Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/17/20 ve všech sekcích
-
Je. Asi ne moc pěkně, ale alespoň tipy. Od nejnovějších po nejstarší. Pokud je tam i popis, pak pod linkem odkazujícím na daný post. Autor @Pawouk to může upravit a vložit :) Možnosti kódování u OIII.docx4 body
-
Pretoze sa bud vrtate v tom,o com nemate paru,alebo to davate robit kadejakym amaterom.Kodovanie modernych aut uz davno nieje ziadna brnkacka.4 body
-
Už jsem to našel.. Jde nejspíš o asistent rozjezdu , setřeníí kapek a zavíráni okna dalkou. .. moje zkušenost : Asistent rozjedu a setreni kapek se mi povedlo na každém rapidu , který jsme dělal.. zavíráni okna dalkou nikoliv2 body
-
Uz to s tou Mazdou zacina byt vtipne asi jako kokta s Cuprou a Wolf se Sorentem.2 body
-
Sem pište, co lze dokódovat (a jakým způsobem) na OIII. Např. laptimer, odstranění chybového hlášení osvětlení při použití LED, atd. NÁVODY: BRISKODA.net: Octavia III VCDS Adaptations - tried and tested steimei.de: http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e.php Před položením dotazu ve smyslu "Dejte obecný návod na kódování...." doporučuji si přečíst tento příspěvek: Hlavně tento odstavec, cituji: "Veľa ľudí pýta presné návody na určité kódovania. Časy, keď na každé auto fungoval rovnaký postup, sú už dávno preč. Čo funguje na jednom aute, nemusí fungovať na druhom. Častokrát v priebehu modelového roka sa mení softvér v jednotkách za novší, veľakrát aj hardvér a dochádza k zmenám v kódovaní a adaptácií. Stačí malá zmena z jedného bitu/bajtu na iný, alebo len zmena názvu adaptácie a návod už nefunguje. Preto sa univerzálne návody ťažko píšu a ja osobne som s tým prestal. Fungujem/fungoval som na viacerých aj zahraničných fórach, veľa konkrétnych zverejnených postupov pochádza odo mňa a boli platné a funkčné v čase zverejnenia. Niektoré platia dodnes aj na novšie autá, ale u množstva z nich záleží na konkrétnom modelovom roku, na kombinácii viacerých použitých jednotiek, rôznemu sw v nich a toto sa nijakým univerzálnym návodom pre začiatočníkov podchytiť nedá. Veľa ľudí pokúpi lacné VCDS káble z Číny, pozrie návody trebárs na Stemei a ide "kódovať". Pred týmto dôrazne varujem všetkých nadšencov, dať do pôvodného stavu nefunkčné auto nemusí byť celkom jednoduché, hlavne po zásahu cez čínske VCP. Na to obzvlášť pozor, VCP patrí do ruky len tomu, kto vie čo robí! Minimálne raz týždenne riešim takéto lahôdky a veruže ich už zopár prišlo aj na podvalníku alebo odťahovke..." Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!! ⬇️SOUHRN kódování z tohoto tématu by @bouchy ⬇️ Možnosti kódování u OIII.docx1 bod
-
1 bod
-
Já uz mám auto přihlášené, nalepenou ochrannou folii na kufr a hlavně namontovanou plasicku na kuny (tu s elektrosoky). Pro mladou jsem vzal 1.0 TSI DSG Style, z příplatků jsem vzal jen: park pilot takže senzory vpredu vzadu a automatické parkování, rezervu, bezpecaky, Black Magic. Interiér jsme brali černá/béžová. To je vše... Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk1 bod
-
Přeji všem příjemný dobrý den Tak dnes jsme se konečně dockali telefonátu o doručení našeho vozu. Zatím jsem se jen byl podíval jak naše vozítko vypadá,nestihnul jsem ani udělat fotky. Do konce týdne to při bude připraveno na predavku. Nechal jsem si to od prodejce i prihlasit ať nemusím lítat na dopravní. Až bude pripravenej,udělám pár fotek ať se můžete potěšit se mnou. Zatím zase jen čekat:)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Včera jsem se díval na předváděčku co jsem s ní v únoru jezdil a ta ji má: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJJ9NX9LY0063781 bod
-
1 bod
-
... a to jsem se na tom tolik nadřel , protože to musel jít dolů i ten miralon bo co to je na pátých vratech1 bod
-
@Barenasparena Máš pravdu, holt oči a paměť už nejsou co bývali zamlada :D1 bod
-
1 bod
-
Este si pozri ceny pneumatik 17 a 18 v tom rozmere co su v TP, atypicky rozmer moze byt az o 40E drahsi. Ja by som do 18 teda nesiel.1 bod
-
Třeba proto, že si je Canton nechává vyrábět u Sonavoxu? Škodovka si přece také nevyrábí všechny díly, z kterých pak montuje auta...1 bod
-
1 bod
-
Nerad bych tu zažehával neblahé vášně, ale když se Tě někdo zeptá tak bys mu mohl odpovědět věcně a ne další nic neříkající větou.1 bod
-
Běžně jezdím v SIII 2.0 TDI 140 kW 4x4. Teď mám jako náhradní auto Audi A4 s 1.4 TFSI 110 kW a překvapilo mě, že při stejném režimu bere srovnatelně jako SIII něco mezi 10 a 11 l. A na 180 - 200 se nakonec dostává taky srovnatelně rychle. Nad 200 se nechce ani jednomu. Znám ten motor i z OIII, tam, fungoval podobně, spotřeba oproti TDI plus 1-2 l. Takže tipuji, že v SIII bude 1.4 TSI jen nepatrně línější a žravejší.1 bod
-
To dvouramínko ve mně, postiženém profesní deformací, vzbuzuje pocity, že někdo jen to spodní rameno odretušoval a lajdácky neodstranil napojení na věnec volantu. Interiér mi přijde beze změn - možná ta béžová je trochu jiná, ale tyhle fotorendery můžou dost kecat...1 bod
-
1 bod
-
Jak se dívám na fotky, tak @Barenasparena i @Ondra16V už sundali držáky SPZ, tak teď už zbývá přesvědčit jen @Bikes ať to taky sundá :D1 bod
-
Ano, jde vlastně o cílené ochuzení směsi, zpoždění zážehu, méně paliva, více vzduchu = vyšší teplota a přebytek kyslíku ke spalování ve filtru. https://www.youtube.com/watch?v=lX348T7ou6U1 bod
-
Tou aktivní regenerací myslíš navýšení AFR? (občasný zásah zvýšením množství vzduchu než je nutné pro ideální spalování - tím dojde taky k potřebnému navýšení teploty filtru) Samozřejmě utrápený motor (krátké jízdy a časté chladné starty, vyřazování na neutrál z kopce, jízda pouze v nízkých otáčkách a jiná trápení vedoucí k zakarbonování a zvýšené spotřebě oleje) může vyžadovat zásah servisu na asistovanou regeneraci GPF.1 bod
-
Ještě dodatek, k aktivní regeneraci dochází preventivně každých cca 2000 km bez ohledu na zaplnění GPF (aktivní regenerace se jinak standardně spouští pokud je vypočítaná hodnota zaplnění GPF nad cca 15%), zatímco pasivní regenerace probíhá prakticky neustále minimálně za podmínky teploty přes 600°C v GPF. Pokud neproběhne aktivní regenerace korektně a zaplnění filtru dosáhne stanovené hranice, rozsvítí se příslušná kontrolka a je nutné provést regeneraci jízdou. Jinak se toto děje standardně při zaplnění na 55%, kde je opět nutná regenerace jízdou dle pokynů v manuálu k vozidlu, při 70% už je nezbytná vynucená regenerace v servisu vyvolaná diagnostickou jednotkou a při 100% je filtr kaput.1 bod
-
Nemáš pravdu, ty totiž víceméně popisuješ pasivní regeneraci. Nicméně výše popsané zvýšené volnoběžné otáčky u motorů s GPF na hodnotě 1000 znamenají probíhající aktivní regeneraci, řízení motoru může po tuto dobu vyřadit systémy ACT a S/S z provozu. Dokonce při stojícím vozidle a probíhající aktivní regeneraci mohou být volnoběžné otáčky až na hodnotě 1450, ale to už svítí kontrolka GPF.1 bod
-
U benzínu se filtr regeneruje při jízdě bez plynu nad 3000ot. Třeba na okresce z kopce. Do filtru se takto přivádí vzduch s kyslíkem (nespáleným) a bez paliva. Pokud motor netrápíš na spotřebu trvale nízkými otáčkami (a vím, že ty ne), tak se s regenerací nikdy na benzínu nesetkáš, probíhá průběžně.1 bod
-
Tiez Diky za svoj prvý zraz a super pokec. Mrzí ma ze tak skoro sme museli odísť. Nabudúce už dlhšie zostanem a parádne foto1 bod
-
1 bod
-
To uz radsej si toho S3 FL kupim ? nez aby som vyplazil 100k za prestavbu svetiel.1 bod
-
Nechci nic říkat,ale zdá se mi totální nesmysl valit toliko peněz jen proto,aby mi blinkr šel animačně.A k čemu-krom efektu je to dobré?1 bod
-
1 bod
-
Stahování oken dálkou jsem řešil dlouhou dobu, našel mhoho návodů z různými drobnými odchylkami. Na tuto funkci jsem byl zvyklý z Fabia II. Bohužel dlouhodobě jsem přesvědčen že tato funkce nejde rozchodit.-1 bodů