Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/31/18 ve všech sekcích
-
Lukasi, klidek, nikdo ti nebere, ze jsi sem dal cenik jako prvni. Ale dalsi prilozene pdf nikomu a nicemu nevadi. Aspon se to lip najde v pripade potreby... Na tu cenu je nutne pohlizet z vicero uhlu pohledu. Jako takova neni spatna, mne by trochu vadila jen ta omezena individualizace. Napriklad predni senzory, panoramaticka strecha. Ale asi nic, bez ceho bych neumel zit. Na druhou stranu ano, takova Ibiza FR 1.5 TSi s manualem je cenove hodne blizko. Btw, to je soucasny kandidat na nove auto pro ženu. At tak ci onak, nabidka je na stole, berme nebo nechme byt, nase volba.2 body
-
Je to jen ukázka, že programování všeho softwaru pro koncern VW probíhá v Rusku a na Ukrajině a dodavatelské německé firmy to pak jen servírují VW jako svůj produkt, ale zdrojové kódy a zadní vrátka si někdo připravuje opravdu důsledně....1 bod
-
1 bod
-
Buď: a) vypálíš na dvouvrstvé DVD pomalou rychlostí a nahraješ to celé z DVD b) přes program maptools si to převedeš do verze, kterou nahraješ část na SD kartu a část vypálíš jako bootovací CD. Některé zlé jazyky SD kartu nedoporučují, že se může navi celá bricknout1 bod
-
1 bod
-
Přidávám se do okruhu s plynovými vzpěrami. Koupil jsem je v obautodíly.cz za 1.199,- Montáž s příslušným nářadím je jednoduchá, zvládne ji jedna osoba. Šrouby došly ve správné délce, ncm podložku na blatníku jsem osadil zakoupenou s větším průměrem. Konce vzpěr pro zaklapnutí už jsou vazelínou naplněny, ale i tak jsem ji trochu přidal. Molitanovou přepážku jsem nakonec ponechal bez zásahu/řezání, po čase se okolo vzpěry dotvarovala. Kapota po odjištění zámku "neletí" zběsile nahoru, je jí třeba mírně pomoci. Smzř menší silou než při zvedání kapoty beze vzpěr. Mám rád funkční úpravy - tuto lze mezi ně zařadit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Cjoctavian I MC vyjde zhruba stejně draho, psal jsme to na minulé straně. Ta cena není nízká, ale rozhodně si nemyslím že by na limitku byla přemrštěná.1 bod
-
To, že jsi zažil takové trampoty mě samozřejmě mrzí, ale proto hned nemusíš psát o mé zaslepenosti. A ne všechny servisy jsou mizerné. Krom toho praxi jsem měl možnost zažít s několika desítkami aut, a to v době, kdy byla tahle služba úplně v plenkách a s vývojáři jsem strávil na telefonu desítky hodin, když něco nefungovalo. A tlačítkem s klíčem se, při aktivaci účtu, dovoláš na ÚAMK, když už jsme u toho Být tebou, asi změním servis.1 bod
-
1 bod
-
Vymenene za origo Skoda 000052110 a spokojnost. (potreba dokodovat). Vazne sa neoplati kupovat led z ciny pripadne od inych vyrobcov do SPZtky. V skodovke 1ks za 5,32€. Cena na Skoda Auto az neveritelna . https://eshop.skoda-auto.sk/eshop/sk/b2c/led-osvetleni-registracni-znacky-000052110x1 bod
-
Po dnešní komunikaci s prodejcem je hláška "Smartlink se spouští" a dál se nic nestane známkou toho, že v rádiu HW Smartlink je, ale není aktivován. Po návštěvě servisu bude provedena aktivace.1 bod
-
Na mobil pozeraz aj z trocha inej vzdialenosti. Ja som dig. prístrojovku videl na Golfe a vyzeralo to úplne Ok. Filmy by som ale na tom nepozeral.1 bod
-
Ano, neměl by se vypínat hned po zátěži, ale většinou stačí ta chvilka než sjedeš z dálnice odbočovákem a pak ke stojanu aby se to "nejhorší" uchladilo (asi nikdo neletí 100km po dálnici s vytočenou 3RS a pak nedoletí ke stojanu 130, zastaví s ABS a vypne motor). Nehledě na to, že našich 130 není pro motor nějak extra velká zátěž + v TSI má turbo ještě chlazení vodou, kde je elektrická pumpa, takže něco "zachránit", dokáže i to, když už někdo opravdu vypne motor hned. SS by měl mít nějaké i "horní limity", kdy motor nevypne, ale osobně na to nespoléhám a SS nepoužívám. EDIT: A aby turbo vypadalo tak jak na obrázku, tak to bys to musel jó hodně hnát... Takže bych to neviděl až tak tragicky1 bod
-
To je podle mně blbost. Já jsem třeba chtěl nové slušně vybavené a svižné auto. A chtěl jsem utratit tak max 370 tisíc. No za to slušnou Oktávku nemáte. Takže kdyby nebyl Rapid LB. Asi bych měl buď Fabii combi, nebo úplně jinou značku. Možná Fiat Tipo. Ten byl druhý hned po rapidu. Sice je rapid jako okta, ale přímá konkurence to podle mně není. Já parkuju venku a oktávky se moc kradou, tu bych nechtěl. Rapid je ok. Z tohoto důvodu jsem ani nebral navigaci. Jen rádio s doykáčem. Aktualizovanou navigaci mám v mobilu.1 bod
-
Jsem si říkal, kde je zakopaný pes...a on je to root.1 bod
-
Už jenom informace v úvodním postu jsou varováním. Typové číslo škody na rozdíl od NGK už google něco najde ale už nejenom NGK ale i třeba BOSCH. A to různé parametry svíček. Jak jsem psal, už se do toho nepletu. Byla doba kdy byl v permanenci PU160, 2 trubkové klíče a měrky. To byla ale 120L. Dnes se mění svíčky při 60000. Ne jak dřív po 5000. Takže pro mně cca 9let pro autora postu 13let (počítáno z aktuálního najetí km). V tomto případě je cena svíčky nepodstatná.1 bod
-
Funguje vše krásně, ale GPS si to bere jen z mobilu. Standardní apk pro AA si může brát souřadnice i z auta (jako google maps, ale waze to asi nedělá). Ovládání dotykovkou z auta taky funguje, ale jen když aplikaci AA miror povolíš root práva, jinak to nelze a asi ani dlouho nepůjde. Takže jen pro rootnuté telefony.1 bod
-
Tak z hlediska uživatelského komfortu určitě zvolit DSG, protože automat dává nejvíc smysl právě v provozu, kde se nejvíce musí řadit tj. město. Z hlediska servisu je to asi mírně výhodnější pro manuál, který ale taky ve městě dostává zabrat (záleží na řidiči), respektive spojka, ale oproti DSG je převodovka prostší o mechatroniku a jednu spojku. Za sebe bych určitě bral DSG.1 bod
-
V15 West https://www.uloz.to/!EQF5j2KqtWz4/columbus-8515-v15-west-2017-rar1 bod
-
Nefungovalo mi zavírání zrdcátek, zámek u řidiče a zámek dveří za řidičem. Světlo osvětlující nástupní prostor mrkalo a na maxidotu skákalo přerušovaně otevření a zavření dveří. Navíc bych řekl, že gateway neuspal jednotky a tak se mi nadměrně vybíjela baterka.Prostě jsem takhle nenastartoval. Strávil jsem neděli nad letováním dvou drátů mezi dveřmi a sloupkem vepředu u řidiče. Nakonec jsem odstrojil dveře a spojil vodiče mimo jakékoli místo ohybu. Vypinoval jsem ten přípojný konektor a dráty vytáhl přes kulatou díru ve dveřích tak, aby byly úplně volné. Pak jsem roztáhl origo piny u těch přerušených vodičů a nacvakl kleštěmi na nové kousky drátů, které jsem sehnal v dílně. Pak už jenom naletovat, zatavit smršťovačky a celé to poskládat. Není to těžké ale dá to dost práce. Nechápu jak si škodovka může myslet, že vodiče z izolace tvrdé jako štolverk, můžou přežít v tak exponovaných místech jako je místo mezi sloupkem a dveřmi. Je to podobný problém jako u twindoru. Tam už to mám naštěstí za sebou v origo servise1 bod
-
A proč tam teda jezdíš, když jsi tam měl v minulosti problémy?1 bod
-
A co že je to za společnost? Nějak to tady stále nikde nevidím - s tím není nutné dělat tajnosti. Pak totiž ty příspěvky ztrácí na informační hodnotě.1 bod
-
1 bod
-
Ono vetsinu veci co jsem si na aute delal, je vzdy na mnohem lepsi urovni nez v servisech. Ono pokud neni clovek totalni lempl, tak ho i takovy veci bavi, neco se nauci, neco usetri a hlavne presne vim, jak na tom ten dil/vymena je. Neni to ten styl, ze to vypustim, hlavni proud vytece a hned zaviram a plnim. Proste to necham klidne 5-10min kapat, nikam nespecham, mezi tim zkontroluju jine veci. Takze tady neni hlavni duvod uspora penez, to je az bonus k tomu vsemu, ale hlavne se necemu priucit,poznat a ver, ze hobby opravar je leckdy kvalitnejsi a precinejsi, nez menici v origo servisech :D1 bod
-
@iphonik4: Jezdím jenom k Shellu a tankuji pravidelně V-Power a nikdy žádný problém. Dělám to tak už se svým třetím autem.1 bod
-
Toto je blbosť. Možno si mal pocit že ťa to už netlačí tak do sedadla, ale výkon od 3500 určite neklesá.1 bod
-
Dobrý den, několikrát se mi stalo, že mi nechtěl naskočit motor. Startér točil, ale motor nechytil, ve VAGu se neuložila žádná chyba. Udělalo mi to 2x asi měsíc od sebe a nedával jsem tomu větší důraz. Teď mi to ale udělalo hned dva dny po sobě a na rozdíl od předešlých případů za studena. Podle toho, jak motor točí a co jsem poslouchal mám pocit, že nevalí palivové čerpadlo. Zaručeně mi pomohlo vypnout zapalování, vytáhnout klíč, znovu ho tam dát a nastartovat. Pouze otočení klíčku tam a zpět na problém nemá vliv. Je ho třeba vytáhnout a zas zastrčit. Jaké máte zkušenosti s odcházející spínačkou? Mohla by se právě takhle projevovat? Imobilizér to nejspíš nezpůsobuje. Jednak proto, že nesvítí jeho kontrolka a neuloží se žádná chyba a navíc když jsem jednou zkoušel startovat s nenakódovaným klíčem, auto chytilo a pak zdechlo. Mě to ale nechytá vůbec, točí úplně na sucho, jak kdyby tam nešla směs...1 bod
-
No počkej, to tam mám dávat ještě nějakou novou ŘJ? Jinak řekni kdy a jsem tam coby dup, stejně máš ještě u mě za ty fajnový stříbrný udělátka na zvedání sedaček.1 bod
-
-1 bodů
-
Žádné úpravy. Jen mračítka, černá střecha a plynové vzěry kapoty. Chip by to auto stejně bez úprav na podvozku nezvládlo :-)-1 bodů
-
OMV ..nevím zatím o problému, Shell v DE asi OK, u nás a na SK problémy s motory TFSI, od 1,2 až do 2L.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Tak to jsi moc světovou slevu (5%) nedostal. Slevu na financování a za staré auto neberu v potaz.-1 bodů
-
Za financování taky není žádná sleva. Tu ať si strčí do výfuku. 5 let záruka taky není benefit.-1 bodů
-
Ale pro někoho je to vse sleva, hlavni je pocit uspokojení a o to preci jde.-1 bodů
-
-2 bodů