Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/09/20 ve všech sekcích
-
A zase ta kravina o podvozku z pola. Kam na to chodíte? Jinak víte co je to tržní ekonomika? Cenu určuje trh a ne přání lidí, co chtějí ušetřit. Když se škodovky za tyhle ceny prodávat nebudou, tak prostě zlevní. Já když jsem kupoval auto, tak jsem se na nabídku korejců díval taky, ale cenově mě to vyšlo s mou výbavou levněji u škodovky, navíc teda i30 se mi nelíbí z venku ani ze vnitř. Je to vždy o kompromisech a potřebách. Každý je má jiné a podle toho auto snad vybírá. Já taky musel v něčem slevit, ale celkově jsem nadmíru spokojený. PS: tu jejich atmosférickou 1.5 si na chleba natře i ten proklínaný 1.0TSI.3 body
-
Je to subjektivní, ale lift se mi líbí víc než kombi... Být tam místo nápisu Škoda 4 kruhy, tak si to člověk málem splete s Audi :-)2 body
-
Já to říkal již dříve, že podnik, třebaže nadnárodní a obrovský, který neumí pružně reagovat doslova ze dne na den, tak buď nám lže, nebo tam mají pěkný bordel, spíše asi to první. Zastavit výrobu dokázali (museli) skoro okamžitě, ale změnit dlouhodobě naplánované ceníky nejde? Tohle ať si vykládají společně na jejich dozorčí radě, mluví skoro stejně, jako někteří naši vrcholoví politici. Jejich výrobky mám rád, ale jejich současná obchodní a výrobní politika a vstřícnost zákazníkům se mi osobně moc nelíbí.2 body
-
nečudujte sa , tá liatina tiež niečo stojí , eko platničky tomu neprospejú a takto to kvitne aj 120tka po 25 rokoch v stodole mala krajšie kotúče , ale tvrdiť že je to výsada škodovky je strop lebo to má každá značka tak ... na ceede som menil zadky po 25tis km a dvoch rokoch a boli ešte horšie , boli to TRW a auto jazdí denne1 bod
-
@xmen201 A roční Scala se dá pořídit taky za jiné peníze než nová. To platí u každého modelu a dokonce to stejně funguje o u Hyundaie, že roční auta jsou levnější...1 bod
-
Přezouvání a stav zadních kotoučů...jsou KO, pravda je to druhé auto a nejede tak 8000km za rok, ale když jsem přezoval sešlo se nás tam u garáží víc a lidi co najedou ještě mnohem míň mají kotouče v pohodě no jen nemají Škodovku at mi nikdo neříká, že Škoda nejde do kytek. Měl jsel už spoustu aut, ale tohle jsem neviděl. Má cenu to reklamovat? Nájezd lehce přes 400001 bod
-
Má to dva háčky. Za prvé nevím, co bych dělal s tak velkým autem, které absolutně nevyužiju a za druhé já jsem se teda 500k ani nepřiblížil. No a vlastně ještě jeden, to auto co mám je nové a nemusím řešit jak se k němu choval předchozí majitel.1 bod
-
Vzhledem k tomu ze rocni Superb ve stredni vybave se da koupit jiz od 500 000Kc se zarukou:)) mi prijde koupe Scaly za 500K a vys jako hloupa investice..1 bod
-
Scala se trochu vyklepe, přeleští a jako zánovní, nebouraná po 73 letým důchodci , který toho moc nenajezdil , prodá :)1 bod
-
Myslím, že ta kombinovaná spotřeba kolem 8-8.5 l/100 je u našeho motoru odpovídající. Motor je o drobet úspornější než byla verze u O2FL (ke konci kolem 9l/100 v cca 180.000 km. gumy zima 16"/léto 17", nyní na O3FL zima 17"/léto 18"). Dá se s tím jet samozřejmě úsporněji s nějakým omezeným jízdním stylem, příp. i menšími koly, to ale tomuto motoru a auto mcc nesluší a pro spotřebu jsme si ho nekupovali, že :-) ?1 bod
-
Možná se ještě podívat, jestli v té výplni té kapsy, je z výroby dobře udělané perforování, aby měl vzduch kudy snadno proudit k těm klapkám. Něco o klapkách ZDE. Takhle nějak to vypadá z interiéru.1 bod
-
k tématu zdražení: https://www.autorevue.cz/koronavirus-skoda-zdrazeni-vozu-muze-mit-dohru?fbclid=iwar3ncgctzeaqe5ek0ksd1ka3nuqhau81qtdyrnt_l69d9f3dav_sy4xeq8q1 bod
-
Škoda zdraží, dle všeho bylo zdražování dlouho plánované a člen dozorčí rady, včetně Povšíka o tom nevědí? To se potom divím, že ŠA dosud fungovala, když je vrchní “managment” mimo. Argument, že ŠA je moloch moc neberu z důvodu, protože vir řádil v Číně již od ledna, tudíž čas na reakci nějaký byl. A pokud v dnešní době neumí firma(y) pružně reagovat, tak jednoduše přinejhorším zaniknou. Zřejmě si mysleli, že se vir Evropě vyhne a zdražení projde bez povšimnutí. Bohužel, realita je jiná.1 bod
-
Hoši bavíme se tady cca o deckách. Pár korunách. Jen si dám v hospodě pivo míň nebo víc. Teda až bude hospoda otevřená. :)1 bod
-
Všem děkuji za rady, pro případ, že někdo bude mít stejný problém, tak řešením byla výměna katalyzátoru. Před nějakou dobou byl problém s cívkou a špatně pálily dva válce, nespálená směs tedy odcházela do výfukového potrubí a v katalyzátoru nejspíš nadělala paseku. Byl ucpaný, ale diagnostika nic nehlásila. Problém byl ve slabém výkonu auta,do kopce vůbec netáhlo, na rovince byla maximalka 120-130kmh.1 bod
-
@atlan kde jsi přišel na to, že koncern ukazuje o 0.5l méně? Moje auto ukazuje o +0.1l více než je realita, další auta (koncernová) v rodině -0.3l, 0.0l, -0.1l (vše za dobu více než 6tis km než dojde k vynulování BC) . Celá nádrž nepomůže, stále můžeš natankovat více/méně, vedu si tak spotřebu u všech aut a někdy stojan od stojanu to vychází pokaždé jinak, srovná se to až po pár tisících km.1 bod
-
protoze jsme cesi a tak je servis plnej de.ilu co reklamujou krivy svy, spary a veci co nesouvisi s funkcnosti auta, takze si za to muzeme sami1 bod
-
Já možná ještě doplním jeden poznatek. Když jsem po cca. 2 letech otevřel krytky u baterie, tak jsem zjistil, že je málo zaplavená a horní část článků byla na suchu, tj. koukaly z elektrolytu ven. Tak jsem to doplnil destilkou. No a po dalších dvou letech s odpojeným konektorem ten elektrolyt nebylo potřeba dolévat.1 bod
-
@Lancelot Nejhorší na tom je, že když jsem kupoval auto v roce 2014, když Fabia vyšla, tak mi můj známý prodejce z konfigurace zadní kotouče vyškrtnul s tím, že jednou mu poděkuji, že jsou s nimi na Fabii jen problémy a ať si nechám bubny. Nepopírám lepší brzdný účinek atd, ale mám najeto přes 120t km a bubny stále původní a pořád brzdí bez jediného problému. Takže se o tom tak nějak vědělo nebo ví.1 bod
-
Asi tak @Martin Rušaj, ještě bych mohl dát kanďák na 20 l do kufru jezdit až to zhebne, nalejt vynulovat tachometr a znovu do zhebnutí :-))...to tedy dělat nebudu, prostě tohle jsem opsal a kdo chce musí si k tomu dát třeba nějaký svůj koeficient -+0,5 litru. :-))0 bodů
-
Ono u inej znacky to ukazuje o 1dcl vacsiu spotrebu, ako je realna. Co je slusna presnost. Ked uvazime ze sa testuje tankovanim do plna. Zaujimave ze na koncerne, to ukazuje o 0.5l mensiu spotrebu, ako je realna tj o pol litra menej na PC ako vypocitana podla tankovania. Tak ze super ze pc na skodovke pise ze 6l a podla tankovania jazdis za 6,5. V dnesnej dobe to je ucelove klamanie. A ked to chcete skusat, tak na celej nadrzi tj 600 az 800km. Bude to presnejsie. Pouzitim apky na to je to relativne rychle a zdlhodobeho pohladu aj presne.-1 bodů
-
....nic tady nezkoušíme, jen si zde píšeme kdo jakou má spotřebu, bo pak bychom zabředli i do jiných faktorů, jako je profil trasy, zda foukal vítr proti nebo zad, a jak bylo auto naloženo....je jasný, když vidíš polepený testovaný auto, jezdí v tom jeden řidič, stejnou trasu a předpisově,...najede určitý počet km, pak se vše musí zaznamenat a znova dokola, a dle toho se dělají nějaké výpočty....brácha to chvilku dělal a říkal docela opruzní záležitost!!! ?-1 bodů
-
Právě, mě by jen zajímalo, kolik lidí ve skutečnosti řeší v servisu ty drobné rozdíly ve spárách, křivé švy, nenavazující svítilny apod. Opravdu to nevím, ale myslím si že tyto marginální tzv. závady řeší opravdu naprosté minimum lidí. Naprostá většina z těch co to řeší, je pravděpodobně tady na fóru, ostatní asi ani vůbec nezaznamenali, že něco na voze je napasované třeba o 2 mm vedle. Někdy mi to připadá, že pokud to není tip-ťop na 100%, tak jsme z toho na infarkt, nebo přinejmenším na výměnu vozu.-1 bodů