Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/28/18 ve všech sekcích
-
No já bych moc nekřičel, když už za škodárnu chtějí tolik peněz tak by alespoň mohli (když nic jiného) vyladit před zahájením prodeje detaily. Proč odpadávaly lišty (chrom) na SIII, proč vrzaly madla dveří (minimálně) u Kodiaqu, proč oxidují chrom lišty na Karoqu, proč lze lehce poškrábat plast uvnitř vozů, proč není alespoň od výbavy style trocha textilu ve výplních dveří, ..... jo jsou to maličkosti, ale ten tvoří celkový dojem. A to u vozů za více než půl miliónu káčé.3 body
-
Tolik fanatiku na jednom místě.......Se mi zdá, že dělátě s te Škodovky "nadauto",jako sám ji mám, ale zase trochu soudnosti by možna neškodilo.3 body
-
Je vidět, že jsi si přečetl pravidla fóra, aneb necituj poslední příspěvek... K tvoji pantoflím; My ti za tvoje auto nemůžeme, my jsme ho nevyráběli ani ti ho neprodávali. My ti můžeme maximálně poradit, co dělat. Na to se to však každej vykašle, když tu budeš dělat naštvaný dítě. Takže ano, soudit tě budu pokud se chováš, jako když je celej svět proti tobě. Auto máš v záruce (snad), takže o peníze nepříjdeš.3 body
-
2 body
-
Ty jsi neskutečně vztahovačnej... Čečulák to říkal obecně, trochu se uklidni a řeš věci racionálně, ne jak dítě na pískovišti, kterýmu jiné dítě sebralo hračku2 body
-
Ovšem ten skelet není ze Škodovky. Vůbec netuším, co by se muselo stát, abych koupil Hnůje nebo kiu. Ještě je tu Dacia a trakař a nohy, jak říká Beuticek.2 body
-
2 body
-
Tady neni moc o cem premyslet, nejvetsi problem autokamer je odlesk celniho skla a velike rozmery, kvuli kterym nevidis na semafor. Odlesk snizis tim, ze bude objektiv kamery co nejblize celnimu sklu. Takze idealni tvar a rozmery ma ta Viofo A119s a ji podobne.2 body
-
http://www.auto.cz/poplatky-na-stara-auta-chudym-brat-bohatym-davat-1202731 bod
-
Je pravda, že i u své F1 nemusím zapínat zapalování (protože švihadla ). Potom si ještě ze mně dělá srandu kolega s F2 na parkovišti v práci. Naschvál přede mnou stahuje a vytahuje okno u spolujezdce (samozřejmě s dojezdem) a nezapomene dodat, že bych si měl dojet do servisu, aby mi dostříkali barvou karoserie i místa u pantů dveří a v motorovém prostoru. Ale stejně bych s ním neměnil.1 bod
-
možná to někoho bude zajímat - na 1 neautorizovaný servis a 5 autoriz. servisů jsem odeslal následující dotaz: Dobrý den, můžete mi prosím napsat cenovou nabídku na výměnu rozvodů (včetně přestavovače vačkové hřídele, napínáku řetězu...) na Škodu OII, r.v.2010, motor 1,4 TSI CAXA? Některé servisy se následně ještě ozvaly s dotazem na VIN. Výsledek je tento: Neautorizovaný servis (nicméně žádná garážovka) - práce cca 3 600, rozvodová sada (včetně napínáku) 4 500, přestavovač vačk.hřídele 11 200 = 19 300 Kč AS1 - rozvodová sada 5 400 (včetně stavěcí jednotky pro vačkovou hřídel), práce 2 500 = 7 900 Kč AS2 - cca 12 000 Kč (včetně práce, bez rozpisu toho, co sada obsahuje) - doporučena i výměna oleje AS3 - rozvodová sada 6 000, napínák 1 100, přestavovač vačk.hřídele 14 500, práce 4 500 = 26 100 Kč AS4 -Výměna rozvodové sady včetně řetězu pro pohon olejového čerpadla a nového motorového oleje longlife s filtrem cca 19 570,-Kč. Po započtení slev z Šekové knížky Škoda cca 17 620,-Kč. AS5 - materiál (neuvedeno co obsahuje) 10 200, práce 3 000 = 13 200 Kč Zajímavé, jakých cenových rozdílů byly schopny servisy dosáhnout... Zjevně se vyplatí si před jakoukoliv trošku větší opravou nechat vypracovat cenovou nabídku. Pro zajímavost posílám rozpis materiálu, který poslal ten AS1 (bez dotazu na VIN).1 bod
-
Tak musím souhlasit jak s @Heini tak s @Clerfayt ... Do města paráda, kopce bída, jak se nerozjedes tak se pak táhneš.. co se týče váhy předku, tak musím říct, že vzhledem k lehkému předku se ve vyšších rychlostech na okreskach moc jistě necítím, a co se týče sněhu, tak do kopců ten lehký předek jde hodně znát - hned hrabe... @Pajaa-76 já mám také 44kw, a spokojenost. S cihlou na plynu mám zatím průměr 5.9l1 bod
-
Slepici tady má každej. tak abych ji neviděl. Slepice se vynese za 3 měsíce a pak jde na procházku do granulí pro pejsky a kočičky.1 bod
-
Ano, slyšet je to tam docela zřetelně. Já ovšem tento motor nemám k dispozici, takže posoudit, zda to dělá i u jiného auta zde musí jeho majitelé/uživatelé. Ovšem indyjones8379 se pro příště bude muset vyvarovat osobního napadání a bude dodržovat i ostatní pravidla fora - jinak mu nikdo nepomůže a ještě bude mít na foru problémy. Zkusil jsi to poslouchat zblízka? Odkud přesně ten zvuk jde? A jaké kladky měli v servisu na mysli? U rozvodů, nebo u řemene příslušenství?1 bod
-
Vyndáš starý, vyhodíš. Desinfikuješ a pak dáš nový. Myslím, že se to píše u toho návodu Sonaxu.1 bod
-
Přesně, dokud na to mám, není co řešit. Tady je vidět, kdo se musí podbízet cenou .1 bod
-
1 bod
-
Právě že co je vidět, je u hnůje hnůj! Cirkus na kolečkách. Bitttpower: Dyk jsi na Škodováckém fóru, tak se nediv. By mě zajímalo, jestli u Hnůje mají taky fórum, nevíte?1 bod
-
Nevim, kde si vycetl, ze Te urazim... Tvoji nasranost chapu, ale ja sem Ti nic spatneho neudelal. Asi si to spatne pochopil z duvodu jazykove bariery. Nepsal jsem ze jses potizista, ale ze ve vztahu k nim by bylo dobre byt, coz je rozdil.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No abych řek pravdu, tak ten zvuk (u indyjones8379) se mi také nezdá v pořádku. Je třeba dodat, že na mobilu jsem ho neslyšel. Ale na reproduktorech je slyšet dobře (je třeba si vyfiltrovat to klapání vstřikovačů). Právě po přidání toho plynu a následném snižování otáček. Jakoby zvuk suchého "vymláceného" ložiska. Ale to by snad pro servis neměl být problém najít příčinu. Každopádně bych asi zkusil více servisů. Snad se ti to povede nějak vyřešit.1 bod
-
Ad motor a zvuky. Škodovka oficiálně vydala pokyn, kde se cca píše "Motor po nájezdu zhruba 10 000 km změní svůj zvukový projev. Zvu lze přirovnat k rachtání/klepání". Za tím se bohužel může schovávat jak normální chování, tak nějaká závada. Servis tě proto zpravidla vyhodí s tím, že je to normální. Nechci se tu Fabie vůbec zastávat. Ač se mi auto líbí a mám již druhou novou, musím konstatovat, že je to krám. Závad (reklamací), za první rok provozu na obou, je nespočet - bohužel.1 bod
-
Nepravda. Kameru je třeba umístit za zpětné zrcátko, pak není z místa řidiče vůbec vidět. Samo sebou je nutné koupit malou s malým nalepovacím držákem. Ty velké s velkýma mega přísavkama nebrat.1 bod
-
1 bod
-
Jsem na tom momentálně úplně stejně (jak jsi se nejspíš tady i dočetl) jen s tím rozdílem, že já jsem auto objednával celý měsíc před tebou. Stejná motorizace i pohon, také s dig. přístrojovkou. Původní termín podobný, jako u tebe, aktuálně dle informací prodejce 01/2019, Když jsem se ho zeptal, jestli je na vině dig. štít, odpověděl, že takovou informaci tam nevidí, když jsem se ho zeptal, jestli když ho nechám z konfigurace odebrat se mi dodání zkrátí, nevěděl. Trochu mě zaráží, že v takových případech nemají systémově ošetřeno, že sami zkontaktují zákazníka. Při představě, že to nechám být, nebudu se zajímat a v červnu nakráčím do salonu, že si jdu pro objednané auto dle objednávky a oni mi sdělí, ať to zkusím znovu za půl roku, tak tam tu objednávku snad i zruším. Možná mám vysoké nároky, nevím, ale přijde mi to prostě divné. Člověk přece plánuje financování, prodej svého stávajícího auta, ... Týden, dva, tři - neřeším, nejsme malé děti a přestože se každý na své nové auto těši, tak v určitých mezích jdou věci přeplánovat. Ale půl roku? Fakt by ně zajímalo, co za tím vězí.1 bod
-
Tak 5den,500km za mnou....a klud....takze ked niekomu vyskocia kontrolky ESP a kontrola tlaku v pneu.....tak vycistit skrtiacu klapku ....ja som menil aj sviecky...takze ked to nepomoze ,vymenit aj sviecky.... a moalo by to byt ok.Aspon mne to pomohlo.1 bod
-
Jojo to samé já. To je nejlepší kombinace. Nejhorší kombinace je naopak bydlet v Praze a makat ve Chvalkách [emoji23]1 bod
-
Já se tedy přiznám, že na bývalé OIII, tak současné OIII FL využívám LL interval nastavený z výroby.1 bod
-
to jste to spíše blbě změřili - akustický tlak je logaritmická veličina, takže pokles o 8 db je dost brutální - rozdíl ve výkonu se téměř blíží desetinásobku.1 bod
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Mně také, to téma samozřejmě existuje, jen se nějakým způsobem v čase přesouvalo, anebo je ten konkrétní příspěvek smazán.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Přesně tak - je to myšleno na hlavní stránce fora, teď je tam namísto toho roztažený bazar (respektive "Inzeráty").-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
A ty si kto ,ze ma sudis najprv si obuj moje pantofle a potom sud.Inak ok.-1 bodů
-
Nesmysl, dle příslušných ustanovení předpisu EHK 48 můžou být vzadu 1 až 2 mlhovky a to stejné platí pro couvací světla. Pokud bude někdo shánět pravou mlhovku, tak to nejspíš bude z vozidla určeného pro levostranný provoz (Velká Británie...).-1 bodů
-
-1 bodů
-
To je ovšem správně - vede k debatě o problému, co má Ondra s vkládáním fotek. PS: je to info pro PTiCU. Nemusíš číst a klikat na všechno.-2 bodů
-
No jo, to máš blbý. A je to další věc k řešení pro PTiCU - je to nějaká chyba na foru, nebo to dělá Tapatalk?-2 bodů
-
Ja som to riesil aj s mojim pravnikom,takze si davaju riadny pozor na veci co my opravovali.Ja som neni problemista neviem co urazas mozno si ty ja som zaplatil za ich srot cestne peniaze tak chcem to mat na poriadku.-2 bodů
-
-2 bodů
-
-2 bodů
-
-3 bodů