Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/08/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
No jo , už cca 10 let jsou v neděli :D kurnik nechtěl bych 10 let pracovat v neděli :D Stul objednany, pro sichr si to dnesak overim2 body
-
2 body
-
Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.1 bod
-
1 bod
-
Jen pro zajímavost jsem měl ze zadní strany poškozené světlo. Není důležité, jak. Pro prču jsem těsně před výměnou vzal nůž s kovovou koulí na konci rukojeti a párkrát silně praštil do skla dálkové části - NĚKOLIKRÁT!!! Vůbec nic se nestalo... ale VŮBEC NIC! Žádné rozbití čelním nárazem. Poškrábání je jiná pohádka, ale náraz to vydrží fest. ?1 bod
-
1 bod
-
Díkes, to jsem potřeboval slyšet :-) .. též kolem 11,90-12,05V (po den-dvou stání) a též 81kW (tudíž předpokládám EFB, 59mAh) Jdu na to ;-) ..1 bod
-
Nemyslím si že bude upravený SW, jen prostě je ten filtr plný a jednotka si myslí že ne. Podle mě tomu nic nebude. Můžeš zkusti nechat nahrát poslední verzi SW bez DG 9972. Není absolutně možné aby byl plný při 190km a jednotka ukazovala 0. Oil Ash se vypočítává podle spáleného množství nafty. V závislosti na průměrné spotřebě se bude oil ash plnit v jednotce, ale DPF být reálně plný nemusí. Jednotka se pomocí výpočtů naplní mezi 250K a 350K km (na obou stranách stojí extrém, v případě 280K km dravá jízda v případě 350K km velmi úsporná jízda) Je běžné že jednotka tvrdí že je filtr plný ve 280K ale auto jede bez kontrolek dál třeba až do 330/350K km, do té doby se obvykle ten filtr zaplní reálně a pak právě začne často vyskakovat kontrola DPF a nutné výměně- často potom právě jde auto do bazaru a aby se nemuselo DPF měnit, nastaví se že je nový. Ano auto v ten moment ujede cca. 50 km bez svítí kontrolky vůz se prodá a kontrolka pak průběžně problikává v závislosti na tom jak dobře se podařilo vypálit filtr ale i tak je skoro plný a regenerace na podnět čidel deferečního tlaku zahají další regeneraci velmi brzo a jednotka po čase začne být zmatená a s čím dál větším protitlakem z filtru začne zlobit celá soustava. Copak prodejce tvrdí že to není možné ? Tak at ti řekne proč resetoval DPF filtr před prodeje ? jestli je tam skutečně absolutní nula, tak vyresetoval filtr a ani se s tím pořádně neprojel ignorant. Buď mu to zkus hodit na hlavu a nebo ten filtr vyměň dřív, než se ti tam kvůli tomu dokurví čidla atd. Je zcela jasné proč je to zrovna scout. Protože na Scouta 4X4 se nevztahuje program economy kde by jsi měl nový filtr i s prací za 20 klacků ale za plnou pálku 60K km. Tady ti můžu snad jen doporučit koupit economy filtr a nechat mu svod upravit v garáži ušetříš tak víc jak 50 % nákladů na opravu. Nekupuj JMJ nefungují. 300K km+ není taková hrůza, ty motory snesou klidně půl mega, obvykle se unavuje režie motoru. Jinak díly máš zde: economy pro předohrab, ale nutné upravit svod výfuku: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0253058dn-katalyzator-s-filtrem-pevnych-castic-2-0tdi-skoda-economy-26865.html verze pro 4x4: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0254707mx-vyfukova-trubka-s-dpf-a-katalyzatorem-skoda-32548.html1 bod
-
1 bod
-
Mám jak nezávislé topení tak paket pro špatné cesty origo z výroby. 1.5 benzin automat 4x4. Duben 20191 bod
-
1 bod
-
Za mně se konečně škodovka trochu odvázala. Jen by měli ten tablet líp zakomponovat do palubovky. Je to trochu jak navíc a nesedí to. Prostě televize uprostřed obýváku.1 bod
-
1 bod
-
dokola ve smyslu, že se to tady řeší u každého auta. Pokud by jsi to chtěl odstranit, tak by jsi musel tu nápravu v první řadě komplet vymontovat - což je blbost. Ale ono to "nekvete" - je to jen povrchová rez, nápravu nezlikviduje ani za dvacet let. Není to 0,6 mm plech.1 bod
-
to je furt dokola - nech to být: je to normální, ničemu to nevadí a nic s tím stejně neuděláš.1 bod
-
A jako co by to podle tebe mohlo být když má podle diagnostiky zcela nový filtr ? Jako že majitel z dobré vůle před prodejem osadil nový DPF filtr a nepochlubil se tím ? No to hned uvidí když pod auto vleze jestli je nový DPF filtr. Tohle je prostě jasný případ stočeného vozu s plným filtrem a resetovaným oil ash aby non stop nesvítila kontrolka a dalo se to ještě prodat. Ano závada z některých čidel popř. problém s EGR nebo vstřikovačem by se dalo uvažovat, pokud by hodnota zaplnění filtru +/- seděla s km, nebo byl záznam o výměně filtru, ale tak to je to poměrně jasný scénář. EGR: pokud by auto tak to zlobilo kvůli vadnému EGRu, zcela určitě by ti už skočila chyba emisí. Čidla: jestli ta zlobí tak by ti nejspíš už taky vyhodila chybu a pokud ne snadno zkontroluješ jejich funkci přes diagnostiku. Jednotka se podle popisu chování snaží čistit DPF filtr jako by byl nový, ale on je prakticky plný, proto mu to furt regeneruje. Samozřejmě kdyby jsme věděli teploty před a za filtrem během regenerace kterou dotyčný prováděl 30 minut, byly by jsme moudřejší.1 bod
-
1 bod
-
Souhlasím jednoznačně s tím, že Kabaň byl nejlepší designér kterého škodovka měla... to co navrhl posunulo škodovku úplně do jiných pater. Kodiaq, Superb Kamiq Karoq, pro mě všechno ultra nádherné auta... Octavia 3 před FL taky krásná! Za mě se mu povedlo dát této značce svůj jedinečný charakter a nádherný design lépe než se to povedlo designerům u jiných značek!1 bod
-
To znamená že auto má minimálně 300 tisíc km. Někdo jednotce naprogramoval nový DPF filtr, protože byl dle jednotky plný a žádala si výměnu filtru kontrolkou. Aby se auto prodalo bez závad, tak řekl jednotce že filtr je nový. Z toho pramení i tvé problémy. Dej nový filtr a auto bude nejspíš jezdit bez problémů. Podle popisu jak často auto vypaluje (myslí si že je filtr nový tak vypaluje ale tlak neodpovídá, proto se ti brzo kvůli soot mass spustí regenerace znova) si myslím že auto bude mít reálně kolem 380K km. Jen tak pro zajímavost. Při 180K km by jsi měl mít zaneseno něco mezi 65-70 %. Podle zaplnění filtru se dobře pozná jestli je auto stočené nebo ne. Zaplnění musí odpovídat průběhu km. Pokud nesedí a v servisce není zmínka o výměně filtru, tak někdo na 100% manipuloval najetými km. V Ačkách takhle stačí projít pár aut jen pomocí OBD + VAG DPF a víš na čem jsi ohledně nájezdu ani k tomu nepotřebuješ experta.1 bod
-
V současné chvíli by měly být 1.5 TSI v Octavii bez problémů. Já sám jsem měl cukavou 1.5, ale po updatu ŘJ je to v pořádku. Obecně mám dojem, že čím více má motor najeto, tím lépe jede. Rozhodně bych se toho nebál a s takovým nájezdem bych si 100% koupil benzín a pokud nevěříš 1.5 TSI, klidně bych vzal 1.0 TSI. Obzvlášť pokud hledáš ekonomické auto s nižší cenovkou, spíš bych si připlatil za výbavu a vzal litrový benzín, než ušetřit na výbavě a vzít naftu.1 bod
-
Tak jsme se s pánem domluvili (a příjemně o všem popovídali), jakmile auto bude, tak založím vlastní téma...1 bod
-
Tiez som zvazoval 8rokov dozadu zasterky na 1. Astru J, no pochopil som preco to nemci maju zakazane. Aby sa blbci hlavne na dialnici nelepili na fest zozadu. Uz len preto z hladiska bezpecnosti som ostal zastanca bez zasteriek.1 bod
-
Za těch skoro 50 let co jezdím, jsem měl vždycky na autě zástěrky a můžu jen doporučit. Investice minimální, funkčnost maximální.1 bod
-
To tady budou zase hádky, tady je k nim všeobecný odpor. Z estetického jistě ne. Z praktického asi ano, ale to je volba každého. Uvidíš v zimě pokud teda nějaká bude, jestli kila nalepené a zmrzlé břečky na podvozku a omlácené prahy od posypu jsou to pravé ořechové, ale nevím kde jezdíš a co u vás sypou. Po prvním dešti jsem třeba na Rapida zástěrky hned dal a výrazně se snížilo zašpinění vozu. Za O1 i F1 tahám vleky, takže z praktického hlediska minimálně zástěrky v zadu nezbytnost. Na O1 je mám komplet a prahy jsou furt pěkné a koroze nikde protože prostor předních zástěrek čistím. Tož tak.1 bod
-
Mám trvale odpojeny konektor 11 mesicu, auto mam 2 roky a 9 mesicu, pred odpojenim konektoru jsem mel po nekolikahodinovem stani pred startovanim napeti na baterii EFB kolem 11,8 V, nyni mam po odpojeni konektoru kolem 12,3 V. Konektor jsem zapojil pouze jednou pred servisni prohlidkou, pak ho zas vypojil, pri servisni prohlidce nic nerikali, bud jim to je jedno, nebo to nezjistili, protoze jsem pamet zavad vymazal pres Caristu. Skoda Yeti motor 1,2 TSI 81 kW.1 bod
-
@Kent: "jedovatost" brzd znamená rychlost nástupu účinku. S výkonností má pramálo společného a svým způsobem příliš jedovaté brzdy mohou být shledány jako závada B/C (z hlavy nevím), kdy nelze plynule odstupňovat jejich účinek. Podstatná je maximální účinnost při rozumné ovládací síle - tj. jsi-li schopen vozidlo uvést do smyku na rovné suché silnici. Cokoli více je zbytečné a v určitých chvílích i nebezpečné.1 bod
-
Ahoj, vytlumil jsem dveře materiálem od firmy A-hifi, hraje naprosto luxusně i se seriovými repro s rad. Amundsen. Repro lze zesilovat do maxima bez toho, aby začaly rezonovat. Pokud se nechá dodělat subwoofer pod přední sedadlo (nechtěl jsem , aby mi něco zavazelo v kufru), tak je to pecka. Osobně hodnotím v kvalitě zvuku lépe jak sériově dodávaný Canton. Nemluvě o tom, že celé dveře jsou takové hutné, zvuk zavření dveří je sametovější, zkrátka nic nedrnčí. Pokud se ve vytlumení pokračuje dále (kufr, podběhy,podlaha) má příznivý vliv i na snížení vnitřní hladiny hluku - elektromobil z toho nikdy nebude . Přidávám nějaké foto z úspěšně provedené akce.1 bod
-
me to na fabii napsalo vadne ze mam vadne cerpadlo, napeti tam jde a na diagnostice sem dal namerený hodnoty a snimac uhlu natoceni ukazoval tak to by to mohlo být sezvem ne?? zavada tam byla 005661 bod
-
Celý ten interiérej je pro mě hnus, jako bych viděl nějaků Hundaj. To se prostě nepovedlo. Je to šok. Doposavad jsem interiéry Škodovek bral minimálně za pohledné. Toto je pro mne šok jako pro někoho ony 4 oči po FL0 bodů