Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/24/18 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
Kokto ty neremcej, ty ho mas ten Eifoune. Telefon pro menecene buziky s malym ptakem [emoji23]2 body
-
Nemaj. Není to tak dávno, co o tom byl článek, že chudáci dělníci v ŠA dostali brutální bonusy a borec novinářům řekl, že si konečně může pořídit ten vysněný ajfoun. :D2 body
-
2 body
-
Hlavne musíš pozerať že aká je medzera medzi jednotlivými dielmi. Musí byť na oboch stranách rovnaká. Pozeraj hlavne prednú kapotu-blatníky, okolo dverí a tiež aj zadnú kapotu. Potom sa pozri napr. na skrutky predného blatníka v motorovom priestore, ak nie sú vo farbe, určite sa už niečo na aute robilo. Ale zase ono to môže byť iba malý ťukanec z parkoviska a nie hneď stret s kamiónom. Ďalej sleduj farbu jednotlivých dieľov. Nárazníky môžu mať inú trochu farbu (väčšinou aj majú), lebo sú plastové, ale ostatné diely by mali sedieť. Pozeraj sa z viacerých uhlov, ideálne za denného svetla! Samozrejme to že to bude ok, ešte neznamená, že to auto nemalo nehodu, len to, že niekto to poriadne opravil. Všeobecne sa ale nemusíš báť ani auta ktoré bolo v minulosti nabúrané. Podmienkou ale je odborná oprava, resp. to aby to nebola nejaká totálka lacno postavená na nohy. Napr. aj ja som mal opravovanú takmer celú pravú stranu svojho auta, ale okrem servisných záznamov a pár miest kde je väčšia hrúbka laku, ako laik nemáš šancu to zistiť. Ale teraz to podstatné. Môžeš kúpiť cukrík, ale stále tam máš jedno veľké ale, a to technický stav auta, a hlavne motora. Fabie II RS sa robili s dvoma motormi CAVE a CTHE. CAVE má často problém so spotrebou oleja, resp. s tým, že ten olej tlačí von až cez výfuk. Ak auto nie je čerstvo umyté, tak môžeš vidieť fľaky oleja na zadnom nárazníku. Inovovaný motor CTHE už tento problém nemá, ale je ich málo, v inzerciách často žiaden.2 body
-
2 body
-
O tuto fci OIII přišla. Myslím, že se tu o tomto psalo, viz. výše. Podobně dopadla funkce zavření oken při dešti.1 bod
-
1 bod
-
Nekreslí, vyjíždí mu na kopírce [emoji3] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]1 bod
-
To Freda : smím se zeptat, proč to mínus na mém příspěvku? Že jsem napsal, že nechci automatické zamykání, když bys to musel dělat ty? Prostě do Strakonic kvůli tomu nepojedu. To je vše, žádná osobní kritika na tvoji osobu. Nebuď cimprlich...1 bod
-
A ty si myslíš, že jiné fabriky v ČR jsou na tom jinak? To jsi opravdu tak naivní?1 bod
-
Ted chytli v Nachode nejaky tri Polaky co z auta strileli gumycky po lidech. Ukazalo se, ze jde o delniky z Kvasin kdyz je vsechny tri chytli pri ceste domu. Vsichni tri zfetovany. To je videt jaci lidi Skoda zamestnava a pak ma ta kvalita za neco stat. Sroubuje to tam kdejaka smazka z Polska nebo z Mongolska atd. a pak to tak vypada.1 bod
-
1 bod
-
Přesně tak, když už předělávat, tak ať to je jak to má být. Na OII co dělám přestavbu na xenony je nutno udělat. Výměna světel, nádobky ostřikovačů s motorky pro ostřikovačů světel, hladinové čidlo, ostřikovače do nárazníku, kabelové svazky k nivelacím, nivelace na nápravách, jednotka pro xenony, vše zapojit a nakodovat... Dneska už vím, že si další auto koupím s xenony a připlatím si 15t Kč za auto s touto výbavou, absolutně se nic neušetří (to si manuální montáž provádím sám, nechám to jen zapojit a nakodovat)... Kdo to nechce udělat pořádně, ať si koupí pořádně žárovky a nevymýšlí hovadiny...1 bod
-
Columbus sice nezpevnene cesty nemá v nastaveních, ale stejne tak jsem nezazil, ze by me na nejakou nezpevněnou cestu vedl. Navíc vyhybani nezpevnenym cestam ma columbus "by default", takze pokud te vedl na nejakou cestu, která je nezpevnena, tak je to spis chybou v mapách - cili i s nastavenim "vyhnout se nezpevnenym cestam" by te tam zavedl. Mimochodem, co používáš za typ trasy? Rychla nebo nejkratsi?1 bod
-
Plus minus sezenes 1S0035869B tedy model s DAB 2000-2500,- bud ebay nemecko nebo allegro.pl Az to cele rozchodim udelam soupis materialu s cenama. Jinak to upi radio bylo uz nakodovano na kameru takze to je z auta ktere kameru melo obrazek je z pripojene origos kamery pujcene od Ales_BX jeste me prijde cinska.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pokud by někoho zajímalo rozřešení, byl vadný zapalovací modul. Auto jsem koupil nedávno, po předchozím majiteli byly svíčky už ve špatném stavu (opálená střední elektroda), tak si vysoké napětí udělalo svojí cestu ke kostře. Až po druhém odmontování jsme si teprve vzadu všimli malé prasklinky na obalu a tudy se to občas kostřilo. Dělalo to hlavně v horku, asi vliv na roztažnost plastového obalu, jen hádám. Pořídil jsem rovnou i novou sadu kabelů ke svíčkám. Teď už 14 dní bez problému.1 bod
-
No, taky uplne nechapu, oc jde. Vyfuk je ok, netreba ho menit a pod auto se zpravidla nedivam. Je mi fakt jedno, jestli vyfuk pri vyfukovani vyfukovych plynu vypada dobre nebo spatne. Pokud vydrzi alespon deklarovanych 6 let (zkusenosti z minula hovori o vice letech), nemam s tim v tomto pripade nejmensi problem. BTW, neni problem ho udelat z kvalitnejsiho materialu, ale chtel bych videt zakaznika, ktery by si byť jen dobrovolne priplatil za vyfuk, ktery sice vydrzi stejne, ale bude lip vypadat. O sportovnich vyfucich / tuningu řeč pochopitelne neni. Nehledejte problemy tam, kde nejsou a smirte se s tim, ze mate auta z nizsich (levnejsich) trid. Az vyfuk odejde po 4 letech, stezujte si a zkuste reklamovat. Do te doby je to jen zbytecny povyk.1 bod
-
Přijde mi docela absurdní, vyrábět v "zelené" Evropě produkty na 5-6 let, produkty, které by mohli klidně vydržet 20 let a produkty, které svou výrobou extrémně zatěžují životní prostřední a generují skleníkové plyny. Zelený pomatenci řeší pár gramů na euro normách, ale takové klíčové věci nechávají plout dál... že by zelený nebyly tak zelený jak se tváří ?1 bod
-
Vlastnost..hraju iba podporne surround pasmo/dotvaraju priestor Skus sa ale vyhnut nastavenia od Cantonu a zvol si individual.Az vtedy je to pocuvatelne.1 bod
-
Souhlasim s tim, ze forum je o informovani a pomahani si navzajem. Nekdy me ale prekvapuje mira, v jake se z urcitych veci stava doslova davova hysterie predevsim z duvodu neznalosti. Muze byt, ne kazdy je technicky vzdelany nebo ma pro technicke veci prirozeny cit, co je ale horsi, neochota techto jedincu prijmout vysvetleni. Prohluben na volantu, nekdy vice a nekdy mene viditelna, je proste vec tolerance vyroby. Je tam proto, ze v tom miste je kryt zeslaben a v pripade aktivace airbagu se prave v techto mistech trha/otvira. Samotny kryt ma vyrobni toleranci, ktera bude smerovat spise ke vetsimu nez mensimu zeslabeni, coz ma za nasledek za urcitych podminek poznatelnou prohluben. Duvodem je v zadnem pripade neohrozit spravne vystreleni airbagu. Ano, muze se to zdat jako vyrobni nedokonalost a svym zpusobem to tak i je. Resenim je nastavit prisnejsi tolerance, to ale bude znamenat tlak na cenu. Udelejte to s vicero soucastmi na aute a budete si stezovat na vyssi cenu auta jako takoveho... Vzdycky je to o rovnovaze. Osobne jsem toho nazoru, ze by tyto nedokonalosti/kompromisy nemely byt poznatelne zakaznikem/uzivatelem, to je ale uz jina diskuse a v tomto vlakne OT.1 bod
-
žádný fizel si nic počítat nebude.Policii bude zajímat pouze hloubka dezénu.Pokud mu bude něco nejasné,buď si to ověří-cca 4 minuty nebo tě pošle na STK.učiní tak v případě,že rozměr bude do očí bijící že tam nemá být. Je na každém,aby měl to,co tam patří.Bratránek je likvidátor nehod a říkal-první po čem jdou jsou pneumatiky a to dopodrobna.1 bod
-
Píšeš, že ŠA se do toho pustí, tak máš vyřešeno(oni mají přístup ke všemu potřebnému a najít VINko se schématem xenonů pro ně nebude problém)....vše potřebné ostatní jsem napsal v příspěvku výše. Komplet světla rozumím včetně těch třech jednotek(. A celé světlo je napojeno na další řídící jednotku nivelace umístěnou v autě. K té vedou informace od čidel na nápravě. Seznam jednotek, které bys měl najít na světlech: 8K0 941 597 B(výbojka), 1T0 941 329 B(nivelace), 4G0 907 697 D(LED modul). VINko s xenony(to jen, že se mě někdo už ptal přes soukromou zprávu k čemu je dobré počítat VINko z dlouhého kódu ABSa. Tohle auto i splňuje dle mého to co tvoje: bez jízdního profilu s oběma čidly, přední náhon, obyčejná zadní náprava): http://forum.skodahome.cz/topic/126239-abs-dlouhé-kódování/?p=1834627 Jednotka - 7P6 907 357 A(doporučuju koupit tuto použitou jinak budou problémy.... a doufat, že není jiná datová sada pro auto bez drive select a jen s jedním čidlem na nápravě): http://www.mihocar.cz/ridici-jednotka-svetlo-do-zatacky-skoda-octavia-iii-rs-7p6907357a/d-91573/ Ještě je otázka zda tvé auto má drive select...zadní nápravu obyčejnou či čtyř prvkovou a náhon přední nebo 4x4. Auto s výběrem profilu jízdy(nemá přední čidlo): Čidlo je jen na zadní nápravě a náhon na přední: typ obyčejná: 5Q0 512 521 F typ víceprvková: 5Q0 512 521 E Čidlo je jen na zadní nápravě a náhon 4x4: 5Q0 512 521 G Auto bez možností výběru jízdního profilu: u zadního čidla platí to samé stahující se k typu náhonu a typu zadní nápravy jako u auta s výběrem jízdního profilu Přední čidlo: 5Q0 412 521 C Potřebné materiál k uchycení čidel: přední: N 102 058 02 2x N 106 532 01 2x Zadní: N 106 808 01 2x N 106 536 01 1x U tebe bude nutné změnit kódování v té jednotce(7P6 907 357 A) a mohl bys mi pak poslat to kódování co tam bylo původně: Kódování jednotky(7P6 907 357 A) bez jízdního profilu s oběma čidly, přední náhon, obyčejná zadní náprava: 03CA02003F0000001 bod
-
Skoda Yeti 1,2 TSI, prvni vymena oleje v servisu http://www.boura.cz - 608 Kc, olej jsem mel vlastni za 845 Kc. https://m.alza.cz/hobby/castrol-edge-5w-30-ll-titanium-fst-4-lt-d3029367.htm Takže celkem 1453 Kc. Akorat mi tedy vynulovali servisni interval vymeny oleje tak, ze se to prenastavilo na pevny, coz jsem nechtel a neslo jim to zmenit zpet na promenlivy, takze jsem to reklamoval a uvidim, co z toho bude. A druha vec, mam uz jen tu tzv. elektronickou servisni knizku, a v aplikaci My Skoda nevidim v servisnim planu tento provedeny servis, nevite, za jak dlouho by se to tam melo zobrazit? Jsem cekal, ze to bude hned?0 bodů
-
-1 bodů