Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/25/20 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Přeji vám vše nejlepší a hlavně zdraví. Veselé Vánoce a šťastný nový rok! 😃 🎄 🎁4 body
-
Přeju Veselé Vanoce. Ve zdravi, klidu ataky aby každy z Vás byl št'astný 😀🌲🌲🌠🌠🎄🎄🎁🎁🎁2 body
-
Klidné a pohodové svátky všem a hlavně hodně zdraví v příštím roce a určitě bez korony.2 body
-
Také popřeji pěkné vánoce, klidný rok 2021 a ať kilometry jen přibývají.2 body
-
I za mě a rodinu všechno nejlepší :) a pohodový vstup do nového roku. Ať se zase sejdeme. 😎2 body
-
@Martina97 myslim że ne. Musis jet k autoelektrikare a musi ti zkontrolovat signaly ktere vysila jednostka motoru. V horsim pripade muze byt skritici klapka - vycisteni a adaptace1 bod
-
LED světla u mého klokana je jedna z mála věcí, na které v tomto embéčku nenadávám ... v noci dobře vidím, automatické přepínání světel a přisvětlování do zatáček mlhovkama funguje celkem OK, nepozoruju ani, že bych hůře viděl, pokud je embéčko naložené. Naopak mám problém, když přesednu do fabie, nebo citiga ... v tom v noci s halogeny lautrh.vno vidím, potom co je člověk rozmlsaný z klokana ...1 bod
-
1 bod
-
Darcek podla vsetkeho prekvapil. Okrem toho dostala aj poukazku ktore zakryli krabicu od fotaku v darcekov taske. Tie isli bokom a hned zacala vyberat a vybalovat fotak. Najprv popruh, ja som vkladal baterky kym rozbali fotopapier alebo ako nazvat kazetky. Prekvapila ju velkost, prvy rok co sme spolu chodili dostala jednoduchy kompakt. Skuska prebehla este doma Selfie sa s tym foti horsie, podla navodu 40-50 cm treba fotak vzdialit. Ma to sirokouhlu predsadku, na ktorej je aj zrkadielko. Nebol problem sa odfotit hned na prvy pokus. Experimentovat este budeme s nastavenim svetelnosti fotografii vzhladom na svetlo Fotacik nazvala "kabelkou". Je to dost velke, ale je to dan za velkost vyslednych fotiek. Zaujal aj na navsteve u nasich, prvych 5 fotiek je fuc. Ale od toho to je, nech sa pouziva. Najlepsi bol sestrin snubenec, ci ich neodfotime este raz, lebo vraj mu moc vidno bradu :D Polovicka uz planuje ako ho zobereme aj na dovolenku. Snad sa to podari ;)1 bod
-
1 bod
-
Ja vlastně moc nechápu co tady řešíš,jezdit s 1.8 Tsi 160 kw za 5,3l ti nepříjde super?Ja takovou spotřebu nemám ani s 1.2 Tsi 81kw.Ja bych určitě s takovou spotřebou byl max spokojeny a nic neřešil.Na takovou dynamiku u 1.0 Tsi zapoměn,navíc je to třívalec a zvukový projev motoru bude vždy jiny a když se budeš chtít svézt trošku dynamičtěji tak na nějakou spotřebu okolo 4-5 litru rychle zapomeň.1 bod
-
Ano, máte pravdu, má chyba. V kódování jsem sice odškrtl byte 4 bit1 Recuperation installed. A nabíjení se tvářilo, že dobíjí naplno (jako staré regulátory) jak by mělo. Ale chyba byla v tom, že bylo hluboko pod nulou a tím pádem "chytré dobíjení /vybíjení" by nemělo vypínat nabíjení. Později jsem to zkoušel u novějšího Superbu, kde jsme kvůli měření potřebovali stále dobíjet a tam to nefungovalo... Myslel jsem si, že to je tím, že je novější... Takže teď už vím proč. Tenkrát jsme to obešli zapnutím jednedné z podmínek, při kterých by mělo nabíjení fungovat (jako staré regulátory) a to zapnutím výhřevu řidičové sedačky na I.stupeň s nastavenou teplotu na cca 18°C aby netopil do zadku.1 bod
-
Moc Vám děkuji za informace. Jelikož mám 2016 a při změně modu tam DCC uvedeno také není ( jak radí bojler), tak ho určitě nemám. Hlavně bych to měl asi psáno ve specifikací od mého auta! Tudíž nic kódovat nemohu, a komfortní mod prostě nebude .1 bod
-
Jsou jenom dvě možnosti pro panoramu: - zatéká a vrže - prozatím nezatéká a ještě nevrže1 bod
-
Wirer - Dík za nasdílené foto! Odkontroloval jsem si na nich čísla všech komponent. Už mám vesměs z allegra.pl pořízené všechny 4 dveřní jednotky (motorky), všechny spínače, teď ještě s kámošem z Podkrkonoší řešíme už jen zbývající část jejich konektorů 🙂. Na tvém foto jsem si potvrdil správnost jejich kódů 👍. Motorky jsem kupoval dle tvého výpisu, co jsi nasdílel kdysi v sekci FIII. Takže přední z výpisu odpovídají těm na foto, zadní mám já dle výpisu 5Q0959812E (LZ dveře) a 5Q0959811E (PZ dveře). Na foto zadních dveří vidím už motorek sice s jiným kódem (5Q0959407A), ale se shodným konektorem a zapojením, takže věřím, že také ok. Spínače jsem bral v provedení Golf 7 s těmi chrom pásky a už s bílým podsvitem - čtyřspínač 5G0959857E, a 3x jednoduchý 5G0959855N. Dle fotek by do misek madel dveří měly pasovat a mají shodný konektor s obsazením pinů. Identické asi bez chromu má tuším už i Scala s obdobným schéma zapojení oken jako má FIII FL. Až dořeším s kámošem ty konektory a vše mi dorazí, tak mohu nasdílet fotky. Úpravu zapojení elektro mám také již prokoumanou, viz příspěvky výše. Vlastní přestavbu plánuji tedy až na léto (snad to teda ještě vydržím 🙃). Musím pak ještě sehnat někoho kdo to nakóduje (BCM s kódem 2Q0 937 089 A) , nemá někdo prosím mobil/e-mail na Ferdu25 (k poslání přes SZ)? Nebo někoho jiného Jižní/Střední/Západní Čechy?1 bod
-
Vždy záleží kde a jak jezdíš, pokud se vyhneš městu a dálnici, tak pod 5l nebude problém, vzhledem ke spotřebě s 1.8 je to u tebe asi i reálné. Jinak při normálním provozu, kdy to článek moc neřeší, tak spis těch 5-6l. Kdyžtak se podívej na spiritmonitor, jaký je tam rozptyl. Nicméně, spotřeba je jen jedna strana mince, podívej se i na ostatní náklady.1 bod
-
1 bod
-
Musíš to příště dělat tak, že část své věty, týkající se místního tématu umístíš sem, s odkazem na to, že druhá část věty se nachází v jiném relevantním threadu. Tím již nic neporušíš :-) Veselé Vánoce😉1 bod
-
Připojuji se k přáním, hlavně ať se příští rok zbavíme koronáče a můžeme se v klidu potkávat, na což se vždy těším.1 bod
-
1 bod
-
Pěkné vánoční svátky a hlavně Zdraví v Novém roce,At se mužem zase sejít,1 bod
-
1 bod
-
Taky se divím, že zrovna tohle lidem chybí, ale holt jsme asi každý jiný. Za mě je to ale spíše “trapné” než přínosné. Člověk by čekal, že zapracují na zvuku aspoň tak, jako Hjondé s Nkem, ale ne, raději tam narveme opět reprák :-).1 bod
-
@Tragedie_v_JZD já se včera díval a mě to nezkracuje, a přitom jezdím do práce 800 metru 😄1 bod
-
1 bod
-
Dle gps mi tachometr ukazuje na letních kolech o dva km/h více a na zimních o 3 km/h více. Jinak dálnici jezdím Hulín - Brno, takže ano tam je to prázdný polovinu cesty. A pořád nechápu ty narážky na šetření. Já jezdím tak jak je mi to příjemné. Spotřeba je mi fuk, ale vychází mi tak jak to vychází. A kdo nechápe, že na dálnici od 120 výrazně roste spotřeba (což bude hlavní rozdíl ve spotřebě), tak holt asi nebude nejostřejší tužka v penálu. Jinak pokud na dálnici předjíždím a je hustější provoz, tak samozřejmě zrychlím ať neblokuju pruh. S tím lepením se na zadek mám na mysli silnice mimo dálnici, kdy každý den se prostě musí najít blbeček co prostě musí předjíždět za každou cenu. Já jezdím víceméně stejnou trasu a silnici tedy dobře znám a vím kde a jak brzdit, takže naopak jezdím většinou rychleji než mnoho dalších řidičů. Ale holt někdo prostě musí předjíždět za každou cenu. Pak předjíždí tam kde nevidí a podobně, aby stejně pak dalších klidně 10km jel přímo předemnou. Opravdu tohle má smysl? A prostě ze stylu psaní, já jezdit umím a ostatní mě jenom brzdí, mi to vyzní jako právě podobný styl jízdy. Jinak si každý jezděte jak chcete, jen mě u toho neohrožujte. Děkuji1 bod
-
No já jezdím za 5,4. Mám najeto 16k kilometrů a řekněme tak 2/3 jsou z toho dálnice. Ale je fakt, že na dálnici jezdím hlavně 110-120, čili to moc nehrotím. Přijde mi to jako ideální rychlost, kdy nemusím moc přejíždět z pruhu do pruju. Ale hodně to taky závisí na provozu. Mimo obec kde to jde tak 90-100 jinak hlavně podle profilu silnice. Chytré řeči pana @15degren radši nekomentovat. Podobných frajerů potkávám denně dost a vždy jsem rád, když mi podobný machýrek jede nalepený na kufru, když mám na tachometru přes 90. V případě nutnosti brzdit ho mám v kufru dřív než si všimne, že brzdím. Ale chápu, musí je a nebude se za mnou táhnout. Co kdyby byl doma o minutu později.1 bod
-
Spotřeba závisí na stylu jízdy, ale hlavně na tom, kde se jezdí. Pokud někdo jezdí hlavně venkov po rovinách a v mírném provozu, kde se to dá pořád šolichat na nejvyšší kvalt, tak je ta spotřeba velmi malá. Kdo město nebo rychle po dálnici, spotřeba je velká. Po dálnici se velmi liší spotřeba při rychlosti 100 nebo 120 nebo 140 ... se všemi se lze běžně potkat. Proto moc nemá cenu se tady srovnávat jako jednotlivci se spotřebou. Navíc u nového auta po zajetí ta spotřeba ještě klesne. Jediné (podle mne) hodnověrné údaje jsou dlouhodobé statistiky velkého počtu aut, výborné na to jsou stránky: www.spritmonitor.de1 bod
-
Takové spotřeby jsou u lidí, co obvykle velmi pomalu nabírají rychlost když limit dovolí. Předvídají obec před sebou a nohu z plynu dají tak aby nemuseli brzdit. Na 90 obvykle jezdí 80 takže reálně 70 km/h. Na dálnici obvykle v tunelu za kamionem popř. do 110 a pokud vjedou do levého pruhu kvůli objíždění překážky tak nezrychlí. Je to pasivní uspávací styl se kterým se dá u TDI jezdit kolem 4l a u TSI kolem 5l. Ano je to ten styl co většině lidem jedoucí v koloně auto způsobuje cukání žilky na čele. Je to ten styl co u 1.0 TSi způsobí totální zakarobonování motoru. Při dnešním provozu a propustnosti naší silniční sítě, tak ale bohužel kvůli nim jezdíme defakto stejně pomalu a nesvižně, protože provoz je jedna dlouhá šňůra, rozdíl je v tom že nervozně zrychlujeme a ubíráme v zoufalém pokusu o předjetí- i když se manévr povede obvykle nás po krátké době čeká další takový ekonomický jezdec, takže vypálíme v půrměru o litr až dva PHM víc, jen proto že jsem nervozní. Řešení je velmi prosté. S ignoranty nehnete, protože jedou v zákonném limitu a jsou ekonomický a velmi často také absolutní ignoranti co neví že existují zrcátka a někdy i blinkry (ignorani blinkrů si vysvětluji tím že takový řidič po delší cestě obvykle upadá do absolutní letargie a jede na automat - to jsou pak ty smrtáky z novin kdy je smete nějaké prase na ve vysoké rychlosti, protože borec nedal blinkry při odbočení nebo usne a vjede do protisměru). Pokud jste trošku dravější povahy jako já, doporučují před každým řízením požít utlumující léčivo- předepíše vám váš psychiatr - odevzdat se do sluníčkového světa, ideálně zakoupit adaptivní tempomat a přijmout fakt, že jízdní tempo udává ten nejpomalejší na silnici a začít jezdit ekonomicky také, zjistil jsem že mi pak zbude více peněz na večerní popíjeni alkoholu.-1 bodů
-
Tak ja mam na tříhrnku průměrnou 6.8l po 80K km a profil mám taky 2/3 na dálnici. Jezdím víceméně předpisově. Pokud někdo tvrdí že jezdí výrazně pod 6l s tím to motorem, tak chtě nechtě je brzdou provozu v zájmu své ekonomické jízdy. Tvůj motor bude ve 100K km jak komín od udušeného kotle na uhlí. Celkově mam najeto přes 900K km v osobních autech bez jediné nehody. Pokud tedy máš permanentně borce jako já v kufru měl by ses zamyslet nad svým objektivním názorem že jsi pan úžasný řidič "nemachýrek"-1 bodů
-
To zdejší poměřování spotřeby je jako poměřování *ulanů 15degren> mám to jako ty i s těmi kilometry, tedy až na ty předpisy (bodíky byly). Litra moc nešetřím a pod 6 se nedostanu. Ty šetřílky a brzdy provozu fakt mimo víkendy nemusím, protože když ráno vyjedu 130km do práce předjíždím samé zavazející couraly, uprděné lakomce úředníčky končící v nejbližším okresním městě a ty mám na trase dvě.-1 bodů