Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/29/19 ve všech sekcích

  1. Tak v tom jsme určitě stejného názoru. Je to jen jedna část mozaiky, kterou si každý musí sestavit dle svých preferencí.
    3 body
  2. Jistě, i Barum či Matador splní svoji funkci. Že v testech vyhrávají povětšinou zavedené značky asi neznamená, že by to měli zaplacené. Aféra okolo koncernu Continental je už snad minulostí. A pořadí na předních příčkách se mění, takže to není jen o jedné značce. Pokud to vztáhnu na cenu, tak ta je vzhledem k ceně disků a potažmo celého auta celkem zanedbatelná. Jestli se někdo rozhoduje podle ceny, je to jeho věc, mě se to třeba vrátí třeba tím, že zabrzdím o metr dřív než na levnějších pneu...
    3 body
  3. Pořídil jsem čtyři roky starou 4x4 s motorem 110kW CRMB má najeto 100tis km. Až po ujetí několika stovek km jsem začal vnímat škubání při lehké konstantní jízdě, zejména s otáčkami kolem 1500-2500tis/min. Zejména na rovných silnicí je to potom cítit jako na lodi která přejíží mírné vlny. Zároveň je cítit škubnutí při mírném rozjíždění. Pro mě je to nepříjemné, ale každý řidič to nemusí zaznamenat. Podařilo se mi dopátrat, že jediná měřená hodnota, která se při cuknutí změní je hodnota "hlavní vstřikování: počátek buzení", kdy prudce spadne o několik stupňů a následně opět vzrůstá. Alespoň pro ilustraci jsem vyfotil změny hodnot v grafu. Červeně jsou otáčky motoru a zeleně úhel počátku vstřiku, v těch propadech je cítit škubnutí. V autorizovaném servisu, tam zatím přehráli SW, ale bez změny. Máte někdo podobnou zkušenost?
    1 bod
  4. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
    1 bod
  5. tak za mne vyreseno najeto 2800km bez nahodneho vymazani... konecne:-)
    1 bod
  6. taky mam swing 2015.. nastaveni svetelneho senzoru mi radio ukazuje...ale zase mi nejde nakodovat abych mel v nabidce komfortni ovladani oken ? PS: to, ze by to stejne nefungovalo, maximalne okno ridice vim ?
    1 bod
  7. A k tomu pomáhají i různé testy. Pokud by byly všechny pneumatiky s velmi podobnými vlastnostmi, asi by bylo zbytečné jakékoliv testy vůbec dělat. Navíc sám (a nejspíš ani i naprostá většina zde přispívajících členů fóra) nemám nikdy takovou možnost vyzkoušet tolik značek pneu najednou. A názory ostatních můžou někdy také pomoci při výběru. Jinak by tohle fórum bylo také zbytečné. Nikdo tady netvrdí že si máš koupit jenom tuhle (...) jedinou značku a že jiná je špatná. Každý máme různě postavené priority, a to neplatí jen při výběru zimních pneumatik.
    1 bod
  8. Já chtěl jenom napsat, že bych určitě nešel koupit pneumatiky na základě odpovědi na nějakém fóru. Protože to prostě není adekvátní. Každý máme jiné požadavky, jiný styl jízdy a hlavně jezdíme každý jinak. No a asi poslední důležitý faktor je každého jiný vnitřní pocit z jízdy.
    1 bod
  9. Proč nekriticky? Ještě před pár lety byly korejské automobilky se svými vozy k smíchu, no a smích přešel. To stejné platí i pro ty čínské pneumatiky. Mají peníze na vývoj, mají technologie, mají na to lidi z celého světa. A co nemají, ukradnou. Tak se není čemu divit. Na pneumatikách nešetřím - je to jediné, co spojuje auto s vozovkou, tam se není o čem bavit. Bohužel nemohu sloužit se zkušenostmi s tímto rozměrem (17") a na OIII - mám za sebou pouze jednu zimu a sněhu bylo pomálu. Ale za celých 25 let, co řídím, jsem poznal rozdíly v jízdních vlastnostech u zimních pneu, i když to bylo u jiných aut.
    1 bod
  10. Ono je to také to samé s těmi čínskými pneu, které zcela nekriticky udělaly v poslední době takový pokrok, že předčily světoznámé výrobce (viz.kompletní výsledky testů výše) a přesto si je většina nekoupí, protože přece “Čína” a nezní to jako “Mišelin, Dánlop a kdoví co ještě čoveče”. Na ledu, zmrazkách nebo namrzlých mostech nad řekou hodíte stejný smyk s Nexenama, Barumama, Savama, Michelinama atp.. Pokud si někdo myslí, že má prémii a může jezdit v zimě dynamicky, jak tu zaznělo, tak mu asi není co vysvětlovat.
    1 bod
  11. Řešíte píčoviny. Kolikrát se asi tak trefíte počasím do přesně stejných simulovaných podmínek co mají při testech? Kolik lidí dokáže reagovat tak rychle v nenadálé situaci, jako člověk co je na to při testu připravený? Každé auto je jinak těžké, takže i brzdná dráha se bude kus od kusu lišit a jestli někdo kupuje pneumatiky jen podle nějaké tabulky, tak je to stejný hlupák jako ten, co kupuje pneu podle ceny. Kdo z Vás pozná v kritické situaci jestli ty 2m (2m jsou v testech klidně i 15 míst k horšímu) delší brzdné dráhy způsobila značka pneumatiky, nebo víc sněhu na silnici, nebo vyjeté koleje atd. Podle mě jakoukoli zimní pneumatikou která bude od zavedených výrobců neustále chybu. Všechny jsou důsledně testovány a plný normy takže ty bodové rozdíly z testů jsou v podstatě minimální a nic nevypovídající. Za mě jsem jezdil Barum, Michelin, Dunlop, Continental, Bridgestone, Nokian a nikdy jsem neměl pocit, že by byly nějak extra špatné. Na ledě klouže všechno, na břečce jsou lepší ty s velkými drážkami, ale zase když jede člověk normálně, je to jedno. Na suchu jsou rozdíly jen v hlučnosti a rychlosti opotřebení. Každý rok se tu rozjede na podzim takhle kampaň o top pneu, každej tu plácá svoje rozumy a přitom je to v podstatě jedno. A hlavně každý z nás má jiné pocity z pneumatik, takže mě se může Barum zdát hrozná a Franta od vedle na ně nedá dopustit.
    1 bod
  12. Velmi ukřičená, neatraktivní, nevzhledná žena s hrubými rysy vchází do Tesca s dvěma dětmi za sebou, křičíc oplzlosti na ně celou cestou ke hlavnímu vchodu. Vrátný u vchodu jí říká: Dobrý den madam, vítejte v Tescu, máte nádherné dětičky. To jsou dvojčata?" A tlustá, škaredá žena přestane křičet, potáhne nosem a povídá: "Samozřejmě, že nejsou. Starší má devět a mladší sedm. Proč si myslíš, že jsou dvojčata? Copak vypadají stejně ty idiote?" "Absolutně ne", odpovídá jí vrátný. "Jen nemůžu uvěřit tomu, že Vás někdo šukal dvakrát.."
    1 bod
  13. A ten kus airbagu nahore je pro kolena? :) Byl/je to kombinovany airbag, dle popisu skody bocni airbag s ochranou hlavy Head-Thorax. Akorat ted ma jiny tvar ...
    1 bod
  14. danikd: Ano.Viděl jsem v interním ceníku prodejců.
    1 bod
  15. [mention=107906]misor1994[/mention] Nakódoval jsem to skrze program Carista a OBD adaptér. Téma zde - https://forum.skodahome.cz/topic/134493-aplikacia-carista-obd2-elm327-adapter/?do=findComment&comment=2417517
    1 bod
  16. Jiný rozměr jiné vlastnosti, to není u nějakého konkrétního typu až taková výjimka.
    1 bod
  17. Taky nefunguje. Asi nahrávají nový DB :)
    1 bod
  18. Ten vzorek ale nevypadá na sníh moc přesvědčivě.
    1 bod
  19. Citigo Style 1.0/55kW 257 900Kč včetně DPH. Pokud půjdeme elektrice naproti a budeme brát jako etalon elektrické CG s nejvyšším paketem za 449 900Kč, pak po dovybavení stojí benzinové Citigo 318 000Kč včetně DPH (paket Plus, paket Comfort, paket Multimedia, deaktivace airbagu spolujezdce, dešťový senzor + "front assist", kola 16 palců, corner funkce předních mlhovek, sunset, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, maxidot, USB zásuvka a funkční paket 2). Snad jsem se někde neuklikl. Je pár prvků, které se do původního nenabízely (hlídání pruhů, vyhřívané čelní sklo) a naopak. Rozdíl 449 900Kč a 318 000Kč za jiný druh pohonu a (ne)řazení mně nepřijde zrovna zanedbatelný. Zvlášť s ohledem na to, že od těch 257 900Kč je na každém, co si tam přihodí. Ďada lidí by se ani přes těch 300 zřejmě nedostala. Ale tak třeba bude později nabídka rozšířena i dolů.
    1 bod
  20. Ano, když budeš mít možnost to třeba jako Martab v práci dobít, nebo Ti není líto a máš na to, dát do toho skoro půl miliónu, tak proč ne. Ale pro "normálního" motoristu je to pořád nesmysl. Kde budou dobíjet Ti ostatní co nemají možnosti (milióny lidí bydlí v panelácích, nemají možnost si to někde v práci, ani nikde doma dobíjet) ? A čím budou jezdit, až jim současná auta dojezdí, zreznou a na nové elektroauto nebudou mít ? A oježděné s vymlácenou baterií ? Ale jak píši již vícekrát, oni nám to asi stejně vnutí. Holt individuální motorismus bude za pár let luxus a ostatní budou spořádaně jezdit sdílenými elektrovozidly a vlaky a elektroautobusy. Jinak proč by nemohlo být dříve Citigo v luxusní výbavě za 260.000,- Kč ? Znám ukecané dosti velké slevy na škodovky.
    1 bod
  21. Vcera v Strakonicich dokodovane tie naj chutovky,co bezny "kodovac" neda.....s maximalnou spokojnostou a prima pokecom musim podotknut.... -dokoncenie plnenia brzd zo zapisom -moznost volby automatickeho vyhrevu volantu voci teplote -zadne svetla pri dennom,s moznostou uplneho vypnutie -aktualizacia panulu pristrojov verzia 1703 -ostrek prednych svetiel pri dlhsom podrzani - sklopenie zrkadiel az po dlhsom podrzani na klucke/dialkovom -comming home/leaving cez denne+postupne rozsvietenie deneho pri smerovke -zatvaranie 5 dveri tlacitkom z vnutra+dialkovy zvyseny dosah otvarania a zatvarania/toto je uplna topka/ -menu offroad navigace -zvysena citlivost pedalu plynu -easy entry aj na sedacke spolujazdca -rozsirene nastavenie pre DCC -zvukove potvrdenie pri zamykani/odomykani -nastavenie moznosti volby citlivosti LA -zmena farby v ambientnom podsvieteni zo zltej,na tu Arteonovu zlatu/sedi dobre k bezovemu interieru/ +aktualizacia jednotiek pre ACC,Columbus a Virtual Cocpit
    1 bod
  22. Tak tady je v černé Podle mě to bude hit, jako v 2009 Yeti. Fajn cena, vzadu místo ( u mě 16cm), pro 4 i na cestu do HR se silnějším litrem to podle mě stačí. Kufr menší ( říkali si i lidi, co to prohlíželi). Výsuvné ochrany hran i vpředu. Světla dveře neseděli jako u toho bílého Moon ( první série, určitě se to srovná) Pro srovnání - kufr Kamiq, Scala a Karoq
    1 bod
  23. Nechci dělat nějaký never-ending flame, ale mezi nejhorší věci na silnicích patří čím dál častěji čínské LED žárovky v reflektorových světlometech, tedy u Fabie v základních halogenech předFL a poFL. Je to bezohlednost.
    1 bod
  24. Trošku blbost značka na přáni je ve formátu 3 znaky mezera 5 znaků a pomlčka bejt nemůže. Tadle je 3+4, takže to není značka na přání. Další kravina. Jak může bejt značka na přání 3+4 znaky?? Šíříte tu kraviny kluci.
    1 bod
  25. A přesto, že jsme "příznivci značky", kterou jsme si vybrali a koupili, tak furt hledáme a bohužel i nacházíme další a další nedostatky, na který nás předtím nikdo neupozornil... Viz třeba debilně navržený ovládání komfortních funkcí "přes rádio" - ano, návrhář systému má jednodušší práci protože má všecky nastavovací ovladače "all in one", ale UŽIVATELSKY je to naprostá idiotovina hraničící s úmyslem hromadně vraždit, protože změnit cokoliv v takovým nastavení ZA JÍZDY se rovná smrtícímu hazardu = mačkat ovládací tlačítka na panelu rádia uprostřed konzole a čumět na výsledek na jeho displeji znamená úplný odvrácení pozornosti od dění před autem - se vším, co k tomu patří, tedy až po eventuální BUM - BÁC - KŘÁP... A takovejch věcí, který má škodovka debilně vymyšlený a naopak který má konkurence udělaný "eňo-ňuňo" by se dalo najít 6 půlek... Já osobně si vždycky při zahlídnutí toho jejich sloganu začínajícího anglickým výrazem pro "JEDNODUŠE" automaticky doplňuju na druhý místo slovíčko STUPID - když už to nemůžu ovlivnit jinak...
    1 bod
  26. To samé říkám o Oktávii.
    1 bod
  27. Ahoj priatelia australskeho kontinentu. Chapem ze pre vacsinu, co nasypu do wagenu cez 30tis ojro je z dlhodobeho hladiska lepsie verit, ze je to lepsie, dobre. Moje cca dvojtyzdnove skusenosti s prehratou RJ su nasledovne. Niekolko dni po prehrati sa auto spravalo naozaj inak, vypozoroval som ale, ze otacky nikdy neklesli pod 1000 ani pri studenom ani zohriatom motore. Rozjazd bol naozaj plynulejsi, uz len jemne cuknutie za studena, co by si asi niekto nesustredeny na problem ani neuvedomil. Lenze posledne dni, otacky uz po nastartovani padnu na cca 800, a sme tam, kde sme boli, skakanie je naspat. Pozoruje niekto podobny scenar? Video vyssie som tu niekde daval, moja oblubena pasaz je 1:55, co to prinesie uzivatelovi oproti 1.4 - vyssi vykon pri nizzsej spotrebe a rychlejsie reakcie motoru. Edit: Rychlejsie reakcie na plyn alebo nizsiu spotrebu, ako tu viaceri po prehrati fw uvadzaju, absolutne nepozorujem.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...