Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/16/21 ve všech sekcích

  1. V RS to bude moje první zkušenost s Matrix technologií. Koukal jsem už na x videí na YouTube, jak tahle technologie pracuje, ale z toho to kolikrát není vůbec poznat. Teď jsem našel video, kde je to poznat díky mlze opravdu krásně. Za mě fakt paráda. Octavia IV Matrix
    2 body
  2. Odemčeno: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/jan-macek-profesor-elektromobily-zdrazeni-emise-nabijeni.A211130_141001_tec_technika_wes&h=534B390174C00D08DD8824273C3A37EA
    1 bod
  3. Na zakladní Kodování a diagnostiku je VCDS nejlepší volba VCP je sice levnější na pořízení ale zase má licence , malinko ale zase umí víc ale spíš pro znalejší uživatele ale na kodování není moc dobrá volba protože plno návodu je stejně na vcds A Odis je kapitola sama osobě
    1 bod
  4. Pravda, nezní to moc automobilově, ale to s sebou elektromobily nesou - ekonomika provozu elektromobilu je silně spjata s domácí výrobou elektřiny a my řešíme tu ekonomiku, jako by se řešila cena benzínu u spoalováků, jenže ten si doma moc lidí nedělá.
    1 bod
  5. 18 jsou v pohodě. Perfektní jízdní vlastnosti a přitom přiměřeně komfortní. Já zatím měním gumy na discích Braga.
    1 bod
  6. Můj osobní zážitek s Matrixy. Když jsem pak přesedl zpět do F3 s H7 projektory, tak jsem měl pocit, že vůbec nesvítím. IMG_0525.MOV
    1 bod
  7. Jak to budeš nabíjet od října do dubna, kdy je průměr hodin, kdy svítí Slunce, od 40 do max 100 hodin měsíčně?
    1 bod
  8. Hlavně ten tzv. zákaz, nebo nepoužívání zemního plynu do roku 2040, tak to je síla. Dnes a v blízké budoucnosti mají teplárny z uhlí přecházet na zemní plyn za obrovských nákladů (a je v podstatě jedno kdo to v prvopočátku zaplatí, stejně se to promítne nám do koncové ceny), no a do cca 20-ti let budou teplárny hledat zase za obrovských nákladů jiný zdroj tepla! Opravdu mně ta Evropská komise přijde jako spolek lidí padlých na hlavu, nebo spíše jednajících na něčí objednávku. Elektromobilita a mobilita jako taková, je v tom jen pouhá fraška a předstupeň toho co nás všechny (pokud se to prosadí) ještě čeká! To nás taky mohou čekat pěkné sociální nepokoje, všichni se nemohou přestěhovat z paneláků do domů a tam si vyrábět soukromě el. energii, potažmo teplo.
    1 bod
  9. @Robert Fox na Bolere je potrebné upraviť pamat cez PC a az potom updatovat..
    1 bod
  10. A darované sedačce se na zuby nekoukej 🤭
    1 bod
  11. Ještě doplnění. Jen 17tky jdou s řetězy dle návodu. Já mám 18 i na zimu a tak musím věřit čtyřkolce.... A nebo textilní návleky.
    1 bod
  12. 225/45 budú hooodne nizučké. Niekedy dávno som mal 235/45 a v pneuservise mi ich ani nechceli namontovať. na súčasnom aute jazdím 225/55 - to sú zase celkom balóny. XL sú dobrá voľba na zimu - odolnejšie bočnice, nevidíš v brečke dieru na ceste ale s XL sa nemusíš báť že by si prerazil bočnicu. Ja som našiel takúto dieru pred pár rokmi v noci. Rana, som myslel že je preč koleso. Za dierou tri autá menili kolesá, u mňa v pohode len vibrácie na diaľnici. Myslel som že je geometria v keli ale bol to zdeformovaný disk (osmička ako na bicykli) ale pneu to prežila.
    1 bod
  13. @jakasbude vědět, jestli jsou v TP. Ale už jsem viděl Scouta se zimními Perseus. https://www.tipcars.com/skoda-octavia/kombi/nafta/skoda-octavia-2-0tdi-147kw-scout-4x4-dsg-9438650.html?bez-reklam&fotogalerie=2
    1 bod
  14. Jelikož nám prasknul vnitřní plastový díl který slouží k polohování sluneční clony tak jsem se pokusil o opravu, nová clona stojí 3800,- bazarová se dá sehnat do 500,- návod je popisován u clony pro Škodu Rapid 5G0 857 551 2F4 (číslo na štítku držáku clony) bez zrcátka !! kloubový díl nelze objednat samostatně !! vytáhneme ulomený díl z vnitřní části clony: na vytažení jsem použil jehlu na špízy kterou jsem rozehřál na špičce a za tepla zasunul do ulomeného plastového dílu který byl uvnitř clony, Je třeba nechat jehlu vychladnout aby došlo ke spojení jehly se zbytkem plastového dílu Jakmile byla jehla studená (na dotek) tak jsem upnul jehlu do svěráku a pomalu tahal za clonu směrem od svěráku, jde cítit pomalé povolení s následným vytažením zbytku plastového dílu, povedlo se mi to na poprvé, lze opakovat opětovným zahřátím jehly a postup opakovat jen pozor na zbytečnou deformaci plastového dílu, Jehlu odstraníme opětovným zahřátím a za tepla oddělíme plastový díl, který následně očistíme od opáleného plastu který vznikl po tavení a přiložíme k protikusu, který odstraníme tak, že vycvakneme plastové krytky s držáku a kovové packy stlačíme k sobě aby došlo k uvolnění zobáčků které drží ve stropu v kovové konzole, vycvakaváme postupně první jednu sponu a poté druhou, aby nedošlo ke zlomení drážky v plastovém držáku , plastový díl je na jedné straně opracován takže nehrozí v záměně přetočením a výsledné špatné funkci v naklápění Pilkou na železo prořízneme drážku na protilehlých stranách ulomeného plastového dílu, drážku jsem udělal na výšku pilového plátku(pilový plátek jednostranný na kov) snažte se řez udělat co nejpřesněji, odpadne vám zbytečná práce s doladěním roviny, na spojení jsem použil starý plátek s pilky na železo který jsem opracoval tak aby nikde nepřečníval a netlačil na protilehlé strany(neovlivnil délku spojení) před složením dílu k sobě jsem srazil hrany po řezu(důkladně odmastil) aby vznikl prostor na zatečení lepidla kterým jsem složený plastový díl připravený do roviny prolil a nechal ve svěráku přes noc proschnout, vteřinovým lepidlem jsem nešetřil, žádné extra vteřinové lepidlo(koupeno jednorázové v malém balení u vietnamce za 25,-) Na druhý den jsem obrousil zbytek lepidla a doladil rovinu smirkem Takto připravený slepený a opracovaný díl jsem lehce namazal tukem na brzdové třmeny(nic jiného jsem neměl) a zatlačil do clony, otestoval jsem chod a namontoval na své místo do auta, Funkci plní tak jak má a věřím že bude sloužit dále Pevně věřím, že Vám tento návod pomůže
    1 bod
  15. svítí pouze jednou při 8" palcovem displeji, a červenou a bílou při 9" palcovem displeji, a da se upravit jen intenzita, včera mi přisla nová fabie :)
    1 bod
  16. Vlevo je napsáno, že jméno je "guest" a heslo také "guest"
    1 bod
  17. https://mibsolution.one/#/1/9/MST2 - TechniSat Preh/Firmware/SKODA_ZR/EU
    1 bod
  18. mozno mierne OT, ale od toho je lepsie mat funkcny SS. ked stojim dlhsie, deaktivujem tlacidlo a SS vypne motor podla potreby. svetla su samozrejme funkcne. ak stojim prvy, prepnem zo stretavaciek na parkovacky a je to. prejde vlak a mozem zapnut svetla a vyrazit, ziadne startovanie klakson je mozne nakodovat aby pri vypnutom zapalovani netrubil, ludia to ziadaju hlavne kvoli detom. ked je auto otvorene na dvore pri upratovani a na vodicovom mieste sedia deti, tak aby zbytocne netrubili
    1 bod
  19. Když mi to nefungovalo, pomohlo základní nastavení. Najet sedačkou na doraz dozadu dolu, dopředu nahoru, ozval se gong a už to frčelo.
    1 bod
  20. Vyriešené. Po výmene za druhú jednotku (cena okolo 100€), vloženia pôvodného kódovania (zo zálohy)/základného nastavenia cez VCDS opäť sedačka funguje ako má. Postup: 1. ak je sedačka zaseknutá v polohe, kedy je pod ňou prístup: - odpojiť 4ks zaistených plastových štekrov/konektorov (káble aj jednotka môžu byť zaistené sťahovacou páskou o držiak), - držiak jednotky je upevnený zo spodu sedačky, z čelnej strany 1kusom plastového tŕňa, odistiť ho smerom dole a držiak s jednotkou povytiahnuť smerom k sebe (drží na dvoch západkách v podlhovastých dierach skeletu sedačky, - vycvaknúť jednotku a zacvaknúť inú (zaisťovanie je tu pekne vidieť) - opačným postupom vrátiť späť a zacvaknúť späť štekre, 2. pripojiť VCDS - jednotka pamäte sedadla: - keďže som mal pôvodné kódovanie (vložil som ho do jednotky), - cez základné nastavenia vykonal pohyb a nastavenie koncových polôh sedačky, - vyskúšal tlačidlá a pamäť, - vymazal chyby v jednotke sedadla + v Can gateaway. *1 - ak sa sedačka zasekne v polohe kedy nieje dobrý prístup k jednotke, prípadne skrutky sedačky sú tak isto schované pod jej koľajnicou a nie je možné ju povoliť. Ak je jednotka úplne mŕtva a nieje ju možné dostať cez VCDS / RJ pamäť sedadla/nastavenia do servisnej polohy. Pokúsiť sa nájsť konektor napájania motorčeka uloženého buď v ľavo (nast. výšky sedadla) alebo motorčeka uloženého na prieč pod sedačkou (nast, pojazdu vpred a vzad) a cez náhradný zdroj posunúť sedadlo do lepšej pozície.
    1 bod
  21. do 210? na tos přišel kde. do 160 ne. edit návod: ACC umožňuje nastavit rychlost v rozmezí 30-160, resp. 210 km/h (v závislosti na výbavě vozidla) a odstup od vozidla jedoucího před Vámi v rozmezí velmi krátký až velmi dlouhý odstup. ACC přizpůsobuje nastavenou rychlost rozpoznanému vozidlu jedoucímu před Vámi a udržuje od něho zvolený odstup. ACC pomocí radarového snímače rozpoznává vozidlo jedoucí před Vámi až do vzdálenosti asi 150 m. Zobrazení ACC » obr. 184 Rozpoznané vozidlo (probíhá regulace). Linie označující posun odstupu při nastavování » strana 154, Nastavení úrovně odstupu. 
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...