Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/14/18 ve všech sekcích

  1. 1.0TSI 85kw 6MP/ 7DSG
    1 bod
  2. Ty vole ja bych brecel a rval vzteky zaroven. Vcera mela moje pani auto na servise. Nedalo mi to a z principu jsem ted zkontroloval olej. Ma tak 3,5cm nad rysku! To abych to rano odsal. To mi fakt poser. Co alespon nejaka kvalita odvedene prace. Co nejaka stavovska cest... Neni to tedy koncernove auto, ale ten slendrian panuje fakt vsude. Sorry, ze to sem davam, ale potrebuju si ulevit. Ono je fakt uplne jedno co ma clovek za znacku. Mam jit na olej za 14 dnu. Ja si ho snad zacnu menit sam....
    1 bod
  3. Dnes proběhla návštěva v autorizovaném servisu, komplet prohlídka a zjištění závady klepání. Dělá to prý setrvačník, údajně se s tím dá normálně ještě dlouho jezdit. Oprava dosti drahá, doporučují společně se setrvačníkem vyměnit i komplet spojku a vše by stálo u nich cca 35-40tis Kč. Pokud bych si donesl díly, tak práce do 3500,-. Setrvačník jsem našel zatím nejlevnější za 8399,- , spojkovou sadu zatím za 10866,- (ale podle mne půjde sehnat něco kolem 8000,-) Musím o tom popřemýšet.
    1 bod
  4. @ski1961 Tady je foto pojistkovky s mým řešením. 3xvýhřev + 1xkamera K té hodnotě pojistky, kamera má napáječ do zásuvky zapalovače ten je jištěn 15A a já ji mám umístěnou stejně jak @MilanHos jenom - jsem dal pod šroub co drží plast palubky na té konzole protože mám chytré auto níž a nechtělo se mi ho předělávat. Zatím jen provizorka musím to uhladit foto tedy ne principielně. A jak jsem to fotil tak teď koukám, ona ta konzola reziví doprčic. To bude zajímavá reklamace. Takže 10A pohoda, U 5A někdo psal že se mu spálila, tak s 10A se nic nestane. To s tou vlastní pojistkou jsem měl v přechozí verzi s ŘJ od HT a to jsem měl tu pojistku otočenou, takže funkční byla ta u ŘJ. Teď tam mám originální jednotku škoda a ta má 3 přívody proto jsou teď pojistky otočené a funkční. A k tomu poštovnému, koupil jsem víc věcí, takže to tak nebolelo a taky jsem koupil víc těch pojistek abych měl na případnou výměnu.
    1 bod
  5. Zapůjčení jen pro vyvolené... ...a navíc ty máš už teď jako modlu naftu
    1 bod
  6. Je to hlučný ve vyšších rychlostech. Osobně vnímám hluk tak nad 140-150km/h od čelního skla a od rámů dveří. (možná to dělají zrcátka) V nějakém tématu tady už někdo psal, že si nechal S3 celý odhlučnit. Ale nejsem si jist, zda vynaložená práce a cena přinesly kýžený efekt. Osobně bych se bál, nechat rozebrat a vyndat celý interiér a pak to tam "bez ztráty kytičky" dát zpátky. Takhle nějak to vypadá: https://www.ahifi.cz/clanky/detail/skoda-superb-3-kompletni-odhlucneni-vymena-reproduktoru.htm video:
    1 bod
  7. Ahoj, duplikatna tema, staci trochu hladat ;) ...mas zatuhnute stierace. Mas dve moznosti, bud cely ten mechanizmu vymenit (okolo 3000 Kc myslim), alebo to vymontovat, potom rozmontovat a rozhybat (to som volil ja, oprava asi skoro zadarmo, ak neratame material na premazanie)...
    1 bod
  8. Tak aktuálně mám skoro 205.000 km, ale dosud jsem nikdy olej dolévat během servisního intervalu (byť jsem ho na doporučení mechaniků z mého servisu stáhnul z LL na klasických 15.000 km) nemusel...a přiznám se, že u předchozího auta (Škoda Octavia I 1.9 TDI motor AHF) jsem do jeho prodeje švagrovi s 394.000 km na tachometru rovněž nikdy nemusel dolévat :-) asi mám zatím štěstí na dobře složené motory, které netekly anebo jsem se k nim dobře choval :-)
    1 bod
  9. Přesně po měsíci vybírání jsem rozhod pro OIII Trumf, cena 462000,-. Na OIII trumf nejde dát žádná sleva. Když jsem přijel na salón, zrovna tam měli nově dovezeného rapida style plus + něco navíc. Se slevama 365000,-. Takže o sto litrů levnější a vím že stejně za 5 let to zas vyměním za nové. A za další jsem dával starého rapida na protiúčet a tady mi dávali nejvíc tak jsem šel do toho. Pojištění na OIII mi spočetli na skoro 14000,- a na rapida 7000,- takže taky dost rozdíl. Jen pro info projel jsem dost salónů různých značek a rozdíl ve výkupní ceně různých salonů byl 35000,- a u škodovky jsem dostal ještě slevu za staré auto 25000,- . Takže nebylo co řešit.
    1 bod
  10. Pánové také děkuji za hojnou účast
    1 bod
  11. clinte, nějak podobnej tomu Tvému https://zpravy.idnes.cz/muslim-utok-bomba-slovak-abdul-rahman-dominik-k-policie-islam-islamsky-stat-1bj-/domaci.aspx?c=A180913_215619_domaci_elka
    1 bod
  12. Já to říkám pořád, že na nás ser..
    1 bod
  13. Zdar, bylo to fajn! Cesta zpátky navíc jako bonus jen za 4,5 l .
    1 bod
  14. No jestli někdo potřebuje vidět na displeji jaký má zařazený kvalt je poněkud na pováženou. Máš sledovat provoz kolem sebe a ne čumět na číslo zařazeného kvaltu na displeji - jaký rychlostní stupeň máš zrovna zařazen máš automaticky vědět v každém okamžiku, nehledě k tomu, že to číslo není zrovna největší. Pak se jeden nemá divit, co se dnes děje na silnicích. Edit: Já mám start stop vypnutý softwarově. A je mi úplně jedno, co tam kde svítí, nebo nesvítí. Na funkci to stejně nemá vliv. A to ani na funkci rostlináře.
    1 bod
  15. SM Technika 3/2018 clanek porovnani 1.0 bez a s OPF. I kdyz to vypada, ze chybi na pravo toho dost, tak ne max 0.5 az 0.75 pismenka:). tentokrat se mi to nepodarilo dobre dat do skeneru. SMSpecialTechnika3_2018_Fabie.pdf
    1 bod
  16. IS chce naverbovat Karla Jarolima, takovy vybuch jeste nevideli...
    1 bod
  17. Rez na brzdných plochách kotoučů nemá co dělat. Pokud tam je, je to první známka toho, že čelisti nedělají svojí práci jak mají.
    1 bod
  18. Nevěděli, jediné správné informace získáš od svého prodejce. A mimochodem, toto je sekce Fabia III.
    1 bod
  19. Zdar Superbáci, tady jsem si pořídil vložný kaslík do středové opěrky. Možná by to někoho pořádkumilovného mohlo zajímat. Pořídil jsem to u Číňana (AliExpress) za cca 250,-
    1 bod
  20. 1 bod
  21. V dílenské příručce je například uvedeno toto: Povolené rozměry pro konkrétní vůz najdeš v jeho velkém techničáku. To žádná tabulka neobsahuje.
    1 bod
  22. Rád by som dorobil k autorádiu SWING vstup AUX, tak ako sa to dopĺňa za príplatok. Origo konektor (stredový panel, vedľa ručnej brzdy) nie je problém zohnať, ale kabeláž vraj nie je k dispozícii. Nerád by som používal riešenie z tretích strán, tak som sa chcel opýtať, či niekoho napadá, ako to vyriešiť. Spomínaný AUX konektor sa ale pripája štyrmi žilami, ktorých presný význam mi nejako uniká, ibaže... Ibaže by to fungovalo tak, že keď sa tam zasunie 3,5mm jack, tak sa vstup AUX automaticky aktivuje. Ale to si iba typujem. Vie mi niekto presne popísať tie štyri žily? Vrátim sa ešte k samotnej aktivácii vstupu AUX. Niekde som čítal, že si túto funkcionalitu treba dať zapnúť, zaktivovať, pretože vraj ani origo kábel, ani origo koncovka nič neriešia. Je to naozaj tak? Obrovská vďaka za každý podnet
    1 bod
  23. pokud někdo vyloženě napíše blbost, tak to dám. Tady nejde o mojí práci, ale čistě o můj soukromí názor. Já se jen dozoval na reakci k mému komentáři, ale vzhledem k tomu, že negativ tam už není. Je možné, že uznal svou chybu.
    -1 bodů
  24. naopak 1.0TSI 81kW s DSG až překvapivě pružný, nemám s tím žádný problém
    -1 bodů
  25. Třecí síla není závislá na velikosti třecí plochy!!! http://slideplayer.cz/slide/2877633/
    -1 bodů
  26. Dočasně uzamknuto do rozhodnutí o způsobu řešení tohoto nechutného představení. Upozorňuji dopředu, že téma bude zároveň s tímto krokem promazáno, takže příspěvky, které jsou z části mimo téma a hlavně hrubě odporují pravidlům fora a elementární slušnosti, a z části se sice týkají tématu, budou také smazána. Nebudeme tady dělat editory a revidovat, která věta je OK a která už ne. Pokud tedy nejste schopni rozlišit, co je ještě únosné a co už ne, je to vaše smůla a váš problém. Nikdo nikoho nenutí veřejně reagovat na nějaké blábolení některých jedinců a nikomu to v žádném případě nezakládá právo být taktéž off topic, nebo dokonce na ně reagovat osobními útoky.
    -2 bodů
  27. téma bylo promazáno a posléze se otevře pro další komunikaci
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...