Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/01/20 ve všech sekcích
-
Kecy - pustili ven nedokonalý systém. To, že to řeší přes záruku není omluva, ale povinnost a štěstí pro majitele.5 bodů
-
Islo o to ze na prvej stranke je link na temu kde sa riesia adaptery. Toto je tema kde sa riesi aplikacia a kodovanie...3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
No abych se zastal. Tak podle toho co ctu tak Skodovka resi updaty celkem rychle. Dale pak thready zoufalych majitelu tady je tak 0.005% majitelu aut. Pokud vim tak vzdy clovek spis cte ty hruzostrasne pribehy, nez to ze je nekdo spokojeny s autem. A i nove auto muze mit problemy, proto je tam vec ktere se rika zaruka. A hlavne hned to musi byt zaplacene. To, ze nekdo nema uplne negativni nazor a sam se nesetkal s problemy hned znamena, ze to nekdo zaplatil...2 body
-
Zdravím hoši. Má objednáno - termín zatím neznámý. Získal jsem alespoň úpravy v nabídce pro MR 2021. Karoq MR2021.pdf2 body
-
Ahojte, mám strašnú dilemu ako vyriešiť nasledovné - je plán mať dve kamery v aute, každá odber "worst-case" 0.36A na 5V. Parkovací režim to má, takže pri vypnutom aute to bude žrať autobaterku. Tá má 68Ah kapacitu, je to AGM, asi OEM od Varta. Neviem či by to mohol byť problém, ale zatiaľ bez kamier po dvoch dňoch stánia auta evidujem napätie 12.3V, čo mi príde celkom málo. (Že by inteligentné dobíjanie vs. rekuperácia?) Bojím sa, že až tam dám tie 2 kamery, samozrejme každá má mechanizmus vypnutia pri nastavenom poklese napätia, tak buď moc toho nenahrajú alebo si vysosám baterku tak, že budem mať problém naštartovať alebo si tú baterku časom zničím. Kolegovia z práce mi podľa výpočtov tvrdia, že by to tá moja baterka mala v pohode zvládnuť a kamery môžu nahrávať 10+ hodín keď jazdím a dobíjam a naštartujem a že to nemám riešiť. Lenže ten aktuálny pokles napätia mi proste nesedí a mám pocit, že to tie dve kamery nezvládne. Čo si o tom myslíte? Má niekto podobnú skúsenosť? Je reálne sa obávať alebo? Uvažujem teda aj nad alternatívou - konštantné nahrávanie kamier bez parkovacieho režimu napájaním z externej LiFePo4 baterky špeciálne pre autokamery. Tretia varianta - príprava kabeláže pre externú baterku ak by to nezvládalo... Ale keby to všetko zvládla aktuálna autobaterka, nemám dôvod riešiť tie alternatívy, preto sa skúšam pýtať. Rád by som to vyriešil ale na prvýkrát, keď už sa bude teraz do auta zasahovať. Díky vopred za akékoľvek postrehy :-)1 bod
-
Ja verím že zajtra v ňom direktor tour de france odmáva štart 5. etapy, veď už ho odprezentovali, či? :)1 bod
-
Já mám osobně největší obavy, co se vše vyrojí u těch aut, které jsou aktuálně odstaveny na těch parkovištích a jsou nedodělaná. Tam se bojím, že toho mechanického bude více než dost, o elektrice nemluvě. Ale budu rád, když se budu mýlit. Jak mi říkal jeden nejmenovaný prodejce z Olomouce - "zákazníkům z privátní sféry doporučuji koupit auto s minimem různých zbytečných asistentů, protože tam je jistější, že budou mít co nejméně závad a tudíž řešit častou návštěvu servisu" ? ...něco na tom asi bude.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
nenariekajte o4 nema as tolko chyb,horsie je natom skala a kamiq tie maju zvolavacky.Klamal by som ci sa jedna o prave teraz auta co lezu spasu von a uz maju update.Ale ze O4 uz len problem s radiom info od znameho predajcu.1 bod
-
@Pawouk Cesi podivaji jen na cenu benzinu, nafty a kdo prodava to neni dulezite. Doufam ze v tomto veci mam pravdu1 bod
-
CZ ceny nového Hyundaie i20: https://www.hyundai.cz/konfigurator/i20-2020/1/170-0-0-0-0-01 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
LEDky do předních světel nepatří! Nikdo s nimi nepočítal při konstrukci toho světlometu -> chudáci ti, co tě potkají. Dej tam homologované "klasické" žárovky nebo jezdi maximálně po zahradě.1 bod
-
To zakroužkovaný jsou pojistky. LED tam nepatří, tak je tam nedávej. Pokud s tím chceš jezdit jen po louce, tak klidně.1 bod
-
Myslim si, ze keby bola chyba na strane Apple, tak to nebude blbnut len v novej Octavii...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Při odpojeném konektoru nezávislé topení normálně funguje, včetně dálkového spouštění přes škoda connect. Pro mě bylo při zapojeném konektoru těžké unést, že při napětí baterie AGM bylo před nastartováním 12.4V a po nastartování se během jízdy (léto, vyšší teploty) stále drželo na 12.2-12.5 V, kromě několika vteřin občasných rekuperací 15.8V při brždění. Baterie není člověk, ale na to se nedá dívat. Po odpojeném konektoru se napětí začalo pohybovat mezi 14.2 - 14.6V Vše bylo měřeno přes auto zásuvku. Je z toho taky zřejmé, že při zapojeném konektoru je (v teplých měsících) udržováno napětí sítě na velmi nízkých hodnotách.1 bod
-
V centrálnej jednotke 9 v časti adaptácia treba zmeniť tieto položky: (1)-Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9-Lasttyp 16 to 6 - LED Lichtmodul (1)-Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3-Lasttyp 17 to 6 - LED Lichtmodul Skús toto, mne to fungovalo.1 bod
-
Třeba tady si vyber, zkontroluj v popisku, aby podporoval i data, ne jen nabíjení: Marjay OfficialFlagship Store1 bod
-
1 bod
-
Co se týče gum, tak jsem dost alergický na čínské pneumatiky. Je to jediná věc, která je v kontaktu s vozovkou a v krizové situaci se teprve projeví, jaké gumy jsou obuté. Jezdím 225/35/19 Michelin Pilot Sport 4S, vydrží cca 2 sezóny a až je sjedu, vezmu je znovu.. :) Bezkonkurenční pneu, její stabilita na vozovce a schopnost se opřít do zatáčky v kombinaci se samosvorem a DCC na Sport je opravdu něco, co bych u Octávky, byť RS, nečekal.1 bod
-
skOd@, Napsal jsi to tam dobře, proti tomu žádná. Jen bych si dovolil doplnit, že název Oil Ash je poněkud zavádějící a vychází z nedávné historie. V dnešní době je v bezpopelnatých olejích popelovin málo (molybden, který ovšem dobře maže, už se do oleje nepřidává) a navíc motor olej normálně téměř nežere. Převážná část popela zachyceného v DPF je z paliva a troufnu si tvrdit, že dost z biol-složky, tedy FAME, která se u nás do nafty přidává (s vyjimkou EuroOilu, který prodává naftu bez Bio-složky). Ten popel v DPF tvoří spíš oxidy kovů a SIO2, ale taky soly. Proště všechno co jde do válce a nejde spálit :-). U vozů, kde se přidává aditiv do paliva pro snížení zápalné teploty sazí a snazší regeneraci filtru je DPF převážně zaplněn kovy, protože ono aditivum je na bázi kovů....1 bod
-
Izolaci jsem dnes sousedovi vyzvednul,cena 600KČ.Je to zabaleno v škoda pytíku s polepkou,montáž je jednoduchá-jenom se to nacvakne.1 bod
-
1 bod
-
no nejdůležitější otázka je, jak často budeš jezdit, pokud pojedeš jednou za 14 dní, tak to dokáže vycucnout i jedna kamera a borci co to tak měli tak se divili, že už neneastartovali. Pokud jezdíš každý den, neřešil bych to edit: a možná druhá otázka, taky záleží, jak moc rušnou ulici máte, aby nejeli kamery v jednom kuse0 bodů