Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/15/20 ve všech sekcích
-
V 80tis dělat brzdy? Tak to moc dobrej řidič nejsi. Já teď dělal na octavii ve 170 tis a to jen předek,páč zadek má ještě necelých 0,5 cm. Kotouče většinou mění ti co je přebrzdí!!! Kolega dělá Mazdy a že by o nich mluvil v superlativech? No nevím. Jinak Mazdy trpí na korozi asi jako dačia za komanču. Tu přivezli už shnilou na vagonu. Kamarád má cx 5 a už mu měnili motor a elektriku. Takže bych s těch oblaku radši sestoupil níž. Každá značka má své a neexistuje bezproblémové auto. Tak trochu mi připadáš jako dealer Mazdy :-)3 body
-
1 bod
-
To dvouramínko ve mně, postiženém profesní deformací, vzbuzuje pocity, že někdo jen to spodní rameno odretušoval a lajdácky neodstranil napojení na věnec volantu. Interiér mi přijde beze změn - možná ta béžová je trochu jiná, ale tyhle fotorendery můžou dost kecat...1 bod
-
1 bod
-
To jsem si taky říkal, proč to na dílně nenapojili na zdroj a pak nezkoumali dál. No původní baterku jsem si nechal dát do kufru pro nějaké další využití. Baterku jsem v pátek nabil nabíječkou a nechal přes víkend odležet. Po víkendu jsem jí změřil a měla 12.8V. Pojal jsem podezření, že bude baterka ještě dobrá. Ještě jsem zajel k prodejci baterek na zátěžový test a ten mi potvrdil, že je baterka naprosto v pořádku a v dobré kondici. To mě hodně namíchlo, budu to ještě řešit se servisem. Tohle nejde jen tak přejít.1 bod
-
FL už vyhřívaný volant má: https://www.seat.cz/o-znacce-seat/novinky-a-udalosti-1/6477-novy-seat-ateca-2020-nova-kapitola-uspesneho-pribehu1 bod
-
1 bod
-
No hej a na trn kopec ta vytiahli lanovkou ze. Tak sa na to pozrime, motor bude rozhycovany na 95st,vyradime, tym padom zrusime chladenie kedze na volnobehu ta voda akosi pomalsie cirkuluje. Klesne tlak oleja, znizi sa jeho cirkulacia, dobijat treba tak ze zacneme vstrekovat palivo, je horuco chcelo by to aj klimu, tak este troska viac paliva, nevadi ze ucinost kompresora na volnobeh je nizka, ved dalej dojdem na neutrali a usetrim palivo. Usetris 0,0nic, navyse bud prekracujes rychlost alebo brzdis ostatnych. Este ze tie moderne turbo prditka maju elektricke vondne cerpadlo, a tlak oleja riadeny elektronikou. Tak ci tak najvecia blbost je vyradit do N, nemaze to, nechladi to a este treba vstrekovat palibo na pokrytie spotreby energie a klimatizacie. A brzdit aby si neprekrocil rychlost. Potom taky jedinci placu ze po 9tkm nejde zaradit 5. Bodaj by sla ked treba roztocit lamelu z 800ot na 3000, a synchron dostava zabrat. Pri normalnej jazde ide radit 5 (6) v pohode.1 bod
-
Standardní chod motoru BSE - velmi jemně nepravidelný volnoběh (kolísání o cca 10-40 otáček). Ve škodovce tomu řikají - adaptivní plnění na volnoběh (kvůli emsiní normě). Je jedno jestli je to ohřatý nebo ne. BSE ma jinou vačku a tudiž nepotřebuje EGR ventil, protože se dovírají výfukové ventily o kratičko později. Permanentně se tedy míchají spaliny s čistou směsí. Řízení volnoběhu potom řeší ECU na základě lambda sond, teplot a dalších parametrů. Takže tak. Pokud to všichni chcete minimalizovat - tankujte natural bez etanolu=biosložky (a přidávejte aditivum). Olej minimálně norma 504.00 - např tento Castrol EDGE Titanium FST LL 5W-30 a měnit ho nejpozději za 15 tis - podle způsobu jízdy. Kdo nechá olej v motoru déle jak rok a půl a nebo více jak 20 tisíc km, tak je magor, a zadělává si právě na tyto problémy - zasírání lambda sond, zasírání ventilů, zasíraní sání, žraní oleje, atd. atd. - haugh.1 bod
-
Ahoj, obávám se, že to HansHouseovi nebude stačit, psal kromě startování "aspoň minútu chodu"... No, uvidíme. Třeba bude mít zázračnou radu i po devatenácti vteřinách.1 bod
-
@Martab po koupi auta jsem o nich přemýšlel, ale to je na delší příběh.... @TOMUS správně :D1 bod
-
1 bod
-
No, měl jsem podobný názor, pak jsem ale nějaký čas jezdil v zahraničí s automatem a naprosto jsem ten názor změnil. Od té doby považuji řazení v autě za úplně zbytečnou činnost. Ale na to můžeme mít každý úplně jiný názor, to je jasný. Doporučuji vyzkoušet, je-li ta možnost.1 bod
-
Vyřizování na neutral,největší kravina jakou můžeš u aut se vstřikováním udělat. Zvysujes spotřebu, zvýšení opotřebení brzd, špatně dobijeni, DSG špatně mazana, hrozí poničení. Neutral u automatu není k takovému režimu stavěn.1 bod
-
Ano pravda. Škodovka je dnes technologicky velice zaostalá. Zatímco v době O2 to byli technologičtí leadeři, tak v dnešní O4 je dost bída. Taky mi příjde, že těch technologií je zkrátka málo. O4 měla mít ještě například plně autonomní jízdu, převaděč spojitosti a mezigalaktický teleport. Navíc má málo displayů a sem tam ještě dokonce konvenční tlačítka. No zkrátka automobilový pravěk. A ještě je třeba velkohubě prohlásit, že ani ten design nenabízí, protože na základě mého subjektivního dojmu se mi Škodovky nelíbí. K ostatním bodům se ani nebudu vyjadřovat. Skoro se divím, že tu vůbec ztrácíš čas.1 bod
-
Tady je aktuální verze: D4B805E29AD-Motor_1_8_132__2_0_132_140_162_200_206_kW_TSI.pdf1 bod
-
Baví se dva medvědi v lese, že už je sex s medvědicema nebaví, tak to zkusí spolu v křoví. Za chvíli jeden zařve: "Ty vole, viděl nás zajíc! Ta svině to všude vykecá, musíme ho zabít." Začnou ho honit po lese a zajíc skočí do rybníka, medvědi začnou šátrat po dně a vytáhnou rybu. "Rybo, neviděla jsi zajíce?" "Neviděla, vy dva buzeranti."1 bod
-
U 1.5 TSi s GPF a odpojování válců opravdu patří 0w20. Podle mého manuálu se smí použít jiný olej jen na doliti při úbytku.Ted jsem byl na první výměnu.Koupil jsem svůj olej a filtr a v autorizovaném servisu jsem zaplatil 460 Kč.1 bod
-
S motorem jsi chybu neudělal. Mám ho v Octavce skoro 3 roky, najeto 95t, olej měním co 15t, jsem spokojený. ?1 bod
-
Dobra volba, ten motor uz beha pres dva roky v kvantu aut po celym svete a nikde zadny prusery, narozdil od 1.51 bod
-
Litr jezdí bez problémů a k tomu manuál. Spotřeba dobrá a motor má sílu i výkon. Navíc se vyhneš problémům které má 1.5TSI. Tomu motoru bych se osobně vyhnul obloukem. Ale je na každým na co má, co vyžaduje apod. Pokud si vše dohledáš zde na fóru o 1,5TSi budeš v obraze co a jak.1 bod
-
Mám litr + manuál a jsem spokojen... žádný trhač asfaltu to není, ale mě stačí a když ho vytočíš tak koníci pěkně zařechtají a auto vyrazí v před. ? Určitě doporučuji, teda pokud máš tu možnost se v litru projet a pak teprve 1,5... není nad vlastní zkušenost1 bod
-
Mě prostě přišlo vtipné u auta za půl mega a ještě k tomu SUVéčka řešit spotřebu která stoupne kvůli kolům tak o 0,3l na 100km. Přece si kupuji auto, aby se mi líbilo... A k té "hloupé" poznámce, klidně si může koupit Superba IV a taky bude jezdit za nula nula prd ?1 bod
-
Podle mě už se tady trochu míchají jablka a hrušky - jsme v ČR (a SR) a tady byl vždy hlavní devízou Superbu objem kufru, aspoň tak jsem to vnímal já. Nabídnu proto trochu jiný (subjektivní) úhel pohledu. Pokud bych až tak moc neřešil objem kufru (viz výše zmiňované Volvo V60 a Peugeot 508 SW), zvolil bych jako alternativu Ford Mondeo Kombi ST, případně i Focuse Kombi ST (i když to už je zase nižší třída, ale lákal by mě motor z Mustanga 2.3 EcoBoost, se kterým už se dá nějaká ta zábava užít). I Mazda 6 Wagon má poměrně líbivý design a použitelné motory. A pokud bych kufr neřešil vůbec, tak mezi moje srdcovky jednoznačně patří Kia Stinger a její šestiválec 3.3 T-GDI (i když tam už se finančně pohybujeme poměrně dost nad hranicí Superbu, proto bych zvažoval i čtyřválec 2.0 T-GDI). Ale jak píšu, je to můj pohled na věc a i já se teď řadím mezi čekatele na nového SIII, jelikož pro mě byl prioritou prostor (a taky jsem na něj dostal poměrně zajímavou slevu)...1 bod
-
S výše napsaným souhlasím. Volvo je o "prestiži" pro dotyčného a s tím se pojí přísloví o opici a banánech, nehledě na hustotu servisní sítě a "přestižní" ceně servisní hodiny práce, jak rychle řeší reklamace Volvo? Jestli stejně rychle a vstříc zákazníkovi jako Importér VW Porsche Praha tak to si věru užiješ? A že už jsem Arteona xkrát reklamoval, zlatá Škodovka to Vám povím pánové....? Ale i takové věci je potřeba brát v potaz, pokud budeme porovnávat konkurenci, ne jen daný model, jeho cenu, vzhled, motor a "prestiž"? U Škodovky je další výhoda oproti třeba Mercedesu, sousedé až tak nezávidí?1 bod