Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/15/20 ve všech sekcích

  1. Šroub fakt nikdo řešit nebude. Nebo si myslíš, že to toho mechanika zajímá a poběží to hlásit vedoucímu servisu? Většina nekontroluje ani svou vlastní práci (přelitý olej nad měrku, zapatlaný od oleje kde co).
    2 body
  2. „Scala a Kamiq mají implementovanou funkci tzv. „Genaue Geschwindigkeit“ – jednoduše řečeno: kombiinstrument průběžně zpřesňuje signál od ABS s pomocí GPS měření. Vyrovnávají se tak chyby, které do měření rychlosti vnáší různá velikost, opotřebení a huštění pneumatik,“ vysvětluje Martin Preusker z oddělení Komunikace Škoda Auto. „Dá se říct, že odchylka tachometru od reálné rychlosti se zde pohybuje někde mezi 0 až +5 km/h. Odchylka není konstantní, může se měnit v závislosti na okolních podmínkách. Za ideálních podmínek (typicky jízda po dálnici) rychloměr ukazuje víceméně přesně. Tato funkce bude dále nasazena v nové Octavii a počítá se s ní i do dalších nových modelů. Stávající modely (Superb, Karoq, Kodiaq, Citigo, Fabia) s nasazením nepočítají, protože správná funkce rychloměru podléhá homologaci a jakákoli změna by si vynutila nové homologační zkoušky.“ Podle dostupných informací to má co do činění s přidělováním bodů a hvězdiček při crash testech NCAP, kde se mimo jiné hodnotí i přesnost tachometru, a dále je to příprava na povinné čtení značek od roku 2022.
    2 body
  3. Dvakrát dnešek ... praha - český krumlov a zpátky. po dálnici 140, po okreskách 90-100. v porovnáni s benzínovým karokem.... radostný pohled.
    1 bod
  4. Mě vyměnili baterii na záruku po 14 měsících od koupě / po 14.834 km. Je pravda, že jsem reklamoval více závad a první skoro rok a půl bylo v auto servise mnohokrát. Horší starty nejprve (již po cca 5 měsících) servis řešil dobitím baterie (chtěli to zaplatit (!), to jsem odmítl s tím, že auto je nové a buď bude fungovat jako nové nebo chci veškeré zásahy vztáhnout logicky do záruky). Při výše uvedené reklamaci bylo do protokolu servisem uvedeno následující: "sporadicky se vypne tempomat a sporadicky nefunkční kessy. Reklamace byla odstraněna výměnou akumulátoru." Ve skutečnosti se však vypínání tempomatu tímto nevyřešilo - později našli "špatné usazení elektrického vedení zapalovací cívky 4. válce" a od té doby zcela v pohodě. Sporadicky nefunkční kessy (reklamoval jsem, že byť po jisté době odstavení vozidla otevřu dveře řidiče i kufr zatáhnutím za kliku, dveře spolujezdce takto neotevřu) bylo po různých pokusech (mimo zmíněnou autobaterii, výměna baterie v klíčku, výměna kliky...) shledáno jako vlastnost vozu. To jsem si nechal doložit - viz. příloha (dole vidíte datování Podzim 2019 - k zamyšlení je "rychlost" s jakou byla tato informace z centrály servisům předána, nevím, od kdy přesně takto kessy funguje, ale systém jako takový Škoda u Superbu nabízela už od r. 2009). Když to shrnu, těch vícero závad (mimo výše uvedené taktéž rozsvícení různých kontrolek, planá upozornění na nebezpečí, sporadicky fungující vyhřívání zrcátek /to i v chladném počasí/ apod.) mělo zřejmě opravdu původ ve špatném usazení zapalovací cívky a špatné starty v idiotském "inteligentním" (ne)dobíjení. Na práci servisu Škoda si vlastně nakonec nemůžu stěžovat - první problém servis vyřešil (byť mohli i dříve, ale myslím, že takový druh závad se řeší složitě i odborníkům) a druhý částečně výměnou baterie taktéž. Z principu jsem však to rychlé degradování baterie definitivně pořešil až letos s Ferdou (zatím vše OK, za což mu moc děkuji). Přeji ti pevné nervy. Osobně si myslím, že pokud je auto v záruce a tys neporušil pokyny v návodu k obsluze (tj. auto nestálo více než 3 týdny), máš nárok na výměnu baterie na záruku (právě s dnes již obecným povědomím ohledně "inteligentního" (ne)dobíjení). Ať ti to dobře dopadne. J. Octavia zarucni oprava 03Kessy.pdf
    1 bod
  5. @Miro F. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.
    1 bod
  6. Jenže já už měnil ve 2,5t km a podruhý už to nechci riskovat a znovu ho tam dávat. Jinak utahovací moment je 30 Nm.
    1 bod
  7. Tak si stáhni v sekci dílenskou příručku elektrická schemata. Tam jsou i barvy vodičů.
    1 bod
  8. Teď na to koukam ze je to také nový člen, ale těžko říct třeba něco taky umí. Kdybych to neměl tak daleko tak bych zajel radši k ferdej :( ale stejně to tak asi dopadne ze si budu muset udělat výlet k němu ať mám jistotu ze to bude vše fungovat jak má.
    1 bod
  9. Popravdě zatím bylo víc situací, kdy mě FA zachránil předek oproti tomu kdy mě ohrozil. Zrovna tenhle víkend při jedné jízdě jsem zažil obojí. Nejdřív při nájezdu na dálnici kde byla STOPka se blb přede mnou rozjel já za ním a ten vůl najednou bezdůvodně zastavil. Já se ohlížel doleva za sebe a rozjel se. Kdyby to FA nezakápnul tak jsem byl určitě v něm. No a pár km dál jsem chtěl předjet kamion, rozjel jsem se, že jdu na to a než jsem vyjel z pruhu tak mi to FA zabrzdil. Na druhý pokus jsem si od kamionu dal větší odstup. Má to mouchy, ale za mě zatím platí plus než minus
    1 bod
  10. Zatím to kvůli GDPR udělat nemůžou.
    1 bod
  11. ano ano , páč co? ... Kometa je modrobílá
    1 bod
  12. 5.1 beta18 (Armeabi v7a + Arm64 v8a) v7a_Carista.ver.5.1.beta-18.build.510018.apks v8a_Carista.ver.5.1.beta-18.build.510018.apks
    1 bod
  13. Zdar chlapi, Opel má nyní docela zajímavé akce na Astru, kdy já Astru v benzínu stále považuji za vynikající pohodlné auto. Přitom jsem narazil na přehlednou recenzi od Hrubise(jeho recenze O4 je parádní), tak přidávám odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=1srsc8moI1g
    1 bod
  14. Kecy - pustili ven nedokonalý systém. To, že to řeší přes záruku není omluva, ale povinnost a štěstí pro majitele.
    1 bod
  15. Mám auta s oběma systémy a je to rozdíl propastný v rychlosti a plynulosti ovládání. Jediné negativum toho novějšího je, že jsou na něm vidět otisky prstů.
    1 bod
  16. Nová A3 už vystavena na showroomech, okoukl jsem, jak dost se liší od O4 Auto na živo vypadá dynamicky, nízké, ty hranaté tvary tomu dodávají šmrnc. Disky sice jen 17" ale vypadají daleko lépe a mají profil pneu jen 45 proti 55, vzhledu určitě pomohli. Cenu nemá cenu komentovat, v ČR to nebude žádná masovka, spíše pro. bohaté manželky a sportovní verze pro fajšmejkry. Sedí se v tom pěkně, vzadu mi přijde méně místa než u zbylé trojice, průchod na lyže je řešen sklopením opěradla, kufr nic moc taková větší Scala. Zpracování - typický koncern, středový tunel vrže, silnější dotek na lišty, výdechy také, karosérie slícovaná O.K. Přední tapece také navrchu měkčený plast velmi honosně vypadající, přišlo mi malinko tvrdší než Leon, O4, jinak zbytek tvrdý jako kámen, vzadu též. Zajímavý detail, vzduch jde i do dveří, ochladí nebo ohřeje loket. Výdech nahoře vypadá zajímavě, něco nového, hlavně Climatronic, výhřev a SS na tlačítka. Co bych u této konfigurace vyloženě neschroustal je ten hezký klavírovaný lesklý černý plast. Hezké jen na pohled, ale prach, otisky, mikro škrábance už nikdy více. Už tu nemám prostor - 26 fotek Nová A3 HB
    1 bod
  17. Nechci nikomu kazit iluze, nebo radost, ale manažeři nejezdí v Octávkách.
    1 bod
  18. tak ja nevim . v testu Rapida 1.0 TSi , tu sracku menili po tech cca 30 tisic km, nechali zapnuty S%S a motor byl, ve 100 tisich km, v pohode ... tak kde je teda problem, podle chemiku?
    1 bod
  19. Vypsal jsem ti tady jasně, co vše (zhruba) spotřebu ovlivňuje. Ty ani napopáté nesdělíš konkrétní informace, které je potřeba znát, aby ti někdo mohl dát nějakou směrodatnou odpověď. Takže jinak, 7 litrů je podle spritmonitor průměr.
    1 bod
  20. Snažíš se zjistit, jestli je tvoje spotřeba vysoká. Napsal jsem ti konkrétní otázky, ale ty ani napotřetí nejseš schopný na ty jednoduché otázky odpovědět. Namísto toho to pak zabiješ tím, že to jsou kraviny. Tak si prostě mysli, že je spotřeba vysoká a je to, ale neotravuj s tím na fóru, když se nechceš dostat k žádnýmu rozumnýmu závěru.
    1 bod
  21. takže už vědí, kudy jezdíme a vědí taky jak rychle... takže v blízké budoucnosti vám jen přijde na mobil žádost o uhrazení pokuty za překročení rychlosti tam a tam... nebo rovnou zpráva, že vám zamykají možnost užívat auto do doby XY jako trest za překročení rychlosti, čehož důsledkem bylo zvýšení emisí o XYZ a tudíž jste hnusný terorista a nepřítel planety a budete eliminován... no, máme se na co těšit... :D
    -1 bodů
  22. Na elektromotoru neni co "zabehavat".
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...