Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/13/19 ve všech sekcích

  1. Tak tak. Nevím jak bych se smířil s absencí tempomatu, vyhřívaných sedadel, kliček vzadu, sunsetu, projektorů, kessy, na plecháčích, bez bolera se smartlinkem, dešťového/světelného senzoru, šestikvaltu, 81kW, front asistentu, zadních kotoučovek, corner lightu, MF volantu, koženého paketu, opěrky, dark brushed lišty a dalších věcí, na které jsem zapomněl. Plno dalších věcí naopak mi ještě chybí. Jak bylo napsáno, je to o preferencích a já mám auto hlavně pro radost, jiní zase na práci. Bylo to holt dražší. dopl. Tažný nemám a nepotřebuji.
    3 body
  2. Parkovat na sídlišti, tak mám starého žigula a bylo by vedle mě pokaždé místo [emoji23][emoji23]
    3 body
  3. Ne, tak docela, rozdíly jsou Trum předFL: 1.0 TSI 70kW - 286 900/296 900 (HB/Combi) Rezervní kolo ocelové plnohodnotné, zvedák vozu, klíč na kola, bez sady na opravu pneumatik Malý kožený paket a dekor Piano černá Přední mlhové světlomety Active FL: 1.0 TSI 70kW - 299 900/313 900 (HB/Combi) Odkládací schránka na deštník s deštníkem pod sedadlem spolujezdce Světelný asistent (automatické spínání světel, Coming Home, Leaving Home) Halogenové světlomety s LED denním svícením Hlavní rozdíl je ten malý kožený paket, který dělá z vnímání interiéru opravdu hodně. Ale podstatně lépe teď vychází Ambition FL, který přináší: kožený paket, litá kola, Swing, chromové doplňky, mlhovky, zadní kotoučové brzdy, omezovač rychlosti, FA a další za příplatek 20 000kč oproti Active. Tak bohužel u nás většinou pokud chtějí udělat dojem, tak nekoupí Fábii ve "Full", ale koupí si olítané, ideálně Bávo nebo Audi, popřípadě když je "nouze" tak Octavii v TDI s prověřenými 99 999km... A myslím, že tato skupina se moc neprotíná s tím kdo si chce koupit Fábii s výbavou (upřímně, ona Fábie ikdyž je vybavená, tak je to stále jen Fábie ).
    2 body
  4. Priplácal si za výbavu Trumf.. čiže nemôžeš tvrdiť, že máš základ. Základ je výbava Active.. Ja potom tiež môžem tvrdiť, že mám základ, pretože mám výbavu Style+.. a ja už nemôžem za to, že tam bolo veľké rádio + automatická klíma + vyhrievané sedačky + mfd + tempomat x iných blbostí..
    2 body
  5. Presne tak. Prve 3 auta isiel dole maraznik, teraz uz bez. LEDku stale pouzivam tie iate. Navyse ked uz som sa tam nevedel dostat, tak pri tej mojej prvej vymene som rovno spisal dany postup. Nic viac za tym nehladajte... A komu sa medari vymenit, tak moze demontovat svetla
    2 body
  6. Jojo,každý máme svůj názor na věc a o tom to všechno je
    2 body
  7. Nebo si kup Citroen Kaktus ty maji z venku na dverich ty ABS segmenty nebo jak se to jmenuje. [emoji23]
    2 body
  8. Už delší dobu stavím modely z lega a rád bych se o ně formou návodů podělil s Vámi. V současné době se začínám věnovat starším modelům Škoda, momentálně mám hotového Rapida a pracuji na 120 mezitypu. Dále je v plánu erko, stovka a další, ale vše záleží na zájmu lidí. Bohužel kromě toho, že tvorba kvalitního návodu zabere dost času (10-30 hodin + tvorba modelu ve 3D), tak abych vše otestoval musím podle návodu model někdy i několikrát sestavit. Proto by se mi hodila podpora. Na oplátku za měsíční příspěvek nabízím dané návody včetně seznamu kostek a samozřejmě pomoc s jejich individuálním zakoupením, aby si model mohl postavit kdokoliv doma. Podpořit mě můžete na této stránce, za příspěvek 5 dolarů dostanete návody a seznamy kostek, za příspěvěk 10 dolarů navíc i 3D modely, které se v daném programu dají snadno upravovat, měnit barvy a dále přizpůsobit podle sebe. https://www.patreon.com/user?u=15669189 Veškeré dotazy ohledně modelů a věcí kolem rád zodpovím na Facebooku a nebo samozřejmě i zde. https://www.facebook.com/PsychoWard666-LEGO-models-338105333453378 Samozřejmě budu vděčný za sdílení mezi vašimi přáteli a známými, které by to mohlo zaujmout. Děkuji všem za podporu.
    1 bod
  9. ... než 80km/h a tuším i ABS musí být v činnosti více jak 3s. Myslím že jsem to četl někde od Mavericka
    1 bod
  10. preto som mal kedysi Ambition Plus a teraz je to moja vlastná wirer edícia :D
    1 bod
  11. @Jay Kay Posle vše se to nabízelo SK a DE (v okolí ČR), v ČR o tom nevím. Zde je výbava co by to mělo mít v SK: http://dealer.skoda-auto.sk/SiteCollectionDocuments/cenniky/skoda_fabia_joy_cennik.pdf každopádně určitě dovoz. @velkej.tom Shodnem se na tom, že Trumf vypadá schopně, o tom žádná, taky souhlasím s tím, že ta FIII Trumf je lepší volba jež nějaká ojetá OIII v Activu. A připlácet jsi ani nemohl, protože to u Trumfu nešlo, jen sis připlatil za Trumf a to tažné (to je vše co šlo). Současný Active vypadá takto: A když to porovnám s Dynamic interiérem, tak ten posun tam je prostě znát A nejde jen o vzhled, ale ty sedačky mají delší sedáky, tušší výplň (a lepší boční vedení), pro mne třeba velká výhoda na delší cesty. Do Trumfu nikdy nešlo rádio s možností spojení s telefonem (BT je pro mne dnes v autě nutnost) a další věci (parkovací senzory, vyhřívané sedadla, FA a další, už bylo vyjenováno výše). Ale ono to bude hodně ovlivněné tím, že ty bereš auto jako pracovní nástroj (pak ano, Trumf na popojíždění a tahání kárky je super a cena také). Ale odsuzovat ty co si připlatí, je to o komfortu na delší cesty. Tak jako silnější motor, na to, abych dojel do Lidlu a zpět stačí i motor ze sekačky, přesto zde má sousta lidí 1.2/1.0 TSI v 81kW variantě...
    1 bod
  12. @velkej.tom ale pozor, ty nemáš základný interiér... ten vyzerá takto nejak.. ;) a je to sakra rozdiel oproti príplatkovému.. ..a to sa dá priplatiť ešte viac! ;)
    1 bod
  13. Ten lacinej interiér už dle mě moc neplatí našel jsem pár momentek v pc mojeho "pracovního žebráka" lidičky nebojte se základu :))) to by byl slogan jako krá... :) PS: škoda, že nemám nějakou fotku sedaček, sám jsem byl překvapen... PPS: ještě jsem našel pár momentek starého pracovního auto, šlo o 18let stou Corsu C 1.2 16V 55kw atmoška na první fotce paleta cementu 56 pytlů po 25kg 1,4tuny + 6ks geberitu + 6 mís v autě a pohoda :) náhrada proti Corse lítá jak drak :) tak dobrou ruku při nákupu páni...
    1 bod
  14. Ptal se na Combi, to Polo ani Ibiza nenabízejí. Navíc jsou podstatně dražší a v neposlední řadě se dívá po ročních vozech...
    1 bod
  15. Martabe a DušanVe, jestli je v tom základu vše pro normální provoz, tak podle mě nadstandard na to, že je to základ (já bych se i spokojil se čtyřma kolama,volantem a tažným:), ale to je na každým, je fakt, třeba, že tam není tempomat kterej by mě asi nejvíce chyběl, ale jde dodělat za 5700kč tak nastává otázka jestli mě to za tu částku stojí. Jinak nejsem nějakej spisovatel a mega fanda toho či onoho a nechci se chlubit, nebo zakládat sekci "moje fabie" jak dobrej kauf jsem udělal a za jakou cenu... Toto forum mě párkrát dosti pomohlo a inspirovalo a ušetřilo nemalé peníze u vozů: citigo, fabia III, octavia III, ať už tipem na samotný nákup, tak i radama ohledně vyřešení nějakěj trablů na autě, tak já to chci touto formou tomuto foru nějak vrátit, protože když si to necháme pro sebe (beru obecně) a budeme pouze vyzobávat tipy a triky,řešení různejch problémů na našich škodovkách a nenapíšeme naše řešení,postřehy které zase mohou pomoci dalším , tak je to celkem sobecké... hau :)
    1 bod
  16. A tím chceš říct, že ta další spousta lidí co zde máme FIII Style nemá rozum , dle mého ne, jen prostě každý má jiné preference. Nejde o to se předvádět, ale třeba pro mne auto bez automatické klimatizace a tempomatu je značné stranění komfortu. Ale já nepoužívám auto jako pracovní nástroj a v 99% případů jezdíme max ve dvou. Takže raději vybavená Fábie než Octavia v holobytu (k čemu by byla, hůř by se s tím ještě parkovalo, a nepotřebuji se ukazovat "mám na Octavii"...), navíc, ikdyž třeba má Fábie byla ceníkově dost nad 400tis. tak za cenu za jakou nakonec byla reálně by se nedala nová OIII sehnat snad ani v tom základu... Ale jako všechno, je to o prioritách daného kupujícího.
    1 bod
  17. Trumf byla dobrá nabídka, ale to že už v základu je vše, to bych netvrdil. Ano, stačí to, ale jak si člověk zvykne na nějakou výbavu, už je to horší... (ikdyž ani tak nemusí být cena příliš rozdílná) Pokud chceš, můžeš si založit téma v sekci "moje Fábie", určitě to to oceníme :)
    1 bod
  18. Pokial je v TP uvedene M+S k nejakym rozmerom, znamena to, ze tento rozmer je mozne pouzit len so zimnymi pneu. Neznamena to, ze na inych rozmeroch by ste nemohli pouzit pneu s oznacenim M+S. Retaze: pytal som sa v servise a tam mi povedali, ze pokial sa mi vojdu retaze na iny rozmer tak nie je problem. Dalej som to neriesil.
    1 bod
  19. Výměna oleje po 10000km mimo servisní interval. Jen výměna oleje + filtru. Nic jiného ani auto nebylo připojeno na diagnostiku. Olej jsem chtěl si donést vlastní, není problém. Při dotazu jakej olej a viskozitu mě bylo pokažde rěčená jiná. Tak první výměnu jsem nechal vyměnit servisem vč. oleje . Cena 3.565,-Kč vč. oleje 0W-20
    1 bod
  20. Zas take ... kde je nahodou pred vianocami fotka ctek nabijacky. Uz s tymi clankami chodte niekam.
    1 bod
  21. Pokud člověk parkuje na sídlišti, může se rozloučit s nepoškozeným autem. Lidi na to serou, je jim jedno, že je vedle nové auto. A hlavně, pokud je úplně nové nebo alespoň trochu vypadá draze, jistí to škrábanec klíčem.
    1 bod
  22. 1 bod
  23. doporučuji tuto FB skupinu. Dozvíte se zde vše potřebné: https://goo.gl/SD5pXw
    1 bod
  24. pre svetlá áno, pre výmenu nie. už mením žiarovky za LED priamo na aute. dá sa to
    1 bod
  25. Pawouk- pěkný manuál od ŠA jak se zbavit zákazníků a odpovědnosti za závady. Jestli je to tak hezky sepsané i u ostatních možných důvodu k reklamaci tak to zaslouží značku kvality ,, ČECHŠMEJD".
    1 bod
  26. 1 bod
  27. Tak si začínám chrochtat nad chrochtákem :). Přestěhovali nás do Stodůlek, tak to mám přes celou Prahu. A paradoxně je to nejrychlejší autem, takže místo 25 km denně jedu skoro 80. Myslím, že se mi nafta i v budoucnu vyplatí.
    1 bod
  28. Rozhodně. Celá ulice mi bude závidět Škodu Octavii 7. generace s motorem 0.5 MPI, který bude ze dvou válců jeden vypínat, pokud pojedu nad 50 km/h.
    1 bod
  29. Já si ale nekoupil garsonku ve Varech, abych ji musel splácet do 60. V pětačtyřiceti to mám splacený a pak si budu kupovat už jen nový Škodovky.
    1 bod
  30. Honí s manželkou vatu 24h denně. dítě 24h v soukromé školce. Ale barák v kterém tím pádem vůbec nejsou se hold musí zaplatit do 60ti let. ??
    1 bod
  31. 3 km tam a 3 km zpatky? Na to bych si smad ani nekupoval auto
    1 bod
  32. Ford se vyrabi proto, aby Opel nebyl nejhorsi auto Jinak, Renault je pro odvazne skolacky. Peugeot a Citroen jsou dneska uplne jina liga. Frantici vstali z mrtvych a myslim si, ze treba Peugeot 308 neni vubec spatna volba, nehlede na velmi povedeny design. Pokud mas "trochu vice" penez, tak 508 je skvely auto. Korejce nebrat! Co H. Civic? T. Avensis? Dobre volby. Kdyz koncern, tak Octavia. Ne zadnej nasmradenej Golf, navonena bida A3/A4 nebo tuctovej a bolavej Prassat
    1 bod
  33. To je pouze chyba ulozena v pameti zavad, nikde to nic nehlasi. Vypne to SSS i rekuperaci a inteligentni dobijeni. Nastavi se tim automaticky nejake to standardni trvale dobijeci napeti.
    0 bodů
  34. Při běžném používání není potřeba baterii vůbec dobíjet. Problém je u nových aut to, že se baterie v rámci úlitby ekoteoristům (emise) "inteligentně" nabíjí na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Škodovka (a další automobilky) o tom v návodu samozřejmě nikde nepíšou. Pozná se to tak, že je na konci "-" kabelu u baterie sonda proudu, ze které jdou údaje (napětí, proud, teplota) přes konektor do řídící jednotky. Řešení, jak přepnout nabíjení na 100%, je jednoduché, rozpojit konektor u sondy (současně se vypne Start/Stop). Ideálním řešením, bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy.
    0 bodů
  35. Už od roku 2004 může servisní prohlídku předepsanou výrobcem provádět jakýkoliv neautorizovaný servis. Neautorizovaný servis musí akorát dodržet postupy dané výrobcem a používat certifikované náhradní díly. Majitel vozidla tím nepřijde ani o záruku a ani o prodlouženou záruku. Je to úplně jednoduché, prostě ti servisní knížku vyplní neautorizovaný servis. http://jankubelka.cz/blokova-vyjimka
    -1 bodů
  36. No ale koroze pouze na bocnich dverich, to je dle me lepsi, nez kdyby rezly blatniky nebo podvozek. Dvere jdou jednoduse vymenit.
    -1 bodů
  37. Které gumy myslíš? Těsnění skla (okna)?
    -1 bodů
  38. Jaka je cena novych dveri?
    -1 bodů
  39. A jaka byla konecna cena? 3 dvere ti menili a 1 lakovali?
    -1 bodů
  40. Ale vadi necemu ten chybovy kod? Ja myslim, ze ne. Je to jen informativni zprava pro servis.
    -1 bodů
  41. EFB nebo AGM. Samozrejme napr. u auta z druhe ruky se na to spolehat neda, i s normalni levnou autobaterii to bude par mesicu po koupi jezdit.
    -1 bodů
  42. AGM pry davaji predevsim k dieselum.
    -1 bodů
  43. @Aleš_BX očividně si umím vyměnit olej sám abych věděl kolik mi z 4L balení zbude víš jak.. to co ti výrobce namaluje na papír mnohdy nekoresponduje s realitou. Když si olej měním sám, a nechám po proplachu poctivě vykapat, zbudou mi maximálně 2 deci při dolití na risku max. Ty do servisu doneseš 4L balení, oni to chudáci udělají poctivě a ty je jebeš za to že ti nevrátili 7 deci? To není princip ale debilita Koupíš si auto za 350K a pak řešíš desetikačky na oleji.. Škoda že je tu stále přežitek toho že i zákazník kretén je pán, měli ti ten vlastní olej omlátit o palici a vykašlat se na tebe. Protože takové jednání z tvé strany je tak max na presdržku Díky bohu že já mám své zákazníky zdravé..
    -1 bodů
  44. Mozna jsou na kazdem boku jine, tedy zrcadlove obracene?
    -1 bodů
  45. -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...