Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/06/18 ve všech sekcích

  1. Spustily se závory a na kolejích uvázl vozíčkář. Ze zatáčky se řítí rychlík, vozíčkář vříská: "Závorář, závorář!!!".Když je vlak jen 100m daleko, vystrčí závorář nos z boudy: " Co je?"A vozíčkář: "Už nic, ale čum na tu pecku!"
    4 body
  2. Copak sníh ale tohle je hodně, ale hodně smutné. Takové špíny co dnes zelení "odborníci"nakydají na (nejen) naftové motory a přitom je škodlivinami vypouštěnými do ovzduší převálcuje kdeco... To by z toho jeden
    3 body
  3. Pokud zamknu vozidlo pomocí dálkového ovladače, pak nelze odemknout přes KESSY. Pokud zamknu přes KESSY, tak i KESSY odemknu. Pokud uzamčení dálkou potvrdím do 5 vteřin přes kliku, tak jde odemknout obojím způsobem. KAROQ už to tak má.
    2 body
  4. Inac mne sa tento cerveny dekor palubnej dosky pre MC pozdava ovela viac ako tie predosle cervene plasty okolo radiacej paky
    2 body
  5. Co pytaju u nas v Skoda servise za liter oleja Shell 0w-30,za tolko ja kupim oficialne rovnaky ShelL 0w-30 v eshope,ale 5 litrovku.Fakt sa toto niekomu nezda zlodejina??? Presne,ako je pisane predo mnou..nikto nekritizuje cenu prace,ktoru rad v znackovom servise zaplatim,ale preco polovicu ceny faktury tvori olej?
    2 body
  6. Ano je to rozdíl v šíři, ale těžko srovnávat 205 a 225. Mám taky ty Crystaly a contikách a jinak bych to už na svém autě nechtěl, byť stojí ty kola balík a ten rozměr pneu taky není zrovna z nejlevnějších, každopádně kola jsou fajn a ty pneu jsou špička, sedí, drží a jsou max. pohodlné, dobře tlumí rázy. Nicméně měl jsem možnost srovnat ty Crystaly a letní 16" na 205, které měli obuté Conti premium 5, co do šíře a i tam byl propastný rozdíl, je to dáno zimní gumou, je více oblá a tím užší. Třeba co se šíře týče tak mezi 205 na 16" Michelin Alpin 4 a 205 na 17" Conti, nebyl v šíři rozdíl žádný a pevně věřím, že kdyby se srovnala šíře v 17" v rozměru 205/50 letní a zimní tak taky bude rozdíl.
    1 bod
  7. Nezávislé topení je zabiják baterie, říká se, že bys měl jet min. 2x tak dlouho, jak Ti jede nezávislé topení, aby se baterka dobila. Instalaci (kvůli zadní kameře) jsem řešil v Autoscream Brno, kluci s tím mají už nějakou zkušenost. Připrav se na zhoršení příjmu FM signálu (zřejmě způsobenou zadní kamerou, nevím jestli to již mají vyřešeno), není až tak fatální, ale je to poznat. PowerMagic mám za levým bočním panelem palubovky, na suchý ZIP, s možností přepínání napětí. Pokud budeš mít dostatečně nabitou baterii, řádově na hodiny se dostaneš zcela jistě - jak říkám, je to závislé na dalších parametrech (můžeš to přepálit s citlivostí, jsi na velice rušné ulici, takže nahrávání pak jede nonstop atd.) nebo máš nastaven PowerMagic na 12,5V, pak Ti to vypne dříve atd. Jak jsem psal, jaro/léto kamera běží nonstop, s tím, že ráno jedu trasu 15km a odpoledne stejně - kamera ale běží nonstop večer, v práci - tzn. 23.5 hod Starší foto přiloženo - takto je zcela ideálně, z pohledu řidiče tu kameru vůbec nevidím.
    1 bod
  8. Ano. I Rapid. KAROQ byl jen jako příklad @Martin Bednář: To vůbec netuším, můžu se pokusit zjistit.
    1 bod
  9. jj, ja viem.. a mohol by som si vybrať hocijakú kombináciu žiaroviek z toho Céčka.. a wirer by mi to spravil, ale toto kódovať nechcem..
    1 bod
  10. Cca 0.8 za studena, za tepla 0.3-0.4... pokud běží regenerace, tak to padá i na 0.2...
    1 bod
  11. Gabbi > opravdu jsi vážně čekal, že po umytí auta problém zmizí? To nemůžeš myslet vážně přece.
    1 bod
  12. Volové, jsem v práci [emoji23]
    1 bod
  13. Díky Zdenku,přešel jsem od žárovkové verze,tak i tak je to potěšení pro oči
    1 bod
  14. "Starý" volant je navrchu krytu Airbagu kulatý: "nový" má "hranu": https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://img.auto.cz/news/img/galleries/2018-10/skoda_fabia_01_5a9cfa690725b.jpg&key=86397d58e08fa821e3b49b76dd744abc9da833eec22113cf96151a80ada62f07 Ale fotku přímo tvého volantu jsem nenašel, třeba udělali nějakou změnu. To tlačítko "View" je docela nenápadné, ale absence telefonu a náhrada dalším nefunkčním tlačítkem je trochu nepochopitelná... (jasně, jsou v tom náklady...)
    1 bod
  15. Jj. Paráda. Mohl by napadnout metr.
    1 bod
  16. Mozna. Jenze pak mi v tom chybi nejaka konzistence. Rapid FL ma linku DRL s funkci blinkru. Ovsem jen 25W bixenon. Fabia dostala LED, ale misto linky defacto zustava stavajici reseni s krystalickou strukturou na krycim plastu... Pokud by mel svetelny podpis predku vyjadrovat hierarchicke postaveni modelu, pak je v tom spis bordel
    1 bod
  17. Ty vole Sade nic jineho nez DSG nema. A to ze se DSG serou se vi davno. Opravit tam je co. Jen to nikdo neumi a tak se to meni cele. Jeden u nas v CR odbornik na DSG co je opravit umi a to pan Sixta.
    1 bod
  18. Eco režim (Driving Mode Select) Jeden z dostupných režimů Driving Mode Select systému je profil Eco vhodný pro ekologicky uvědomělé řidiče preferující úspornou jízdu. Specifickou vlastností Eco režimu je plachtění (volnoběžka) pro vozy s DSG převodovkou – pokud při jízdě zcela povolíte plynový pedál, vyřadí automatická převodovka na neutrál a udržuje hybnost rozjetého vozidla (nezpomaluje brzděním motorem). Doporučení řazení Volba správného rychlostního stupně může zlepšit ekonomičnost jízdy a zvýšit jízdní komfort – nižší otáčky totiž znamenají nižší spotřebu a tišší provoz. Symboly v pravém horním rohu displeje zobrazují zařazený stupeň nebo doporučují řazení vyššího či nižšího stupně dle TWl režim plachtění jsem měl už za mlada a v manuálu. ;-)
    1 bod
  19. Já myslím že zrovna místo nad hlavou je u pevné penoramy bez okna stejně jak s plechovou střechou, u plechu se přičítá stropnice. Dobře je to pokud bez ní bude MC i patřičně levnější než v současnosti MC s panoramou je.
    1 bod
  20. To je len a len dobre - nizsia hmotnost, nizsie tazisko, menej pazvukov, viac miesta nad hlavou... (moj nazor)
    1 bod
  21. ...nemám problém zaplatit kvalitní práci, ale platit za stejně kvalitní výrobek 4x tolik (pokud vezmu, že to mají v barelech za zcela jinou cenu), to není zcela v pořádku. Nehledě na to, že několikrát u mne přelili a dal bych ruku do ohně za to, že možná ani neměnili (jezdím do autorizáků od 2009) nebo minimálně ne zcela vypustili. Zajímavé je, že pokaždé si dají práci s vypnutím palubní kamery, ale s provedením veškeré práce nikoliv (stejně tak tu kameru zpět nezapojí...). Dokonce mi nebyli schopni odpovědět, proč na diagnostice nenašli vadný senzor, pakliže tam byl...prostě ji nedělali. Asi tak, to pak vidět 3x předražený olej a opravdu "zákazník je spokojen". Samozřejmě, vše je o lidech ... cena je o Škoda auto, která jím údajně cenu "předepisuje" (minimálně se mají na co vymluvit, nicméně slevu umí dát také mimochodem). Nicméně, jsme poněkud OT. PS : Abych nekřivdil, i v tom servisu, kde mají 4x předražený olej, umožní dovézt svůj - do protokolu pak dají červené razítko. Zajímalo by mne, jak je to pak s reklamací a dokazováním, že olej byl originál zabalen a splňoval normu...
    1 bod
  22. Hm. Tak jsem asi divnej. Ale podle me je jedna vec podnikat a jina vec krast. As kupuji olej tak odhaduji do 200,-Kc litr. Ovsem prodavaji ho pres 600,-!!! To se zda divne jen me? Vzdyt praci za rocni prohlidku na vsech dokladech v prispevcich vyse si uctuji zvlast. Komu se zda cena oleje ok like down. Komu se zda cena oleje neseriozni pls like up. Hezky vecer.
    1 bod
  23. Trabant a bavorák Jede žena v trabantu a ten jí vypoví poslušnost. Začne tedy stopovat kolemjdoucí auta a zastaví jí chlapík v bavoráku. ”Opravit to neumím, ale vezmu vás do vleku, jestli chcete,” nabídne jí. Žena souhlasí. ”Kdybych jel moc rychle, nebo jste měla nějaký problém, tak zatrubte nebo zablikejte,” instruuje ji ještě před rozjezdem. Jedou a předjede je mercedes. Řidiče v bavoráku to naprdne a začne ho honit a ani jeden z nich si nevšimne policajtů s radarem. Policajt u měřicího přístroje vytřeští oči. ”Viděl jsi to?” ptá se druhého. ”Co prosím tě,” na to druhý. ”No, mercedes, jede dvě stě.” ”No a?” ”Za ním bavorák, taky dvě stě.” ”No a co?” ” A za nima trabant a bliká a troubí, že je chce předjíždět!
    1 bod
  24. Vedoucí skladu dostane nového člověka. ....tak si vem koště a půjdeš zametat. Já jsem ale inženýr ! Aha, tak pojď, já Ti to ukážu...
    1 bod
  25. Tomxass drzim palce nedaj sa vcera som dostal informaciu ze skoda dostala tiche nariadenie menit v ramci reklamacie vstreky a cerpadla len to nerobia vsetkym, kamosovy sa to podarilo preto si narokuj na to no myslim si ze ukon bude taky ze tam nechas auto a rano ked bude studene ti doladia vstreky so softwerom toto spravili jednemu znamemu najlepsie hodit stary soft naspat a mas pokoj nemusis stresovat kde co kedy klepne vrzgne a stale byt v napeti a sledovat spravanie auta
    1 bod
  26. ak by sa chcel niekto inšpirovať, tak výmena Swing za Swing s Bluetooth je úspešne za mnou viac v téme:
    1 bod
  27. Jaksi mi to vyznívá nějak divně. Na jedné straně máš starost, že při teplotě oleje cca 115 stupňů Celsia si znehodnotíš olej a ptáš se jestli ho radši hned měnit a na druhé straně jedeš na výměnné intervaly oleje Long Life tedy po 2 letech nebo 30.000 km. Osobně si myslím, že dáváš motoru o hodně více zabrat tím intervalem výměny na 30.000 km ( i když pravděpodobně máš na to ten správný olej), než když krátkodobě se Ti zvýší teplota oleje. Pokud si dobře pamatuji, tak i ve Světě motorů psali, že např motor HTP může mít teplotu oleje až 150 stupňů Celsia.
    0 bodů
  28. 0 bodů
  29. Klasik pravil: V Praze kalamita jak na Sibiři. 3 centimetry sněhu! A u Muzea 4!
    0 bodů
  30. ono udělat kvalitní kurvítko, které chcípne akorát po záruce, není žádná prdel...
    0 bodů
  31. můžete , až budete mít auto doma poslat, kdy byla objednávka a kdy dodáno + motorizaci a převodovku, je to o tom, abychom věděli, že jsou auta průběžně dodávána, díky předem
    -1 bodů
  32. Dostaneš dveřní lištu challenge plus prý oktavia a superb dostane "nový keyless" Stánek od škodovky je jako každý rok velká nuda....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...