Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/22/18 ve všech sekcích
-
Už som z dlhej doby nevedel, čo ďalej, čo si ešte doplním. Chcel som pred zimou vyhrievané sedačky, no cena zatiaľ odrádza. Ostrekovače pôvodne tiež som chcel skladať materiál postupne, no nedalo mi to pokoj a tak som objednal z troch rôznych zdrojov podľa cien všetko v priebehu dvoch týždňoch… Nie že by som ich extra potreboval. No keď už mám v aute všetky LED-ky, vrátane stretávacích i diaľkových, zbytočne lákať, že je tam niečo čo nemá. Na druhej strane i Rapid má low xenon-y bez ostrekovačov. Ale ja som stále trošku mimo bežný štandard. Zoznam dielov neobsahuje komplet nárazník s otvormi. Ak budete meniť celý nárazník, postup a zoznam dielov si upravte podľa seba. Montáž mi zabrala dosť času, mal som to rozdelené na asi 4 či 5 dní čistého pracovného času po robote. Zoznam dielov: 1x – 6V0 807 055 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vľavo 1x – 6V0 807 056 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vpravo 1x – 6V0 807 923 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vľavo 1x – 6V0 807 924 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vpravo 1x – 6V0 955 109 A – vrchný kryt vľavo 1x – 6V0 955 110 A – vrchný kryt vpravo 1x – 6V0 955 965 A – tryska, zdvihový valec vľavo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 966 A – tryska, zdvihový valec vpravo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 970 A – hadice, rozdvojka, spojky 9x – 1J0 971 939 H – svorka na uchytenie hadíc 1x – 6R0 955 681 – čerpadlo ostrekovačov predných svetlometov 1x – 443 955 465 – tesniaci krúžok (1x – 6V0 955 449 A – nádobka so snímačom hladiny a pre ostrekovače svetiel) – nie je nutná, ja som nechal pôvodnú 1x – 1J0 973 722 A – konektor čerpadla (odporúčam objednať komplet, vrátane pinov a tesniacich gumičiek) 1x – N 01 713 115 – poistka 30A (pozícia 11) 1x – pin pre poistku 2x – pin pre konektor čerpadla – v mojom prípade súčasť konektora 4x – pin pre relé (s “jazýčkom”, 2x 6,3mm, 2x 9,5mm) 1x – 4H0 937 528 – držiak pre relé 1x – 004 025 129 – relé (Relé 645) – postačí aj napríklad z autokelly 191 937 503 1x – 000 979 009 E – pin – BCM T46B/34 1x – očko – 8 mm – ukostrenie motorový priestor vodič – fialový – 0,5 mm (relé – BCM) – 0,3 m vodič – hnedý – 0,5 mm (relé – kostra) – 0,7 m vodič – hnedý – 2,5 mm (motorček – kostra) – 0,6 m vodič – červeno-žltý (červený) – 2,5 mm (relé – poistka) – 0,5 m vodič – bielo-čierny (čierny) – 2,5 mm (relé – motorček) – 4 m Postup Ten sa opäť asi oplatí rozdeliť na niekoľko dielov. Predsa len ide o časovo náročnejší úkon (demontáž nárazníka, stieračov, BCM jednotky, poistiek, výrez diery, natiahnutie hadičiek a podobne). Najzrozumiteľnejšie mi vychádzajú štyri časti – montáž, zapojenie hadičiek, elektrická časť, kódovanie. Celý návod je na webe: https://wirer.sk/f3_svetla-ostrekovac/ Snažil som sa to rozpísať krok po kroku ako som vedel. Na prípadne otázky zodpoviem. Výslednú sumu zatiaľ spočítanú nemám, no pár ľudí už si zálusk robí. Tak uvidíme... Mix fotiek v skratke Výsledné video Funguje to presne ako na FL F3, z nej som čerpal kódovanie: - musia byť zapnuté stretávacie svetlá. Parkovacie ani DRL nestačí - každé desiate stlačenie páčky ostreknutia čelného skla spustí ostrek svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - dlhé stlačenie páčky ostrekovačov čelného skla spustí ostrekovanie svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - časy a intervaly je možné upraviť kódovaním PS: som si vedomý toho, že ten výrez nie je dokonalý. Na jar sa bude možno riešiť vytmelenie medzier a nástrek nárazníka, ak nepomôže lokálny rozstrek a rozleštenie. Cez zimu to zatiaľ ostáva ako je. Pár ohlasov mám aj takých, že to nemám vôbec riešiť a ľudia si mysleli, že mám nový nárazník. Takéto správy vždy potešia :)3 body
-
@Martab poslední dobou mi bereš příspěvky z klávesnice. :D Nedělám si iluze, že podobně, jak to popisuje Petr, to neplatí i pro jiné komponenty napříč automobilkami. Na druhou stranu je znepokojivé, že ŠA tento problém uspokojivě nevyřešila v řádu let. Další věc je, že hlučnou klimatizaci údajně nemusí vyřešit ani nový kompresor. Mně se posledně zdálo, že se cvrlikání lehce ozývalo i po vypnutí klimy...tak nevím, jestli má vůbec význam zabývat se reklamací.2 body
-
Všechny tyhle aspekty jsou neskutečně individuální a jediná rozumná a funkční rada je si tu velikost kol na svém autě vyzkoušet, půjčit si někde sadu v dané velikosti nebude rozhodně takový problém a bude to určitě jistější než si nechat poradit na internetu něco, co nejde změřit.2 body
-
Můj mechanik - kamarád říkal, že byl na školení ohledně autoklimatizací u výrobce. Tam mu říkali, že přijde zákazník (Škoda) a že ten kompresor chtějí o 200 zlevnit. Výrobce říká, ale tam už není prostor pro zlevňování, že už tak je to dost napnuté aby ještě oni sami z toho měli nějaký zisk. Zákazník na to, že chce prostě zlevnit nebo, že si najde jiného dodavatele. Dál už asi nemusím nic moc dodávat aby si každý domyslel, co se asi musí udělat aby výrobce nepřišel o zakázku a vyhovělo se zákazníkovi a aby výrobce byl ještě v nějakém zisku. Pak se asi děje co se děje a pokud je to takhle se vším, pak není čemu se divit kam jde kvalita.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
To co popisujes jsem s iPhone neregistroval. Telefon se automaticky nespoji, ale stacilo v telefonu vypnout/zapnout hotspot a pak se to chytlo, bez jakehokoliv nastavovani Ale souhlas je to opruz, chci rano do auta sednout a o nic se nestarat CarPlay funguje pouze pres kabel. Otazka je jestli/kdy to Skoda/VW implementuji1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Osobně jsem tento konektor vytahl cca před cca 11 zis.km a vše je v naprostem pořádku..žádná zavada a regeneruje úplně normálně.Sup 110kw dsg.1 bod
-
No Google právě moc nepomohl, proto píšu sem A proč ne M3? Třeba proto že to není 4x4, kterou jsem chtěl, nebo protože stejné jízdní výkony jsou vykoupeny 2-3 násobnou cenou. Kdyby někdo věděl konkrétně, budu rád za tip1 bod
-
Udelal jsem to kdysi u nafty 2.0 75 kw, fungovalo to ohledne SS vyborne, jenze dlouho jsem nepostrehl vypalovani filtru, tak jsem to tam asi po 1000 km vratil.1 bod
-
Paní učitelka ve školce pomáhá chlapečkovi s obouváním bot. Oba tlačili, tahali, ale pořád se do těch botiček nemohli dostat. A když se to konečně podařilo, tak si oba upocení sedli, chlapeček se podíval na boty a říká: "Paní učitelko, my jsme dali botičky obráceně." Paní učitelka se také podívala a skutečně, boty byly obuty obráceně. Zachovala klid, znovu je sundala a znovu je rvali na nohy. Tentokrát správnou botu na správnou nohu. Potom se chlapeček podívá na boty a říká: "To ale nejsou moje botičky." Učitelka se kousla do jazyka a místo toho, aby na něj zařvala: "To jsi, ty hovado, nevěděl dřív?", s námahou zase botičky sundala. Když byly boty dole, povídá chlapeček: "To jsou botičky mého brášky. Maminka říkala, že je teď budu nosit já." Učitelka už nevěděla, jestli se má smát nebo plakat a znovu pomohla chlapečkovi do bot. Když mu po té úporné práci pomáhala do kabátu, tak se zeptala: "Kde máš rukavičky?" Chlapeček odpoví: "Rukavičky mám schované v botičkách."1 bod
-
Když pohřbíte všechny vegany do jednoho hrobu, vznikne masový hrob, nebo kompost? Velká pardubická prý je jako sex. Tři hodiny se o tom kecá a za pět minut je po všem. Starší dáma stála u zábradlí na výletní lodi a držela oběma rukama svůj klobouk, aby jí ve větru neuletěl. Přišel k ní starší pán a opatrně k ní promluvil: „Promiňte, nechci být neslušný, ale jste si vědoma toho, že vítr fouká vaši sukni nahoru?“ „Ano, já vím,“ odpověděla dáma. „Potřebuji obě ruce, aby mi vítr nevzal klobouk.“ „Ale měla byste taky vědět, že nemáte žádné spodní prádlo a vaše privátní části těla jsou obnažené!“ řekl džentlmen. Žena se podívala dolů, poté na muže a odpověděla: „Pane, všechno, co vidíte tam dole, je šedesát pět let staré. A ten klobouk jsem koupila včera.“1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky mi prijde. Nekde jsem cetl, ze dost mizi, pokud se jezdi po suche vozovce (tzn. ne ve snehu)- takze u nas vetsina zimy. Uvidime tuto zimu jak na tom budou..1 bod
-
Já to třeba dělám tak, že mezi moje dveře a druhé auto dám ruku a dveře si opřu o ní... Ano, někdy stačí až tak málo a pro ušetření majetku druhých.1 bod
-
SSP - Škoda Kodiaq - (Rusky) 112. Škoda Kodiaq - Část I (Rusky).pdf 113. Škoda Kodiaq - Část II (Rusky).pdf 114. Škoda Kodiaq - Část III (Rusky).pdf1 bod
-
1 bod
-
Hello, tak isto mam na aute ACC a chcel by som sa spytat, ci nahodou niekto nevie nasledujuce: ked idem na tempomat, a auto predomnou zabrzdi do zastavenia, moje auto s ACC tak isto zastane. Ak sa do par sekund auto rozbehne, tak ACC ostane aktivny a rozbehne sa za autom. Ak auto ktore brzdilo stoji dlhsie ako par sekund, ACC sa deaktivuje a nasleduje hlaska aby som stupil na brzdu. Ak tak neurobim, auto ACC deaktivuje a zacne sa pohybovat -- toto je vsetko ok podla manualu to aj sedi. Moja otazka znie ci sa neda(ci uz skrz VCDS alebo neviem, nenasiel som na fore ze by to niekto riesil :/ ) nastavit ten cas, kolko auto necha aktivovany ACC aj po zastaveni, lebo to ako to mam teraz, to je asi tak 4s ...a prakticky vzdy ho proste vypne a ja musim sliapat na brzdu. Keby sa to dalo prenastavit na nejak hodnotu 2-3min, bolo by to na jazdu v total upchanej kolone (ktorou casto jazdim) uplne super Dakujem za postrehy.1 bod
-
-1 bodů
-
OK..jsem neupoval....jen urychloval :-)-1 bodů
-
Je to Yeti MR 2017, motor 1.2 TSI, SSS jsem tim vypnul. Poradil mi to manik, co delal drive dealera u Skody, nyni se stara o vozovy park jedne stavebni firmy a u vsech Skodovek s SSS to maji takhle vypnute, maji tam tedy hlavne naftaky Octavie. Vzhledem k tomu, jak ma Skoda SSS propojene s rekuperaci energie, tak jsem presvedcen, ze jsem tim vypnul oboje. Jezdim tak uz mesic a zatim OK. Pred TK a emisema konektor radeji zase zapojim, to je jasne.-1 bodů
-
To s tim ale nemuselo souviset. Kazdopadne u 1.2 TSI zadny filtr pevnych castic nemam, pokud vim.-1 bodů
-
Netahejte sem starý vraky, nebo auta a motory, které nejsou v SIII - toto je totiž sekce Superb III. Takže OK, lze vypojit konektor, ale nevíš, co to ve skutečnosti může mít za následky, protože nemáš vůbec žádné ponětí o řízení motorů a dobíjení u SIII.-1 bodů
-
-1 bodů
-
@Clerfayt MR2019 není od září, ale cca od 23.týdne, tedy cca kolem 20.6. od té doby už se vyrábí MR2019 a začal se prodávat cca od 8/2019..takže žádné září, to zdražení nemá z GPF žádnou souvislost, prostě a jednoduše se škodovka rozhodla už tak drahé Fabie a nejen je opětovně zdražit :-( Jinak to zdražení je u některých modelů dost brutální, např u holátka Active nebo Ambition HB je zdražení o cca 25.000,-, když to porovnám zatím s cenou v konfigurátoru, kde to ještě není opraveno :-(-1 bodů
-
Jak už jsem psal, může se to udělat jednoduše a zdarma, nebo složitě a za prachy. Ne nadarmo ferda mlčí, nechce si kazit kšefty. Možná má narozdíl ode mě nějaké ponětí o řízení motorů a dobíjení u SIII, ale nechce vám tu veřejně lhát, tak mlčí a nic nevyvrací. Když už si za ty SW změny zaplatíte, tak se alespoň ujistěte, jestli vám pak nezmizí po první návštěvě servisu, při kterém vám v rámci servisní prohlídky aktualizují SW řídící jednotky, jako se to stalo mě u změn provedených přes aplikaci Carista.-2 bodů