Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/07/19 ve všech sekcích
-
Hele asi tak... Po cca třech letech života s rekuperací jsem na tom byl podobně jako ty. Vloni mi řekli v autorizáku za výměnu stejnou cenu, 8500 cca. Na Alze byla tou dobou akce na baterky Duracell, které tuším ve Světě motorů dostaly super hodnocení co do výdrže v moderních autech. Lépe než Varty, které jsem bral doteď, ty šly bohužel do háje. Koupil jsem ji za necelé 4000 a chtěl jsem po autorizáku (Šmucler, proč to tajit), aby mi ji vyměnili. Odmítli, i když jsem jim chtěl podepsat, že to je na výslovnou žádost zákazníka. Prý přijdu o záruku. Když jsem se ptal, jestli když si v ovladači na televizi vyměním baterku, přijdu taky o záruku, odpověď nevěděli. Baterku jsme vyměnili s @ferda25, Ferda mi ji nakódoval, vypnul rekuperaci a od té doby (cca rok) jsem podle CTEK Battery Sense mezi 90-100%. Uvidíme, jak tahle zima. Ztráta záruky je bezpředmětná, viz. https://www.autojournal.cz/eu-na-strane-ridicu-blokovou-vyjimkou-lze-usetrit-polovinu-nakladu-na-servis-vozidla. Musíš samozřejmě dodržet kapacitu, napětí, startovací proudy atd., je logické, že auto je nějak nastaveno na parametry baterky z výroby. Pak ale o záruku nepřicházíš a servisy lžou, protože mají marži na baterce 100%. To je hukot. Na druhou stranu, Škoda po nich chce nové salony, recepci a další pičovinky, co jsou na efekt, ale stojí randál, takže je i docela chápu. Každopádně svoje peníze chci utrácet efektivně :-)2 body
-
No, dovolím si s názorem na Varioflex nesouhlasit. Tato sedadla mám a jsou super. Projel jsem s nimi celou dovolenou v Itálii (cca 5000 km). Jeli jsme 4 dospělí, žádné děti. Sezení je plně dostačující. Sedět se na tom dá a to včetně cestování na větší vzdálenosti. A vyjímání sedadel? Od jara jsem to několikrát využil. Sklopit, cvaknout, sedadlo ven. Jednoduché, praktické. Zejména v případě, že je potřeba odvézt něco rozměrnějšího. Roletka místo plata se hodí i v případě, že vezu něco vyššího. Prostě ji nezatáhnu. Pokud má člověk plato, musí ho složitě sundávat, …. (A že se na roletku nedá nic umístit? Při cestě na dovču byl "kufr" tak plný, že i na roletku se daly dát věci bez nějakého prověšení. :-) ) Díky těmto sedadlům se interiér výrazně variabilnější. A to jen za cenu nepatrné ztráty pohodlí.2 body
-
Souhlasím jednoznačně s tím, že Kabaň byl nejlepší designér kterého škodovka měla... to co navrhl posunulo škodovku úplně do jiných pater. Kodiaq, Superb Kamiq Karoq, pro mě všechno ultra nádherné auta... Octavia 3 před FL taky krásná! Za mě se mu povedlo dát této značce svůj jedinečný charakter a nádherný design lépe než se to povedlo designerům u jiných značek!2 body
-
Zdravím vespolek v neděli dorazím ;) a pro Ondru co to je za placek (3 placky) pod tvojí klasikou? Jinak byl jsem s rodinou u sousedů Poláků tak hodím jednu fotku ;)1 bod
-
Chlapi, děkuji moc, vyndal jsme baterku a našel jsem překousanej kabel :-D Je to fakt pod nádržkou. Díky za pomoc ještě jednou! :)1 bod
-
Baví se dva kamarádi kdy souloží s manželkou. První říka, já večer, dětičky spí a celkově na to máme klid a pohodu. Druhý na to, já zásadně ráno, to mám jistotu, že jsem ten den první! :-)1 bod
-
O lll nemá čidlo ve víčku ale v nádobce.Jen upřesnění.1 bod
-
Varioflex? Supr věc lidi, Kteří něco převážejí a nevleze se do kufru. Druhá stránka je bezpečí. Cokoli je v prostoru ne jinam než kufr je pro posádku v krizovém stavu nebezpečné. Takže jak už tady bylo psané, ať si koupí kdo chce co využije. Já jsem s Vario totálně spokojený. A roletka? Sopr řešení, které se mi líbí a je praktičtější než plato na které nic nemá přijít. Je to věc, která má sloužit na to, aby do kufru nebylo vidět přes okna.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já u spotřeby věřím jen tomu, co si sám vypočtu podle tankování. Hliníkový disk je těžší než plechový? A i kdyby byl, na sílu otáčení volantem to fakt vliv mít nemůže. Kolem se zatáčí tak pomalu, že setrvačné síly tam prakticky nemůžou hrát roli, aby právě ony dělali znatelný odpor volantu. Toť asi vše, dál bych to neřešil.1 bod
-
No kdyz jsem pred rokem resil priplatit nebo ne, tak jelikoz FM tu bude s nejvetsi pravdepodobnosti minimalne do 2025 kvuli platnym licencim na komercni FM vysilani. A z radia stejne CRo neposloucham, takze jsem se na DAB vybodl, kdyz planuji mit aktualni auto cca tak cca 5let.1 bod
-
Varioflex je jeden z důvodů, proč jsem si opět koupil embéčko, měl jsem ho poprvé v bandasce (roomsteru), pak i v yeti wagenech a nedovedu si představit bez něho existovat. V karoqu jsou varioflex sedačky oproti předchozím jmenovaným trochu pohodlnější, ale za cenu sofistikovanějšího a ne až tak pohodlného ovládání (sklápění sedaček látkovým poutkem, místo poctivé plastové páčky, při sklopení prostřední sedačky je nutná demontáž opěrky hlavy …). Ale když člověk několikrát za rok potřebuje "dodávku" je to k nezaplacení. Nedovedu si představit skládat do kufru 600 kg dřevěných briket na sklopenou zadní lavici, ve finále jsem maximálně spokojen i se zadní roletkou, páč upřímně, kolikrát člověk potřebuje něco na zadním platu vozit a ta roletka je praktičtější na manipulaci při předělávce embéčka na dodávku, nebo přepravě rozměrnějších předmětů. Ale je samozřejmě logické, že někdo před praktičností dá přednost pohodlí na zadních sedačkách … což zase mě upřímně netrápí, bo sedím za volantem a plně obsazené embéčko je minimálně … pokud bych chtěl pravidelně vozit dospělce i na zadních sedačkách, asi bych se stejně poohlédl na nějakém prostornějším kokodáku … no a pokud bych hledal pohodlí a ne praktičnost … dost těžko bych si pořídil embéčko :-)1 bod
-
Rádio je něco jiného než TV. FM bude existovat určitě déle než těch 6 let. Jen v mém okolí DAB vysílá zkušebně už 8-9 let a co se změnilo? Moc ne. A poprvé jsem poslouchal DAB, sice jen na kabelovce, ale už v polovině 90.let. A bylo to fakt dobré, spousty tematických stanic bez keců a reklam, jen muzika. Něco jako rádio Valc. A zkrachovalo to, protože lidem stačilo FM a s....y jako Evropa2 apod.. Proč by poslouchali něco kvalitního za peníze když mohou poslouchat zadarmo odpad.1 bod
-
Nevím no. Představ si že by jsi teď prodával televizi která umí jen DVB-T. Čili použitelná jen do června příštího roku kdy DVB-T vypnou. To samé nastane jednou u FM. Čili až za pár let budu auto prodávat a bude oznámen konec FM tak nový kupující ocení že auto má DAB. Můj názor :)1 bod
-
Již dlouho jsem neměl tu čest pohopsat v koloně, tak mě nemá co samonasírat ... ale jinak pár týdnů po přehrátí sw ... jen samá pozitiva a sociální jistoty ... dnes jsem polaboroval s režimem individual, nějak nebyl dosud čas a ani jsem nezkoumal, co tam jde nastavit. Samotný režim sport jsem vyzkoušel jen jednou a kvůli tuhosti řízení jsem jej zavrh. V režimu individual jsem nastavil na sport jen motor, ostatní na normal, ACC na comfort ... a embéčko ožilo, reaguje ještě plynuleji na plynový pedál a je prostě jako vyměněné. Jediné negativum sport režimu motoru je o něco málo vyšší spotřeba a celkově režimu individual, že po vypnutí motoru se po nastartování nastaví zpět normal ... ale za to přepnutí po nastartování to stojí. Klokan mě konečně začíná dělat radost a jízda v něm se pro mě opět stává potěšením a relaxem, tak jak jsem byl u embéček zvyklý ... On z té skály asi fakt nepoletí :-)1 bod
-
1 bod
-
Asi budu jediný široko daleko, ale mě se ten volant dost líbí. Více rušivý element je, že linie palubní desky nenavazuje na dveře. Úplně mě kope moje OCD....snad to v reálu bude vypadat lépe. Jak bude vypadat ta fake kůže na palubce jsem taky zvědav.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Naozaj EFB. Od výroby.... A vím, že nás takových bylo víc. MR2016. No je to rádoby "bezúdržbová" baterie. Ale když jsem odlepil nahoře samolepky, tak tam jsou klasické šroubovací zátky, po jejichž odšroubování jsem to zjistil... Tak jsem to doplnil destilkou. Jak za starých časů :-) Ono vůbec pojem bezúdržbová baterie je mnohdy jenom marketingový fígl - čas od času není od věci na baterku mrknout. viz. údržba bezúdržbové baterie:-) http://www.mjauto.cz/pece-o-bezudrzbovou-autobaterii a přesně jak píší v tom článku, hladinu elektrolytu jsem měl pod těmi zobáčky - tak jsem to doplnil tak, aby ten zobáček byl zároveň s hladinou1 bod
-
Vidím to tak, že je Monte Carlo homologované bez možnosti tažného zařízení. ŠA s tím nic neudělá a postupuje naprosto normálně. Co lze anebo nelze legálně na vůz namontovat sis měl ověřit předem - i vzhledem k tomu, žes věděl, že v techničáku nebyly uvedeny hodnoty pro přívěsy. To nebyla náhoda.1 bod