Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/29/20 ve všech sekcích
-
Vytáhni prostě přebytečný konektor z mínusového pólu baterie, je to nejjednodušší řešení. Přestane to udržovat baterii v polovybitém stavu (což škodovka nazvala "inteligentní dobíjení"), vypne rekuperaci i SSS.2 body
-
2 body
-
Je to ale trosku zlozitejsie. Superb ma stretavacku a 11 segmentov matrixu v module so sosovkou(ADB) a 3 segmenty su tvorene reflektorom. Modul sa da nastavit vyskovo a stranovo ale nastavuju sa tak stretavacka 11 segmentov naraz a nedochadza k ich vzajomnemu pohybu.cize tuto cast nastavit nejde aby sa uplne odstranil vnem.Da sa nastavit uroven kam svietia dodatocne 3komory ale kvoli eco-inovacnym s*ackam su tlmene a nemaju tak dostatocny efekt. Passat je uplne ina technika,kde jeden modul je cisto venovany matrixu a druhy obsluhuje stretavacku,ten od podstaty nepotrebuje pre oddelenie svetelneho rozlozenia ziadnu 'prepazku'...cize treba za tym vsetkym hladat dizajn,funkcionalitu,cenu a eco-inovacne restrikcie.Vysledkom toho musi byt vzdy kompromis.Ak si clovek prestane vsimat a zvykne na bokoch viditelny pruh(nie vzdy je badatelny,zalezi na podmienkach)tak si myslim ze sa jedna o super svetla v porovnani s konkurenciou.1 bod
-
volat musí dát do váhy.Když jedeš rovně,máš volant mít rovně a tehdy musí být geometrie v pořádku-v limitu1 bod
-
Tedy nechat proměřit jen sbíhavost bez toho, aby rovnali volant do vodováhy? Jde toto vůbec takto udělat? Protože jak nastaví volant do vodováhy, může se ukázat, že kola budou pootočena na nějakou stranu a pak se budou snažit to vyrovnat a budeme tam kde jsme byli..... Je mi jasné, že pak musí být v nápravě/vách něco v neopořádku a jen se řeší následky.1 bod
-
1 bod
-
Mel jsem moznost zkusit oba motory. Ale v tezsim Karoqu. S nalozenym i prazdnym autem. Volba byla jednoznacna - 1,5 TSI. Motor 1,0 TSI je OK, pokud je auto poloprazdne, pripadne pokud nepoterbujes zrychlit do kopce. Tam mu hodne rychle dochazi dech a leze nahoru i spotreba. Motor 1,5 TSI je klidnejsi, tissi, vyrazne sviznejsi (i s plnym autem). Vypinani valcu nekomu vadi, ja ho nepostrehnu, ani kdyz se na to soustredim. S cukanim jsem se nikdy nesetkal (stejne to resi novy soft). Problem je spotreba. Po ujeti cca 12500km mam prumer cca 8.2 l/100km. Z uvedenych km je asi polovina najeta s nalozenym autem po dalnici a polovina s prazdnym aute po meste. Kamiq je lehci nez Karoq, proto si myslim, ze motor 1,0 TSI je dobra volba, pokud bude auto urceno na kratsi cesty okolo komina. Pokud bych planoval jezdit dal, s vice lidmi nebo sportovneji, volil bych jednoznacne 1,5 TSI.1 bod
-
Zadne okna pred FL: - si beru na signal 2 vodice vzhladom na motory - motor je nezavisle zariadenie - k tlacidlam ide 5 vodicov, teda blokovanie detska poistka, + a -, 2x signal, podsvietenie K motoru ide 5 vodicov, z toho 2 su signal, 2 su poistky, posledny je kostra Zadne okna po FL: - komunikuju cez LIN signal, teda 1 vodic, napojeny z BCM T73c/14. Ten ide ku vsetkym 4 oknam - motor je sucast riadiacej jednotku dveri (alebo jednotka sucast motora, ako chcete) - k tlacidlam idu 3 vodice, z toho 2 prepoj na motor, 1 je podsvietenie - k motoru ide 5 vodicov, z toho 2 prepoj k tlacidlam Je nutne prerobit zapojenie, niektore vodice prepinovat nie len v dverach, ale aj v BCM ci prechodke dveri. Neznama je komunikacia s nasou BCM jednotkou. Nestaci prerobit zapojenie zadnych dveri, nutne vsetky 4...1 bod
-
@Mojo.mojo hned jsem si vzpomel na tohle video cas 51:40 https://www.youtube.com/watch?v=66Sfm9tKas8 DP hovori "Je-li potkávací světlo správně seřízeno, musí ležet střed světelného svazku dálkového světla na středové značce -3-." tak ze jak to seridit by meli vedet.1 bod
-
vobec nepotrebujes adaptery normalne to nalej auto sa musi poriadne zohriať na 90 najlepšie by bolo aby spustilo aj velky okruh a auto sa samé odvzdušní počas 100km budeš dolievať zmes asi 3x aspon moj pripad a robil som to už 5 krat ked som menil termostat ,hadice, spätne ventili a pomocne čerpadla tak že som si tym priešiel už vela krat1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj vygooglil jsem že e-TSI 1.5 což je Mildhybrid který má prý okamžitou odezvu na plyn a velmi tento motor chválí v G8 bude od 25KT/2020. Vzhledem k debilním ekonormám co škrtí motory je tenhle skvělý v poměru cena/výkon/zrychlení. Pokud dobře nastaví příplatek za mildhybrid, tak to bude zajímavá alternativa co chtějí ušetřit oproti 2.0 TSI a přitom si užívat rychlost. Hyundai má příplatek pár šupů například(+ 20 tisíc).. Ceny Liftbacku: https://www.autanet.cz/autonews-skoda-octavia-liftback-stoji-nejmene-596-900-kc-az-v-cervnu-se-objevi-dostupnejsi-zaklad-39741 bod
-
Že by už to Škoda u této výbavy dávala automaticky nakódováno? Při prvním ranním startu je to neocenitelná funkce, pak mně to spíše už vadí a rychle ho vypínám z důvodu pocení rukou. Nakódoval jsem své pomocí Caristou. I tak je ale zvláštní, že v Menu tato volba chybí a máš to aktivní.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Myslím, že je zcela zbytečné vypouštět takové rejpavé poznámky (stačilo poznamenat, že není), určitě si to nikdo nemyslí, leč s takovou výbavou to určitě obyčejná Octavie není. Takto to vypadá jako nějaká hloupá závist vůči těm, kteří si LK výbavu pořídili. Nevšiml jsem si také, že by se oni naopak vysmívali tobě, že Canton či LK nemáš... Tím bych to ukončil.1 bod
-
Trochu delší, ale super. DETEKTOR LŽI :-) Detektor lži vám prezradí aj to, čo naozaj nechcete ? 480 x 852.mp41 bod
-
1 bod
-
Ahojte.Kedze vo vyvoji svetiel na FL mam tak trochu "prsty" vysvetlim rozdiel.V prvom rade treba porovnavat jablka s jablkami.Zakladne LED svetla su nahradou za predface halogeny.Pri priamom porovnani s halogenmi je jednoznacny pozitivny rozdiel pre FL LED.Samozrejme v priamom porovnani s Bi-xenonom sa to neda,pretoze svetelny tok je uplne niekde inde,cize Bi xenon natacaci pri S3 je jednoznacne lepsi co sa tyka vykonu ako zakladny LED po FL.Matrix ako taky ma velmi pekne spravene tlmene svetla,homogenne a velmi intenzivne.Matrix dialky s dodatocnym dialkovym vo FL pri plnej aktivacii su super. Len tak na okraj,S2 po facelifte ma pri dialkovych svetlach este dodatocny dialkovy reflektor a svieti lepsie ako S3(osobna skusenost). Este taka perlicka,FL svetla obe verzie z legalneho hladiska nepotrebuju ostrekovace,ale auto nivelaciu kvoli AFS ma iba Matrix. Z mojho pohladu zakladne LED svetla vyzeraju zvonku na aute uplne uzasne a davaju autu naozaj dravy styl.Je pravda ze smerovka v zakladnych LED je halogenova,ale vymena je dost obtiazna bez demontaze svetiel.1 bod
-
One282 určite bude stačiť len termostat pokial sa Vám nestráca kvapalina ako som už skôr písal je to robota na 1hod vypúšťať kvapalinu netreba sama vytečie zbytok doleješ na prírube hadici je z hora “klik” na plochy šrobovak treba to odistit a pootočiť koleno hadice pre lepší prístup treba demontovať trúbku intecolera a naporove sa sanie za chladičom Náradie bežne imbus Torx a pod1 bod
-
Při změně na starsí SW při STK problém nebude, protože úprava DG není povinná. Navíc auto má s podvádějícím SW při měření emisí lepší emise než s DG. Tady opravdu těžko radit. Jak řikám s chipem nemám zkušenosti, nevím co to obnáší za změny. Zkus se zeptat uživatele motorpower, popřípadě si zavolat do TDIfun, to jsou dle ohlasů zde ověřený tuneři... Jde o to kolik jsi do čipování auta dal a jestli tu změnu citíš. Každopádně motor je uškrcené a nucen k vyšší kouřivosti, protože je v sání ucpávka a protože si nasává víc spalin... Kdyby jsi to hrál na záruku (2 roky po úpravě máš záruku na vstřikovací a emisní systém) tak to chápu, jinak bych si to tam nenechal. Já jsem nakonec ze škodovky vymámil nové vstřiky všechny 4, novou lištu vč. čerpadla a nový egr. DPF bylo v cajku, tak jsem to pak nechal přehrát zpět na SW bez DG... Pokud z toho nemáš žádný benefit, tak nevidím důvod mít DG SW v autě... snižuje to životnost...1 bod
-
Pokud motor funguje jak má tak situace kdy tak výrazně předběhne cal. mass před měřeným mass může nastat když se jezdí hodně krátkých cest aniž by se motor ohřál. To v případě DG SW může znamenat regeneraci po 200 km v případě SW bez DG po 350 km, ale to by jste museli fakt s tou naftou jezdit jen do práce z práce aniž by jste ohřáli motor. DG- SW je software kvůli kauze s emisema od VW (je to SW verze 9974-9982) - Během nahráti SW se dá do sacího potrubí vložka, která sníží průtok čistého vzduchu do motoru. Zároveň se nastaví vyšší průtok spalin přes EGR (EGR víc otevírá a rychleji se zanáší) - běžná životnost egru bez DG SW je 160K km s DG bude kolem 100K km Zároveň se zvyšuje účelně kouřivost motoru a přidává se dodatečný vstřik nafty po zapálení, který prolítne do filtru a váže na sebe NOx částice - proto ta vyšší spotřeba s DG SW a větší chrochtání. Také se zvedá max. tlak na vstřikách z 1600 barů asi na 2000 barů. Se SW bez úpravy DG se dá najet bez regenerace 750 km s DG max. 500 km. Poslední SW bez DG je 9972 - autorizovaný servis ti downgrade nikdy neudělá max. upgrade na novější verzi s DG úpravou. SW bez DG ti nehraje nejspíš jakákoli firma co se zabývá chipem, je to práce na 15 minut. Většina tunerů si za to žádá do 1000 kč. Pokud si necháš nahrát sw bez DG, musíš si vyndat ucpávku, která je mezi filtrem vzduchu a váhou vzduchu- práce na 15 minut - zvládneš sám. Ucpávka musí ven pokud DG sw nebude, protože by pak jednotka hlásila nedostatečný průtok vzduchu naopak pokud vyndáš ucpávku a necháš DG SW opět bude jednotka hlásit chybu. Pokud si necháš SW přehrát směrem dolů, počítej prvních 1000 km s nestabilním projevem motoru, protože se vymažou i adaptace, ale ty se do 1000 km opět obnoví. Všechny + jsou ve prospěch SW bez DG. Mě osobně se zdálo že s DG motor lépe táhne, možná má o pár koní víc. Na druhou stranu bez DG motor lépe reáguje na plyn a rozhodně žere méně nafty, taky má slabší zvukový projev.1 bod
-
Nedelam to z presvedceni, ale z duvodu, ze kazdy zbytecny start motor zbytecne zatezuje... ano vim ze klicove komponenty jako starter, baterka , atd s tim pocitaji, ale prinos v "uspore" paliva mi za to nestoji. Asi jsem holt stara skola, ale S/S povazuji za jedno z nejhorsich vlastnosti v dnesnich autech. Stejne tak nevypinam pocitac/televizi, kvuli tomu ze ho 10 min nepouzivam. Muj nazor, nikomu nevnucuji, kazdy sveho stesti strojvudce...1 bod
-
Načo ti to je, chceš si ich meniť sám ? V tom prípade si naštuduj postup a momentový kľúč povinnosť. Nakoľko sviečka musí po dotiahnutí byť v správnej polohe, aby bola chladená od sacieho ventilu.1 bod
-
Sice s odstupem, ale ano - to je chování OIII a to především s jednoduchou nápravou.1 bod
-
tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf1 bod
-
Vždy má být z výroby zakrytovaný + pól ! Má to logiku v tom, že - pól jde na kostru vozu a tak se zase nic tak moc neděje, když ten - pól nějak omylem spojíte třeba kovovým montážním klíčem s nějakou kovovou částí vozu. Ale když Vám ten kovový klíč omylem spadne na odkrytovaný + pól a zároveň se dotkne jiné kovové části vozu, tak dojde ke zkratu (poškození akumulátoru, elektroniky vozu aj.) Pokud tedy máte zakrytovaný i - pól, tak OK, ale ten + pól musí mít kryt vždy, jinak riskujete.-1 bodů