Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/21 ve všech sekcích

  1. Já to objednal, zaplatil.... Dnes mi bez jakéhokoliv vyjádření vrátili na účet peníze... :D
    4 body
  2. Naráží na to že před VW chtěli Škodu prodat kosočtvercům 😀
    2 body
  3. Odposlechnuto v autobusu. Rozhovor dvou mladých žen. 🤣🤣🤣 ------------------------------------------------ Žena1- Prosím Tě, volala jsem dětský doktorce, že má Peťan nějakou hnisavou vyrážku kolem oka a má ho nateklé. Žena2- No a co Ti řekla? Žena1- Prej v žádném případě nechoďte, vyfoťte to a pošlete mi to do mailu. Žena2- (Chviku překvapeně kouká, načež se začne na celý autobus smát a po chvíli řekne): Ty vole, dokážeš si představit, že Ti tohle řeknou na gyndě?
    2 body
  4. No tohle má dvě "dirky". Jedna je ten rozprašovač samotnej (ten jsem jehlou "čistil") a v druhé je tisícihran (ok, možná jen 8 hran) na štelování výšky. Ten jehlou nepošteluju. Ty neoriginály mají místo tisícihranu normální šroubek. Jak píšu, tak stejně je to postižený (nejen výška ale i rozřik samotnej) takže asi koupím neoriginály za 500 Kč oba a výšku si na nich případně došteluju ručně.
    1 bod
  5. Ach bože, to snad ne... Ohledně té fotovoltaiky doma, na to budeš ale potřebovat baterky a sluníčko. Nebo počítáš s tím, že nabíjet budeš jen přes letní den a v noci budeš jezdit do práce?
    1 bod
  6. je to test vodotesnosti ...
    1 bod
  7. Problém rekuperace a baterky si načti, je toho tady a nejen u F3 dost. Nikdy jsem od dob š100 neměl starost o baterku jak teď, ale jak jsem psal udělá si sama co chce asi i tak. Zásuvku budu řešit taky jak se oteplí 😁
    1 bod
  8. Ahoj.Souhlasim s vami naprosto. Ja jsem bezny uzivatel ktereho zajima naklady na auto vs pohodli a jizdni vlastnosti. Pak teprve ekologie. Ale samozrejme ekologie me zajima tudis vim ze EV je zelenejsi kvuli tomu ze nespotrebovava ropu , elektricky proud na rafinaci 1,3 kw +- na jeden litr paliva a nesmrdi mi jako stare diesely kdyz mam jet na okreskach za dymovnici popelnici tak to je hroznej smrad.Dalsi servisni material ktere potrebuje spalovak... Muzu si vyrabet a budu na domaci FV elektrinu uz brzy. Chapu teror EU nad emisema nedali automobilkam dost casu na jinou cestu nez tam narvat baterie. Take vim ze neni dost surovin na vetsi rozsireni EV , baterie jak si planuji automobilky. Pracuji ve skode auto uz 27 let. Denne dojizdim 100 obe cesty dohromady, do prace Cng golfem. Druhe auto bude zrejme enyaq.Jen me zarazi neznalost fanatismus lidi kteri o danem tematu moc nevedi.Jako ze nabijeni 1kwh 23 korun a podobne nesmysly. Sireni hovadin medii jenom any meli navstevy sebu a to na obou stranach Ev weby i takove autoforum. Politika me nezajima je to hnus jako komerce. Neco vam povim o necem o cem nikdo jeste asi nemluvil pokud jezdite EV tak se z vas stane spokojeny tolerantni ridic kteremu nevadi ze nekoho pusti na prechodu nebo musi spomalit naopak je to zabava.Je pak na silnici bezpecneji. To je moje osobni zlusenost.Normalni ridic ani nevnima zvukove tlakove vlny od vyfukove soustavy atd.. tak preji pekny den a snad si to nekdo precte a pochopi :) u nas si lidi pujcuji zadarmo citigo ev a vsichni meni nazor VSICHNI i zatvrzeli petrohedi:)
    1 bod
  9. Myslím, že to dobíjení zbytečně hrotíš, baterka si udělá stejně co chce a v jiných sekcích toho najdeš mraky. Buď budeš občas používat nabíječku nebo vytáhneš konektor. K reklamaci Sandenu ti TPI může posloužit jako podpůrný argument, ve finále si pravděpodobně budou nahrávat zvuk a pošlou to do ŠA k posouzení jako u mě. Měl jsem anabázi i s opakovanou reklamací z důvodu špatného proplachu po výměně za Denso.
    1 bod
  10. Aje jo, když to považuješ za revoluční, máš svůj názor, proč ne. Já tam nic tak revolučního zatím nevidím, ale mýlit se mohu, těch informací je zatím pár. Čísla, rozměry, litry jsou jedna věc a jak se tam bude člověk cítit, a jak to bude vcelku fungovat, to je zase druhá věc. Doby, kdy mě ze všeho nového a revolučního málem padala brada, je již dávno pryč. Možná jsem skeptik, možná realista. Hlavně, aby to fungovalo OK a neměla fabrika ostudu z nějakého dalšího rychlého polotovaru.
    1 bod
  11. Nevím kam bych to dal.. Ale toto jsem tedy nevěděl : Yeti Pick up
    1 bod
  12. Tady je i nějaké video z představení F4 , z webu autokult.cz
    1 bod
  13. Když člověk vidí jak v některých oblastech škodovka funguje, tak mám skoro strach v tom pak jezdit :) Jestli dělají soft, stejně jako třeba brzdný systém :D
    1 bod
  14. přesně tak, je tu opět naděje, akorát budu muset počkat, až vyjde kombajn . TCe nee, já jsem patriot
    1 bod
  15. Za mě, coby staromilce a příznivce co nejjednodušších řešení, jsem rád za tu mechanickou ručku, i za zachování atmosfér 1.0 Mpi. U převodovek doufám, že opustí né zrovna moc povedenou MQ100 a i k těm Mpi budou dávat MQ200. Ta ručka třeba bude později nebo po FL za příplatek, nebo ve vyšších výbavách tu elektriku dají, ale mechanika je mechanika :-). To, že v nižších výbavách bude zachován analogový přístrojový štít, je taky podle mě OK, kdo chce něco extra digi, tak prostě bere vyšší verzi auta. I tak odhaduji základní verzi Fabie se základním motorem něco přes 300.000,- Kč, snad tak 320-330.000,- Kč to dá.
    1 bod
  16. Taky bych rád popsal své zkušenosti. K DSG jsem se poprvé dostal když si otec dovezl SIII s DSG6 v kombinaci s 2.0 TDI 110kw, předtím jsem si vždy půjčoval jeho OIII taktéž 2.0TDI ale 6st. man. Ze začátku jsem měl smíšené pocity když jsem se s automatem poprvé svezl, nebylo se čemu divit, z autoškoly jsme byl zvyklý na manuál a o to ještě víc díky tomu, že jsem dělal řidičák i na C a T, takže pěkně stará škola Zetor, meziplyny a dokázal jsem si užít jízdu i s tím starým verglem po městě, na C jsme měli nového Dafa, takže to už nebyl takovej požitek. Ale zpět k tématu. Taky jsem si říkal že automat přece nemůže být tak supr, aby jsem si tu jízdu užil, vychutnal si ty klikatý cesty kterýma se rád projedu, ale párkrát jsem si půjčil Superba a moje uvažování se dost změnilo. Když člověk pochopí jak s tou převodvkou jezdit, může si jízdu vychutnat také. Po nějaké době jsem si z jistých důvodu musel pořídit své vlastní auto a volba padla na OIII FL 2.0 TDI 110kw s DSG7. Oproti DSG6 je tam značný rozdíl, řadí to líp, jak nahoru, tak i dolu, zdá se mi že i lépe dokáže brdzit motorem. Převodovka se dokáže přizpůsobit stylu jízdy jakým zrovna chci jet. Když si chci vychutnat cestu, prostě tam šupnu Sko nebo M a pádla a dokážu si jízdu vychutnat i s tím tupým dieslem, kterej netočí 6500ot. Předjíždění není problém, kouknu vidím, přidám a jedu, když potřebuju rychleji, cvak o kvalt nebo dva pádly dolů a pohodička. Nebudu tu tvrdit že automat je nejlepší, ikdyž v něm trávím většinu času, tak se rád projedu i s manuálem. Toť vše.
    1 bod
  17. Kruhové výdechy topení a dvouramenný volant vzpomínka na Škodu 105L:
    1 bod
  18. V nabídce bude MPI, takže Maltovi se bude určitě líbit, LPG is live !
    1 bod
  19. Ty pneu znamenaní u R16 + 1cm na profilu, to určitě pomůže, no 195 už je docela úzký rozměr :/ Mechanická ručka je super tak 2 týdny v roce, když napadne sníh, jinak má ta el. samé výhody a když už ji může mít i Davia... Hlavně s těmi asistenty by to bylo velmi příjemné ve městě... Ty motory jsou docela pěkné překvapení, snad jim to vyjde a uvedou je nějak rozumně, snad to nebude jak u OIV, kde sice paleta slibovaných taky vypadala hodně obstojně, ale než se to dostalo do nabídky tak to trvá.
    1 bod
  20. Tisková mapa: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/fabia-covered-drive-tiskova-mapa/
    1 bod
  21. Jak jezdí? https://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/poprve-jsme-vyzkouseli-novou-skodu-fabia-je-to-uplne-jine-auto/?fbclid=IwAR2H4JaeLyUXYpbFaNfG7Up7GHKpaFD03PKnv-5Tcpoxi5U6WV_25MC2hGI https://www.autorevue.cz/nova-skoda-fabia-2021-prvni-test-a-video-z-prezentace#part=1 https://www.novinky.cz/auto/automoto-testy/clanek/za-volantem-nove-skody-fabia-40352014#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=pxvRdc7XEjD-202102250742&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz i interiér https://www.auto.cz/jezdili-jsme-s-novou-skodou-fabia-uz-to-neni-male-auto-138150
    1 bod
  22. Hlídací kamery https://www.seznamzpravy.cz/clanek/32-mist-kde-na-vas-cihaji-kamery-kvuli-dalnicni-znamce-144048#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=jTO3U0LWJlU-202102250701&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    1 bod
  23. @Jan Tichy Žij a nechej žít. Tuhle poučku, nebo slogan, nebo můžeme to nazvat jak chceme jistě znáš. Stanmar to napsal celkem dobře, nechme a žijme i s rozdílnými zájmy pospolu a v sounáležitosti. Pokud jsem se nespletl, tak se zajímáš o přírodní jevy a o astronomii., snad i o ekologii. Předpokládám tedy, že znáš zákonitosti přírody a její jevy a projevy. Kdysi, není tomu tak dávno jeden totalitní režim tvrdil "poručíme větru, dešti". No určitě neporučili a i mi na přírodu jsme setsakra krátcí. Tak tomu bylo, je a bude a můžeme dělat co chceme, jinak tomu nebude. Ano je nás na naší planetě hodně a hodně si naši zemi zasíráme, to vědí i ti příznivci spalováků. Někde jsem to tady již psal, ať budem dělat pro přírodu v rámci ekologie cokoliv, tak stačí jeden větší přírodní, kosmický jev a obrátí běh lidstva úplně naruby. Jsme tady na Zemi coby lidstvo, pár desítek tisíc let a dnešní tzv. zpolitizované zelené hnutí se opovažuje tvrdit , že obrátíme chod a jevy přírody, možná i vesmíru naruby a ve svůj prospěch a že elektromobilita tomu určitě pomůže. Já tvrdím, že ne a za pár desítek tisíc let, až přijde další doba ledová, nebo něco podobného, tak budem v poznání tohoto úplně někde jinde, pokud tedy budem vůbec. Názory nikomu neberu jen říkám, žij a nechej žít a to zdaleka dnešní zelená politika a její až moc horliví zastánci nechtějí pochopit. Netvrdím, že ty jsi zrovna ten až moc horlivý zastánce, jen se snaž pochopit i ty druhé. Dnešní a i budoucí technologie myslím by v pohodě umožnily společnou existenci elektroaut a i těch tzv. spalováků. Neházejme zastánce spalováků do jednoho pytle s tzv. ekologickými teroristy.
    1 bod
  24. Je hezké, že horuješ pro elektromobily, to chápu, ovšem stejně tak my zde "kopeme" za spalováky. Jenže pro hodně lidí ( a to ani raději nezmiňuji pořizovací cenu těchto automobilů) je nedostupné to tvé noční domácí nabíjení + stejně tak možnosti nabíjení v zaměstnání. A potom tedy jak ? A v čem je nejspíš hlavní problém elektromobility ? Idiotské emisní předpisy pro osobní auta a následné omezování nabídky těch se spalovacími motory. Pokud by totiž byla stále možnost výběru jako před pár lety, žilo by se oběma skupinám o hodně lépe.
    1 bod
  25. Dik za pochvalu auta... Tak zadné kotúče budeme mat rovnaký rozmer. Keďže mam tiež 2.0TDI,140kw,4x4 a Sportline. Dával som komplet všetko Zimmerman.Skoda že nerobia aj na zadok dierovane.... A tie krytky no... Tak tam dám asi naspäť origo tmavosive z letných Vega alu
    1 bod
  26. Vite je tu skutecne vyzivne cteni hlavne tu jede autoforum coz neji zrovna dobry zdroj serioznich informaci. Doporucuji vzit kalkulacku a pocitat treba naklady na km s domacim nocnim tarifem vs naklady spalovaku. Zeptam se sedel nekdo a ridil zde EV? Podelsi dobu? Ma nekdo zkusenosti s nabijenim a provozem EV? Vite ze auto 95 procent casu stoji ze?
    1 bod
  27. 88440237_643166276507414_540208376466898944_n.mp4
    1 bod
  28. Muž u lékaře: Doktorka: "Příznaky?" Muž: "Myšlenky na smrt, sebelítost..." Doktorka: "Takže rýmička?" Muž: "Může být." Potkají se dvě kamarádky. První: "Mám super manžela! Nepije, nekouří, nenadává, nepodvádí mě a dokonce nemá rád fotbal!" Druhá: "A jak dlouho je v kómatu?" Když jsem byl malý, hrál jsem si na to, že jsem opilý. Teď, když přijdu domů, hraju si na to, že jsem střízlivý. Baví se dva kámoši: "Včera jsem měl sex NA MIROSLAVA" - "A to je jako co, prosím tě?" "No, že jsem jí DONUTIL" :-)
    1 bod
  29. Povedal som v servise, kľudne nahrajte celé nastavenie auta podla VIN, tým sa to určite vyrieši... odpoveď... to nevieme spraviť, že jediná cesta ak by bola vydaná nejaká aktualizácia tých systémov a po nahrati by aktualizacia napravila aj toto... len otazne je kedy vydaju takuto aktualizaciu a ak vydaju nemam si to ako a kde zistit
    1 bod
  30. Pokud jsi venku a ne v garáži, tak se načte samo. Pokud ne, vytáhni a znovu zapoj. Nech nastartovaný motor cca 2 min. Potom se to celé pozná spojí a načte.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...