Takze neviem kde bude dalsi problem pretoze ak je to uzavrety okruh nema tam byt ziadna strata chladiacej kvapaliny.1 bod
-
Deaktivace systému start-stop. Sice jde o známý a již několikrát diskutovaný způsob založený na principu elektronického sepnutí tlačítka start-stop po zapnutí zapalování (realizovaného hotovým modulem nebo relátkem, klopným obvodem 555, hradly apod.), ale připojuji v příloze pdf mnou ověřený dvoustránkový montážní postup s přípojnými místy pro Fabii se samostatným tlačítkem systému start-stop na panelu vlevo vedle volantu. Ve druhé příloze je pak ukázka mého "bastlu ze šuplíkových součástek". Na základě reakcí na příspěvek doplňuji: Tento postup neřeší obecné problémy systému rekuperace energií. Uvítám příspěvek s návodem, jak vlastnosti systému rekuperace upravit. Na rozdíl od "trvalé" deaktivace sw úpravou, např. nastavením limitu napětí, je možné systém start-stop jednoduše aktivovat opětovným stiskem tlačítka třeba při delším čekání za železničním přejezdem nebo před řízenou uzavírkou apod. SSD.pdf SSS.pdf-1 bodů
-
Jinak pro obzvlaste natvrdle novinare - pokud se combi vozi DO Ruska, Z Ruska nejspis Trumf v karoserii Combi nebude dovazen.-1 bodů