Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/18/20 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
4 body
-
Myslim si, ze je to jedno, ako uz naznacil aj @Supermarine_Spitfire. Tato nivelacia neskuma rovinu ako taku, teda, ze ked stojis na naklonenej rovine, kam polozis vodovahu a bublinka nebude v strede, tak sa ti sklopia svetla do vodorovnej roviny. To je blbost, inak by to svietilo bud do zeme (cumak hore), alebo do neba (cumak dole). Ide o rovinu, ktora je medzi senzormi zatazenia naprav. Ked nemas automaticku regulaciu vysky svetiel a zatazis kufor, svetla svietia do neba, treba ich sklopit dole. Pri naklonenej rovine s manualnou regulaciou nemanipulujes a svetla svietia viac ci menej vodorovne s naklonenou rovinou, ked neberieme do uvahy, ze su nastavene na urcity sklon podla nejakych pravidiel na nastavenie vysky svetiel.3 body
-
Ano mám to také tak - konkrétně to jde dobře pozorovat při zastavení za jiným autem - dochází k jemným korekcím nastavení výšky sklonu světel. Ale jsou to jen naprosto minimální změny.2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Jenže to v M-B je skutečná rovná a na sebe navazující plocha, zatímco v Golfu je to takřka totéž co v Octávce, jen propojené plastovou vlnkou v černém lesku..1 bod
-
Dveře to jsou pravé přední, teď si ale úplně nevybavím jestli je madlo jen miska, ale spíše ne.1 bod
-
Mně se osobně líbí spojení infotainmentu s virtual cockpitem. Obdobně, jak to má MB. Na ten trčící tablet u OIV si budu muset trochu zvyknout.1 bod
-
1 bod
-
Pri prvnim parovani chce samozrejme iPhone/auto potvrzeni o propojeni. Jakmile to sparujete a dalsi den vyjedete, tak se po zapnuti zapalovani spusti CarPlay automaticky (tedy pokud toto povolite v nastaveni Bluetooth). Telefon nemusite odemykat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Přesně tak. To by ten sklon vozovky musel být opravdu obrovský, aby to tak výrazně ovlivnilo rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu, že by do toho zasáhla nivelace. Doma, když nezajedu do garáže, parkuju na poměrně velké šikmině a světla svítí pořád stejně ať mám čumák nahoře nebo dole.1 bod
-
@Kelso Tak dej prosím vědět, jestli jsi na něco přišel. Sice většinou jezdím za hudebního doprovodu, ale když je ticho, tak sakra nechci na křižovatce cvakat jak diesel :)1 bod
-
Ja mam moznost ist na zdvihak, ak budem mat cas buduci tyzden sa s tym skusim potrapit, ale teda je pravda ze na strane spolujazdca vnutri je to viac pocut ako zvonka v motorovom priestore1 bod
-
Musím rict, ze to tak nejak i s odpojenym konektorem je, v lete to dobijelo nizsim napetim nez ted v zime. Ale nemerim to kazdy den, tak jednou mesicne voltmetr strcim do zasuvky a podivam se, kolik tam je voltu pred jizdou a pri jizde a hodnoty si nezapisuji.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rovina nehraje u nivelace velkou roli. Jde o sledování zatížení přední a zadní nápravy vůči karoserii, nikoli měření sklonu vozovky. Jestli auto stojí na rovině nebo čumákem nahoru či dolů zase tak zásadně neovlivňuje vzdálenost mezi nápravou a karoserií.1 bod
-
Tak se zdá, že klepání je opravdu způsobené "vlastností" systému odvětrávání palivového systému. @Roman Dusek 33 dostal nějaké info ze servisu a tak jsem zkusil "sahat a poslouchat". Je fakt, že klepání je lehce slyšet i u pravého zadního kola, kde je část tohoto systému. Následně jsem v motorovém prostoru mrknul na hadice z tohoto systému a je fakt, že pokud si člověk položil prst na zakroužkované místo, cítil "tepání", které zřejmě kdesi v systému vytváří ty nežádoucí zvuky: Když jsem googlil odvětrávací systém, narazil jsem na podobné vlákno, příznaky sedí. Škoda, že to ŠA neumí nějak lépe odhlučnit, resp. před tím varovat. Motor je přeci jen srdce auta a jakékoliv pazvuky u mě vyvolávají obavy jestli je to v pořádku....1 bod
-
1 bod
-
Dnes ráno jsem měřil napětí přímo na svorkách po nočním odstavení a ukázalo mi to 12,6V , což AKU nikdy při zapojeném konektoru neměla. Tam se hodnoty pohybovaly max. 12,1-12,2V a to znamená pro baterii prakticky smrt.1 bod
-
1 bod
-
U všech aut jsem měl vždycky zadní stěrač, ale ať už to byla Felda, O1 combi, O2 combi tak měl stěrač opodstatnění a já jej normálně používal, teď co mám O3 liftback tak jsem jej za půl roku nepoužil ani jednou a jsem přesvědčen, že ho nikdy nepoužiju. Bohužel byl součástí výbavy, tuším že u kamery je nutnost. Tím že mám RSo tak je alespoň trošku schovanej a nevadí mi tolik, ikdyz to je pořád jako pěst na oko. Pro upřesnění mám na oknech keramiku, takže voda se tam nedrží a navíc mám fólie s 10% propustností. Můj názor combi rozhodně ano, u liftbacka spíš ne (jako součást výbavy budiž, ikdyz je to ošklivý ale doplácet to jako zvláštní prvek mi přijde zbytečný a raději bych koukal po jiné výbavě)1 bod
-
1 bod
-
Přestože to můžou mít jedničkový Oktávky z roku 2000 ok, tak doporučuji u Superba III větší starostlivost. Já jednou za půl roku otevřené okno pořádně vysaju (přeci jenom tam bývají drobné zbytky listů apod.) a otřu všechny pryžové části vodou se saponátem, rovněž textilní clonku vpředu. Po oschnutí zase všechny pryžové části namažu přípravkem na gumu (používám to samé co na kola - prostředek Tyres z Lidlu ;-) ). Určitě se dá promazat i mechanismus posunu, ale já nevím přesně co, tak se do toho nese.. . A proč to dělám? Protože mi bez toho už dvakrát velmi lehce zateklo do stropního polstrování (parkoval jsem při dešti čumákem dolů z kopce). To je asi trochu bolest střešních oken u S III. Normálně se i při stání z kopce kapičky které "projdou skrz" odvedou hadičkami pryč mimo interiér, ale jak je tam bordel ,tak se to může dostat i do interieru. Takže doporučuji se o okno trochu postarat, práce to moc nedá.1 bod
-
1 bod