Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/12/19 ve všech sekcích

  1. Na druhou stranu se mi líbí, že oproti konkurenci Škoda zavedla ten USB-C konektor u zrcátka pro kameru do auta - to jsem ještě jinde neviděl a docela to kvituji.... také třeba doufám, že dají k dispozici i jejich Simple Clever vysouvací ochranné lišty do dveří auta, jako se dá dokoupit u Scaly. Chce si to všímat i zajímavých řešení, ne jen hledat špínu - i když souhlasím, že vše integrovat do tabletu a mít vše dotykově je naprd a docela to ubírá na bezpečnost provozu. Na druhou stranu se v tomto případě asi hraje o design a v tomto se prostě ukazuje, jak je Stefani úplně mimo mísu a drží se jen toho, co viděl jinde......tj. praktičnost jde stranou.
    5 bodů
  2. Ještě vydrž. Škodovka nám zatím ukázala jen modely nejvyšší řady a hlavně novinářská auta, která jsou vždy ve skvělém stavu. Počkejme si na první půlroční zprávu pro servisy, kolik lidí si bude stěžovat na zatíkání panoramy, vrzání madel a středového tunelu. [emoji23] A pak na první zimu. Už teď Columbus v zimě funguje jak jitrnice na veganském večírku... Nepočítám, že to nějak vylepšili.
    3 body
  3. Ahojte mám malý update na svůj dlouhodobý problém s mlžením čelního skla po startu. Při posledním přezouvání jsem vyšrouboval šrouby, co drží kryty předních podběhů, v místě blíž dveřím řidiče a částečně ty podběhy odchlípl. Odhalený prostor kudy má odtékat voda a bordel co zapadá mezi kapotu a čelní sklo, v sobě skrýval solidní hromadu listí, jehličí, vlhké hlíny a jiného bordelu. Po důkladném vyčištění, vystříkání wd40kou a zadělání už nepozoruju ani náznak zamlžení skel, ani při nízkých ranních teplotách. Nádhera. Škoda, že jsem na to nepřišel dřív. Třeba tak před rokem a půl.
    3 body
  4. Za mě pěkný auto ale ještě jak to bude na živo. A lift je ?
    2 body
  5. Tak ten tříválec si nekoupí nikdo, kdo s autem jezdí denně 50 kilometrů, že jo... Na druhou stranu se najdou machři, co za to zapřáhnou karavan a jedou směr Chorvatsko. [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    2 body
  6. To ja napsat nemohu, i kdyby to byla pravda. To by popiralo roky me neustavne prace zde. [emoji16]
    2 body
  7. ještě nebyla venku, ale aspon ta generace měla multilink :D to ted nebude když ty auta zdražili o cca 40%
    1 bod
  8. To vypínání válců je potencionální smrt... Když už, tak 2l Je to povedené, ale cenově opravdu už hodně vysoko pro většinu lidí...
    1 bod
  9. Jenže to bylo taky před sto lety a ještě si musel tolerovat semeno bývalého majitele na sedačce, protože to byla ojetina.
    1 bod
  10. 1.0 TSI, vybava kola+volant 550tis. Neber to. [emoji23]
    1 bod
  11. Area View: Pod ACC a naspodu zrcátek:
    1 bod
  12. @Martttin Ten konec byla spíš taková rádoby vtipná narážka na to, že interval u p.filtru není výrobcem předepsán :) Ale máš recht, leccos měním prostě pro dobrý pocit. A zrovna výměna palivového filtru skoro nic nestojí (v porovnání s tím, kolik dám třeba za gumy, za benzín apod.) a i když to autu nejspíše moc nepomůže ani mu to rozhodně neuškodí.
    1 bod
  13. "...Zapínám navigaci do ulice Stupňová." Kdyby aspoň dostala ty dotykové plošky na teplotu, ale koncernová hierarchie nepustila. S voličem souhlas.
    1 bod
  14. Je to super kára, lift je nejhezčí. Prej i vnitřní materiály si polepšily. Myslím že Plačka hanbou nevyjde domu, když tak bojoval proti Škodě. Teď už mu nikdo kejvat nebude [emoji23]
    1 bod
  15. @PetriCZECH Když už to chceš brát takto, tak ano, z tepla do zimy a opačně je to něco jiného, ale taky je něco jiného skoková změna teploty a pozvolná. Pokud to toto opravdu dělá, tak je špatně nastavené proudění v autě a Climatronik potom neumí uhlídat vlhkost a vysušit vzduch který vhání do interiéru a tím se povrch LCD dostane dostane pod aktuální rosný bod. Já mám zkušenost jen po Amundsena, potom beru zpět. @bicista Však 1.5 TSI s DSG bude, bude to tedy nějaký ten "e-tec". To není hybrid, počítám, že to bude mít nějakou "pomoc od alternátoru" při rozjezdech, popřípadě to bude umět vypnout motor při plachtění (jako Golf 1.5 TSI 96kW EVO). Víc bych si od e-tec nesliboval. A pokud to budeš mít jako služební, tak tě asi nemusí ani moc trápit spolehlivost :) EDIT: Jak se probíralo to dotykové ovládání klimatizace, tak podle tohoto by měla dostat v základu klasickou manuální, to bude teprve super ovládání... https://www.auto.cz/osm-veci-ktere-nova-skoda-octavia-dostava-vubec-poprve-a-jedna-kterou-prekvapive-ne-132000?utm_source=facebook&utm_medium=dave
    1 bod
  16. Taktéž si dovolím zde dát odkaz na slevu, i když z webu Milotecu. Jedná se o plynové vzpěry kapoty motoru na Fabii III. Mimochodem jsem si je objednal. Po namontování poreferuji, jak se osvědčili. https://www.milotec.net/kat-c-3-583-05-Plynove-vzpery-kapoty-motoru-Fabia-III-2014-2018-Fabia-III-Facelift-od-r-v-09-2018-d244.htm
    1 bod
  17. Je rozdíl přecházet z tepla do zimy a naopak ze zimy do tepla - schválně si zkuste nechat v mrazu mobil za oknem a ráno si jej zase vyzvedněte - budete koukat, co Vám bude vyvádět, když se začne pomalu rozehřívat na pokojovou teplotu - pokud už nebude třeba i vybitý :-D :-D :-D Z výše uvedeného vyplývá, že jsem opravdu zvědavý, jak se u takového vozidla vybaveného převážně dotykovými prvky, které bude půl dne vystaveno mrazu, budou tyto prvky chovat, jak začne rozmrzat... ale jinak ano, třeba už je to lepší, berte, že mám v autě Amundsena z roku 2014.... EDIT: @iphonik4 - díky za podporu :-)
    1 bod
  18. @Martab: trojkové Octávky (hlavně Columbus) to opravdu dělají, než se vytopí. Mohu potvrdit, není to jen u něj. Jsou toho plná fóra. Ja na záruku nechal měnit displej, nový to děla znatelně méně ale občas také. V autorizáku mi v zimě názorně předvedli, že je to bohužel normální.
    1 bod
  19. Bude spolu s ceníky, nejpozději do konce listopadu. Škodovka nic takového nezavedla. Všechno, co popisuješ jsou koncernová řešení, která už jsou použitá jinde. Ať je to joystick pro automat(Porsche, VW), dotyková tlačítka pro ovládání světel (VW), HUD displej, nebo ovládání klimy v Infotainmentu atd. Navíc upřímně nevím co na klimě nastavuješ. Já mám v autě automatickou dvouzónu, při nastartovaní nastavím akorát teplotu a jedu. Vůbec na to nešahám celou dobu. Co má unikátní je dvouramenný volant, smetáček do dveří atp.
    1 bod
  20. @j57 Pokud by Škoda udělala Simpy function do hlasového ovládání: "Hej Lauro, zapni klimatizaci na 22 stupňů", tak jsem s absencí kroutíků docela v pohodě. Stejně tak ten joystick na DSG převodovku - jak často s ním člověk v reálu kvedlá? Já moc ne a uvítám víc prostoru pro odkládání věcí....
    1 bod
  21. Podle prvních videí to vypadá, že Škodovka zavedla několik nových "simply stupid" řešení. Největší nesmysl je absence praktických otočných kruhových voličů klimatizace, které šly používat aniž by řidič zastavil a čuměl do obrazovky infotainmentu. Stejná výtka patří k řadicí páce převodovky DSG nově nahrazené malým (zřejmě bezpolohovým) přepínačem. A ten dvouramenný volant vypadá fakt divně, i když to je otázka vkusu. Možná že už škodovka tolik neklade důraz na praktičnost auta. Pokud to tak skutečně je, třeba tuhle díru na trhu zaplní konkurence.
    1 bod
  22. Od 07.11.2019 jsem Karoq nechal stát, dnes 12.11.2019 když jsem chtěl ráno odeslat povel k zapnutí nezávislého topení opět hláška něco se pokazilo. Nejenže aplikace byla opět odhlášena, navíc se mi zase v aplikaci nastavili záložky (pořadí) do továrního nastavení. Jsem sám kdo má tokový problém, nebo nás je stále víc a škodovka jen prostě tutlá a pořád slibuje, že na zlepšení se pracuje......
    1 bod
  23. Hodím sem jen pár poznatků z "live" představení. Naživo je to fakt hezký auto a musím říct, že se mi nová O4 líbí víc než současnej Superb. Z reakcí ostatních (i dle sebe) se auto hodně líbí a ačkoliv jsem z fotek jen zíral na "dvouramínko", sakra ono to naživo vypadá fakt dobře. Zběžný osahání materiálů, styl palubky a infotaiment, jo, to se povedlo. Jinak info ke Kabaňovi, dělal na O4, ale hodně zásahů - hlavně předek a interiér je už práce a zásah od Stefaniho (stejně tak jako u Scaly).
    1 bod
  24. Este nech ukazu RS verziu. Celkom sa mi paci. Ale to ovladanie automatu cez tu packu to sa mi nepaci.
    1 bod
  25. 1 bod
  26. A mě jsou ty kecy v diskuzích o tom, jak si to kupují hlavně Fleety a že normální člověk si raději koupí něco jiného docela u zadku - prostě půjdu a příští rok, jak přezuju na letní, tak tu svou, zatím spolehlivou, modrou (Race) Octavii III 1.6 TDI 77 kw (spíše 100 kw dle projevu na dálnici :-D ) z roku 2014, která se mnou namotala už 135000 km, vyměním za další generaci auta, které se dle mého názoru docela povedla....a zase to bude liftback, i když souhlasím, že u tohoto nového modelu se mi docela líbí i kombík.... :-) ...a ostatní, ať si klidně trhnou nohou, stejně se ohlédnou :-D
    1 bod
  27. Já aktuálně s 1.0 TSI 90 000 km, mám ji 2 roky.
    1 bod
  28. Mně je blbě z těch agitačních textů plných chyb. Nikde jsem se například nedočetl, že by Superb měl laciná tlačítka na volantu. Teď už je má a vedle Octavie bledne... Nikde jsem si předtím nevšiml, že by někdo kritizoval ovládání střechy. Teď jsou najednou bývalé čudlíky nevzhledné. Nikde jsem se předtím nedočetl, že by si někdo všiml ošizených variant sedadel u nižších výbav. Teď se bude Škoda prsit nějakou iniciativou pro zdravá záda. Kecy jako "bude to hit", to už je opravdu moc.
    1 bod
  29. https://wirer.sk/f2_corner/ Schemy na fore su tiez. Toto je len pre inspiraciu
    1 bod
  30. Zdravím vespolek v neděli dorazím ;) a pro Ondru co to je za placek (3 placky) pod tvojí klasikou? Jinak byl jsem s rodinou u sousedů Poláků tak hodím jednu fotku ;)
    1 bod
  31. https://www.ceecr.cz/ Zadarmo to není, ale částka je spíše symbolická. Má to staus veřejného rejstříku, takže "neznalost neomlouvá", kdo chce, tak se tam podívat může.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...