Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/15/19 ve všech sekcích
-
4 body
-
4 body
-
3 body
-
3 body
-
@atlan vidím zde skvělou příležitost pro výrobce. Benzín pouze s našich benzinek kde bude benzín 5x drazsi. Nákup jinde rovná konec záruky. Snad to nikoho nenapadne ?.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
To není Hyundai ani Toyota, žádná čidla za 5 tis tam nejsou. Bere to hodnoty z čidel ABS na každém kole. Méně vzduchu, větší odpor otáčení ... Návod str. 156 https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Scala_NW1/11-2019/Manual/Scala/A05_Scala_OwnersManual.pdf?_ga=2.27093624.472686584.1576446247-be19ace2-7013-4edc-bbf7-bed7e880f17c1 bod
-
Scala a myslim ze cela Skoda pouziva neprime mereni=nejsou tam primo snimace tlaku ale spocita se to nejak z jinych dostupnych snimacu, tusim ABS. Proto neuvidis nikde konkretni tlaky pneu ale jen pripadne info ze nekde muze byt problem. Nic navic potrebovat nebudes.1 bod
-
Tak, ze pri fotke z vacsej vzdialenosti je hranica svetlo/tma aj lavej casti vyssie ako pri fotle, kde je auto blizsie pri plote. T.j. sklon jeho svetiel nie je negativny a rozhranie nepada na cestu ale smeruje do neba. O pravej casti rozhrania, kde pri OIII fl nemoze ist rozhranie do neba taktiez pri spravnom nastaveni sklonu je zbytocne vobec pisat.1 bod
-
1 bod
-
Nejdřív vyzkoušej bez montáže, jestli to nebude rušit rádio. Než vyvrtáš díru. Tyhle laciný zdroje občas dělají neplechu.1 bod
-
Máš se pěkně Všechným děkujeme za hodně dobrý sraz ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ne ne ne. Geometrie světla jako taková je navržena tak, aby světlomety neoslňovaly protijedoucí auta. Jestli má být každé světlo nastavené jinak, tak pro něho musí být vyznačen vlastní sklon, když je tam jenom jedno číslo, tak platí pro oba světlomety. Dnes je to složitější s tím, jak řídící jednotka světlometu různě pohybuje s projektorem. Nicméně platí úzus, že po kalibraci skrze diagnostiku se světla nastaví do základní polohy, ve které se seřizují viz řečeno výše. Anebo když se otočí do polohy potkávacích světel, tak by měla světla přepnout do manuálního režimu a tedy do základního nastavení.1 bod
-
Mam to tiez takto skokovito od vyroby. Mne to pride logice. Lava strana svieti nizsie aby neoslnovala oprotiiduce auta. Vyslovene viac svetla mi ide na pravy pruh a na lavy alebo protismerny menej1 bod
-
Podle mě je to taky nesmysl. Jediné vysvětlení by pro mě bylo to, že základní nastavení přes diagnostiku ty světla hodí do nějaké "základní" výšky a tím by bylo možné nastavit obě světla regloskopem na stejnou výšku. Pak si dovedu představit, že při stojícím vozidlu by to mohlo vypadat takhle skokovitě. Ale nemyslím si, že je to tak správně.1 bod
-
no tohle posledni schema je nad nesmysl, ne? krivky s patnim bodem musi byt ve stejne rovine. jinak by si musel mit extra regloskop na leve a extra na prave svetlo.1 bod
-
Ano, tohle mám nastavené z AS a pokud si pamatuji dobře, je to nastavené tešně pod hranicí - dle slov technika. Já zde ty obrázky nahrál pro porovnání a jelikož na mě za celé ty dva roky od seřízení neblikal (kromě snad pár případů na horizontech), seřizovat to zatím nehodlám. V opačném případě bych ihned jednal. @Clerfayt co tím přesně myslíš? Bi-xenony jsem měl nastavené dost podobně.1 bod
-
To jsem ji presne řekl :D že placek z ohnivým masem bude standardní hitovka tak snad to pochopila1 bod
-
U autocentrali v karvině berou přinesený olej. Zaruky na olej nedaji včetně s problemem z kvůli oleji. Jen musite zaplatit likvidace v hodnotě 363 kč. Tohle i takhle se wyplati přinest vlastni olej.1 bod
-
Todle Ti udělal AS? Dyť máš reflektory vůči sobě výškově úplně mimo. Tady o tom snad nikdo nemůže pochybovat.... Pak ať tu někdo hejtuje ty, co si to dělají svépomocí. Přijeď a vyladím Ti to proti zdi nesrovnatelně s tímto. Z těch fotek je mavíc vidět, že Ti to svítí nahoru. Potkávačky nemůžou svítit nahoru. Kužel musí jít vždy pod horizontální ŕovinou a dolů. Vyjimka je pravý předobok, tam jde světelný svazek mírně nahoru, kvůli značkám, chodníku a tak....-1 bodů
-
-1 bodů
-
Z logického hlediska bych usuzoval, že při regeneraci DPF na stavu nabití baterie nezáleží. Deaktivace SSS a rekuperace energie také nemůže být překážkou.-1 bodů
-
Otázka sice nesměřovala na tebe, ale neva. K tomu, abys mohl tvrdit, co tvrdíš, bys musel se 100% jistotou vědět, že auto vždy stálo na perfektní rovině. Otázka se nabízí sama: z čeho konkrétně jsi s naprostou jistotou poznal, že auto vždy stojí na perfektní rovině?-1 bodů