Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/19 ve všech sekcích
-
JJ, brácha v tomhle nezná ani bráchu, když se někde pěkně rozepíšu mimo téma, tak mi to zas rychle smaže...5 bodů
-
V USA a Kanadě se prodalo více manuálních převodovek...... 991.2 GT3 PDK - 34% vs manuální převodvka 66% @stanmar Furt říkám, že DSG je naprd převodovka., ale je to jenom možná softwarová záležitost....3 body
-
Já myslím, že kdyby tu továrnu zavřeli, tak záchrání celý svět, včetně Plejtváka.3 body
-
A je dokázáno, že lidé jedí víc banánů, než opice. . . . Je fakt, že opici jsem ještě neměl.3 body
-
No pro spoustu "řidičů" je nadlimitní i 100 km/h. Navíc překročení povolené rychlosti není největší bolestí jízdy po dalnici. Ale máš pravdu nad určitou rychlost to už je na pováženou. Nicméně mám spíš větší strach z těch idiotů co mají v ruce telefon, nebo jsou pod vlivem alkoholu či drog, nebo hazardérů jenž predjíždí na mimodalničních silnicích hlava nehlava.3 body
-
To víš pro mravokárce a ty jenž za všech okolností dodržují veškeré předpisy je 180 km/h vražedná rychlost.2 body
-
Sabi jasně. Jako bych to viděl. Koupil jsem si ukrutně našlapaný Lambo. A kolik z toho vymáčkneš? Neskutečných 180. Ale byl to masakr.... Hmmm to dá Fábie. [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]2 body
-
Jj, je to tak. Ale za chvíli za nás budou auta i řídit. Pak se na srazu budeme moct konečně vožrat ?2 body
-
2 body
-
2 body
-
Já se musím taky Pawouka zastat, dělá jen svojí práci. Holt na nadávky je tu jen tahle hospoda ?2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak tohle je ale velká vyfikundace :D chtěl bych vidět jak to pak dostane dolů :D1 bod
-
No, mravokarce jsem treba ja. Jiste ze, v x% 180 staci. Pokud budu mit dodavku, Landcruiser, RAM kde nejde o rychlost ale o neco jineho. Staci i 160 klidne. Tady jde ovsem o neco jineho a to i me jako mravokarci vadi a to o princip a o svobodu. A pokud si to nekteri jeste neuvedomuji tak z nasich svobod se ukrajuje cim dal vice pod ruznymi zaminkami ve vsech oblastech lidskeho konani. Zakazy, prikazy a narizeni to je ten smer EU.1 bod
-
Vzít magnet, ručním lisem ho rozdrtit a posypat auto a už tam nikdy nezaparkuje :D1 bod
-
Pokud má světelný zdroj nad 2500lm (myslím) musí mít nivelaci a ostřikovače (počítá se "zdroj", takže každá LED ve světle, né světlo jako celek, proto třeba LED většinou projdou bez nutnosti nivelace a ostřiku, protože mají ve srovnání s Xeony mnohem více slabších zdrojů). Ale jak říkám, jen jsem napsal co říká legislativa a upřímně já osobně nemám s LED problém, pokud neoslňují. Ale když už se ptali na tu STK, tak mne přišlo OK to napsat, ať jsou lidi informování jak to má být (to jak to ve skutečnosti je, to už je věc druhá). Ale ano, máš pravdu, o tomto toto téma není, ostatně ono není vůbec o LEDkách1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Odemčená verze Carista_v3.8+beta-29.apk Carista_3.8_beta29.apk odstraněna závislost GP https://ulozto.cz/tam/_xuwn3kY4Uuqt1 bod
-
Marku, to si já o DSG myslím taky, jenže majitelé jenž ji mají, se často cítí dotčeně. Řekl bych, že k ostré jízdě je vhodnější manuál a na normální a klidnou to DSG může být dobré. Bohužel v dnešní době při kombinaci silnější motor a v případě pohonu 4x4 ani manuální převodovku u koncernu pomalu nekoupíš.1 bod
-
Ja som tiez v 11 mesiaci byvaleho Superba predal a rozmyslal o FL,ale nakoniec som si povedal,ze kvoli par zmenam taku dobu cakat na nic prevratne sa neoplati a zobral som v january ten terajsi.Po zhliadnuti prvych foto FL nebanujem.1 bod
-
Ty senzory - tipuji, ze to je pouze mula nejakych el. systemu, ktere s faceliftem vubec nesouvisi...1 bod
-
Spíš jestli netestují různé verze těch senzorů, nebo různá nastavení a neporovnávají pak data.1 bod
-
Instalace bez problému. Pro Rapida od bety 26 žádná nová funkce.1 bod
-
1 bod
-
@lumirnavrat Na starém autě mi vždy pomohlo zhasnout potkávací světla a rozsvítit pouze mlhovky. Ani nevím jestli tohle Fabia umí, takovou mlhu jsem už dlouho nezažil.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To to tu nikdo necte nebo co neni to tak davno, co jsem to tu obnovoval. @Jan R. @OnMiT312 @bojler1 bod
-
Pawouk je v pohodě. Tohle je jedno z mála fór, kde opravdu není bordel a Pawouk je jeden z těch, co to tu takhle udržují.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hore mas to,na com auto zislo z linky vo fabrike,dole mas alternativy,ktore tam samozrejme mozes obut.Ved na to tam su?1 bod
-
Z toho si nic nedělej. Já dostal 2 měsíce po sobě distanc. Jednou za to, že jsem nazval autory emisních regulí čůrákama, prý je to vulgarita, nicméně podle mě vůči těmto lidem ještě slabé slovo. Podruhé za to, že jsem nazval debilem někoho, kdo se tu chlubil, že u stojícího auta na místě točí volantem a ještě k tomu stojí na brzdě. A pak se diví, že mu praská v řízení. Bych chtěl vidět řízení, co toto zacházení vydrží :-).1 bod
-
To bych nevydržel . Ale vzpomněl jsem si jak jsme jako pubertaci strkali zápalky policajtů do zámku u služebních aut .... Držím palce a pevný nervy ať se tvůj problém brzo vyřeší.1 bod
-
1 bod
-
Hele koukněte se na Plačku s Koktou, jakou mají zde hodnost, my rozumní máme "senior" Možná jsem něco prošvihnul, nebo je to novinka?1 bod
-
Ano, slušný servis ti to řekne. Ale znáš to, všechno je to přímo závislé na lidech...1 bod
-
Zdravím, jen tak pro zajímavost našel jsem inzerát Roomstera který má najeto 515000 km s motorem TSI.V příloze můžete mrknout na kompletní historii. 515000r.pdf1 bod
-
Na všech dálnicích u nás jsou úseky, kde se dá bezpečně jet klidně třeba 180 km/h. Vše to závisí na počasí a provozu. Pokud tím nikoho neohrožuje, nijak mě jeho jeho jednání nepobuřuje. Je daleko víc nebezpečnějších manévrů a činností spousty řidičů než je rychlejší jízda.1 bod
-
na spojenie plechového držiaka s plastovou "objímkou" čo je na LED žiarovke. nutné to nie je, lepšia manipulácia1 bod
-
ja som objednával z aliexpressu, dorazilo to ako komplet a funguje. trochu som si dizajnovo upravil horný držiak https://forum.skodahome.cz/topic/136988-fabia-iii-combi-ambition-plus-wirer/?do=findComment&comment=23725501 bod
-
Tak určitě lepší řemenová 1.2 než litr s filtrem ?, 1.2 81kW bude za 10 let třeba modla, jako rotačka v O11 bod
-
https://autobible.euro.cz/mazda3-2019-vs-skoda-scala-kia-ceed-ford-focus-vw-golf/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu1 bod
-
Konečně máme teplo, tak jsem začal lepit těsnění. Odtud jsem objednal 10m profilu 090 072 viz: http://www.guma.cz/profilova_guma-mikroporezni.htm Odtud jsem objednal oboustranou lepicí pásku viz: https://www.azktrade.cz/3m-5952-vhb-oboustranne-lepici-paska-sedocerna-navin-3m/ Něco jsem měl doma a začal jsem obcházet auto s dětskou plastelínou a dělal jsem otisky, jako zubař. Prostě jsem hledal, kde je mezi dveřmi a karoserií, pokud možno rovnoběžná, ne moc velká mezera, která by se dala utěsnit. Co z toho vyšlo je patrné a komentované na fotkách. Nejvíc problémů dělají odtokové díry na dveřích, které musí zůstat volné, ale právě přes ně by bylo ideální místo k nalepení těsnění. Obešel jsem snad všechna auta sousedů a známých a lezl jim pode dveře zkoumat těsnění. Snad mě nemají za úchyla. Lepicí páska je sice brutálně drahá, ale nechtěl jsem riskovat, že se to za týden odlepí. Odmašťovat se musí (důkladně) lak i gumy pouze lihem nebo isopropylem. Prý zbytky benzínu by mohly porušit přilnavost pásky. S lepením pásky máte pouze jeden pokus, prostě drží jak čert. Gumu je pak nutno na pásku pořádně přitlačit (na tom prý závisí pevnost spoje). Přítlak má být min. 2kg/cm2. Pevnost spoje je maximální až po 72 hodinách. Samolepicí gumu, která je nalepena na přední hraně zadních dveří jsem koupil v železářství a nalepil ji přímo s původním lepidlem. Je až zbytečně velká (10x10mm) stačila by menší (8x8mm), ale neměli v černé barvě. Pokud tato guma (spíš lepidlo) selže, pak budu shánět tu menší a nalepím ji tam tou 3M páskou. Gumu, kterou na obrázcích nazývám "opěrnou" jsem měl doma. Je možné použít jakoukoliv gumu (i plnou) tloušťky 7-9mm. Po nalepení těsnění jdou dveře trochu "gumověji" zavírat. Prostě se s nimi musí trochu víc bouchnout (hlavně ty přední). U předních dveří to způsobuje přední těsnění. Toto těsnění mohlo být pouze 13mm tlusté, jenže jsem nesehnal podobný mikroporézní profil v menším provedení. Je pravda, že mikroporézní guma je velmi měkká a pružná a má i trochu tvarovou paměť, takže doufám, že se to trochu omačká. Stejně i tak je zavírání dveří Fabie mnohem kulturnější, než u aut, které jsem dosud měl (VW Caddy, Mercedes Vito atd....). U těchto aut, se zvláště s posuvnými dveřmi, muselo neskutečně řezat. Když jsem měl nalepené pouze spodky na levých dveřích, tak jsem musel nutně odjet. Po cestě zpět nepatrně pršelo, ale levý práh zůstal čistý, zatímco pravý by zaj*baný až hamba. Takže přeji všem, kdo se do toho pustí, příjemnou zábavu a méně soustrastných pohledů od sousedů nebo manželek (co to ten blbec zase dělá). Zima to prověří. Jinak proklínám konstruktéry, kteří toto nedořešili. To je jako šetřit na domě za 3 melouny a nekoupit si dveře do zádveří. Některří to řeší rohožkou (prahové lišty apod.).1 bod
-
Z ničeho neslevuj bude tě to později srát!!! Byl jsem na tom stejně u RSa a když jsem kupoval 1,4TSI tak jsem neslevil z ničeho a jsem rád!!! Zatlač na prodejce na slevu z téhle cenofky to vidím kolem 70ti dolů!!!1 bod
-
Díky, super ;-). Podle popisu by mělo jít vypnout regulaci baterie deaktivováním položky 61 "Regulace baterie" v Gataway J533, případně zkusit změnit bit 1 (první) v bloku 25, Pole 1 z "1" na "0" (Napětí baterie). Vždy bude fungovat vypnutí rekuperace a Start/Stop rozpojením konektoru sondy proudu na konci "-" kabelu u baterie.0 bodů
-
-1 bodů