Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/29/22 ve všech sekcích
-
3 body
-
Taktéž mi vyvrátil spekulace o zdražování již objednaných vozů. Nemá žádné informace, že by k tomu mělo docházet. Aktuálně mu prý chodí auta objednané i více než před rokem. Od té doby proběhlo 4x zdražení a zákazníci auta dostávající za ty ceny, za které je objednali.2 body
-
Dnes jsem debatil s jedním pražským prodejcem a ten mi řekl, že aktuálně nedokončené vozy odstavené na plochách kvůli dveřním výplním mají kompletaci naplánovanou až na období 07-12/2022. Ty dveřní výplně, které zvládají vyrábět jdou rovnou do nových vozů, které sjíždějí teď z linky. To znamená, že ti, co objednali dříve a měli "smůlu", že jim auto vyrobili v minulých týdnech budou čekat na vůz déle, než ti, kteří objednali později a mají plánovanou výrobu až třeba za měsíc.2 body
-
Tak pokud se sežene nová Exide za 2000-2500Kč a mohu ji klasicky vyměnit sám bez návštěvy ŠA, tak pak to docela jde. Základ je od nové baterie vypnou SS a "inteligentní" dobíjení.2 body
-
O potřebě či nepotřebě nakódování jsem tady psal již někde v jiném tématu. Pokud si koupíš stejný typ baterie, tedy EFB a se stejnou kapacitou a výkonem jako původní baterie, tedy u tebe je to 59Ah a 640 A, tak kódovat nic nemusíš a můžeš si ji (pokud to zvládneš) i sám vyměnit. Dle webu výrobce baterií BANNER si i při výměně baterie za výkonově jinou, sám systém auta s tím poradí i bez toho kódování. Můžeš si tam na jejich webu rozklikat a najít, jak je to u jednotlivých značek a typů aut. Píší tam, že tzv. učení a přizpůsobení se nové baterie trvá v řádu hodin, max. 6 dnů a že to v naprosté většině případů není tak, jak se nám snaží prodejci aut a servisy nakukat, že bez kódování si nově vyměněnou baterii zničíme. Spíše nám zase po cca 2-3 letech odejde, protože tam dle mně zhusta vyrábějí v poslední době šunty. Holt je to s bateriemi obrovský kšeft a tak asi se musí obyčejným, neznalým zákazníkům pořádně pálit do hlavy, aby solili peníze a věřili všemu, co jim výrobci chtějí nakukat. Kšeft je kšeft, green-deal , ne green-deal, jak píšeš, ať žije ekologie......2 body
-
No sliboval jsem to dlouho, takže pokud mi to něco nezhatí, svezu se za Vámi v sobotu s @Pawouk2 body
-
Za týden se budu pohybovat u Náchoda,tak mě to jen napadlo se stavit v PL. Co se tyče kanystru, tak se mi s tim stejně moc nechtělo sra.t, tak to je alespoň vyřešené. 😉 Díky 👍1 bod
-
Dneska ON je za 7.75 zloty u lotosu, ale ten zakladni. Muzes jen natankovat Jednou Plnou Nadrz ~ 50L Jestli mas vetsi to plnou Ja mam stale dobre ceny. Verva je dobra. S zakladnim benzinem/naftou ruzne je. Nejlevnejsi ceny jsou u Orlenu, a nejdrazsi u shell. V sobotu byl rozdil 14 groszy pri N95.1 bod
-
Byl jsem na Orlenu a bral Verva Diesel, v přepočtu 39.90 Tu horší naftu neberu, tak jsem se ani nedíval na cenu. Můžeš jen plnou nádrž...jestli to budeš chtít valit do kanystru, tak jedině spoléhat na štěstí, jestli tě obsluha přijde seřvat nebo ne...1 bod
-
@TomasKTM ano je to v pořádku, specifikace VW504.00/507.00 je povolenou alternativou k specifikaci VW508.00 a jestli zvolit 0W-30 nebo 5W3-30, na to neexistuje správná odpověd, obě jsou v pořádku, osobně bych zvolil 0W-30 právě kvůli tomu využívání vozu na krátkých trasách ve městě, nebot hlavně při nízkých teplotách, častějších startech při jízdách po městě se tato viskozita oleje rychleji dostává na potřebná místa. Ta 5W-30 se spíše doporučuje na dlouhé trasy, dálnice apod..1 bod
-
Přesně stejný problém jsem řešil u našeho Rapida, jen ten kabel v téměř přesně v tom samém místě nahlodaly kun(d)y. Já to vyřešil tak, že jsem kabel rozstřihl, navlékl bužírky na jednotlivé žíly, sletoval to a pak zabužírkoval a zaizoloval páskou. Vím, že než letovat je lepší lisovat, ale drží to takhle skoro tři roky bez problémů. Práce na půl hodiny.1 bod
-
Omlouvám se že píši až teď, byla to nakonec vadná vodní pumpa. Byla vyměněna a již dva roky bez poruchy.1 bod
-
Tady je pěkně vidět ta dnešní úroveň autorizovaných servisů a jejich starost o skladové vozy, škoda mluvit, spíše zaplakat.........1 bod
-
Prosím tě, co tam chceš kupovat za EFB baterii za 7.000,- Kč? Výše píšeš, že tam máš baterii EFB 59 Ah, 320A DIN, 640A EN, no a takovou novou a kvalitní značku EXIDE seženeš v pohodě za cca 2.000,- Kč, třeba tady: https://www.bateriecepek.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-60ah-640a-el600 Kdyby jsi chtěl Vartu, tak ta je za cca 2.700,- Kč tady, ale podle mne Varty v současnosti tedy nic, moc https://www.bateriecepek.cz/autobaterie-varta-blue-efb-12v-60ah-640a-n60 značka BRIT je celkem kvalitní baterie a taky přibližně za cca 2.700,- Kč. https://www.bateriecepek.cz/autobaterie-brit-start-stop-efb-60ah-640a-12v1 bod
-
Jo vzadu je to o ničem. Zkusil jsem nechat hrát jen zadek a byla to bída. Ale co, vzadu nesedím:-) Jinak když si nastavím EQ a dobrý vstup, hraje to slušně. Já jsem s tím spokojen, měnit repro zatím nebudu. Sice vytlumení + výměna by byla znát, ale je otázka, jestli za tu cenu to stojí. (u mého Meg. II to ale byl rozdíl velký).1 bod
-
Já mám z výroby 02/19 exide. Že by AS na záruku baterku vyměnil nevěřím. Stačila mě peripetie, když auto "jelo" na 2 válce a v jednom servise jsem platil za svíčky zbytečně, ve druhém po 100 km vyměnili cívku na záruku, kterou si asi vykládají jak jim to pasuje. Když mi někde daleko klekne baterka pomůže akorát mobilita a to ještě v ochotném servise.1 bod
-
@Deawon Už jsem slyšel, že baterie tzv. na záruku nejsou v AS ochotni moc měnit. Berou to prý jako běžné opotřebení, zvláště potom, co proměří nabíjecí okruh a nezjistí nějakou závadu. Předpokládám, tedy podle tvé záruky, že máš auto od 10/2019, tedy déle jak 2 roky, no a osobně moc tomu nevěřím, že budou ochotni takhle starou baterii v záruce ti vyměnit. Pokud se přeci jenom o to budeš v budoucnu pokoušet, tak napiš jak to dopadlo, sám jsem na to zvědav.1 bod
-
Včera jsem otestoval SD kartu ve Swingu. Paráda vše funguje, jak popisoval wirer - náhodný výběr, opakování 1 skladby, opakování alba. Paráda 🙂1 bod
-
Hoj, kdekoliv na webech, skoda-dily.cz napr. :). Hlavne dle vinka :), pak nekdo ma nejakou slevicku u obchodnika, nebo kamarad kseft :), cena od 3 do 8 tis. najdes.1 bod
-
jj... 3 <III> Ti u nás na Zábřežsku koncertujou někdy i 2x do roka... Já mám nejradši tyhle: A pak ještě starej flák od Hagen Baden:1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Neexistuje na to provedení dané procedůry pro MIB2STD, těžko říct, jestli by to fungovalo, protože samozřejmě se může na Amundsenu přepnout zobrazení navigace do cockpitu a potom zapnout AA/CarPlay. Víceméně ta úprava dělá to, aby to ignorovalo, že běží navigace skrze AA/CarPlay, takže by to mohlo fungovat stejně. Autor toho, co tohle dělal, tak nemá k dispozici MIB2STD (Amundsen), takže to udělal pouze pro Columbus, myslím si ale, že kdyby jej někdo zkusil kontaktovat, tak třeba by to zkusil implementovat i do toolboxu pro MIB2STD, co to udělá tam.1 bod
-
1 bod
-
Pozdravujem, ospravedlňujem sa že píšem práve tu, no som už bezvládny pri riešení môjho problému. Mám nový SEAT Leon ktorý mi vždy pri prvom rozjazde po naštartovaní motoru búcha niekde od podvozku, pričom to búchanie mierne cítiť aj na pedáloch. Robí to pri rozjazde a ešte pri dosiahnutí rýchlosti 16km/h. Ďalšiu jazdu niekedy sprevádza taktiež buchnutie niekde v podvozkovej časti a najviac pri prejazde zákrutou. Vopred ďakujem za prípadné rady, som z auta nešťastný. IMG_0502.MOV D830FCA9-66EB-432E-B330-72ECC230FB47.MOV A231EF68-2980-412B-A75A-90E428F5ABC5.MOV1 bod
-
1 bod