Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/17/20 ve všech sekcích

  1. V listopadu ho na autě budu mít 2 roky (a bral jsem ho z druhé ruky), vypadá stále jak nový. Ale myji auto zásadně ručně, žádné kartáče v myčce. A na rozdíl od nárazníku zcela bez úhony přežil i malý karambol, když se mě o roh auta na parkovišti s jiným autem "otřela" nějaká sv.ně, která ujela. Toto je opravdu povedené příslušenství, každého to zaujme.
    2 body
  2. Opravdu nechapu tento krok, zs tu dobu co tu jsem jsem pres TT poslal vic jak tretinu prispevku. Vazeni spravci fora nez abychom to nekak dopsali a upravili radsi to bloknem,proc se namahat, ze Vazeni IT technici je 21 stoleti era noteboku a dsktopu je uz pryc kdo dneska taha notas skoro nikdo kazdej ma mobil a Vy ustrihnete podporu aplikace prave na mobilech a tabletech, z vymluvou ze to nikdo nepouziva neverim tomu je to jen lenost ,protoze z toho nejdou prachy jak proste. Forom super ale udrzba stoji za karas budu uvazovat o tom ze odsud odejdu,desktop opravdu v dnedni dobe na zadech tahat nebudu. Vazeni spravci a radoby IT technici zamyslete se nad tim co delate.
    2 body
  3. Moravskoslezský kraj Vyhlídková věž vodojemu v Bohumíně Vyhlídková věž Hošťálkovice Kanihůra u Bílova Slatina Okrouhlá u Staříče Na Olšové u Pohoře u Oder Veselská rozhledna u Oder Šibenice u Stěbořic
    2 body
  4. Problém vyriešený.
    1 bod
  5. Manuál strana 128: Asistent rozjezdu do kopce pomáhá s rozjezdem do kopce tím, že po uvolnění brzdového pedálu vůz přibližně na 2s přibrzdí. Podmínky funkce: ✓ Sklon stoupání je min. 5 %. ✓ Dveře řidiče jsou zavřené.
    1 bod
  6. Není někde v návodu k obsluze napsané, že asistent rozjezdu do kopce funguje až od sklonu nad 5 stupňů? Takže u menších sklonů jaksi smůla, víc k tomu nevím, tenhle asistent ve vlastním autě nemám.
    1 bod
  7. Kdo bude chtít vidět RS naživo, v Praze bude příští týden šance.
    1 bod
  8. Chyba motoru u mého auta, o které jsem tady psal 30.7.2020, byla "P2177 System Too Lean Off Idle bank1", neboli, jak jsem si vyhledal, příliš chudá směs. Ve značkovém servisu chybu vymazali a doporučili vyjet za sebou 2 nádrže na benzín, a pak průběžné více jezdit na benzín, ne vše jen na CNG. Pak se kontrolka rozsvítila krátce po sobě ještě asi dvakrát, ale to už jsem chybu vždy jen vymazal přes aplikaci Torque. Asi po vyjetí jedná a půl nádrže benzínu už se ta chyba (zatím, klepu na dřevo...) znovu neobjevila.
    1 bod
  9. Šmarjá. Tady ještě jsou.
    1 bod
  10. Rozhledna Zelenkův kopec (teda byla to rozhledna, než se někam ztratily žebříky)
    1 bod
  11. Zapnul jsem klicek do prvni polohy a pak jsem dal startovaci polohu a nic to nedelalo,tak jsem pri tom propojil na spínačce pin 2 a 3 a auto hned naskocilo. A dneska jsem dal novou tu spinacku a chytlo to hned na prvni dobrou. Jen nevim jestli mas stejnou elektriku jako ja,ja mam rapida 2013 a koukal jsem,ze ty mas 2014 a ty uz meli myslim tu novou elektriku,ale nejsem jsi uplne jistej.
    1 bod
  12. Vyhlídka Doubrava v Boskovicích
    1 bod
  13. Bílé Karpaty Velký Lopeník Na Královci u Valašských Klobouků
    1 bod
  14. Vysočina Rozhledna Mařenka Rozhledna na Pekelném kopci u Třebíče
    1 bod
  15. Změna revíru? Hlavně ať už něco je. Byl jsem u vás v týdnu na rozhlednách a stavil se na placek.
    1 bod
  16. Tak tento týden jsem byl na garančce po 3.letech. Začalo mírně zlobit startovací tlačítko - vyměněno druhý den na záruku. Dále problém s SD sloty u Amundsenu (občas problémy se čtením karet)- bude objednaná jednotka a provedena výměna. ŠA nechtěla ani žádný důkaz, tudíž borec v servisu říkal, že asi už ví, že se to stává. Další už 4 reklamace vypadávajících krytek isofixu na zadních sedadlech. Bude provedena kompletně výměna výplní sedaček (už po druhé) a nově i potahů (alcantara/kůže). Předběžně jsem se domluvil na konec září, snad do té doby vše dorazí.
    1 bod
  17. recenze od Vaculíka ze SM S novou Octavií Combi 2.0 TDI 110 kW DSG jsem strávil 1200 kilometrů po českých cestách. Většinou s koly na zadním nosiči a klimatizací. Posledních sto kilometrů byla drsná jízda při testování brzd a podvozku v křivoklátských lesích. Spotřeba se přesto udržela na 4,9 l/100 km, přičemž po zavedení On Board Fuel Consumption Monitoring (každé auto na sebe musí umět prásknout svojí spotřebu za celou životnost, aby se případně dalo dodanit, když bude vypouštět víc emisí CO2 než se slíbilo při homologaci) značně klesla nepřesnost palubního počítače a víc než pět litrů to tak nyní není. Kdo bude jezdit plynule, úsporně a bez kol, nemůže mít vyšší spotřebu než 4,5 l/100 km. To auto má naprosto fascinující aerodynamiku. Plachtí ještě líp než superb, a to jsem jezdil Combi. Limuzíny budou ještě lepší. Je to opravdu neskutečné, kolik kilometrů člověk najezdí s motorem na volnoběh. Svůj vliv jistě mají i tyto plochá litá kola, která se lidem moc nelíbí, ale na dálnici nevíří vzduch. Dále má nádhernou směrovou stabilitu. Jede po dálnici rovně jak mercedes W124. Tlumiče DCC zcela povolí a nechají jej ladně houpat nahorů dolů, což byl vždy znak opravdového bouráku. Obrovským kladem dnešních škodovek je zcela přesné řízení, v němž kupodivu není cítit gyroskopický moment zvětšených kol (dříve 225/40 R18, dnes vždy o profilové číslo více - v tomto rozměru tak 225/45 R18), řízení je zcela sametové, jemné, citlivé na každý milimetr pohybu. Na dálnici prostě dokonalý relax, zvlášť když velmi zatočili s asi největší nectností hranatého předchůdce - aerodynamickým hlukem. Nepřidám se k hejtingu jízdních vlastností. Ano, testovaný vůz na nerovném povrchu odskakoval a nechoval se pěkně. Kombinoval totiž hned dvě nešťastné věci - DCC pro vlečenou zadní nápravu a velký tlak v pneumatikách. Kombinace elektronicky proměnných tlumičů a vlečené zadní nápravy byla možná už u předchůdce, v praxi na ní nenarazíte. Celé elektronické tlumiče za 25 000 Kč jsou v octavii velmi vzácný příplatek, obvyklý kdyžtak u nejdražších variant RS, co vzadu mají samozřejmě víceprvek. Tlumiče DCC totiž při klidné jízdě povolí. Když pak jedno kolo projede dírou, přenese se to přes zkrutnou příčku i na kolo druhé a povolený tlumič nestihne zareagovat. Takže kvůli díře na vnitřní straně zatáčky odskočí i kolo vnější, takže celý zadek. To je technická danost, nelze s tím nic dělat a krásně mi to potvrdil třeba nedávný test Renaultu Talisman na 19" kolech - ten má taky vzadu vlečku a ze superklidné a nádherně ovladatelné laguny 4 Control se vinou elektronických tlumičů změnil v divně drkotající rosolovité auto. Samozřejmě že na rovných franocuzských dálnicích je to paráda - talisman i octavia. Doporučuji DCC nebrat a naopak zvolit sportovní podvozek. Samostatně je za 3500 Kč, velmi zajímavý je ale Sportovní paket Plus. Za 15 000 Kč vám ke sportovnímu podvozku přidá progresivní strmější řízení, sportovní sedačky, tříramennýá volant, černý strop a řadu další estetiky. Zavání sabotáží, že žádná z novinářských škodovek jej nemá. Prý dostali befel prezentovat se jako komfortní, nikoliv jako sportovní značka. Takže například když už budete trvat na těch tlumičích DCC (na dálnici houpou fakt krásně), tak je ve škodovce nemůžete mít s tím strmějším řízením - to umí jen Seat Leon. Kombinaci DCC a progresivního řízení přinese až RS. No a aby ta (v praxi vzácná, ale u novinářských aut dominující) kombinace vlečené zadní nápravy a DCC byla úplně tragická, je kvůli emisím CO2 nyní předepsaný tlak v pneumatikách minimálně 2,5 baru. Když navíc někdo novinářský kus nafoukal na hodnoty pro plnou zátěž (2,8 baru), tak je z toho po chvíli ostré jízdy 3,1. A takové kolo nezůstane na silnici, ani kdyby ty tlumiče byly třeba Nitron a opřené do fakt tuhé karosérie, kterou žádný kombík ani liftback z principu mít nemůže. Upustil jsem si to na 2,3 vpředu a 2,4 vzadu, nastavil to jako referenční tlak a auto samozřejmě úplně jiné. Ale netvrdím, že dobré - na ztráty přilnavosti kol odhazovaných tuhou vlečkou velmi citlivě reaguje ESP a zatím u každé starší škodovky platilo, že když řídim dobře, tak nezasahuje, tak tady mi za to v zatáčkách zbytečně zasahovalo. Každý, koho nová octavia zajímá, nechť si počká na příští technický speciál Světa motorů - vyjde 21.9. V něm přinesu mnoho konkrétních rad pro specifikaci auta, ale třeba i jak si zjednodušit život s tím novým audiosystémem. Chtěl bych o škodovkách umět psát tak přínosně a jejich příznivcům přinášet tak hodnotné informace, jako to umí Aleš Matušek na RNews.cz o renaultech. Ta značka si to zaslouží, ty auta jsou dobrá a kritika, z níž si má fabrika něco vzít (například že poslat nedodělaný auta dealerům, pak jim zakázat je prodat a nutit je to opravovat v nesmylsných normočasech, byla prostě pasárna, na tom trvám a ve Světě motorů to napíšu v celé nahotě) musí být objektivní a technicky podložená. Ne typu, že první pes štěkne a ostatní se přidají ani si nekoupí u benzínky za stokorunu tlakoměr.
    1 bod
  18. Ano.Ověřeno u prodejce.
    1 bod
  19. Možná je to už příprava na nové směrování Škody auto, tedy dostat se na úroveň Dacie, ale více ti určitě napíší ti, co si nyní nově Fabii koupili.
    1 bod
  20. Zdar kluci, v úterý jsem byl na návštěvě u Ferdy ve Strakonicích.. Krom super pokecu a dodělání dalších moře věcí, mi k mému úžasu přehrál komplet software (vnitřní prostředí) z nového amundsenu do mého starého amundsenu + mi dodělal další blbiny z verze Sportline a Scout. Krom toho, že to vypadá opravdu pěkně (mám větší displej z Colombuse), tak prostředí i líp funguje, a dokonce bych řekl, že lépe hrajou i písničky přes BT. (Ale je možný, že jsem měl předtím nějak blbě nastaveny Canton equalizér.. Každopádně určitě doporučuji návštěvu u FERDY, ten chlapík opravdu ví co dělá a pozvedne auto úplně na novou úroveň ! .. :-) A prý mám připraveno i na upgrade na virtual cocpit... což mi jiní lidé tvrdili, že když bych chtěl udělat upgrade, tak musím koupit i nové rádio, což potom vycházelo na docela nesmysl.. takhle prý stačí koupit jenom budíky, což už není zas takový baťoh.. :-) Takže ještě jednou díky Ferdo !
    1 bod
  21. Zdravím, po dlhšom čase som sa rozhodol napísať aj napriek tomu, že problém s kolísaním otáčok zostal bez reakcie. Problém s kolísaním otáčok začal zhruba keď malo vozidlo 12 500 km. V súčasnosti má vozidlo 60 000 km. Problém bol niekoľkokrát reklamovaný v autorizovanom servise. Odpoveď servisu bola: problém sa neprejavil, nejedná sa o vadu vozidla, ide o stav techniky a robia to aj iné vozidlá. Problém dokonca konzultovali s importérom a posledné vyjadrenie je také, že kolísanie otáčok je spôsobené obohacovaním zmesi paliva pre ohrev katalyzátora, pričom sa nejedná a vadu, ale o stav techniky. Samozrejme s týmto názorom som nesúhlasil a servis nechal vyhotoviť znalecký posudok. Vyjadrenie znalca bolo také, že znalec odpísal vetu z návodu na používanie vozidla, kde sa uvádza, že zvýšené otáčky pri naštartovaní sú v poriadku. Pán znalec však akosi zabudol posúdiť kolísanie otáčok. Pripájam video, aby ste si mohli urobiť názor na to, čo je podľa autorizovaného servisu, importéra ako aj podľa ŠA normálny stav. V prípade, ak má niekto rovnaký problém a má záujem to riešiť nech mi dá vedieť, rád pomôžem s radami. Ja som sa rozhodol problém medializovať a riešiť súdnou cestou. Pre tých kto by sa chcel rozhodovať pre toto vozidlo, tak vozidlo nemá ešte ani dva roky a v rámci reklamácie bola vymenená spojka, zadný bezpečnostný pás, obe predné svetlá, airbag vodiča, nastavovaná prevodovka na dva krát po výmene spojky, čistené silentbloky, čistené tesnenia na dverách vodiča kvôli vŕzganiu. A samozrejme, že takmer každý problém bol reklamovaný na viac krát, lebo... A odporúčam pozerať so zapnutým zvukom. 012019_1.mp4
    1 bod
  22. Problem vyrieseny. Stiahol som si navod pre interier a jeho montaz/demontaz. Pomocou torxu T15 som zhodil bocny kryt pod stredovym panelom od strany vodica. Prvykrat neuspesne hladanie, nic som nenahmanatal a ani nevidel v oblasti pod panelom, zlakol som sa, ze karta spadla hlbsie do utrob karoserie. Vcera som sa siel trosku dynamickejsie povozit a napadlo ma opat pozozriet pod kryt. Po opatovnom odmontovani bocneho krytu, karta vypadla. Konecne mozem kludne spavat. Hadam niekomu pomoze navod, ak sa dostane do podobnej situacie.
    1 bod
  23. pásik nie. radšej som použil LED svetielka. na F3, návod http://wirer.sk/led_nohy/
    1 bod
  24. Sorry, ale prvni co me napadlo je Pohlreichova hlaska "vychodonemecke porno" :-) Bez urazky... Do toho interieru mi to moc nesedi
    1 bod
  25. Tak sem dnes taky vyměnil řadičku s Monte Carla s červeným prošitím.
    1 bod
  26. Můžete mi někdo vysvětlit, jak a kdy funguje asistent rozjezdu do kopce?ne že bych to bez něj nezvládl, ale člověk s nim podvědomě počítá a jednou funguje, pak zase ne.a je jedno jestli je zapnutý start stop systém, nebo jestli mám zataženou ruční brzdu.prostě kdy se na něj můžu spolehnout.díky
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...