Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/09/21 ve všech sekcích
-
Já mám zaplej Autohold, naučil jsem se kdy se ta brzda sama spouští a kdy se vypíná, a dál už nic neřeším. Od doby co jsem snad v prvních 500km zapl Autohold jsem na ty tři tlačítka vůbec nešáhl a to teď mám odjeto asi 15.500km. Parkuji většinou v mírném svahu a přede mnou je kolmo auto u kterého musím stát blízko protože za mnou je zatáčka, takže když jsem couval a k tomu mačkal tlačítko brzdy tak jsem chvíli i litoval že tam není fyzická ručka.. S Autoholdem fajn, a samozrejmě při stání na křižovatce nebo v zácpě kde není rovina je to príma sundat na chvíli nohu z brzdy a taky nemuset se ani ve větším kopci nervovat s přešlapováním spojka/brzda/plyn (mám manuál).3 body
-
Jezdím s odpojeným konektorem asi rok (cca 28 tkm). Baterka je plně dobita S/S je deaktiovanej a jediná anomálije je zápis v paměti řj gatewai o tom, že chybí komunikace se snímačem aku. Ostatní jednotky jsou čistý, vč. řj. motoru, není tedy třeba mít obavy před STK. Též všechny spotřebiče fungují normálně.2 body
-
Kola jsem vrátil, bez problému. Bez protestu, jen se zeptal proč a ani se moc nedivil. Asi dobře ví kde je problém.2 body
-
Tak jsem ten konektor konečně odpojil. Myšlenka Inteligentního dobíjení se mi líbila, ale jen do doby kdy jsem zjistil že se jedna spíše o inteligentní vybíjení! Pátral, co mi neustále udržuje vybitou baterii a zjistil jsem ze to dělá samo auto které udržuje baterii ve vybitém stavu tím že odpojuje alternátor a energii bere rovnou z baterie a dobíjí jenom při zpomalování. Výsledek je takový že po nabití baterie nabíječkou auto přednostně využívá baterii a tím ji vybíjí až na hodnoty kdy už musí dobíjet. Foto ukazuje jak se nabíjení chová na volnoběh se zapojeným/povytaženým konektorem na mínusovém pólu baterie.1 bod
-
Autohold používám od pořízení auta (1,5 TSI, DSG). Je super, že člověk nemusí myslet na ruční brzdu. Kdykoliv zastavím, auto stojí jak přibité. S drobným škubnutím při rozjezdu jsem se setkal jedině tehdy pokud zastavím v kopci a pak potřebuji jen kousek pomalu popojet (nejčastěji couvnout do kopce). Pak bych to přirovnal k "přilepené" brzdě - při rozjezdu to tročku škubne. Vyvarovat se tomu dá tak, že to odbrzdím ručně (moc to nepoužívám). Je to ale drobnost, pokud by se to tady neřešilo, ani bych to nezmiňoval, nepřemýšlel o tom. Super je také to, že se to automatické zatažení ruční brzdy neaktivuje ihned po zastavení a zabrzdění, ale se zpožděním několika desetin vteřiny po zastavení.1 bod
-
Základní problém je že většina dálnic je dvouproudová, pokud se náhodou zasekneš za kamiony, tak se v hustém provozu už bude těžké se připojit do levého kde se jede povoleně 150 z 90 když většina má 80kw. Nemluvě o tom že když bude dovolená 150 tak se bude jezdit 170-180. Zvyšování rychlosti jde úplně proti současnému trendu ve světě. Prakticky jen Německo má vyšší a to je kvůli tradici, i tam to chtějí snižovat. Hlavní problém vidím v tom že když povolíš 150 tak budou jezdit lidi ještě více, takže budeš mít 2 pruhy jeden 90 druhý 170 a to se potom těžko míchá.1 bod
-
To samozřejmě lze, ale k tomu ani nepotřebuju auto 😉. Navíc v případě hotspotu z telefonu musíš nechat mobil v autě i když jdeš jen na pumpě zaplatit ( taky mobilem ). Takže děti offline. Zkrátka to zase v AZNP podělali. Datovou kartu vrátím a budu platit triple za to samý. A "vo tom to je".. Vytahat z koloušků víc peněz i za věci, které se dříve daly řešit zdarma nebo levně přes třetí stranu.. O SD kartě nebo DVD ani nemluvím.. těch 50 giga muziky zase budu muset kopírovat na něco jiného, USB flash disk nebo já nevím.. slot na SD je asi moc drahej.. co bych chtěl za 950 tisíc že..1 bod
-
To nevím o jedny jsem se pokusil ty nešli ani odlepit z podkladu a když už jsem je odlepil tak zase nelepily. Je hodně druhů a některé se lepí tzv. na mokro. Navíc každé potom vypadají jinak.1 bod
-
Muj adaptivni podvozek ma za sebou 3.5 roku provozu (cca 65 kkm), a vypada to, ze je v poradku. Jak pocitove (denne menim rezimy mnohokrat), tak po diagnostice na prohlidkach.1 bod
-
Uz sa to tu niekde spominalo a je to vraj normalny jav led svetiel u skody. Ak sa dovre pamatam na skonstatovanie tohto javu :D1 bod
-
Musíš vyzkoušet sám. Mně osobně třeba vysloveně vadí, jak při každém zastavení blokuje auto. Mám rád plynulý rozjezd a při použití této funkce vždy při rozjezdu dojde ke škubnutí. Proto používám pouze při delším stání, abych nemusel stát na brzdě. Je to ale věcí citu. Pozitiva však převažují.1 bod
-
Jestli myslíš toto "Bezdrátové nabíjení s LTE a WiFi" tak si myslím, že se jedná o zesílení signálu LTE a WiFi v kastlíku , kde je bezdrátové nabíjení. Ani SD Kartu nikam nedáš, leda tak přes redukci do jednoho z USB-C, co je právě u kastlíku na nabíjení telefonu. CD a DVD taky ne.1 bod
-
Přesně tak. Inteligentní dobíjení je v autě z jednoho jediného důvodu, aby snižovalo úsporu paliva. Strávíš pročítáním diskuzí tady na fóru desítky hodin (jako já) a stejně se musíš rozhodnout sám. Buď odpojíš a jezdíš nebo to prostě neřešíš. Jiná možnost není. Nenarazil jsem zatím ale na nikoho, kdy by měl s odpojením konektoru nějaký problém. Jo, pak je tady ještě jedna skupina, která dobíjí baterku po každé jízdě.1 bod
-
Však píše že ECO se dostal k 3.5l/100. Omlouvám se za OT, ale přemýšlím, zda jsi přišel jen hejtovat, nebo opravdu pro radu. Nevím jestli je třeba u nového auta které velmi rychle ztrácí na hodnotě řešit, zda jezdí za 4 nebo za 5l/100. Navíc každý jezdí jinak (ty očividně extra úsporně) . Pokud ti jde o extrém, podívej se třeba na Škod Economy Run, co s tím jsou schopni lidi zajet: https://www.economyrun.cz/index.php/history/hist-2019 nebo 2015 jelo i 1.4 TDI: https://www.economyrun.cz/attachments/article/22/D-1600.pdf Nebo projdi testy, třeba: https://www.usporne.info/615-skoda-fabia-14-tdi-66-kw-skutecna-spotreba/ kde má při 90km/h nějako 3.1l/100. A ideálně (znovu se opakuji) si to auto půjč a zjistíš, za kolik bude jezdit zrovna tobě.1 bod
-
1 bod
-
@Goauld bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.1 bod
-
Já MR2020 najeto cca 7 tis., výbava 125 let, 1,5 TSI DSG a zatím taky maximální spokojenost. Jinak jak psal @Martab, zásadní změna pro MR2021 je nový infotainment. Podporuje bezdrátový SmartLink a má asistentku Lauru. Příliš chvály jsem na něj bohužel tady na fóru nezaznamenal.1 bod
-
SW je otázka, od MR21 jsou tam už MIB3 jendotky jako třeba ve Scale, no tím že je na to navázáno méně věcí, tak to asi funguje (nezaznamenal jsem, že by zde nebo na FB si na to někdo stěžoval). U našeho MR20 madla stále povrzávají teď v zimě, ale nic strašného, musí se o to člověk docela dost opřít (ale vzhledem k ceně auta to nepotěší no :/ ). Jinak asi vše OK, neskáče, světla svítí OK, nepraskají, prostě to funguje (Style 1.5 TSI DSG cca 20 tis najeto).1 bod
-
Předpokládáš správně, proti původnímu CJXA je tato verze dost rozdílná. Nevím, co přesně prodělal motor za změnu, každopádně proti dosavadní 200kW verzi tuto novější 206kW dost popustili kroutícím momentem. Dosavadní verze měla 350Nm, kdežto nová má 400Nm. Patrně bude i dost živější - zrychlení na 100 se posunulo o 0,4s. Lift má 5,2s, combi 5,3s. Jinak čerpám informace z tohoto veřejného souboru technických dat přímo od Škody - technická data Superb.1 bod
-
Když ho odpojíš, dobíjí to pak normálně klasicky , rekuperace je potlačena. Věděl jsem o tom x let, ale nikdy ho neodpojil, neměl jsem důvod. Říkal jsem si třeba mi to ušetří palivo, když to odlehčí altík při jízdě a při brzdění motorem, když tam napere maximum, tím lépe. Až když jsem si koupil měřák na baterii a zjistil, že jezdím s 30% nabitou baterkou, tak jsem ho před 2 měsíci odpojil. Jezdím kratší trasy..1 bod
-
Ja vlastně moc nechápu co tady řešíš,jezdit s 1.8 Tsi 160 kw za 5,3l ti nepříjde super?Ja takovou spotřebu nemám ani s 1.2 Tsi 81kw.Ja bych určitě s takovou spotřebou byl max spokojeny a nic neřešil.Na takovou dynamiku u 1.0 Tsi zapoměn,navíc je to třívalec a zvukový projev motoru bude vždy jiny a když se budeš chtít svézt trošku dynamičtěji tak na nějakou spotřebu okolo 4-5 litru rychle zapomeň.1 bod
-
Po odpojení konektoru je akumulátor nabíjen na 100% s tím, že nabíjecí proud je automaticky regulován, stejně jako u aut bez "inteligentního" nabíjení viz měření výše.1 bod
-
Superb 3 FL sportline 140kw DSG,4x4 cenikovna cca 1 300 000 kč auto objednano a dodano za 6 tydnu...udelana predvadecka ale mam ho doma od noveho...moje cena 1 060 000 kč jedina podnimka auto je polepene a prepise se na me v březnu1 bod
-
1 bod
-
Opravdu markantní rozdíl. Akorát já jsem zkoušel zadní B4 pro superba a byly dost měkké oproti verzi pro passata. Proto jsem vzal vše na vw. Tak at si nedáš práci s výměnou a vono to bude skoro to samý.1 bod
-
Tak SS jde vypnout / vyřadit pomocí VCDS . Ten konektor bych neodpojoval . Ale každý musí zvážit sám .-1 bodů