Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/23/20 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
3 body
-
Já to vidím takto: asistenční bezpečnostní systémy mají předcházet nebezpečným situacím a nebo zmírňovat jejich následky. Takže jsem ochoten akceptovat, když někdy nebudu (třeba) FA fungovat 100% tak, že občas nějakou nebezpečnou situaci nevyhodnotí jako problém a nezasáhne, tedy nebude předcházet ani nezmírní následky nebezpečné situace. Ale podle mne je nepřípustné, a nikdy by nemělo nastat, že asistenční systém sám aktivně vytvoří nebezpečnou situaci, tím že něco špatně vyhodnotí. Pokud to výrobce neumí udělat lépe, tak ať to tam nedává. Tvůj názor - to je jako kdybys řekl, že je právě to ABS je zcela OK, když většinou zafunguje a zabrzdí. A že je taky OK, když třeba v 1% případů ale nezabrzdí vůbec a řidič se zabije.3 body
-
3 body
-
3 body
-
Co tak mám zatím vypozorováno, tak když jsou venkovní teploty pod nulou, tak je skoro jedno jestli je konektor vytaženej nebo ne. Dobíjí to stále cca 14,5 - 14,6 V. Jiná situace nastane když jde teplota do plusu. Při zapojeném konektoru začne napětí klasicky lítat - při brždění 14,9 V při jízdě pod plynem 12,1 V. Pokud je brždění málo, tak po určité době, když se aku dostatečně vybije, tak napětí přestane padat pod cca 13 V, stejně tak když se rozsvítí světla, nebo se zapne jiný větší spotřebič. Pokud je konektor vytaženej, tak se zvyšující venkovní teplotou se napětí postupně snižuje. Při +4°C je napětí cca 14,3 V, při +6°C to spadne na 14,1 - 14,2 V. Při vyšších teplotách to zatím nemám odměřený. Zdá se ale, že není třeba mít obavy z přebíjení. I to "hloupý" dobíjení není zas tak úplně hloupý. A je samozřejmě jedno jestli se brzdí, nebo jede pod plynem - napětí se drží na stejné úrovni.2 body
-
1 bod
-
Ventilátor na chladiči spouští termospínač na chladiči. Na ten je přivedeno trvalých + 12V, takže v podstatě jediná možnost je špatný termospínač.1 bod
-
Mj. důsledek likvidace LK provedení [emoji53] Myslím, že to automobilka možná v budoucnu přehodnotí. Osobně bych si další Oktu bez LK vybavy již nekoupil, a postavit takovou výbavu v současných stupních výbavy bude vytvářet cenové paradoxy vedle vyššího Superb modelu. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk1 bod
-
Je absolutně naivní si myslet, že něco bude takto fungovat na 100%. Toho prostě nejde dosáhnout nijak a nikdy. Systém by neměl problémy vytvářet, ale zase toho prostě nelze dosáhnout nikdy tak, aby byl zároveň i použitelný k tomu, k čemu má sloužit. Ostatně už vidím jak byste řval, kdyby systém v případě problému nezasáhl a vy měl i díky tomu nehodu. A to se nezastávám škodovky. Takový systém není vytvořit nikdo. Ani tesla a ta je co se týče asistentů a autonomního řízení zdaleka nejdál (z toho co opravdu na silnicích jezdí).1 bod
-
Tímhle úsekem jezdím každý den. Spíš to byla asi souhra náhod, ale stalo se to prostě v moment, kdyz mě míjelo auto v protisměru..Jak píše Joker, tohle prostě 100% nikdy nebude a co FA v tu chvíli bral jako "nebezpečí", to se asi nedozvíme..EDR ukáže kdy, ale asi ne proč (co ho aktivovalo)... Jinak FA funguje "normálně"..1 bod
-
1 bod
-
nie tak celkom koncovka, ale skor jej atrapa. tak kto to otestuje? https://www.milotec.net/kat-c-3-572-22-Dummy-koncovky-vyfuku-Fabia-III-Facelift-Monte-Carlo-od-r-v-09-2018-d1307.htm1 bod
-
U té bílé to hodně shazují ty čistě černá kola (broušený lem nejde skoro vidět). Na té šedé zase ty červené sedadla, být tam černé z Dynamic tak je to TOP.1 bod
-
1 bod
-
jo dělat řemenové rozvody ve 210 000km, tak možná když to auto je najede do 5 let.... :-D pak už by stejně měli měnit, protože je to časová bomba.... jo můj řetěz v tsi oktávce, to drží jak skála!!! jo to je etalon spolehlivosti 1.8 TSI.1 bod
-
1 bod
-
Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20 RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/201 bod
-
Pokud jsi šikovný tak to uděláš v pohodě.... Taky jsem to dělal sám sundáš vanu, prsa, řemen, napínák řemenu, altík posuneš....... Já jsem si prvně natočil kliku na horní úvrať podle hodinek ( abych si to zkontroloval) pak jsem dal aretaci na kliku . Pak jsem nasadil aretaci na vačky (jednu jsem musel prvně kousíček posunou aby tam vlezla) ..... Pak jsem povolil kola vaček (samozřejmě sem si klíčem made in home, přidržel kola abych neurval přípravek ) A pak už jenom složil1 bod
-
@dodoB tenhle kryt je spíš takový placebo. Reálný přínos co se snížení hluku týče bych v tom nehledal.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
nemělo to vyznít tak, že je to špatná cena... prostě je to na mě už moc :-)1 bod
-
Chlapi, (a dámy) další předváděčka... nakombinovaná se zvýhodněním při využití úvěru od Škofinu za 599 900 Hotově 619tis Style Combi - Předváděčka + ŠkoFIN za 599 900,--1 bodů
-
hele psal jsem ti to už a píšu to znova..... "Předváděcí vozidlo, má SPZ K odběru 7/2020, najeto cca 15.000km"-1 bodů
-
-1 bodů