Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/29/18 ve všech sekcích
-
2 body
-
No a proč tedy opakuješ to, co je ve výše uvedených dokumentech? Zbytečný příspěvek... Motory TSI nemají klasický EGR ventil, používají pro recirkulaci spalin tzv. vnitřní EGR - což je vlastně použití variabilního časování sacích a výfukových ventilů.2 body
-
Jo, takových bláznů potkáváme na silnici dost... Ti horší jedou mimo obec 65km/h, protože v první ostřejší zatáčce jim to klouzne a jsou vysraní zbytek cesty, ti lepší se v té první zatáčce uklidí do pangejtu, aby nezdržovali ostatní řidiče, co mají přezuto. ...a potom je tu Kokta, pro kterého není nic dobré a je to druhý Niky Lauda [emoji23]2 body
-
To víš, samá pařba, žraso, hérečky.... Bydlet na samotě u lesa, tak mám času....2 body
-
2 body
-
Ani jsem netušil jaká se stane s tohoto téma hospoda! V podstatě až na první odpověd samý spam!! Pro ty které to zajímá: Demontovat sedačku v tomto případě znamená odšroubovat vodící koleje 4x bit XZN 10 a opatrně odklopit na zadní sedadlo,není třeba ani odpojovat elektřinu, kabely jsou dostatečně dlouhé! 4x díry na přidělání schránky jsou již v sedadle předvrtané. Jeden šroub se šroubuje skrz díru v sedadle do schránky, zbylé tři přímo do předvrtané díry v sedadle. Šrouby jsem použil všechny stejné 10x32 body
-
Shaarky dakujem odklopenie spätnych zrkadiel az po nastartovani funguje.Super dik1 bod
-
je to tak,ale kluk ze vývoje škoda-auto doporučil při 240.000 výměnu.Prý je tam nějaký spešl řemen,rádius prohnutí při skladování je povolen max.na úroveň spodního kola na klice,jinak prý tam můžou prasknout vlákna a odolný řemen se může vyhodit1 bod
-
Mně jí měnili v AS a pěkně to zprasili. Musel jsem si to dodělat sám. Pokud ti nevadí, že ji zničíš, tak ji můžeš vytáhnout drátem. Jinak musíš vyndat rádio a pak vytlačit zevnitř. Je to v dílenské příručce, kterou máš na fóru ke stažení.1 bod
-
Asi ze na tech telefonech nejsi prihlasen k google uctu? Protoze platit lze asi jen pres nej.1 bod
-
Změna - dnes se mi povedlo zbavit se pracovních povinností na srazový termín (v což jsem ani nedoufal), takže můžu přijet.1 bod
-
To bys ho urazil on je na obyc silnicich Jan Kopecky se Skodovkou. Na okruhu by ho ovsem predjela moje zena s Thalii. [emoji23]1 bod
-
Tak jsem dneska stihl jednoho nájemce na Benzině, kde mají v nádržích 100 Vervu. Na otázku, proč má 95 a 100 stejně značeno E5 mi nebyl schopen odpovědět. Pak vytáhl nějaký interní papír, byl u toho strašně důležitej... Bylo tam nahoře logo OMV, že se dováží z rafinerie OMV z Rakouska tedy platí dál a asi 30 položek složení bylo pod... Zahlédl jsem tam Ethanol 1 procento...pak mi to sebral. Zkusím se poptat ještě jinde a případně foto když to půjde.1 bod
-
Já se chystám ještě na mašině jezdit, má bejt letní počasí. Auto přezuju až na Vánoce, když to takhle půjde [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak hlásím, moto zazimované, přehlídce přítomen (dokonce 2x) a zbývá přezout octu. [emoji16]1 bod
-
No podle meho COC je to i vyssi: 81kW man s taznym 16" kola: WLTP values: CO2[g/km] Fuel [l/100km] Low 159 7.0 Medium 124 5.5 High 111 4.9 Extra High 135 6.0 Combined 129 5.7 vs. NEDC Urban 129 5.6 Extra Urban 95 4.1 Combined 107 4.71 bod
-
Ahoj. Kabely tam nejsou, je nutné je natáhnout. Repro buď original nebo neorginál s podložkami. Radio je nutné dokodovat aby se zobrazil Fader a případně Sourround. Ihned po zapojení repro hrají jen se hlasitost reguluje spolu s předními.1 bod
-
Měl jsem stejný problém nedávno na O 3, při lomcovani dveřmi u řidiče to cvakalo, resp něco jako by bylo ve dveřích uvolněné. V servisu zjistili, že je to přímo v zámku. Přitom zámek chodil naprosto bez problému. Takže mi v záruce museli celý zámek měnit a je po problému. Ale nedozvěděl jsem se, co v něm bylo špatně. Zprvu jsem myslel, že mi do dveří spadla nějaká úchytka či co.. Nebo že tam cvaká kabel o plech... Dokonce mi seřídili opravdu dobře dveře, alespoň k něčemu dalšímu to bylo dobré. Jdou zavírat úplně lehounce. Lépe jak z fabriky [emoji6]1 bod
-
zhodíš sanie , dekarbonuješ namokro sacie kanále , odmočíš vstreky a pošleš na test a nejaký koník tam nájdeš , ako passat to nepôjde nikdy , má to menšiu kompresiu , iné vačky a ešte pár drobností , je to naschál , žerie to menej ako passat , ide kultivovanejšie a proste sa to k tomu charakteru hodí viac ... aj tak to celé zabíja DSG a podvozok , zbytočne silnejší motor keď to potom lovíš po zákrutách1 bod
-
Ahoj, ja sem si pred nejakym casem poridil navigaci z AliEpressu. Musim rict ze ze zacatku to tochu zlobilo, ale to bylo jen otazkou nastaveni. Jinak to funguje hodne dobre, jedine co je napytel je prijem radia. To je fakt mizerne. Jinak jsem spokojeny je komplet kompatibilni s autem ( ovladani na volantu, atd). Montaz byla jednoducha a cena cca 15 000 korun se vsim vsudy (musel jsem koupit kastlk pro DVD). https://de.aliexpress.com/item/Android-CAR-DVD-GPS-For-SKODA-Octavia-2013-sports-support-DVR-WIFI-DSP-DAB-OBD-Octa/32805606841.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.76c44c4d7ow6RB Takze doporucuji!!!!1 bod
-
1 bod
-
Problem je, ze nezistne a verejne nic nevysvetluje, pouze pres SZ za ucelem kseftu. Tak nejak se u nej vytratila ochota nezistne pomoc radou nebo vysvetlenim.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Asi zde: https://forum.skodahome.cz/topic/133719-dobíjení-autobaterie-nabíječka-startovací-zdroje-apod/1 bod
-
@PatrikU vytlumení dveří mohu doporučit, já jsem tlumil všechny hlavně kvůli hudbě a kvůli tomu, že mi i při blbém hovoru rezonovaly tapce na dveřích, od té doby mám klid1 bod
-
Osobně jsem tento konektor vytahl cca před cca 11 zis.km a vše je v naprostem pořádku..žádná zavada a regeneruje úplně normálně.Sup 110kw dsg.1 bod
-
Ja zvedal Felicii 20 let za prahy heverem z povinne vybavy, kola jsem si menil letni zimni sam, a rezne to opravdu vsude mozne jinde nez na mistech prahu, za ktere jsem to zvedal.1 bod
-
Bateriím AGM rekuperace údajně nevadí, bateriím EFB vadí. https://www.autobaterie-pema.cz/cs/technologie-agm-gel-efb.html1 bod
-
1 bod
-
Nestačím se divit, co se zde doporučuje za úkony k vypnutí rekuperace. To, že někteří odpojíte svorku neznamená, že to nebude mít vedlejší účinky, jak zde již zaznělo.-1 bodů