Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/07/18 ve všech sekcích
-
Kto nema diagnostiku a chce sa pohrat, tak skuste napriklad vyvojovu dosku Arduino. Po starte auta po 4 sekundach vypne SS. Tlacidlo je mozne nasledne stlacit a pouzivat SS aktivovany https://wirer.sk/f3_ss-modul/ Video:3 body
-
To máš Petře pravdu. Už napr. E39 po roku 2000 (5-kový 6-valec) mal výbavu, ktorá sa do Škody dostáva v posledných rokoch. Takže nie 20 rokov, ale len 18 :-) Ale pozri si cenník, čo stála Octavia v roku 2000 a čo stál 5-kový Baworson. Aj teraz tá jedna M5ka stojí toľko, ako 4 Octavie. Je to krásne auto, ale s tými všelijakými prídavnými drahými blbosťami sa po čase preješ a bude to len presúvadlo z bodu A do bodu B. Je pravda, že Ti ľudia skôr uhnú, keď vidia v spätnom zrkadle túto beštiu, ale dnešná doba je kolónová a tam Ti je HUD, NV, keramické brzdy a iné prkotiny platné ako mŕtvemu kolobežka. Zažil som ten boom baworákov 90-tych rokov. Mladí chlapci za lacno nakúpili šroty z NSR a pri prvej výmene pneu a spotrebáku posúvali autá ďalej iným zúfalcom. Takže, auto je to krásne, ale je to len pre pre bohatých, alebo ... Len napr, letné a zimné pneumatiky sú drahšie, ako celá Octavia. O výške poistky ani nehovorím. Brzdenie je úžasné a cítiš ten efekt plávajúcich kotúčov každým pritlačením na brzdový pedál. Ale ja na Octe som menil kotúče po 120k a na BMW po 50k. Dvojtonové auto no. A na tomto aute sa už svojpomocne nedá nič urobiť. Aj stierače musíš meniť v autorizáku. A práve z týchto životných skúseností som veľmi spokojný s Oktávkou a som v živote šťastný . Či ?3 body
-
12 svíček? ... to už mi chybí koupit ještě jeden tříválec a budu taky moci měnit 12 svíček2 body
-
A nemyslí @Shaarky adaptivní tempomat? Který místo toho aby včas ubral plyn a "plachtil" bez plynu a rekuperoval brzdí a tím ubírá potencionální čas kdy by se mohlo rekuperovat?2 body
-
Carista 3.8 beta 7 https://uloz.to/!H5pxWrwHe35l/carista-ver-3-8-beta-7-build-380007-apk Carista 3.8 beta 7 crack https://uloz.to/!i7fibi5FmLOg/carista-v-3-8-beta-7-b-380007-crk-support-apk2 body
-
Vychytaný víčko nádržky kapaliny do ostřikovačů : Trychtýřek2 body
-
Takze som po 60 000vke.Servis trval cca 2 hodky a stal 190 eur.Olej pre motor a dsg som mal svoj,filtre dodali oni.Auto je vraj v spickovom stave,zajtra odchadza do sveta a ja objednavam nove.2 body
-
Jenže tyhle se koupit u distributorů nedají.Dají se koupit 5-10-5-10 gramovky,ale tohle myslím dělá přímo stroj na míru.Jinak jsou i ty malé pásky po 5g se speciální páskou,která drží perfektně a také se pěkně pak sundává.Jen ne dražší a 80% lidí to nedokáže pochopit.Co mám zkušenosti od nás,tak lidé nechtějí moc investovat,dokonce se čertí,když jim měníme styřelé ventily,že prý by to vydrželo.Bohužel-realita2 body
-
@zwan: já jsem ekoterorista???? Prosím Tě, z čeho tak usuzuješ? Že jsem spočítal (odhadl) úsporu CO2 v NEDC, který je sám o sobě zavádějící, na nějaké marginální 3g, což je asi 1,5 ml benzinu/km, při neblahém vlivu na životnost vozidla? Přičemž už dříve jsem se pozastavoval nad tím, že kvůli tomu s sebou taháš další hmotnost na elektrovýzbroji. Tak to jsi mě při vší úctě nepochopil... Upozorňoval jsem na to, že díky chujovině jménem SSS na prodaných 50 Fabií mohou bez pokuty prodat třeba jednoho Tourana se spotřebou 10l/100km s daleko větší marží...2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Zdravím priatelia, tak som tu zas. Koróziu na dverách sa zatiaľ nepodarilo vyreklamovať, v servise hovoria o vonkajšom poškodení... Prečo by ale boli zvonka poškodené dvere na oboch stranách a na rovnakých miestach, to mi je tajomstvom. Z rohov predných dverí už je lístkové cesto. Pokiaľ máte za sebou úspešnú reklamáciu v konkrétnom autoservise, dajte mi prosím vedieť, aspoň by som sa tam skočil informovať. Čo ma však viac zarazilo - po 8 a pol roku som si všimol, že zadná hrana strechy, tam kde sa otvára kufor - nie je nalakovaná. Nerozumiem tomu. Nie je to ošúchané od piatych dverí (nič tam nedrhne, ani na hrane kufra nie sú stopy po nejakom kontakte); ani sa tam nikdy nič nerozoberalo, nelakovalo. Pre mňa záhada - posúďte sami.1 bod
-
Ještě tak těm bukvatyrum rozumět, nechápu o čem to vlastně 3 hodiny je.1 bod
-
1 bod
-
hej, viem. odpovedal som aj na komentáre na webe. výhoda je cena. využitie Arduina pre iné veci ma napadli hneď, no ich realizácia už asi nebude v mojich silách. je to fakt skôr experiment. možno to časom pôjde z auta a upravím to cez VCDS1 bod
-
12 sviečok je skoro ako keď prídeš do kostola . Dokonca tam tuším záleží aj na uhle natočenia :-) V tej F01, alebo F02 je viac riadiacich jednotiek ako majú muslimáci detí. Keď všetko funguje, tak paráda, keď sa to začne kaziť, amenTma.1 bod
-
Do sportline v Kodiaqu jde ,tady jsem se inspiroval https://forum.skodahome.cz/topic/140120-změna-kodiaq-style-20-tdi-110kw-dsg-hnědá-magnetic-sportline-červená-velvet/?tab=comments#comment-23130891 bod
-
Taky nechápu proč dneska člověk koupí auto a jsou tam žárovky... V interiéru nesmím mít žluté žárovkové světlo snad 10 let a poslední rok jsem stejného názoru i na vnějších blinkrech (efekt je prostě parádní) a zpátečce (tam zase člověk vidí o dost líp). Pokud nebude vadit že není video ze Škodovky potažmo Karoqa pro ukázku posílám naše přibližovadlo po výměně žárovkového blinkru za led ;) dnes je už auto osazeno lepšími ledkami a je full-led kromě bixenonů... video-1521140963.mp41 bod
-
Je to tak asi, přišel mi nový BT adaptér ELM327, tak jsem zkusil Caristu, a při odpojeném konektoru z mínusového pólu baterie to načetlo chybový kód 00458 Controller batterry monitoring (J367). Chybový kód šel ale normálně přes Caristu vyresetovat a když jsem konektor zase zapojil, tak už se pak neobjevil. Já osobně nechávám konektor nadále odpojen a zapojím ho jen před servisní prohlídkou nebo STK.1 bod
-
Takto nenalakovane to mam aj ja.Mam octaviu kombi L&C 2008.A ešte tak isto to mam na prednej kapote stej strany od stieračov.Všimol som si to už pri kúpe auta a videl som to už na viacerých octaviach 2. Pokiaľ to je od výroby tak to je riadna fušerina.Mne sa to nezdá že sa to olupuje ale že to je zle streknuté1 bod
-
Však já se nepřu, je to tak. Já bych si ojetý BMW, Audi a podobná auta nekoupil ani zadarmo. Tam spíš musíš mít gengy na ten servis. Tady u toho auta bude ještě víc platit, víc než u Škodovky, koupit nové a po 5ti letech dát pryč, než se to začne srát. Někdo třeba má Octávku za 600tis a i když najezdí třeba 25tis km za rok a to hlavně i na dálnici, tak kupuje Barumky protože na 17ky už něco stojí ty pneu. ? Ta M5ka není pro chudáky jako jsme my, ale to neznamená, že se mi nesmí líbit a že jej třeba i nemůžu obdivovat. Ještě poctivá technika bez nějakých baterek apod., hlavně 8válec, jejichž zvuk je prostě typický. Jeden příbuznej si pořídil BMW 7 9 let starej, splnil si sen, 6,3 W12 a v podstatě téměř zadarmo, tahle auta jako ojetá už pak moc lidi nechtějí. Je to nádhernej povoz, když dáš na ten motor skleničku z vodou a nastartuješ tak ta hladina vody se při startu téměř nehne, stejně tak při jeho chodu atd. atd. Třeba o interieru nemá cenu psát, žádnej kostitřas, tam stále slyšíš špendlík spadnout. No zase ve městě 20l/100 a více, kombinovaná nějakých 14. Což on si může dovolit i když ho nemá na každodenní ježdění, na to má BMW 5, 4,4 V6 ? . Ale spotřeba je to nejmenší, jak ty píšeš, když říkal, že měnil 12 svíček a co všechno se rozebírá a kolik by to stálo v AS, málem jsem upadl. On je totiž hoodně šikovnej a vše si na tom autě dělá sám, jinak říkal, že ani on by si ho jinak nemohl dovolit.1 bod
-
U ŠA je to tak, že klíče kterými se auto odemklo, "nelze" zamknout uvnitř. Ale libovolné jiné klíče tam zamknout jdou, což mi dává docela smysl.1 bod
-
#20-21 je odkaz na polozku v TP, kde jsou definovane vychozi rozmery kol pro predni a zadni napravu. nizsi index nevadi v tom smyslu, ze pak bys mel mit bud v infotainmentu nastavene varovani pro maximalni rychlost, pokud pneumatiky maji nizsi rychlost nez je konstrukcni rychlost v TP nebo mit samolepku na skle, pokud to systemy auta neumoznuji nastavit. s temi rozmery ti nereknu, tam si nejsem jisty. intuitivne bych rekl, ze lze. Podle me je to tak, ze mas pneu, ktera ma parametry letni, ale se zimnim vzorkem. akorat problem muzes mit s tim, ze neni vhodna pro retezy. Treba u FIII muzi mit 195/55/R15 ET43 ale bez retezu nebo 185/60/R15 ET38 s retezy.1 bod
-
To bych chtěl vidět jak to za jednu cestu 30x zdechne. Podle mě po prvních pár řízených chcíputí zaúřaduje oslabená baterie a SS zulstane neaktivní do dalšího dobití na požadovanou hodnotu. Nejvíc co mě na SS štve je, když jej zapomenu vypnout a jedu pouze vyzvednout přítelkyni do práce kdy jen zastavím u chodníku a ona hned nastoupí a já jedu dál, tak to na tu vteřinu zdechne a já jsem za debila před stovkou lidí čekající na bus, že mě auto zdechlo. Samozřejmě to že to není dobré mě taky sere jako dnes kdy po sjezdu z dálnice s turbem pod zátěží to na světlech zdechne. Přesto jsem zatím deaktivaci neřešil, asi jsem mimoň. A prosím, když už řešíte sračky, tak bez zbytečné trapné omáčky s udáváním do Bruselu a srovnáváním zástěrek, je to jen jeden nechutnej troling, který způsobuje tyhle dvoustránkové pindy o ničem.1 bod
-
Tiež si na to prišiel až teraz? Prípadne ak to vieš skôr, informoval si sa niekde, že ako sa môžu pustiť niečo také von z fabriky?.. Na aute za 600+tKč by som chcel asi veľa, aby ho aspoň poriadne nalakovali.1 bod
-
V aktuálním čísle SM je článek o motorech TDI v OIII, kde je tento problém zmíněn. Viz tento příspěvek.1 bod
-
1 bod
-
Sa čudujem že to riešite ferda25 to napísal jednoducho ak Škodovka neumožňuje aktiváciu tak tu všetky debaty končia.1 bod
-
1 bod
-
Zde jsou ony slíbené podmínky...rekuperace je aktivní, pouze pokud jsou všechny splněny - na příkladu níže je zapnuté vyhřívání sedadel, tzn. není splněná podmínka pro rekuperaci a baterie je dobíjena "stále" (special veto = 0). Pokud to není pravda, klidně to někdo znalejší uveďte na pravou míru - ideálně bez hádanek ;-) ENG118780-ENG115189,EM_Recuperation_Precondition-48V_emergency_run,0, ENG118780-ENG118443,EM_Recuperation_Precondition-acid_lamination,1, ENG118780-ENG118438,EM_Recuperation_Precondition-available_charge,1, ENG118780-ENG118442,EM_Recuperation_Precondition-battery_aging_charge,1, ENG118780-ENG118441,EM_Recuperation_Precondition-battery_aging_power,1, ENG118780-ENG118440,EM_Recuperation_Precondition-battery_charging_state,0, ENG118780-ENG118447,EM_Recuperation_Precondition-battery_regeneration,1, ENG118780-ENG103388,EM_Recuperation_Precondition-battery_temperature,1, ENG118780-ENG112320,EM_Recuperation_Precondition-Battery_Voltage,1, ENG118780-ENG36229,EM_Recuperation_Precondition-climate_electronics_enable,1, ENG118780-ENG118448,EM_Recuperation_Precondition-energy_net,1, ENG118780-ENG118445,EM_Recuperation_Precondition-generator_diagnosis,1, ENG118780-ENG118449,EM_Recuperation_Precondition-idle_increase,1, ENG118780-ENG36251,EM_Recuperation_Precondition-kfg_enable,1, ENG118780-ENG118439,EM_Recuperation_Precondition-LIN_communication,1, ENG118780-ENG118450,EM_Recuperation_Precondition-special_veto,1,1 bod
-
Tak jsem posbíral negativní hodnocení za otázku, zda někdo neví o existenci nějaké studie ohledně SS. To mě baví. ? Automaticky předpokládáte, že obhajuji SS. Neobhajuji. Já jen chci věrohodné informace, abych se mohl rozhodnout. Nějakou studii, nezávislý test, atd. Stejně jako vy tady podrážděně obhajujete škodlivost SS, můžu si vycucat z prstu jeho obhajobu a bude mít naprosto stejnou váhu, jako vaše příspěvky: Výrobce s tím počítá, na životnost a náklady na provoz to nemá vliv, nebo je jen zanedbatelný. Bla bla bla... Jenže já nevím jestli to tak je. Stejně jako to nevíte vy. Proto jsem se ptal na důvěryhodné informace, abych si ten názor mohl vytvořit.1 bod
-
Stejně jsem to měl na Ibize r.v. 96. Vždycky jsem si to vysvětloval tak že jsem to odřel v zimě, když byl na dveřích led a drhly.... No možná to tak teda nebylo :)1 bod
-
Špina to nie je, je to klasická bledošedá základovka aj s typickým povrchom. +- Plynulo od nej začína čierna farba aj s čírym lakom, aj keď to vyzerá, ako keby to bol spočiatku iba nejaký zanedbateľný kúsok (ale po celej šírke) a postupne sa to olupuje ďalej .1 bod
-
Nová verze- 3.8 beta 6, třeba upravit přesLP Carista++3.8+beta-6.apk1 bod
-
jak píše @prassat já osobně mám na DSG 292.000km. Poměrně často jezdím i po městě atd. Rozhodně to co je psáno výše o životnosti 250.000km je blbost. Protože u SII před FL má spousta aut najeto dávno přes 250.000km, v podstatě nejméně každý druhý na inzerci. A rozhodně nemají mrtvé DSG, mají třeba vyměněné lamely a setrvák, ale lamelu a dvouhmotu má i klasická převodovka. Spíš než o DSG bych se v případě takové každodenní jízdy přes Prahu bál o DPF - protože se nebude mít kde řádně vypálit...to bych viděl jako podstatně větší problém, stejně tak jako studený naftový motor, který se poskakováním ani pořádně neohřeje ve větších mrazech... Z druhé strany je DSG do zácpy výborná věc, ale každodenní zácpa nebo vyhovovat žádnému autu. DSG s mokrými spojkami je jedna z nejspolehlivějších automatických převodovek. Pokud se sjedou lamely, případně odejde setrvák, tak to vyměníš jako u každé jiné převodovky - řekl bych že manuální by třeba dvouhmota při takové jízdě a desítkách rozjezdů odešel taky dost brzy. Určitě bych se zamyslel nad tím jestli je takové auto vhodné jako celek na poskakování po Praze. Na to bych si koupil nějaké menší benzínové auto s ověřeným, spolehlivým benzínovým motorem. (Fabia 1,4MPi, 1,2HTP, něco jako Peugeot 206 s 1,4 55kW) Ale to už je OT, samozřejmě je to na tobě.1 bod
-
Ahoj Klucí, trochu jsem se zamyslel, tak doufám, že se nedopustím nějakých hlubokých omylů, kdyžtak mě opravte. Odpojením konektoru od nulového pólu baterie odpojíme J367 (řídící jednotka kontroly akumulátoru). Tím se do Gateway J533 zapíše závada jednotky J367. Tím systém ztratí přehled o napětí, proudu, teplotě akumulátoru a samozřejmě nefunguje integrátor pro hlídání stavu nabití. SSS a rekuperace nemá splněny výchozí podmínky a jsou deaktivovány. Aby mohlo auto (zcela logicky) nadále fungovat, alternátor nastaví na výstup nějaký default napětí, něco kolem 14,5V. Tím je akumulátor standardně nabíjen a vše funguje zdánlivě bez problémů. Dalo by se říci, že auto takto může fungovat, ale tipuji, že přijdeme o několik užitečných funkcionalit, které nemusí být neustále podstatné, ale můžou se hodit: Zřejmě nefunguje správně hlídání altíku na přetížení, páč jede v defaultu (nebudou v případě potřeba odpojovány spotřebiče významného odběru) Nefunkční hlídání teploty akumulátoru Systém vozu ztrácí hodnotu o napětí a proudu akumulátoru. Navíc bych měl trochu strach o full LED světla a možná o funkčnost aktivní regenerace DPF jak tu na fóru zaznělo (i když funkčnost DPF by se dala sledovat). Je potřeba zvážit, jaký způsob potlačení SSS a rekuperace zvolit. Osobně bych dal přednost výletu do Strakonic :-)1 bod
-
Ja nemam ucet na fcb, odpojil jsem to urcite nezavisle na nejakem prispevku na fcb, protoze mi to poradil nekdo jiny, kdo se stara o flotilu vozu u jedne stavebni firmy a driv pracoval u jednoho dealera Skody, a dela to take tak proste. Je to nejjednodussi zpusob deaktivace SSS.1 bod
-
Mluvíš pro mě jazykem jiného kmene... Občas ze zvědavosti změřím baterku přímo na jejím kontaktu měřákem za 2 stovky a ukazuje to nejmíň 12.38 V... nejvíc 12.5 V Měřím to po stání auta z druhého dne. Pod 12.38 zima léto to nikdy nekleslo... minimálně toto to drží stále. Auto jezdí manželka 10 km do práce a dalších 10 zpět se zastávkou ve škole a v obchodě...pokaždé startuje. Parkování přes noc v nevytápěné garáži, ve dne na ulici. Zda je to více než normálně netuším, ale když jsem byl u Jirky, tak se mě sám ochotně ptal co chci nakódovat a mimo jiné mi tam měl udělat dle jeho slov potlačení rekuperace. Dokonce mi i celkem podrobně vysvětlil postup... jenže já ani netušil co říká . Když baterii dobiju na 12.8 V, tak mi to nedrží a opět to klesne na udanou hodnotu.1 bod
-
Ano, zruším si tedy indikaci blinkrů, vyhřívaných sedadel, atd. To přeci nepotřebuji, blikač slyším a sedačka hřeje. Jde přeci o životy. Šlapeš už tady ve vlastních lejnech.1 bod
-
A nedají si pokoj! Založte si novej topic nebo příspěvek kde budou lidi dávat líbí nebo nelíbí a uvidíte já to dopadne. A jak to bude s těmi zasterkami ?-1 bodů
-
Zkusme chvíli počítat: 1l benzinu je cca 2.3 kg CO2. To znamená, buďme optimisty, že hodinová produkce na volnoběh bude 1kg. To odpovídá cca 16g CO2/min. Pokud je skutečně pravda, že během NEDC běží motor 28% času na volnoběh, předpokládám, že se to týká jen městské části, která trvá 13 minut, tak dejme tomu, 2 minuty by mohl být SS aktivní. To tedy ušetří 32g hnojiva pro kytičky. Při celkové délce cyklu cca 11km je to asi (dovolím si "vzít si zpět" předchozí zaokrouhlovací chyby) odpovídá 3 g CO2/km. To je asi 75kilokreditů na uhlíkové dani, které mohu věnovat "prémiovým" modelům, či jinak zužitkovat... Kdo by odolal...-1 bodů
-
Jako majitel toho předřazeného vozu (bit z druhé ruky) ho hodlám používat dalších minimálně 10 nejlépe 12 let do stáří 15 let, tedy pokud to při úsporách které jsou na vůz aplikované vydrží. Proto musím říct že tomuto nesmylu odolavam tak že ho mám trvale deaktivován ať na to nemusím myslet. Každému musí být jasné že pokud že jednu jizdu startuju 1 nebo ve špičce 30x je to pro auto zahul! Podle přestav výrobce ho máte po 4 letech sešrotovat a výrobce to dále nezajímá.... A na závěr zkusme počítat jedná fabia kde volant neni v příplatkové výbavě stojí řekněme odhadem 370 000 (přibližně,už čekám reakce že vedle maj za 369 999). V pripade uvažovaného cyklu tak se s/s budu potřebovat určitě min. 2x kusy vs. 1ks z vypnutým s/s. A vzniká neodolatelná úspora min 370 000 které zase neodolají všichni řidiči kteri auto vlastní sami za sebe, tedy mimo ekoteroristů. Tak a teď mě udejte do škodovky a Bruselu ať mi přijdou auto zabavit a pro pobavení lidu na náměstí ho sešrotuji. A tím by to snad už stačilo ne ?-1 bodů
-
Ač nejsem moderator a neni to tedy moje starost, myslim ze diskuze s Johny.z asi nikam nepovede. Zkuste ukazat že se dokažete nad ekoteroristy povznest a nereagujte.-1 bodů