Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/09/20 ve všech sekcích

  1. Při pravidelné výměně zimních a letních kol, tedy 2 x do roka, to vždy potřu lehce vazelínou a je klid. Prostě tam není potřebná povrchová ochrana kovu a tak to rezne. Jak napsali kolegové výše, běžná věc.
    2 body
  2. Vela som sa nedozvedel, akurat nieco o podpise.... Aj to nie zmienka o zruseni, len ze si mozme definovat vlastny a ked nevyhovuje, bude zruseny Akoze sorry, ale zrusit podpis nie je prave najstastnejsie riesenie... Alebo aspon niekde pod profilovu fotku dovolte pridat jedno auto. Teraz budeme hadat kto ma ake auto, predovsetkym ak to nie je zname z profilovej fotky. Kolkokrat sa uz stalo ze sa prispevky zaradili do blbej sekcie bez definovania auta a uz bolo hadanie co k comu patri...
    2 body
  3. Mám dvě věci: 1. teď jsem šel na forum a jsou tam nové podmínky používání - OK, akorát si je nepřečtu, protože mám dark mode a jsou celé nějakou tmavou barvou, řekl bych že by to mělo být univerzálně aby se při světlém četla černá a při černé bílá. Vše ostatní je na nic 2. kluci, zrušení podpisů mě nějak netrápí, i když bylo fajn si přečíst, když na někoho reaguju, jaké má auto, ale řekl bych že to je další hřebíček do rakve ... a že se za posledních pár měsíců ta rakev stává čím dál zabedněnější ... nechci nikoho urážet, ale za mě jsou fóra otevřená diskusní platforma, kde by si měli lidé pomáhat, radit...zatím to tady jde od 10 k 5ti, a celkově bych řekl že oproti tomu, když jsem zde před asi 4mi lety začínal, to tady úplně vymřelo a řekl bych že důvody jsou jasné...
    2 body
  4. Mám najeto 20k takže už to mohu celkem spolehlivě hodnotit. Denně jezdím 80km převážně po státní, občas stejná trasa i po D1, je to zhruba 80:20 a dlouhodobou spotřebu mám 5,8l/100km. Což si myslím, že je dost slušné... Ta dálnice s tím vždy trochu hejbne, protože udržet 130 je obtížné... :-)
    2 body
  5. No ono je to proto,že ve VW za přezutí zaplatíš asi 3-4x více než v pneuservisu :-) :-)
    1 bod
  6. ten zvyšok nevyberieš , rozpadne sa , nový ventil ho vtlačí dnu a olej sa už postará
    1 bod
  7. Pepíček zavolá do řeznictví a ptá se: „Máte prasečí ouška?“ „Ano, máme.“ „A máte prasečí nos?“ „Ano, máme.“ „A prasečí ocásek?“ „Ano, máme.“ „A máte taky telecí kopýtka?“ „Ano, ta také máme.“ „Pepíček: "No, vy ale musíte vypadat!“
    1 bod
  8. Říká se tomu asi náboj kola. Včera jsem měl to samé, až budu vracet letní liťáky líznu to vazelínou. Na staré O1 kolikrat mě nešly kola ani sundat bez násilí.
    1 bod
  9. Bezna vec. Povrchova hrdza na oceli Ziadna vada.
    1 bod
  10. Však ben06 napsal... asi žádný jiný model bez posilovače ani nebyl... tak nevím proč si ho tak ohodnotil. Takže podle mne nelhal, jen si nebyl jist, takže se ho tímto zastávám Hm, zvláštní myšlenkové pochody některých hodnotitelů ......
    1 bod
  11. Mám to podobné. Většinou krátké trasy 10 - 30 km většinou po městě. Mimo město spíše kopcovité, než roviny. Dlouhodobě jsem mírně nad 6 l/100km. Některé jízdy, když není provoz, se dostanu pod 6, ale naopak jindy je to klidně i 7. Najeto 4500km. Jezdím většinou v S režimu, ale rozdíl oproti režimu normál nepozoruji. Start/Stop vypnutý.
    1 bod
  12. Vzhledem k tomu, jak se u nás měří emise - bez zátěže, by ten SW musel být totální zprasek a nebo motor a kat úplně v háji aby to neprošlo.
    1 bod
  13. Pokud je to dobře udělané, tak ano. Nechá se udělat chip i se zápisem do TP.
    1 bod
  14. Tři muži se ucházejí o místo u policie. K pohovoru si zavolají prvního z nich. Policista mu dá fotografii muže, kterou si má důkladně prohlédnout a říct, jakých zajímavých detailů si všiml. Po pár minutách uchazeč prohlásí: "Ten muž má jen jedno ucho." "To je fotka z profilu," upozorní ho policista a požádá, aby odešel. Druhý kandidát dostává stejný snímek, se stejnou otázkou. "Ten muž má jen jedno ucho!" prohlásí po chvíli. "To je fotka z profilu!" rozzuří se policista. I druhého kandidáta vyhodí. Třetí kandidát si několik minut prohlíží fotku a pak odpoví: "Ten muž má kontaktní čočky." Policista se podívá do svých spisů a uznale řekne: "Správně, je vidět, že nejste takový blbec jako ti dva před vámi. Jen mi řekněte, jak jste to poznal?" "Snadno. Těžko může nosit brýle, když má jen jedno ucho." Letí dva policajti ve vrtulníku a jeden povídá druhému: "Rozbila se nám klimatizace." "Jak jsi to poznal?" "Protože pilot se potí a ten velkej větrák nad náma se netočí." Cizince podezřelého z vyloupení banky vyslýchají na policejní stanici v přítomnosti tlumočníka. Policajt: "Kam jste schoval peníze?" Tlumočník: "Kam jste schoval peníze?" Zloděj: "Neřeknu." Tlumočník: "Neřekne." Policajt: "Když neřekneš, zavřeme tě." Tlumočník: "Když neřekneš, zavřou tě." Zloděj: "Neřeknu." Tlumočník: "Neřekne." Policajt: "Když neřekneš, zastřelím tě." Tlumočník: "Když neřekneš, zastřelí tě." Zloděj: "Schoval jsem je v kuchyni pod podlahou." Tlumočník: "Neřekne." Přijde chlap do hospody a volá: "Kluci já sem slyšel super vtip o policajtech, musim vám ho říct!" Najednou se od stolu zvedne chlap a povídá: "Pane já jsem policista." A muž na to odvětí: "To nevadí já ten vtip řeknu pomalu a 2x." Policajt se oženil. Za pár dnů přijde do služby a kolegové samozřejmě vyzvídají: "Tak co? Jaká byla svatební noc?" "Kluci, to mi nebudete věřit," povídá novomanžel. "Já jsem byl ráno tak rozespalej, že jsem ze zvyku vytáhl peněženku. Vzal jsem z ní sedm stovek a položil je na noční stolek. Manželka se probudila, kouká na to..." "Průšvih, co?!" chytají se za hlavu kolegové. "Ne, dobrý! Říkala, že v manželství už to není tak drahý - a vrátila mi dvě stovky!"
    1 bod
  15. S kolegou Tomášem, alias@brabisson jsme vymysleli další smlouvu a hned následovalo předělání smlouvy i jeho manželce. POV 100/100 mil Kč HAV spol. 5% min 5000Kč na pojistnou částku 1/4mil bezlimitní skla ZDARMA: - úrazové pojištění - pojištění nezaviněné nehody - pojištění pneu a disků Vše za 4000Kč/půlročně. Pojistník nemá plné bonusy, jinak by to bylo ještě o něco lepší. Díky Tome. @Barenasparena Tady to bude projekt sám o sobě, pokud ho dotáhneme. Stejné nebo i lepší krytí za poloviční platbu stávajícího pojistného. POV + HAV + skla. Stay tuned 😂
    1 bod
  16. pokračování k tématu, po servisu a více jak měsíci trápení.... - restart IT s náběhem až nekolik minut, při restartu nejde napěti do USB !! - neustále vypínání asistentů za jízdy pořád dokola s patřičným zvukovým a grafickým hlášenim... - line asistent potvrzuji, že jede klidně podle letícího meteoritu, jen ne podle bílých čar na silnici....když uz ten škodováckej krám má front asistent, mohl by si odpustit škubat volantem doleva přímo před protijedoucí auta na úzké silnici - tohle naprogramoval kokos - zadní parkovací senzor tak v 1/5 případů nefunguje, hlášky má i cestou dopředu - odpojoval jsem vlek, nechal jsem si nastartovaný motor, po chvílí zas hustokrutá oranžová ikona na LCD....ignorace, běžný stav. Pak přišel email ze servisu, že se mi auto automaticky nabonzovalo s nefunkčními předními světly a že se mám určite stavit u nich, protože mi to v rámci záruky opraví. IT to fakt hlásí, tak hledám ty světla, co nesvídí, ale ty mi už stojí odpojené doma na dvorku :) něco k ergonomii: - obrovský display místo budíků, kde chybí zakladní informace - čas, nemá dokonce ani pevné místo na IT (po přeepnutí na Android Auto se přestěhuje klima a čas jinam...) - display nad volantem má 3 módy, použitelný je jen jeden, když jsou zobrazeny budíky. Ty druhé dva módy budíky nemají, místo nich je témeř volná plocha, kde se skoro nic nezobrazuje ...k čemu tam ty módy jsou ? ....kdybych měl Kolumbuse, bude tam navigace.. - pod sedačkami není ani kousínek přihrádečky na vesty... - ukončení hovoru tlačítky na volantu znamená vlézt do menu a složitě vybírat, O3 měla intuitivně ukončit hovor jako první volbu (první věc, co člověk dělá, když dohovoří...) - kabely v USB-C taky nedrží nějak zvlášť pevně - nemá to v interieru CL zásuvku, k čemu prodávají to CL přísušenství ? Abych si to zapojoval v kufru ? - vana do kufru: už to není guma jako v O3, ale kluzký levný plast - vlevo v kufru uděali dírky, tam patří druhý háček, za který jsem musel zaplatit 150 Kč, mimochodem je ale tak nízko, že nákupní taška v něm už nevisí, ale povaluje se - nastavení sklonu světel....OMG zase zahrabané v menu, vezl jsem dvě děti a plyšáka a už na mě všichni po setmění blíkaj, že je oslňuji...já to rád seřídím, ale chápejte, za jízdy si nesmím hrát s audiovizuálm zařízením.... - po zapnutí tlačítka ofuku předního okna se zapne AC a zůstane zapnutá i po vypnutí / nastartování, když byla předtím ručně vypnutá... - plato kufru liftbacku není zlomené, ale v kuse....po otevření kufru mají věci na platě tendenci se přeskupovat - ten slavný modrý trychtýř na ostřikovač tam vůbec nedrží něco pozitivního: - 2.0 TDI žere pod 5 - couvací asistent pípá do repro jemnější melodii a dobrý nápad: stereo podle toho, ze které strany je blíže překážka - všude led jsou fajn, ikdyž jsem zjistil, že světla v kufru mají žárovky a snad i někde v parabole jsou pořád taky... - interierové led umí dotykově intenzitu - sedačky stejně pohodlné, jako O3 - díra na deštník - gumový kryt středového tunelu vzadu, když vezete dobytek - haubna má konečně dvě vzpěry, 10x tleskám Tragedie_v_JZD: ty problémy má auto každý den, někdy několikrát za jednu jízdu. Výrobce nic nevyřešil, dealer nic nevyřešil, neboť vyrobce NEVÍ, co s tim mají dealeři dělat. Údajně programují nový SW, který má být v prosinci.... jo suchý z nosu, vyřeší jeden bug a dalších deset napáchají Mimochodem článek: článek na Seznamu Schäfere, ty lháři sedmilhář !!, vyřešili jste kulový. Nebýt operáků a flotil, tak neprodáte jedinou O4. Služebáky nikdo neřeší, viď, tak si tohle můžetee dovolit. Styď se, ty Zelená Škrabko.
    1 bod
  17. Toto je názorná ukázka dnešních uživatelů automobilů.Nikdo si nepřečte návod,kde je vše jasně popsáno. Za rozsvícení světel buď denního svícení, nebo potkávacích světel vždy zodpovídá řidič!!!!! Ne pomocný asistent.
    1 bod
  18. Tady je vidět, jaký je rozdíl mezi červencovým a autem z konce srpna: - lane assist funguje perfektně, žádný pípání (jenom pípne, když přejedu přes čáru, abych chytil volant .. no budiž) . nemám důvod ho vypínat - parkovací senzory fungují zcela bez problémů - navigace je zatímj nejrychlejší ze všech škodováckých, co jsem kdy měl (3. kolumbus, a tenhle je fakt rychlý .. až mě to překvapilo) - nechápu co máš za problém s klimatizací - inteligentní klimatizaci ti to nenutí. můžeš ji pořád používat klasicky (ps: ta inteligentní navigace má jednu super vlastnost - to , co na ní člověk zvolí, platí jen chvíli, a pak se to zase přepne - považuju za naprosto fantastické, že kdyz mam normální klimu na 20, ale zrovně mě zebou nohy, tak ze zvolim zahřát nohy .. a ono to prostě na chvíli pustí teplej vzduch na nohy, a pak se to vrátí do původního režimu - ja tomu dávám 1*) - žádné lupání a chrastění v repro - kontrolka potkávacích světel sice není na přístrojovce, ale je u přepínače světel .. upřímně, nevidím důvod, proč by měla být v přístrojovce, jenom tam otravuje. tahle okta je čtvrtý auto od škodovky, kde potkávačky nemusím vůbec řešit, prostě se samy zapnou, vypnou... - stav tachometru se zobrazuje kdyz vypnes ACC - přiznám se, že teda netuším, proč je tak důležité :-D
    1 bod
  19. Ahoj. Mám tiež 1,5tsi manuál vyrobené máj 2020. Nechaj ho ísť po rovine, 2000ot/min, rýchlosť okolo 90km/h(tempomat), počúvaj a hlavne cíť. Ja to rozoznám okamžite. Samozrejme z kopca, pri zaradenom kvalte, to nie je až tak rozoznateľné, ale skús tú rovinu.
    1 bod
  20. Ještě dodatek, k aktivní regeneraci dochází preventivně každých cca 2000 km bez ohledu na zaplnění GPF (aktivní regenerace se jinak standardně spouští pokud je vypočítaná hodnota zaplnění GPF nad cca 15%), zatímco pasivní regenerace probíhá prakticky neustále minimálně za podmínky teploty přes 600°C v GPF. Pokud neproběhne aktivní regenerace korektně a zaplnění filtru dosáhne stanovené hranice, rozsvítí se příslušná kontrolka a je nutné provést regeneraci jízdou. Jinak se toto děje standardně při zaplnění na 55%, kde je opět nutná regenerace jízdou dle pokynů v manuálu k vozidlu, při 70% už je nezbytná vynucená regenerace v servisu vyvolaná diagnostickou jednotkou a při 100% je filtr kaput.
    1 bod
  21. Tak jsem dnes dodal plastovy kryt hrany kufru....
    1 bod
  22. to mas sice prqvdu, ale zrovna v pripade skodovky prepinani funguje velmi spolehlive
    -1 bodů
  23. Taky mi připadá, že se tak nějak předpokládá všeobecná znalost těch škodováckých záludností, ale když to neznáte, tak nemáte šanci na některé ovladače přijít. Ještě teď si vzpomínám na první jízdu v octávce, když jsem jako na potvoru potřeboval zapnout zadní mlhovku na dálnici, protože viditilnost byla fakt bídná. Snažil jsem se kroutit tím kolečkem, ale že je vytahovací mi v tu chvíli fakt nedošlo. V takové chvíli proklínáte celý koncern...A že nejdou zvlášť zapnout zadní a přední mlhovky je jen třešnička na dortu. (přední jsem potřeboval tak 2x v životě za chumelenice)
    -1 bodů
  24. Mám Juniora který samozřejmě žádné servo nemá a asi žádný jiný model bez posilovače ani nebyl, proto Junior má i volant O1 a úzké kola 155/13". Jakožto holátko žádnou přípravu ani nemá.
    -1 bodů
  25. Není pravda, v prvních letech F1 byl posilovač v něterých výbavách za přípatek.
    -1 bodů
  26. Podpisy Ano, podpis byl pro klasicke uzivatele zrusen. Dochazelo k jejich zneuzivani a proto bylo pristoupeni k tomuto zakazu. Pokud podpis vyzadujete, muzete si zakopit nektery z nasich produktu ve kterych jsou podpisy dovolene.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...