Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/06/20 ve všech sekcích
-
https://support.google.com/maps/answer/6041199?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=cs pro nas plati ceske prikazy v zavorkach :-)4 body
-
Zadný facelift nárazník k facelift svetlám S príchodom facelift modelov ide o akési omladenie jednotlivých vozidiel. Fabia III toho dostala do vienka dosť, ako prvú vec som mal myslím zadné facelift LED svetlá. Na konci článku som vtedy spomínal, že je do budúcna nutné vyriešiť odrazky. Pokusov bolo niekoľko, nálepky, rezanie do nárazníka, brúsenie odrazky až po výmenu nárazníka za faceliftový! Kto sa nudí alebo je zvedavý na progres, link https://wirer.sk/f3_facelift-naraznik/ .2 body
-
@Roman Kušnír to asi ani nestojí za gratulaci..... A po ramenou placám prodejce. ( ono je rozdíl si koupit jedno auto nebo šestý o toho samého prodejce který je rád že se zase zastavím na kafe u něho a ne u toyoty nebo mazde) úplně na suchu není a garanční prohlídky zdarma nedělají. K RS TSI se dost informací rozcházejí od zdrojů co mám já, takže jsem zvědavý jak to dopadne. Mě zajímá motor, podvozek a samozřejmě cena ( slevu už znám ?♂️)...zbytek mi je tak nějak jedno Ps: Už slyším Spidermana jak řve ? že nejsem v hospodě ?2 body
-
Sleva sleva je sleva. Ja za posledních pár let díky slevam na nových autech (konfigurovaných) jsem ušetřil od cenikove cca 200tisic. To je špatně? Měl jsem brát bez slevy?( to by pak nebyla škoda) Jinak k tématu. Už se někde proflakla cena RS tsi?2 body
-
DušanV: omlouvám se, ale musím :-) Já to trochu otočím... tak proč jsi tady na fóru ? Tato sekce je o baterii a jejím dobíjení. Pokud takový problém nemáš, nebo je ti to jedno a máš jiné priority - tak proč jej komentuješ ? Tomu zase nerozumím já - že investuješ do takového komentáře, a neřešíš podstatnější věci v životě ? A abych ti vysvětlil proč se v tom hrabu... Já si koupil auto s předpokládanými náklady na servis v nějaké výši a tak to i prezentuje prodejce. Pokud si mám co 3 roky koupit novou baterku za 4 200,- plus práce - tak to servisní náklady skoro zdvojnásobí - což mi vadí. Kdyby mi to prodejce řekl při koupi - tak si takové auto nekoupím. Pro mě je investice do nového auta celkem nákladná věc a když se projevuje jinak než mi bylo slíbeno tak mě to prostě štve.2 body
-
Chlapi cena, cena, cena.... co je to vlastně cena? Je to nějaké číslo vedle nějakého produktu. Pokud chci produkt, tento konkrétní, tak a tak vybavený tak pak je cena jasná. Produkt se líbí? Cena ne? Pak jdu o dům dál. Je jen na každém zda na to má nebo nemá. V Česku další rozšířeny mor je sleva. Sleva zleva sleva zprava. Mám strach abych nedostal taky -10% “slevu” z výplaty za to že zákazníkům dáváme slevy. To je začarovaný kruh. Taky chci novou Octavii. Buď na ni našetřím, nebo si musím nechat zajít chuť. Na BMW AUDI Mercedes Ferrari a Lambo jsem to udělal už dávno.2 body
-
Ahoj, řeším podobný problém jako vy tady na Leonu (2017). Zkoušel někdo reklamovat ? Výrobce baterií uvádí na prvních místech, že baterii (startovací) je třeba udržovat v nabitém stavu. Takže výrobce auta do něj dal buď nevhodný typ baterie kde není splněn základní požadavek daný výrobcem baterie, nebo je chyba v autě... Stalo se mi, že servis napsal ve faktuře za servisní prohlídku "potřeba dobít baterii !!"... já se zeptal jakto že není nabitá, vždyť ji v autě dobíjí alternátor. Nedostal jsem žádné vysvětlení... takže dám auto na reklamaci. Protože závadu diagnostikovali sami od sebe a nijak nevysvětlili a ani neodstranili - budu chtít závadu odstranit. Samozřejmě nechci reklamovat ten stav samotný - pač dobijí baterku a hotovo, ale budu reklamovat původ toho stavu - závadu nedobíjení baterie dle instrukcí výrobce baterky. To zní logicky ne ?2 body
-
Malo, vdaka za upozornenie. Som nateseny z toho naraznika a asi najrychlejsie napisany cely "pribeh" ??1 bod
-
@wirer nemalo být spíše napisane že zadne světla neobsahují odrazku?? Na webu mas --> "Zadné svetlá totiž priamo v telese svetlometu neobsahujú žiarovku ako tomu bolo pri obyčajných “žiarovkových” svetlách"1 bod
-
Protože mají určitě dobře spočítáno, že záruku ve většině případů přežije i EFB.1 bod
-
Presne tak ako to popisuješ degren, tak to vnímam po vyčistení DPFka, proste už to nezdochýna resp. nevädne nad 3000rpm.1 bod
-
Trochu oživím toto téma - objednán SIII FL combi SportLine koncem ledna a prodejce mi poskytl slevu 10%. No, poskytl je silné slovo, spíš se mi ji podařilo vyjednat :-) Každopádně za mě spokojenost a možná pro někoho inspirace (jen upozorňuji, že nejsem firemní zákazník a u prodejce jsem zatím žádné auto nekupoval, pouze jsem tam jezdil se stávajícím vozem na pravidelný servis)...1 bod
-
Samozřejmě Ti gratuluju! rozjel jsem něco co je off-topic pojďme do hospody, tam to můžeme probrat1 bod
-
Pokud máš na TDI obvzláště 1.6 TDi ve 250K km původní filtr (jako že máš) tak ti už motor přestává reágovat na pedál od sešplánutí nad cca 70% není znát rozdíl. Taky ztrácí chuť jít nad 3K, respektive jde, ale rapidně ztrácí výkon... po výměně je tam znát výrazně lepší chut jít do otáček.1 bod
-
Nebuď naivní, tento svět nefunguje na principu černá a bílá, ale milióny odstínů šedi. Pokud si chceš ničit nervy, ztrácet čas a vyrábět žaludeční vředy, tak to riskni. Čímž nechci říci, abychom si nechali kálet na hlavu, ale nebudu řešit věci typu: "proč jedna lentilka v sáčku bonbónů je barevnější a ta druhá vybledlejší". Já tedy řeším podstatnější věci v životě, toto mi připadá, že chceš bojovat s větrnými mlýny. Nebo tedy, když půjdu do důsledku věci tak vrať to auto, jestli ho ještě máš v záruce, když Ti tedy nesprávně dobíjí baterii. Určitě dokážeš že se to bude opakovat 3x po sobě a pak dle zákona máš přeci právo na vrácení výrobku, ne ? A už vidím jak uspěješ, ten čas co máš v životě daný, bych věnoval raději na jiné věci.1 bod
-
Servis by měl údaje o nabíjení vytáhnout z řídící jednotky a vytisknout. Případně si koupit monitoring baterie viz např. HOT Bluetooth 12V Battery Tester Battery Monitor Car Battery Analyzer Charging Cranking Test Voltage Test For Android IOS Phone s Bluetooth připojením na mobil a zobrazením grafu napětí baterie (vč. historie).1 bod
-
Nedobitá baterka snad není závada. Baterku lze nabít nebo proměřit - čímž lehce prokážu že není vadná. V extrému koupím u nich novou objedu servis dokola a přijedu znovu - že chci zpět peníze za baterii a navíc odstranit závadu ?1 bod
-
pardon, v predchadzajucich komentom som to tu rozpisal, tak som si neuvedomil, ze to chyba. 81 kw, 6°, combi1 bod
-
Daj ho do horúcej vody a natlakuj aspoň na 2 atm. Hliník vie byť niekedy zrádny a boh vie ako ho oni odskúšali.Každopádne to urob a nič nerozoberaj!!!1 bod
-
Ale ved prave preto Octa L&K nebude,aby neliezla do zeli prave Superbu L&K...ono by to tohoto casu vyslo asi narovnako a bol by jasny vitaz....1 bod
-
Právě jsem měnil svíčky při 120t km, pokud si je chce někdo měnit sám, tak se podělím o zkušenosti: Vše jsem dělal podle dílenské příručky nebo alespoň demontáž. Sundání sání včetně filtru proběhlo bez problémů. První problém nastal u sundání cívek ze svíček, ale s tím jsem počítal, člověk se prostě nesmí bát zatáhnout. Druhý problém nastal při odšroubování svíček z motoru, prodloužený nástavec z gola sady se nevešel do otvoru, musel jsem ho osoustružit, evidentně je vše děláno tak, aby se normální člověk nedostal k výměně svíček. Ještě že nejsem normální člověk. Dotáhnutí uvedeno 22Nm, já dotahoval na 23Nm. (Jsem prostě rebel) Cívky jsem zespodu ničím nepotíral, beztak tam ani předtím nic nebylo. Práce na cca 1 hodinu včetně výměny vzduchového filtru. Příště by to mohlo být i rychlejší. Kupoval jsem tyto svíčky: NGK 932311 bod
-
ocov Room sa tlacidlom na madle nedal otvorit, len dlhym stlacenim na dialkovom ovladaci priechodku musis demontovat a pozriet pohladom kable, pripadne ak ti to dovolia skusit ich povytahovat, ci nie je niekde roztrhnuty. alebo to radsej daj niekomu urobit. zamok ani spinac by som zatial nekupoval zbytocne1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To máš místo pojistky proti krádeži? :D Tohle frčelo v 90tých letech a nebo víc na východ :D1 bod
-
1 bod
-
To srovnání Superbu s Oktavku je komické. Psat něco ze si někdo chce dohánět společenskou prestiž Supem proti technologiemi nabité Oktávií je stupidita. Kdyz mam 750 tis chci Škodovku a liftaback tak si koupím proste Superb. Takhle to vidim z úhlu pohledu normálně vydělávajícím člověka. Jinak to vidí člověk co ma doma Superba za přes mio a koupi si pro ženu mensi Oktavku za 900. Averze ke značce Hyundai to je na léčebnu. Tu I30 porovnávají se Scalou . Scala je samozřejmě lepší přestože je dráha jako krava Porovnava se i u Oktavek je sice levnější ale je to starý model. U Superbu ji asi neporovnavaji,možná. za mých mladých let sme řešili motor,vykon,brzdy. Dnes se řeší konektivita,Infotainment,Top led světlomety, skrabka a deštník , jo ještě Usb,díky tomu mam lepší auto,to je na palici.1 bod
-
Je to ale trosku zlozitejsie. Superb ma stretavacku a 11 segmentov matrixu v module so sosovkou(ADB) a 3 segmenty su tvorene reflektorom. Modul sa da nastavit vyskovo a stranovo ale nastavuju sa tak stretavacka 11 segmentov naraz a nedochadza k ich vzajomnemu pohybu.cize tuto cast nastavit nejde aby sa uplne odstranil vnem.Da sa nastavit uroven kam svietia dodatocne 3komory ale kvoli eco-inovacnym s*ackam su tlmene a nemaju tak dostatocny efekt. Passat je uplne ina technika,kde jeden modul je cisto venovany matrixu a druhy obsluhuje stretavacku,ten od podstaty nepotrebuje pre oddelenie svetelneho rozlozenia ziadnu 'prepazku'...cize treba za tym vsetkym hladat dizajn,funkcionalitu,cenu a eco-inovacne restrikcie.Vysledkom toho musi byt vzdy kompromis.Ak si clovek prestane vsimat a zvykne na bokoch viditelny pruh(nie vzdy je badatelny,zalezi na podmienkach)tak si myslim ze sa jedna o super svetla v porovnani s konkurenciou.1 bod
-
Ano je. Teplo se nejvíce vnímá od noh a také fyzikálně stoupá odspoda nahoru, proto při topení je vzduch směrován zejména tam a z bočních výdechů pak kvůli mlžení bočních oken. V návodu jsou jednotlivé ofuky a jejich aktivita popsány. Ofuk na okna (4) je aktivní v podstatě vždy. (obrázek je z Rapidu, ale ve Fabii to je stejně)1 bod
-
Ahojte.Kedze vo vyvoji svetiel na FL mam tak trochu "prsty" vysvetlim rozdiel.V prvom rade treba porovnavat jablka s jablkami.Zakladne LED svetla su nahradou za predface halogeny.Pri priamom porovnani s halogenmi je jednoznacny pozitivny rozdiel pre FL LED.Samozrejme v priamom porovnani s Bi-xenonom sa to neda,pretoze svetelny tok je uplne niekde inde,cize Bi xenon natacaci pri S3 je jednoznacne lepsi co sa tyka vykonu ako zakladny LED po FL.Matrix ako taky ma velmi pekne spravene tlmene svetla,homogenne a velmi intenzivne.Matrix dialky s dodatocnym dialkovym vo FL pri plnej aktivacii su super. Len tak na okraj,S2 po facelifte ma pri dialkovych svetlach este dodatocny dialkovy reflektor a svieti lepsie ako S3(osobna skusenost). Este taka perlicka,FL svetla obe verzie z legalneho hladiska nepotrebuju ostrekovace,ale auto nivelaciu kvoli AFS ma iba Matrix. Z mojho pohladu zakladne LED svetla vyzeraju zvonku na aute uplne uzasne a davaju autu naozaj dravy styl.Je pravda ze smerovka v zakladnych LED je halogenova,ale vymena je dost obtiazna bez demontaze svetiel.1 bod
-
Ne e, dongle je zatím na cestě. Zatím se toulá někde v Singapuru. Ale už se moc těším. Podle diskuze na jiném US fóru už je vše odladěno. Jakmile dorazí, napíšu zkušenosti. BTW co třeba mi mezitím zvednout pluska za moji snahu ?1 bod
-
Jo cena TSI RS me taky zajima. A taky jake bude mit DSG a jestli bude 4x4 aktualne me nic jineho okolo O4 nezajima-1 bodů