Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/03/20 ve všech sekcích

  1. Mně by jen zajímalo, kdo ve Škodovce dokáže dát dohromady výše uvedené citace. To musí být jistě zkušený člověk, který si je plně vědom, jaká situace panuje tady u nás v ČR. :-D :-D :-D Nejvíce mě štve, že často podobné názory razí ve firmách mladší lidi, než jsem já (r. v. 1986) , opravdu těm kecům a výplodům věří a s touto naivitou si myslí, že v poklidu dožijí důchod. Ale nejsou to jen mladší ročníky, než jsem já. Včera jsem měl tu čest poslouchat (já vím, je to neslušné, ale to člověku prostě nedá) místní oblastní zástupkyni Škody a co ta byla schopna na adresu zvýšení prodejů/objednávek aktuální O4 vypustit z pusy, to se mi nechtělo ani věřit. A vůbec jí nevadilo, že se v salonu pohybují zákazníci atd.
    2 body
  2. Přidávám svůj osobní poznatek z přehrání nového SW, přes změnový kód 3490, jak jsem psal o příspěvek dříve na mém autě Škoda Fabia 3 z r.v. 11/2016 : 1) zamknu dálkovým ovladačem - vypne se automaticky kessy ! Lze pak odemknout pouze dálkovým ovladačem. 2) používáním klik je kessy standartě aktivní do doby než opět použijete dálkový ovladač Svoboda výběru ! Úpravu SW proto doporučuji všem, kteří by chtěli řešit bezpečnost kessy. Zamykání dálkovým ovladačem doporučuji hlavně u nákupních center.
    2 body
  3. Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíčky s výsledkem odstraněno, ale nebylo. Ze ŠKODA AUTO jim došlo doporučení na výměnu vstřikovacích ventilů za M+P 41.000,- s tím, že se bude továrna podílet 70% na kulanci. Opět se závada neodstranila a technici mi řekli, že to nebude motorem, ale mechanickou závadou a chtěli rozebrat převodovku a spojku s čímž jsme nesouhlasil a odvezl jsem si faktury za opravy cca za 15.000,- a neopravené auto. ( tyto pokusy jim trvaly asi 14dnů) Následně jsem navštívil AUTO Hlaváček v Olomouci Holici, kde závadu odstranili za 2 dny. Cukání bylo způsobeno zarezlým servem ovladače klapky turba - odstraněno promazáním. Snížení výkonu totálně zakarbonovanými sacími ventily a znečištěným chladičem stlačeného vzduchu - viz foto před a po vyčištění. Po vyčištění došlo k citelnému zvýšení výkonu a cukaní je minulostí. Tak vše hodně zdaru a pevné nervy s autorizovaným servisem - vše je jen o lidech
    1 bod
  4. Pokud hledáte podrobné informace a návody k vozidlu Karoq ,jsou zde některé zajímavé adresy.Dá se z nich nastudovat poměrně dost informací. https://skoda-karoq.presskitservice.com/cz/my_keywords/skoda-karoq-navigacni-system-amundsen/ Horní řádek slouží na další otevření s mnoha informacemi. Něco pro konfiguraci SIM karty a návod: http://eshop.skoda-auto.com/wcsstore/B2CStore/Attachment/Soubory ke stažení/návody sim mib.pdf Pro někoho se informace nesnadno shání, tak tohle slouží pro začínající s vozidlem.Některé postupy mohou být složité a bez návodu nemožné. Navrhuji ,kdo jste znalí ,dejte sen stránky které najdete a druhým mohou pomoc Wi-Fi hotspot (WLAN) jak sdílet internet z chytrého telefonu : Pro navigaci Amundsen i Columbus. https://www.svetandroida.cz/wi-fi-hotspot-navod/ SmartLink: https://forum.skodahome.cz/topic/130031-smartlink-apple-carplayandroid-automirrorlink/?page=7
    1 bod
  5. Dlouho bych čekal na požadovanou motorizaci + zklamání z palubovky, resp. ovládání auta a pak taky ta cena za vybavenější auto. Poprvé si pořizuju úplnou novotu, tak se mi nechce dlouho čekat (Octa3 byla půlroční predváděčka a Fabii3 vlastní drahá polovička)...ale stále platí, že zvenku se nová Octavia 4 liftback velice provedla a líbí se mi ?.
    1 bod
  6. Na podzim nám vyměnili generála, který stejně jako celé představenstvo jezdil v BMW 5. Koupil si místo toho Superb. Auto si neodkoupil, stejně jako to neudělal nikdo z managementu. Tolik k té "premii". Mzda je vysoce nad udávanými ciframi. To, že je uvedena nějaká typická mzda neznamená, že jde o zákazníka v ČR.
    1 bod
  7. Ver mi, ze ani pri 130 tisic mesacne nie je dovod jazdit v premii. Ale to je otazka priorit... Nicmene vybavove stupne O4 sa posunuli vyssie a tie nizsie vybavy a slabsie motorizacie naozaj chybali. Plus k tomu korona... naozaj to nebola vhodna doba na velke predaje aut.
    1 bod
  8. Ale ŠA není zavislá na českém trhu, což je tvrzení širší věrejnosti i lidí zde na fóru. Nechápu potom, proč měli potřebu dělat akci 125let na nový model Octavia a to hned v úvodu prodejů. A co se týče markeťáků, ti by měli otevřít oči, ve které zemi to vlastně žijou :-)). V případě, že bych bral 5tis €, rozhlédnul bych se po prémii a ne po Škodě.
    1 bod
  9. Hezky olej po max 10tis , vif , a občas si dát třeba 10 minut s prohřátým motorem na 5 rychlostni stupeň full gas. ( Pro ty méně zkušené na 4 )
    1 bod
  10. Wd40 nieje olej, ked chces pouzi to, ale asi tak za tyzden pouzi nejaky normalny mazaci sprej na panty, alebo motorovy olej
    1 bod
  11. Neteče ti přes zadní dveře ? Koukni po dešti zdali tam nemáš vodu. Mněl jsem vodu na raně těsní a toho plastu na spodní hraně u obou dvěří. Problém byl v odlepující se záslepce v díře pro zadní repro.
    1 bod
  12. Já jsem vodu v třetím brzdovém světle a padající sedačku řidiče reklamoval jednou. Stačilo pouze nafotit a poslat do servisu fotky za tři dny jsem byl na výměně a vše bez problémů, přístup perfektní, ráno jsem přistavil, odpoledne vyzvedl, auto umyté a čisté. Zatím vše v pořádku. Říkali mě, že když zase bude problém, že se mám hned ozvat a vyřeší to. Za mě zatím přístup na jedničku :)
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Připojím svůj pohled starého embéčkáře na některé prvky výbavy, pokud bych nyní objednával Karoqa. Pokud by nebylo v základu, rozhodně bych si připlatil: vyhřívaný volant, čelní sklo a sedačky - v zimě nemá chybu (parkuji v garáži), pokud bych parkoval na ulici, určitě nezávislé topení varioflex - o tom už jsem zde básnil dostatečně asistent vyparkování - ve městě při šikmém parkování v řadě aut k nezaplacení, stejně tak na parkovištích u nákupních center, kde někteří nakupující bezmozci jsou schopni s košíkem vstoupit před vyparkovávající auto. Pravda, jednou mě to na benzínce zabrzdilo při vyjíždějí od stojanu s dofukováním, bo to zaregistrovalo manželku, která stála 2 metry šikmo za embéčkem. V prvním okamžiku jsem myslel, že jsem sejmul ten stojan ... přepínání dálkových světel - užitečná vychytávka, pracuje celkem spolehlivě, někdy problém na dálnici a když je úplněk, tak při přejíždění horizontu na okresce považuje měsíc za protijedoucí auto ... volba jízdních režimů - režim sport oživuje auto s 1.5 TSi při rozjezdech a částečně koriguje poskakování při rozjezdech v kolonách automatická světla, stěrače a sklopná zrcátka s osvětlením nástupního prostoru - to považuji za samozřejmost sklopné tažné zařízení - to se embasofirmě povedlo, tažné připravené i demontované, aniž by člověk musel sahat rukama, stačí dokopnout nohou automatické otevírání kufru - návykovka, kdo v dešti, nebo s plnýma rukama nevyzkoušel, nepochopí škoda connect - pokud zrovna funguje spojení, dobrá vychytávka, takže jsem si i připlatil prodloužení ... jednak mám informace o embéčku a nejčastěji využívám, že si předem v pc najdu a zkontroluji cíl cesty a pak si to pošlu jako on-line cíl do auta kessy - taky návykovka, byť jsem si původně říkal, že je to další pí.ovina na autě elektronická parkovací brzda a autohold - člověk by neřekl, jak to dokáže zpříjemnit život. Na auto s klasickou ručkou už bych si těžko zvykal. Co bych nemusel, nebo mě s.re: Hlídání mrtvého úhlu - mám ještě verzi v zrcátku a nějak mě nenadchlo, jak jsem se původně domníval ACC -nepochybně dobrá vychytávka, zvláště s DSG - ale s manuálem je někdy na dálnici spíše k vzteku, stačil by mě obyčejný tempomat Automatické brždění před překážkou - to je věc, která mě připravila o mnoho vlasů, protože reaguje pokaždé jinak a nepředvídatelně. Párkrát mě připravilo horké chvilky, když usoudilo, že jedu příliš rychle a nedobrzdím za autem přede mnou. Člověk v první chvíli neví, jestli vzal nějaký kanál, naboural do zdi, nebo co se vůbec děje ... ale to už je asi povinná součást vozidel, tak s tím člověk nic neudělá Amundsen s navigací - byl v základu, tak neřeším, navigace celkem svižná, dobře si poradí i v místě nové výstavby, která není v mapě (výstavba dálnice, obchvaty), občas je ale zmatená, když tvrdí, že úsek je neprůjezdný (on byl, ale třeba před týdnem) a to i přestože jsem on-line, výhoda možnost posílání cílů on-line ... pokud by ale nebylo v základu, nepřiplácel bych, využil bych navigaci v mobilu a zrcadlení na infotaimentu
    1 bod
  15. Víš co? Můj názor je, že kola dělají auto. Nemám na svém sice nějak echt, ale na takovým pěkným autě mít takové papuče! co už.
    1 bod
  16. Ak to budeš robiť tak rátaj s tým, že vždy musíš vymeniť šróby čo držia vstrekovače, tesnenia. Radšej sa nevŕtať do toho čo funguje.
    1 bod
  17. Jestli to bude dojezd jak u citigo kde píšou až 250 km a reálně při komfortním užívání s klimou atd. se dosanete sotva přes 100km, tak nevím na koho s dojezdem 330 km cílí. Citigo si ten dojezd uhájí, protože nikdo ho netahá na velké štreky. Ale taková octávka co se používá na rodinné výlety, nebo na pracovní cesty, asi nebude moc použitelná když po 200km bude třeba hodinu dobijet zaměstnanec auto u pumpy. Bude se to brát jako pracovní doba ? Myslím si že do flotilových nákupů se firmy hrnout nebudou.
    1 bod
  18. Zajímavé, vždyť pořád tvrdí, že elektromobil je jednoduché auto, které má oproti klasickému se spalovákem minimum součástí, etc.
    1 bod
  19. Vytrácí se uvádění technických dat ,tak něco málo pro srovnání motorizací. Hlavně převodové poměry . TD-KAROQ-cz-1.pdf technické údaje.pdf
    1 bod
  20. "V" index ti bohatě stačí, nebo ty s tím superbem lítáš 270km/h? jinak vyhláška na zimní rychlostní index ti nic neříká?
    -1 bodů
  21. ok bladíku, hlavně že ty seš odborník co ani neumí googlit... mrchodny ti to vyhlášku napsal sám..... jak si sám napsal, stačí nastavit na maxidotu a to stačí ukázat policajtovi. nic víc... Jestli se bojíš policajtu tak radši nejezdi autem. Na STK mě říkal technik, že vyšší nosnost ovšem nevadí.(tzn v tomhle případě asi XL či extra load pneumatika)....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...