Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/13/20 ve všech sekcích

  1. Hele jako sorry, ale vyhlášená doporučení nevycestovávat byla dostatečně dopředu, to že někteří idioti na to serou je věc druhá, jenom co se dostalo do zpráv, jak tam někdo na FB psal že mu nemá co kdo kecat jestli bude nebo nebude v karanténě, takových kreténů je nespočet. Debil zůstane debilem a můžeš mu zakazovat a vysvětlovat co chceš...
    4 body
  2. To jsi hrdina, najednou se k nám nehlásíš, ale jak jde o prachy to jsi s námi hned jedna ruka
    2 body
  3. Vzal jsem starou Simku a na hranu jsem aplikoval trochu vteřinového lepidla. Potom jsem to strčil do slotu a čekal až lepidlo zaschne. Vytanul jsem to spolu s mikro sim, která zzam byla zasunuta. Pro radu jsem si zašel do jedný suprový nálevny piva. Už se těším jak tam bývalému kolegovi poručím štamprle za radu. J
    2 body
  4. Vzhledem k tomu, že zde bydlí 1 desetina všech obyvatel ČR, mě to ani nepřekvapuje, nicméně mi to taky vadí, ovšem je to asi tak vše co s tím momentálně můžeme dělat. Když se podíváš na mimopražské případy, tak tam není místo nakažení jiné. Co mi teď vadí na slavné EU, jak si každá země hraje na svém písečku a maximálně si do Itálie kopne, že počáteční fázi nezvládli. O nějaké pomoci ani slovo, hlavně že se posílala do Číny, odkud to vlastně vzešlo....
    2 body
  5. Stane, chtel jsem tim rici, ze nejvic nakazenych je v Praze celych 50, zbytek po par kusech po vsech krajich. Vetsina to chytla v Italii. Nevadi mi Ti, co tam byli treba pred 3-4tydny, ale vadi mi ty, co kdyz uz vedeli jak to jde do prdele a pres vsechna doporuceni tam stejne jeli. To mi vadi. A bohuzel logicky nejvic takovych bylo z Prahy. Nevim proc to tak je. Obecne to ale myslim i na vsechny ne jen Prazaky. Kdyby takova zkurvena EU fungovala, resily by to zeme jednotne a hned na zacatku tipli spojeni s cinou mohla byt dnes situace jina. Na hranicich s Tureckem to zacina dost vrit, odstrelovaci na obou koncich, Turecka stihacka proletla nad reckym uzemim u hranic a co dela unie jako celek? Zase hovno, resi to nektere zeme kazda po svem, co Recku pomoct chteji. K cemu takova instituce je? Umi jen resit picoviny v dobe klidu. Ale v dobe problemu neresi vubec nic. Uz aby zafoukalo a cely ten domecek z karet spadl. Jsem nasranej, promin kamo, trochu asi i nepravem to odsrali Prazaci.
    2 body
  6. TWL. Vlezu do krámu a prázdno. Ani posraný brambory. Vlezu do druhého a stejný. Zas to prase budu jíst samotný....
    1 bod
  7. Ne není to hoax, ale skutečně realita dnešního provozu. Vzhledem ke konstrukci vnitřní přední části většiny autobusů nelze bezpečně oddělit prostor pro cestující od prostoru pro řidiče. Takže alespoň takto se zvětší odstup. No alespoň je MHD v Praze funkční, ale co bude dál se zatím neví.
    1 bod
  8. Tak po 3 měsících a pár týdnech už mi dorazila :)
    1 bod
  9. Panel objednán u partnera Škoda Auto, cena 1308 Kč, úspora objednáním z webu by byla tak 20% + čekání. Provedena výměna, přepínání ASR Off a ESC Sport je nyní funkční i delším stiskem příslušného tlačítka.
    1 bod
  10. Si otvor TP,tam hodnoty ET najdes.Rozdiel 18-19 je vnimatelny u podvozku bez DCC,inak ani nie.
    1 bod
  11. To je ta v tom salonu, co jsem psal. Stále lepší než Logan MCV za mě.
    1 bod
  12. Byl bych v klidu i když asi otec je nedočkavý. Kdesi ve Světě motorů redaktor Vaculík popisoval, že na některé Fabie s určitou motorizací a specifikací zadanou přímo do výroby (tedy ne skladovka) se čekalo skoro až rok. Toho čtvrt roku co máš Ty, neboli Tvůj otec je celkem v pohodě. Ono asi jsou pro Škodovku prioritnější modely aut a některé jsou až tzv. v zadní řadě. Pochybuji, že to prodejce nějak podstatně ovlivní.
    1 bod
  13. No to byl ale klid od přespolních.
    1 bod
  14. Republika je izolovaná, Teď stačí jen izolovat Prahu. A to zítra od rána :-)
    1 bod
  15. Škoda Citigoe iV.pdf
    1 bod
  16. V článku se píše o bateriích AGM a GEL, ty jsou konstrukčně jiné. NE! o EFB, EFB je v podstatě klasický akumulátor se zaplavenými elektodami.
    1 bod
  17. Tak ono to bylo řečeno s troškou nadsázky. Na druhou stranu dnešní svět je hodně u službách a pokud při podpisu je uveden nějaký termín ten má být posunut kvůli výbavě co tam je od začátku je trošku nešťastné... Ale ano je jasné že na nový model, se prostě čekat bude. Každopádně mě to nemusí bavit
    1 bod
  18. nic v zlom, ale z toho clanku som sa dozvedel akurat, ze bateria sa da repasovat vymenou vadneho modulu, v co som dufal. naopak o rychlonabijani tam chlapik hmlisto tvrdi, ze > Záleží na teplotě baterie, teplotě okolí, ne vždy a za všech okolností můžu mít k dispozici těch 40 kW výkonu. > Ta uváděná hodina je kompromis, který dokážeme slíbit. a este tam tvrdi, ze sa moze nabijat pomalsie, ak je bateria prehriata, ale ani slovo o konkretnej teplote a tiez ziadne vyjadrenie k tomu, ze teraz v zime niektori ludia dosiahli max 30 kW na par minut, v priemere este ovela menej; ako je to mozne, ked chlad baterke svedci? https://fdrive.cz/clanky/otestovali-jsme-dojezd-a-rychlost-nabijeni-elektricke-skody-citigo-e-iv-4932 Z 0 na 91 % jsme konkrétně nabíjeli 1 hodinu a 48 minut s průměrným výkonem 18,9 kW a nejvyšším dosaženým výkonem 30,3 kW.
    1 bod
  19. Poplatek za vlastni material? To jsou ale ubozaci tohle.
    1 bod
  20. Test po 100tkm. Test Superb 1.4tsi.pdf
    1 bod
  21. Ještě, že nejsem Pražák [emoji3][emoji23][emoji23]
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...